lpg 5 ton makkelijk halen; you've got to be kidding yourself.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang je onderhoud gewoon normaal doet kunnen zowel benzine als diesel als LPG auto's makkelijk 5 ton of meer lopen. Je ziet ze ook met 7 ton of 1 miljoen of anderhalf miljoen ofzo.
Onderhoud is wel echt nodig.
Wij hebben vroeger een Ford Sierra 2.0 gehad die 350000 op LPG heeft gereden. maar die was geheel af. motor trok niet meer etc.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
lpg 5 ton makkelijk halen; you've got to be kidding yourself.
of het blok 2x wisselen
wel eens enkele verhalen gehoord van bmw 316 lpg met 800.000km's derop dus tis wel mogelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
lpg 5 ton makkelijk halen; you've got to be kidding yourself.
of het blok 2x wisselen
Daarom ook 'gemiddeld maximaal'quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef DS4 het volgende:
Hoe dan ook: er is geen eenduidig antwoord.
Renault Megane. Uit '96.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:24 schreef ChRoNiC het volgende:
Een ton of 4 moet toch zeker haalbaar zijn, maar wat voor type auto heb je?
Maar oude VW-diesels gaan dan ook wel erg lang mee hè .quote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef dutchtubby het volgende:
ik heb nog en oude vw transporter rijden met ook bijna 4 ton op de teller(357000)
maar dat dingen start en loopt als bijna nieuw, ik denk dat bij jouw de gloei bougies vervangen moeten worden, want dat is meestal de oorzaak van slecht starten.
Heb een BMW 318i op LPG, en zit nu aan de 319. Rijd nog als een zonnetje, niks van te merken.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Diesels draaien mits goed onderhouden wel 8 ton of een miljoen. LPG 4 ton, en benzine 5 ton.
Daarna is er imo niet zoveel meer van over.
Ik denk eerder dat de kosten van onderhoud niet opwegen tegen een nieuwe auto. Dus echt verrot zijn ze niet. Maar op een gegeven moment, kosten nieuwe banden + distributie + dempers + nieuwe dashverlichting mss wel 800euro, terwijl de dagwaarde 600euro is. Daar ga je niet meer in investeren dunkt me.En dat terwijl de koets er verder nog goed uit ziet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef Bill_E het volgende:
ik heb op lpg 500k gereden met mijn nissan uit 91... eerste motor ( tweede versnellingsbak)
mij pa met zijn ford transit uit 90 toendertijd 600k
De moderne diesel gaat tot 800K mee en een mercedes sprinter bus ( mits normaal onderhoud en een fatsoenlijke bestuurder) tot over de 1 mil..
Benzine van tegenwoordig ook wel 600k.. maar de auto's zijn meestal eerder verrot voordat de moter kapo is
Omdat die naar het buitenland gaan, hier wil niemand ze meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef Keiichi het volgende:
Waarom vind op bv autotrader dan bijvoorbeeld alleen diesels die tussen de 4 en 5 ton hebben gelopen en voor de rest hoger niets meer? (Het zijn dan wel alleen maar mercedessen en volvo's)
Ik koop voor die 800 euro niet een andere, goede auto.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de kosten van onderhoud niet opwegen tegen een nieuwe auto. Dus echt verrot zijn ze niet. Maar op een gegeven moment, kosten nieuwe banden + distributie + dempers + nieuwe dashverlichting mss wel 800euro, terwijl de dagwaarde 600euro is. Daar ga je niet meer in investeren dunkt me.En dat terwijl de koets er verder nog goed uit ziet.
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:00 schreef Pascal86 het volgende:
Er komt hier altijd zo'n ijsboer uit belgie, hij heeft 1.700.000 op zijn teller staan, althans 2 jaar geleden en hij rijdt nog steeds hetzelfde busje
Onzin om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Kennis van ons heeft een Galant V6 24V 3.2L gehad met 8 ton op de teller... wat vind je daarvan?
(Orginele blok!!)
gekocht met 1 of 2 ton op de teller.. hij is vaak in het buiteland te vinden (zakenman oid). De auto heeft een aanrijding gehad, vandaar dat hij em verkocht. Anders zou hij em echt niet weg doen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Onzin om eerlijk te zijn
Heeft die ook grotendeels van die 8 ton er zelf opgereden, anders is er nooit 100% zekerheid in te krijgen
Een galant met een 3.2 v6 heeft zeer zeker niet het originele blok erin...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Kennis van ons heeft een Galant V6 24V 3.2L gehad met 8 ton op de teller... wat vind je daarvan?
(Orginele blok!!)
het kan zijn dat ik in de war ben met dat 3.2, het was wel een V6 met 24kleppen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Een galant met een 3.2 v6 heeft zeer zeker niet het originele blok erin...
Hoe bedoel je? De auto of het motorblok? En wanneer is volgens jou het motorblok op? Is dat als de koppakking lekt, de nokkenas versleten is, de zuigers teveel speling hebben in de cilinders, de krukaslagers eruit liggen of pas als er een gat in het blok zit? Het is allemaal te repareren. En zoals ik al zei, de reden dat je niet vaak een auto met kilometerstand >4 ton tegenkomt is meestal niet het gevolg van motorschade, maar van andere zaken die versleten zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Keiichi het volgende:
Ik blijf er bij dat een dikke diesel 5 ton mee gaan, gewone diesels 4 ton en benzines gewoon niet veel verder dan 3 ton
Vandaar dat er gasten met carina's rondrijden met 5/6/7 ton op benzine...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Keiichi het volgende:
Ik blijf er bij dat een dikke diesel 5 ton mee gaan, gewone diesels 4 ton en benzines gewoon niet veel verder dan 3 ton
+ Mijn oom met een Civic Coupé met 3,6 ton op de tellerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Vandaar dat er gasten met carina's rondrijden met 5/6/7 ton op benzine...
Was dat voor onzin? Echt wel de eerste motor...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Keiichi het volgende:
Maar ik geloof nooit dat dat de eerste motor is dan.
Whahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:38 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Was dat voor onzin? Echt wel de eerste motor...
Overigens vind ik je opstelling/toon ook erg storend...:
Keiichi: Hoeveel is 1+1?
A: 2
B: 2
C: 2
D: 2
Keiichi: Echt niet, het is 3...
Dat is te controleren aan het motornummer... Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Keiichi het volgende:
Maar ik geloof nooit dat dat de eerste motor is dan.
Dan geloof je het niet. Maar met 7 jaar ervaring in de autobranche kan ik je vertellen dat het toch echt wél zo is. Een motorblok, mits goed behandeld en onderhouden, kan gewoon zulke kilometerstanden hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Keiichi het volgende:
Maar ik geloof nooit dat dat de eerste motor is dan.
mijn mercedes heeft al 4 ton op zitte op lpg.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
lpg 5 ton makkelijk halen; you've got to be kidding yourself.
of het blok 2x wisselen
Jij speelt vals! Corolla's kunnen niet kapot, en zeker niet al bij 3 ton!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef menmul het volgende:
toyota corrola 1.6 LPG van me ouders 3 ton op de teller geen centje pijn geen olie verbruik niks. Onderhoudskosten naast standaard dingen waterpomp en de brandstofpomp van de benzine was uitgedroogd ivm niet rijden op benzine. Wat nou hoge onderhoudskosten boven de 2 ton
Diesels worden aangeschaft om veel mee te rijden vanwege het financiele plaatje in Nederland.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef Keiichi het volgende:
Waarom vind op bv autotrader dan bijvoorbeeld alleen diesels die tussen de 4 en 5 ton hebben gelopen en voor de rest hoger niets meer? (Het zijn dan wel alleen maar mercedessen en volvo's)
niet online?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef MikeyMan het volgende:
Bij een garagebedrijf?
als jij een online garagebedrijf weet wel...quote:
nee nee helemaal niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
als jij een online garagebedrijf weet wel...
bang voor buitenlucht ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |