abonnement Unibet Coolblue
pi_50071734
jodel

iedereen (naja de meesten) komen weleens in een kledingwinkel.

Waar erger je je kapot aan in de kledingwinkels, Welke kledingwinkels zijn dat, en wat kan er allemaal verbeterd worden xD?

ik erger me kapot bij de MAW aan dat de muziek zo kankershard aanstaat (bij de MAW in ehv in ieder geval wel) lijkt verdomme net een discotheek man

De opdringerigheid is soms ook zwaar irritant.
Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken

jullie? ^^

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2007 21:24:30 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 21:29:20 #2
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_50071937
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:

Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken
Toch niet degene die hij aan had?
A.F.C. Ajax
pi_50071941
Aan een broek ruiken? Why? .
pi_50072018
@ Soupnazi: nee dat had er nog eens bij moeten komen

@ pussydeluxe: ja het was een drydenim ofzo, en hij zei dat het naar azijn rook en hij zei ''ja moet je eens ruiken man'' en hij duwde dat ding zo tegen mn neus aan
pi_50072028
Ik erger me dood aan:

- verkoopsters die zich met me bemoeien zodra ik 1 voet uit het pashokje heb gezet "EN HOE VIND JE HEM STAAN???" -> hallo, ik heb mezelf nog niet eens kunnen bekijken...

- sowieso, verkoopster, bemoei je alleen met mij als ik er zelf om vraag!

- geen spiegels in pashokjes! Moet je je met zijn vieren of meer voor 1 spiegel verdringen... grr..

- lange rijen bij kassa en pashokjes

- kassamiepen die zoooo traag zijn

- " als het er niet bij hangt, dan hebben we het niet meer! '
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_50072143
Ik erger me ook aan harde en/of kutmuziek.
Ik erger me als rekken zo dicht op elkaar staan dat je er nauwelijks langs kan.
Ik erger me aan opdringerige verkopers.
Ik erger me aan verkopers die een beetje met elkaar staan te lullen terwijl ik sta te wachten bij de kassa.
Ik erger me aan kledingrekken waarbij, als je 1 kledingstuk bekijkt, meteen alle kleren van de hangers vallen.
Ik erger me aan kleerhangers die allemaal met elkaar in de knoop zitten.

Verder hou ik van shoppen!
  zondag 3 juni 2007 @ 21:39:30 #7
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_50072274
Als je in een winkel komt waar ze bijv. alleen Armani verkopen, en je wilt daar wat kopen terwijl je niks aan hebt van Armani. Dat ze je dan met de nek aankijken van wat kom jij hier doen. En dat je de volgende dag terug komt met een shirt van Armani dat ze dan heel vriendelijk zijn.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:41:08 #8
82464 mvingerhoets
Think about it!
pi_50072330
verkoopster 1 Kan ik u helpen?
verkoopster 2 Kan ik u helpen?
verkoopster 3 Kan ik u helpen?
verkoopster 4 Kan ik u....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH BLIJE DOMME MUTSEN SODEMIETE ROP MET JE GELUL AAAAAHHHH
  zondag 3 juni 2007 @ 21:45:48 #9
82036 AstroStart
http://www.mushroomkingdom.nl
pi_50072469
Ik was laatst een kwartier voor verkooptijd in een kledingzaak. Zij zag mij, maar goed, ze liep weer verder. Toen begon ze te bellen en zag ze niet dat ik in de buurt stond. Toen zei ze door de telefoon: "Ik snap niet dat sommige gasten zo laat gaan winkelen."

Hoezo klantonvriendelijk. Ik heb er overigens wel kleding gekocht, want de andere zaken gingen dicht
De grootste Super Mario fansite van Nederland: Mushroom Kingdom.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:47:32 #10
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_50072529
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef AstroStart het volgende:
Ik was laatst een kwartier voor verkooptijd in een kledingzaak. Zij zag mij, maar goed, ze liep weer verder. Toen begon ze te bellen en zag ze niet dat ik in de buurt stond. Toen zei ze door de telefoon: "Ik snap niet dat sommige gasten zo laat gaan winkelen."

Hoezo klantonvriendelijk. Ik heb er overigens wel kleding gekocht, want de andere zaken gingen dicht
Heb jij niet je mobiel gepakt en gezegd :" IK SNAP NIET DAT SOMMIGE VERKOOPSTERS ZO KLANTONVRIENDELIJK ZIJN!".
pi_50072549
Lange rijen voor paskamer bij vooral de H&M.

Opdringerige verkoopster. Of juist helemaal geen verkoopster te vinden.

Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
pi_50072674
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:

Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
Ja heel irritant!!
  zondag 3 juni 2007 @ 21:55:11 #13
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_50072781
soms gewoon te warm in een zaak.
OOЯ
pi_50072864
Onsympathieke verkoopsters. Even 'hoi' of 'hallo' zeggen is toch niet zo'n grote moeite?
Pashokjes zonder spiegel. Ik wil gewoon uitgebreid m'n kont in een broek kunnen bekijken, doe ik liever in alle privacy.
'Lage' pashokjes. De gemiddelde vrouw is 1.72 meter, dus waarom een pashokjes ontwerpen waar iedereen gezellig mee kan kijken? Ken nog een erge in de Bijenkorf, notabene een chique winkel. Bij de lingerie afdeling zijn pashokjes waar een gat in het gordijn zit op de hoogte van je boezem. Hoe bedoel je praktisch .
Lange rijen, maar da's wel logisch natuurlijk.
pi_50073158
Muziek die te hard staat, slijmerige verkoopsters, gay verkopers die net even teveel interesse tonen, kledingwinkels die van alles hebben behalve in mijn maat, als ik meer weet van het product als de verkoopster.
pi_50073194
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:51 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ja heel irritant!!
Vooral de Lady Sting is berucht!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_50073491
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef meami het volgende:

[..]

Vooral de Lady Sting is berucht!
Ja klopt! En daar hebben ze ook nog eens van die leuke stoelen voor de pashokjes staan, waar dus mensen zitten te wachten en ondertussen mooi uitzicht hebben op mijn kont als ik een broek pas.
pi_50073533
Ik luister altijd muziek, muziek is ok maar in sommige winkels staat de muziek echt te hard...
pi_50073801
Laatst was wel erg tof, ik wilde super graag een leuke broek bij de Chill Out, maar mijn maat was er niet meer, 2 maanden later liep ik even langs de Chill Out om shirtjes te passen, kwam dezelfde verkoper op me af "Jij wilde toch deze broek" dezelfde soort maar dan nog 10x leuker en mijn maat.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:46:19 #20
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50074503
Inderdaad snoeiharde muziek (ONLY!), geen spiegels in de pashokjes (shame on you Sissy Boy!), kleine kinderen die de gordijnen van de pashokjes opentrekken zonder dat moeders of vaders daar iets van zegt. Winkels waarin het overzicht heel ver te zoeken is, zoals bij Vero Moda. Daar proppen ze gewoon zoveel mogelijk bij elkaar op een rek.
Winkels waar ze ongeveer 3 keer per week van opstelling veranderen. Ben ik er op maandagmiddag even langs geweest, iets gezien maar niet gepast omdat ik haast heb, kom ik er op donderdag weer en hangt het heel ergens anders!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50076760
Alles is hier zoo herkenbaar
pi_50079427
De Men At Work (zoals ook de TS aangeeft) spant wat mij betreft de kroon. Je wordt er door de verkopers behandeld alsof je een contactgestoorde debiel bent. Ik tracht daar met alle lichaamstaal die ik heb duidelijk te maken dat ik niet aangesproken wens te worden maar dit gaat geheel aan deze personen voorbij. Hebben ze je eenmaal te pakken dan kom je ook niet gauw meer van ze af. Ik: 'Ik kijk even rond.' Verkoper: 'wat zoekt u dan, een trui of misschien een broek?' Ik: 'Ik kijk gewoon even rond, ik weet pas wat ik wil als ik het zie.' Verkoper: 'Oh, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ehh, op dat eiland daar in het midden liggen dingen die in de aanbieding zijn'. Ik: 'Tering dat had ik nog niet opgemerkt, bedankt.'

Verkopers die je wat trachten te verkopen zijn sowieso irri, ik koop namelijk pas iets als ik het mooi vind en het helpt dus niet als een verkoper iets uit een rek gaat trekken als suggestie.

Ook irritant: Dingen die altijd hetzelfde zouden moeten blijven die toch veranderen of (tijdelijk) helemaal uit het assortiment verdwijnen. Basic shirtjes bijvoorbeeld. Levi's 501 wat een baggy floddermodel geworden is. etc.
  maandag 4 juni 2007 @ 08:19:35 #23
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50081978
Bij de Men At Work kom ik helemaal niet meer, althans, niet meer bij die in Utrecht. In Enschede valt het nog mee, maar in Utrecht willen ze je bij wijze van spreken wel vanaf de straat de winkel insleuren.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50082143
Ik heb eens bij hunkemoller meegemaakt dat de verkoopster het gordijn van het pashokje openrukte en 'HOE ZIT TIE?!' gilde For the record: ik was dus een bh aan het passen. Ik ben er nooit meer geweest
pi_50082742
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef mvingerhoets het volgende:
verkoopster 1 Kan ik u helpen?
verkoopster 2 Kan ik u helpen?
verkoopster 3 Kan ik u helpen?
verkoopster 4 Kan ik u....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH BLIJE DOMME MUTSEN SODEMIETE ROP MET JE GELUL AAAAAHHHH
*eensch..


dat snap ik nooit die verkoopsters/verkopers. Laat me lekker in de winkel kijken zonder lastig gevallen te worden of steeds gevraagd te worden 'kan ik u helpen, waar bent u naar opzoek'. In sommige winkels lijkt het wel VERPLICHT voor de medewerkers.... : irritatie nr 1.. Vooral laatst bij ManAtWork in Utrecht (bij de gracht)... pfff zo irritant daar, ben direct de winkel uitgelopen....(terwijjl ik gewoon ff wilde kijken, door 3 man aangesproken die vanalles gingen laten zien ) Nee, doe dan maar een winkel zoals STING/H&M ofzo. Waar wel verkopers lopen als je wat nodig hebt, maar niet DIRECT op je afkomen....

verder nog: te kleine pashokjes! maar die komt dan op nr. 4... irritante medewerkers staat met stip op 1!
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')