abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 18:07:55 #1
137949 Disana
pi_50065975
Huub en Natasia hebben hun minute of fame gehad in Life and Cooking. In de uitzending worden de beelden vertoond van Brian die Huub en Amanda betrapt in bed, en ook van de fameuze klap waardoor Amanda enige tijd voorover geboven stond. Brian kijkt zichtbaar gespannen bij deze beelden.



Echter, dankzij eerlijke Lieke gaat de discussie een heel andere kant op. Iedereen richt zich op haar, met Brian aan kop. Lieke verdedigt haar relatie met Huub tot op het bot.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 58% gewijzigd door Disana op 03-06-2007 18:13:15 ]
pi_50065994
Lieke moet nu zeggen tegen Amanda....Del..... ik weet niet of je het weet maar Huub moet je helemaal niet...hij gebruikt je alleen maar voor het spel omdat jij daardoor laat zien wie JIJ werkelijk bent....daag aman-del
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50065999
Waarom vraagt niemand naar de relatie Brian-Amanda?

Ik heb die twee nog nooit een gesprek (op niveau) horen hebben langer dan 10 min..
Waaom moet het altijd over Huub gaan?
Pak Amanda en Brian eens aan en probeer daar eens te stoken.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:09:01 #4
177958 basicsaint
Go Amanda go!
pi_50066015
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef akveor het volgende:


Dus had Langzame Lieke erop moeten inspringen en de uitzending van net even aanhalen wat daar te zien was. Volgens mij vind Lieke het wel lekker... negatieve aandacht is ook aandacht.
Het probleem is, dat je ziet wat je wilt zien.
Zelfs als de hoofdrolspelers niet zien wat jij ziet, weet je daar toch nog een draai aan te geven.

Wat betreft de uitzending: Huub gaf toe dat hij in bed kroop met Amanda om Brian over de zeik te krijgen.
Dat is in het echte leven ook heel lelijk, dus waarom zouden de bewoners daar vlak op reageren?
1 waarheid is voor kleine geesten.
pi_50066029
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt niemand naar de relatie Brian-Amanda?

Ik heb die twee nog nooit een gesprek (op niveau) horen hebben langer dan 10 min..
Waaom moet het altijd over Huub gaan?
Pak Amanda en Brian eens aan en probeer daar eens te stoken.
omdat die relatie steviger in elkaar zit dan die van lieke en huub
pi_50066032
Dit is echt te erg voor woorden....Amanda is zoooooooooooooooooooo dom als het achtereind van een varken!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 3 juni 2007 @ 18:09:51 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50066035
Amanda is weer eens aan het zuigen.... ze heeft in principe wel gelijk maar ze is zelf tientallen keer zo erg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 juni 2007 @ 18:10:00 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50066039
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:

[..]
Maar waar ik van sta te kijken is dat ze ieder duizend euro per dag verdienen. Dat is behoorlijk veel! (ik haal dat niet iedere dag. Zeker niet op de Sylvia-Nicolaas manier!) Dan is het een jaar leuk verdienen!
Da's dan ook niet waar..... de prijzenpot gaat elke dag met 1000 euro omhoog en de winner takes it all...
Wel blijkt er vergoedingen aan de achterban gegeven te worden voor levensonderhoud als ik dat goed begrepen heb...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 18:10:05 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_50066045
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt niemand naar de relatie Brian-Amanda?

Ik heb die twee nog nooit een gesprek (op niveau) horen hebben langer dan 10 min..
Waaom moet het altijd over Huub gaan?
Pak Amanda en Brian eens aan en probeer daar eens te stoken.
Kindjes van God, vergeet dat niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 3 juni 2007 @ 18:11:00 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50066073
Eric: Als Jaap Huub laat vallen dan is hij er uit. Ik niet en jij niet (tegen Brian)
Brian beaamt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50066074
aDEL met de stem van een kerel: "Ik zweer het"
pi_50066076
Als Lieke niet weet te reageren komt dat omdat ze daar niet zo slim in is. Maar Lieke is wel sterk. Heeft gewoon weer andere kwaliteiten en ik denk dat ze het samen best zullen redden. Anderen die hun relatie aanvallen doen ze daar eigenlijk een plezier mee. Het zal de band Huub Lieke alleen maar sterker maken.
pi_50066097
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:

[..]

omdat die relatie steviger in elkaar zit dan die van lieke en huub
Denk je dat echt?
Heb je ze ooit een gesprek horen voeren?
Neuken en slapen, Huub en Lieke praten eertse 2 uur en gaan dan neuken ...lijkt me iets betere relatie.
pi_50066105
rat ziet de echte Lieke
pi_50066108
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Lieve het volgende:
Als Lieke niet weet te reageren komt dat omdat ze daar niet zo slim in is. Maar Lieke is wel sterk. Heeft gewoon weer andere kwaliteiten en ik denk dat ze het samen best zullen redden. Anderen die hun relatie aanvallen doen ze daar eigenlijk een plezier mee. Het zal de band Huub Lieke alleen maar sterker maken.
Mits de tuinkaboutuh leert zich te gedragen tegenover een dame.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50066111
Ik las in het vorige topic, dat Huub er lelijk uitziet...

nou, check this (prachtige cap van scanman, toen hij Huub nog leuk vond)
  zondag 3 juni 2007 @ 18:12:32 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50066118
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Het probleem is, dat je ziet wat je wilt zien.
Zelfs als de hoofdrolspelers niet zien wat jij ziet, weet je daar toch nog een draai aan te geven.

Wat betreft de uitzending: Huub gaf toe dat hij in bed kroop met Amanda om Brian over de zeik te krijgen.
Dat is in het echte leven ook heel lelijk, dus waarom zouden de bewoners daar vlak op reageren?
Okay thanks ik heb een probleem. Snap totaal je punt niet...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_50066121
Ze zijn zo bang voor Huub zijn populariteit dat ze ALLES er voor over hebben om hem zwart te maken...het enige waar ze het nu over hebben is HUUB HUUB HUUB.
Hoe doorzichtig is hun mentaliteit....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 3 juni 2007 @ 18:13:46 #19
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50066162
Lieke weet zich geweldig goed te verweren. Zeker omdat ze door iedereen wordt aangevallen, ze heeft op dit moment geen medestanders in de buurt.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 3 juni 2007 @ 18:14:02 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50066172
Hij is weer in zijn nopjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50066186
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef Desii het volgende:
Ik las in het vorige topic, dat Huub er lelijk uitziet...

nou, check this (prachtige cap van scanman, toen hij Huub nog leuk vond)
[afbeelding]
De plaatjes de laatste dagen op de streams en vanmiddag op TV zien er heel anders uit.
Een door slaapgebrek, alcoholmisbruik en stress gevloerd kereltje dat op instorten staat.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 18:14:51 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_50066192
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij is weer in zijn nopjes
[afbeelding]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50066208
aDEL HOU JE SJMOEL!!!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:15:52 #24
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50066216
Brian en Eric beginnen een eigen gesprekje, ze krijgen Lieke niet in de hoek gedreven.

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 18:16:13 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_50066227
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef FdW het volgende:

[..]

De plaatjes de laatste dagen op de streams en vanmiddag op TV zien er heel anders uit.
Een door slaapgebrek, alcoholmisbruik en stress gevloerd kereltje dat op instorten staat.
Je kunt ook voor pammetjes gaan, ik kijk toch liever haar Huub.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')