over twee kanten schuin bedoel je ?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef DABAMaster het volgende:
weet iemand een goede mal om die dingen in een mooie 45 graden hoek te maken (ja, hehe, een verstekbak), maar ook schuin in 45 graden te zagen?
Yep, ik heb hiervoor bij mijn lijsten een verstekbak gekocht de FB300 van ORACquote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef DABAMaster het volgende:
weet iemand een goede mal om die dingen in een mooie 45 graden hoek te maken (ja, hehe, een verstekbak), maar ook schuin in 45 graden te zagen?
dat leek mij ook jaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef sybsyb het volgende:
ik neem toch aan dat de hoek plafond - muur haaks is
dus de lijst komt er op 45 graden tegen aan
als de opgaande muren niet haaks op elkaar staan wordt het een vals verstek
dan hoef je nog maar onder 1 schuinte te zagen
die verkopen ze bij de Praxis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:21 schreef DABAMaster het volgende:
bbtb77: weet jij toevallig waar we die kunnen kopen, of heb je er misschien eentje te leen?
Wat dacht je, na bijna 3 jaar wordt 't wel weer eens tijd voor een kickje ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef Laslo het volgende:
Ik heb zelf de gips Plafondlijsten in combinatie met Plafond ornamenten voor echt een geweldige sfeer gebruikt.
Ik gebruikte de zogenaamde Kooflijsten overigens, maar raad zeker ook de perklijsten aan.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef Laslo het volgende:
Ik heb zelf de gips Plafondlijsten in combinatie met Plafond ornamenten voor echt een geweldige sfeer gebruikt.
Ik gebruikte de zogenaamde Kooflijsten overigens, maar raad zeker ook de perklijsten aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |