abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:51:25 #1
134538 chansadres
Black & White
pi_50036647


BNN presenteert vanaf vrijdag 8 juni tussen 21.10 uur en 21.40 uur op 3 de achtdelige satirische popquiz Doe Maar Normaal. Onder leiding van Sander Lantinga nemen twee panels van BN’ers het tegen elkaar op.

De vaste panelleden zijn Arie Koomen van Tequila, judoka Dennis van der Geest, Pepijn Lanen van De Jeugd Van Tegenwoordig en actrice Ricky Koole. Iedere week testen twee gasten hun popkennis.

In het programma Doe Maar Normaal testen de panelleden in verschillende rondes hun popkennis. In de ‘clipronde’ proberen zij een belangrijke vraag te beantwoorden over een clip of artiest. In andere rondes komt het aan op muziekkennis en zijn ze op zoek naar ‘de drie’. Het zoeken van drie nummers met een vogel in de titel of drie nummers van een zanger met de naam Johnny kunnen daar voorbeelden van zijn. De ‘intro-ronde’ laat de panelleden het begin van een liedje neuriën en de overige panelleden moeten raden welk liedje het is.

Doe Maar Normaal is de Nederlandse variant van het succesvolle BBC-programma Never Mind The Buzzcocks

Vanaf vrijdag 8 juni tussen 21.10 uur en 21.40 uur

Eerste aflevering schijnt erg grappig te zijn. We wachten af...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_50037413
Ik zie 'Het gevoel van...' voor me, maar ik neem aan dat dit iets anders is
pi_50044649
Hm ik ben benieuwd. Never Mind the Buzzcocks is toch wel erg leuk. Ik heb me enorm vermaakt met de aflevering waar Amy Winehouse in zat. Over een eventueel duet met Katie Melua: "I'd rather have cat-aids, thank you!"

pi_50067715
Ik krijg nu al kromme tenen. Zo'n Dennis van der Geest, wat doet die op TV? Waarom?
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:07:03 #5
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_50215105
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:07 schreef Herodus het volgende:
Ik krijg nu al kromme tenen. Zo'n Dennis van der Geest, wat doet die op TV? Waarom?
Omdat 't een leuke gast is.

Anyway, lijkt me een leuk programma. Leuke naam hebben ze ook gekozen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:11:49 #6
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_50215337
Ze leggen de lat wel hoog voor zichzelf hoor.

Ik bedoel....

Zijn Engelse opvolger is zeker leuk maar haalt het gewoon al niet bij Mark.
Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:21:12 #7
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_50215795
Het is dan ook de nederlandse variant, ze proberen geen kopie te maken ofzo.
pi_50217453
www.ad.nl:-
quote:
Doe Maar Normaal, melige muziekquiz
Door NILS ELZENGA

Na de internationale rel rond zijn nep gebleken Grote Donorshow, komt ‘stoutste jongetje van de klas’ BNN met luchtiger kijkvertier.

Het is de melige muziekquiz Doe Maar Normaal. Gebaseerd op BBC’s kijkcijferkanon Never Mind the Buzzcocks, testen in het spelprogramma twee vaste koppels Bekende Nederlanders, ieder aangevuld met een wekelijks wisselende gast, de ‘meest grappige en bizarre weetjes over muzieksterren van toen en nu’.

De presentatie ligt in handen van Sander Lantinga (Spuiten en Slikken).

Panellid en ex-wereldkampioen judo Dennis van der Geest vormt een team met Pepijn Lanen van de pretband De Jeugd van Tegenwoordig. ,,Onze tegenstanders zijn actrice Ricky Koole en Arie Koomen van het komische tv-programma De Lama’s,’’ licht Van der Geest toe.

,,In de eerste aflevering zijn radio-dj Giel Beelen en presentatrice Nance Coolen te gast. Later in het seizoen komen onder meer gitarist Spike van rockgroep Di-rect, zangeres Dennis en volkszanger Peter Beense langs.

,,De quiz kent een aantal standaardonderdelen. Zo imiteren mijn gast en ik elke week intro’s van bekende nummers, zonder daarbij woorden te gebruiken. Pepijn moet dan raden welke song we uit volle borst brullen. Verder beantwoorden we vragen over videoclips, zoeken we de link tussen twee artiesten en moeten we nummers tekstueel afmaken - erg grappig als een zanger zijn eigen teksten blijkt te zijn vergeten.’’

Ook leuk: ,,We proberen de muzikant te pikken - neem de drummer van een obscure Nederlandse band die in 1984 een hit scoorde - uit een rij van vier personen.’’

Scores zijn niet werkelijk van belang, weet Van der Geest. Lachend: ,,Ik ben voor de show gevraagd vanwege mijn fantastische uiterlijk. Brad Pitt is er niets bij! Dat trekt minimaal een half miljoen vrouwelijke kijkers. Maar ja, vergeleken met Arie Koomen is iedereen knap.’’

* Doe Maar Normaal, 21.30 uur, Nederland 3.
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:18:11 #9
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_50218110
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:07 schreef Herodus het volgende:
Ik krijg nu al kromme tenen. Zo'n Dennis van der Geest, wat doet die op TV? Waarom?
Nogmaals, hierom dus;
quote:
Scores zijn niet werkelijk van belang, weet Van der Geest. Lachend: ,,Ik ben voor de show gevraagd vanwege mijn fantastische uiterlijk. Brad Pitt is er niets bij! Dat trekt minimaal een half miljoen vrouwelijke kijkers. Maar ja, vergeleken met Arie Koomen is iedereen knap.’’
pi_50218602
Het is wel de ultieme knuffelbeer voor veel vrouwen ja.
pi_50220114
Dit kan lang niet zo komisch worden als de Engelse variant. Dit Was Het Nieuws, van hetzelfde laken een pak.
pi_50220234
Ooit gaat men leren geen slappe remakes te produceren van Britse programma's. Men kán het hier gewoon niet.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juni 2007 @ 23:08:03 #13
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_50220451
Dit lijkt me echt niks worden. Teveel vaste panelleden, die bovendien ook nog 's totaal oninteressant zijn. Lantinga kan leuk uit z'n nek lullen op de radio, maar op tv vind ik 'm vaak te geforceerd overkomen. Dus ik sla over.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juni 2007 @ 23:10:06 #14
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_50220567
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Het is dan ook de nederlandse variant, ze proberen geen kopie te maken ofzo.
als ik de rondes zo bekijk is het dus wel een kopie.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_50220698
Hm, ik weet het niet hoor. Leuker dan de engelse versie kan het niet worden. Eerst maar eens kijken.
pi_50221100
pi_50221240
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

als ik de rondes zo bekijk is het dus wel een kopie.
Niet helemaal. De Engelse hebben 2 vaste panelleden, de Nederlandse vier. Maar dat zal meer aan het gebrek van BN'ers liggen.
pi_50225541
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Nogmaals, hierom dus;
[..]

Welnee , het is een kuttekop die duidelijke beseft dat na zijn judo-carriere die niemand echt interesseert niets wacht. Dan kun je nog altijd een trieste eikel in pannels zijn. Het volk vreet het blijkbaar.
pi_50226148
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Plaats dan een fotootje met Mark Lamarr erbij; die was echt briljant.

Dit kan niks worden. We hebben geen muziekhistorie in Nederland. Dat Peter Beense en Spike komen zegt al genoeg. Toch eerst een kans geven, ik kan het natuurlijk fout hebben.

Herodus, als je Van der Geest bij Dit Was Het Nieuws aan het werk hebt gezien concludeer je dat de beste man wel degelijk humor heeft. Sterker nog, hij is de enige grappige van het stel. Koomen is de enige die bij de Lama's niet beter is geworden en is overschat.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50235530
Die show van Stenders op Tien/Talpa was toch ook zoiets,

Stenders Late vermaak ofzoiets?

Maar ben wel benieuwd
pi_50238098
Zolang je het niet gaat vergelijken met de Engelse versie kan het best wat worden. Natuurlijk zal het nooit aan de Engelsen kunnen doen, dat is bijna met geen enkel origineel het geval.

Vanavond wel even kijken.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:55:33 #22
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_50239420
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Die presentator weet nog eens een keertje verbaal alle hoeken van de kamer opgeslagen door Alison Goldfrapp.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 juni 2007 @ 17:56:56 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_50245799
Ik ben benieuwd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2007 @ 18:03:04 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50245995
ik ga kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50246418
Ik ga kijken. Ken het Engelse origineel niet, dus dat scheelt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')