Keylogger!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef neo2000 het volgende:
Heb ff snel een scriptje in elkaar geflanst.. Is wel hendig, mits je Firefox geinstalleert hebt dan..
Opent bij dubbelklikken firefox, en hierbij in tabjes wat handige topics van een silkroad forum (silkroadforums.com). De handige topics:
* maps waarop NPC's te vinden zijn, in de steden/dorpen zelf;
* een FAQ voor als je ff ergens niet uit komt in het spel (als je net zo'n n00b bent als ik op het gebied van bijvoorbeeld Alchemy)
* Zo'n beetje dezelfde maps als hier in het topic gepost zijn (Monster maps)
* En een hendig sjieke Quest guide, welke quests zijn bij welke NPC available en vanaf welk level..
Hier te downloaden, mocht je interesse hebben:
http://members.home.nl/neo2000/SilkRoad_Help.zip
Even downloaden naar je desktop, unzippen en grinden maar..(mits je ingelogd komt in SRO dan..
)
Uhm, nee..quote:
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is er zo leuk?
Ow.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacks
dus ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacks
gewoon een nachtje fokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 05:19 schreef sinemet het volgende:
damn, wat post jij vroeg in de ochtend/laat in de nacht
Krijg je binnen een dag echt niet gedaan hoor, level 20 wel maar niet lvl 35 dat lukt nooit. Heb t namelijk al ens geprobeerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
zijn hier trouwens alleen maar Low lvl mensen op Fok ofzowo :S
ik zie allemaal mensen met lvl 20 tot 35 chars![]()
dat lukt je met GT in 1 dag![]()
heb je een account op olympians? of babel? of waar ik heb wel intressequote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:31 schreef Latz het volgende:
Speel deze game sinds december 2005, 4 chars van mezelf, lvl 80, 72, 65 en 53, plus heb nog rond de 50+ hacked accounts
Ben er nu 2 maanden mee gestopt, als er mensen zijn die een account nodig hebben just ask.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |