abonnement Unibet Coolblue
pi_62504601
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Omkron het volgende:
Leiden is best leuk, alleen jammer dat er studenten wonen.


Plebejer
pi_62507529
De combinatie van de 'echte' Leidenaren en studenten maakt het juist zo mooi. Ik ben student, maar vermaak me prima met die bouwvakkers. Lekker simpel, heerlijk. Weer eens wat anders.

Ik studeer overigens in Utrecht, maar ondanks de kutverbinding blijf ik gewoon in Leiden wonen. Niet geheel zonder reden.
So I've heard.
pi_62524224
Lagen jullie ook in je bed te schudden van het onweer donderdag op vrijdag nacht? Mijn hele huis was er wakker van geworden, behalve ik
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:40:30 #279
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62524423
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:32 schreef Goover het volgende:
Lagen jullie ook in je bed te schudden van het onweer donderdag op vrijdag nacht? Mijn hele huis was er wakker van geworden, behalve ik
Mevr. RSie klaagde er ook al over. Ikzelf heb er helemaal niks van meegekregen!
pi_62526177
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef RSie het volgende:

[..]

Mevr. RSie klaagde er ook al over. Ikzelf heb er helemaal niks van meegekregen!
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die er doorheen geslapen heeft

Weet iemand trouwens waarom ik gister niet hoefde te betalen in de bus?
pi_62526987
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door Misstique op 20-10-2008 15:19:28 ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_62529623
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Rieleks het volgende:
De combinatie van de 'echte' Leidenaren en studenten maakt het juist zo mooi. Ik ben student, maar vermaak me prima met die bouwvakkers. Lekker simpel, heerlijk. Weer eens wat anders.

Ik studeer overigens in Utrecht, maar ondanks de kutverbinding blijf ik gewoon in Leiden wonen. Niet geheel zonder reden.
Kutverbiding? ! Jankzak

Wij lagen te schuddenin ons bedje Ben het ook niet meer gewend al dat kabaal
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:34:16 #283
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62530080
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kutverbiding? ! Jankzak

Wij lagen te schuddenin ons bedje Ben het ook niet meer gewend al dat kabaal
hehe,.. jij kent de beruchte Utrecht-Leiden verbinding nog niet merk ik al.

dat traject staat bekend als het traject met de meeste storingen. met grote regelmaat gebeurd het dat de treinen niet rijden op dit traject en dat je het per bus moet zien te doen.

zolang hij normaal rijdt is het inderdaad een best goeie verbinding.
pi_62530242
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef RSie het volgende:

[..]

hehe,.. jij kent de beruchte Utrecht-Leiden verbinding nog niet merk ik al.

dat traject staat bekend als het traject met de meeste storingen. met grote regelmaat gebeurd het dat de treinen niet rijden op dit traject en dat je het per bus moet zien te doen.

zolang hij normaal rijdt is het inderdaad een best goeie verbinding.
Nu je het zegt, treinstoringen die ik in het verleden heb gehad waren steevast tussen Utrecht en Bodegraven (laatte stuk van het traject reed ik toen nog niet). Afgelopen zaterdag door een onhandige planning drie keer het stuk Utrecht-leiden gereden (plus 2 keer Utrecht-Den Bosch, en nog een keer Utrecht-Leeuwarden) en ik ben blij dat ik vanavond weer een auto heb
  maandag 3 november 2008 @ 02:10:29 #285
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_62899299
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef RSie het volgende:

[..]

hehe,.. jij kent de beruchte Utrecht-Leiden verbinding nog niet merk ik al.

dat traject staat bekend als het traject met de meeste storingen. met grote regelmaat gebeurd het dat de treinen niet rijden op dit traject en dat je het per bus moet zien te doen.

zolang hij normaal rijdt is het inderdaad een best goeie verbinding.
Nu je 't zegt... als ik 't station binnen kom lopen hoor ik zeer regelmatig storingsmeldingen mbt. dat traject...
pi_63377586
Hee Leidenaren

Woon ook in Leiden, nu al weer 12 jaar. Ben eerst in Leiden komen studeren. Studie niet afgemaakt, maar wel lekker in Leiden blijven wonen
we zijn al tijdje bezig met ander huis zoeken, maar Leiden is niet echt heel goedkoop of zo
woon nu vlak bij Haarlemmerstraat en Albert Heijn, lekker makkelijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
  donderdag 20 november 2008 @ 21:10:40 #287
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63385377
Beetje afhankelijk wat je zoekt, ik heb een paar jaar -via particulier- op de Haarlemmerstraat gewoond voor 1000 gulden (toen nog) per maand inclusief. Dat was met zn tweeen goed op te brengen, en voor dat geld hadden we een ruime etage.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_63396822
Ik woon ook op de haarlemmer
pi_63408265
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik woon ook op de haarlemmer
ik heb er jaren achter gewoond
en met een beetje geluk komen we daar weer terecht..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63476115
Hallo Leijenare!

Zelf speel ik geen piano of enig ander toetsinstrument, maar mijn vriendin wel! Alleen heeft ze "op kot" geen piano en is ze maar af en toen een weekendje bij haar ouders (met piano).

Nu wil ik haar verassen met een pianoboek en een oefenruimte. Dat pianoboek moet wel lukken, ik weet wat ze leuk vind. Alleen kan ik dus nergens (in Leiden) een oefenruimte met piano vinden! Heeft iemand hier nog tips voor mij?

Dus: Weet iemand een oefenruimte in Leiden? (of naaste omgeving)
  maandag 24 november 2008 @ 15:22:20 #291
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63479342
hmmz,.. bij mij in de straat woont wel een Pianostemmer (of was het nou een Orgelbouwer )

Boek kan je inderdaad makkelijk krijgen, er zit vlakbij het station een hele grote winkel met allerhande Pianospul.

Ik zou zo alleen niets kunnen verzinnen wat te gebruiken is als oefenruimte. maar ik zou haar gewoon een kek keyboard geven zodat ze daarmee kan oefenen.
pi_63480244
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:22 schreef RSie het volgende:
hmmz,.. bij mij in de straat woont wel een Pianostemmer (of was het nou een Orgelbouwer )

Boek kan je inderdaad makkelijk krijgen, er zit vlakbij het station een hele grote winkel met allerhande Pianospul.

Ik zou zo alleen niets kunnen verzinnen wat te gebruiken is als oefenruimte. maar ik zou haar gewoon een kek keyboard geven zodat ze daarmee kan oefenen.
Keyboard geven aan een pianist, dat is echt een slecht idee Hoogstens een elektrische piano...
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:16:39 #293
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63515330
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Hallo Leijenare!

Zelf speel ik geen piano of enig ander toetsinstrument, maar mijn vriendin wel! Alleen heeft ze "op kot" geen piano en is ze maar af en toen een weekendje bij haar ouders (met piano).

Nu wil ik haar verassen met een pianoboek en een oefenruimte. Dat pianoboek moet wel lukken, ik weet wat ze leuk vind. Alleen kan ik dus nergens (in Leiden) een oefenruimte met piano vinden! Heeft iemand hier nog tips voor mij?

Dus: Weet iemand een oefenruimte in Leiden? (of naaste omgeving)
bij de muziekschool op t rapenburg kun je een soort strippenkaart kopen om daar te oefenen. als ze student i ka ze een pianopas bij t lak kopen voor 50 euro per jaar. kun je je in t rooster inschrijven voor uurtjes in de pianostudio's in de kelder.

*meldt* trouwens, had dit topic beetje gemist, woon sinds 2002 in leiden (studeer er sinds 2001) en ben er in t ziekenhuis geboren lang geleden
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63518071
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van CS op schipholweg 101 kom? Vrijdag sollicitatiegesprek daar en ik zie het alweer heeeelemaal fout gaan .
Het is of een gebouw van het NTI of een callcenter of allebei geen idee eigenlijk!

Iemand?
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:39:22 #295
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63518189
Dat is ongeveer vijf minuten lopen, als je aan voorkant (kant van de stad dus) eruit loopt en dan naar links gaat zit je al op de schipholweg. Postkantoor zit daar en ook NH hotel, en dat is een beetje afhankelijk of je vooraan of achteraan moet zijn.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:42:05 #296
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63518270
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Hallo Leijenare!

-verhaal-
Het muziekhuis heeft ook oefenruimtes, geen idee of daar ook een piano staat, maar je zou eens kunnen informeren.
http://www.muziekhuis.nl/oefenruimte.htm
Zal ook eens aan vrienden vragen of zij nog ergens een oefenruimte met piano weten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_63518359
Het ligt aan het uiteinde bij de Willem de Zwijgerlaan zie ik, die ligt dwars aan het uiteinde maar mapjes + ik = geen goed idee .
Dus aan de kant van het busplatform en dan links over die taxibrug? Snap ik het zo goed?
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:52:20 #298
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63518586
Taxibrug zou kunnen, of direct links (nog voor de taxibrug) en dan onder de stadsbank door en alsmaar rechtdoor. Bij het postkantoor oversteken en je zou er zo ongeveer moeten zijn. Tis wel een beetje een chaos daar.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_63518747
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Hukkie het volgende:
Taxibrug zou kunnen, of direct links (nog voor de taxibrug) en dan onder de stadsbank door en alsmaar rechtdoor. Bij het postkantoor oversteken en je zou er zo ongeveer moeten zijn. Tis wel een beetje een chaos daar.
Ja, taxibrug is meer een beetje herkenningspunt maar dan weet ik het wel ongeveer! Senk joe
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:02:19 #300
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63518875
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja, taxibrug is meer een beetje herkenningspunt maar dan weet ik het wel ongeveer! Senk joe
Succes met je sollicitatie
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')