abonnement Unibet Coolblue
pi_62504601
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Omkron het volgende:
Leiden is best leuk, alleen jammer dat er studenten wonen.


Plebejer
pi_62507529
De combinatie van de 'echte' Leidenaren en studenten maakt het juist zo mooi. Ik ben student, maar vermaak me prima met die bouwvakkers. Lekker simpel, heerlijk. Weer eens wat anders.

Ik studeer overigens in Utrecht, maar ondanks de kutverbinding blijf ik gewoon in Leiden wonen. Niet geheel zonder reden.
So I've heard.
pi_62524224
Lagen jullie ook in je bed te schudden van het onweer donderdag op vrijdag nacht? Mijn hele huis was er wakker van geworden, behalve ik
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:40:30 #279
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62524423
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:32 schreef Goover het volgende:
Lagen jullie ook in je bed te schudden van het onweer donderdag op vrijdag nacht? Mijn hele huis was er wakker van geworden, behalve ik
Mevr. RSie klaagde er ook al over. Ikzelf heb er helemaal niks van meegekregen!
pi_62526177
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef RSie het volgende:

[..]

Mevr. RSie klaagde er ook al over. Ikzelf heb er helemaal niks van meegekregen!
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die er doorheen geslapen heeft

Weet iemand trouwens waarom ik gister niet hoefde te betalen in de bus?
pi_62526987
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door Misstique op 20-10-2008 15:19:28 ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_62529623
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Rieleks het volgende:
De combinatie van de 'echte' Leidenaren en studenten maakt het juist zo mooi. Ik ben student, maar vermaak me prima met die bouwvakkers. Lekker simpel, heerlijk. Weer eens wat anders.

Ik studeer overigens in Utrecht, maar ondanks de kutverbinding blijf ik gewoon in Leiden wonen. Niet geheel zonder reden.
Kutverbiding? ! Jankzak

Wij lagen te schuddenin ons bedje Ben het ook niet meer gewend al dat kabaal
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:34:16 #283
167022 RSie
Nomen Nescio