abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:05 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969188
Jaap is telefonisch geïnterviewd door CAZ radio en tijdens de uitzending (tussen 16.00 en 17.00 uur) wordt Natasia finaal afgebrand door zowel de presentator als de luisteraars.

De (tot nu toe) enige pro-Natasia luisteraar wordt door een muziekje overstemd, een BAN-fan werd afgekapt zodra duidelijk was dat het een BAN-fan was.

Een eerdere luisteraar die Natasia's moederschap nogal in twijfel trekt dacht dit:
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Oeh..Natasia wordt even onder handen genomen. Moet ze überhaupt nog wel terug naar haar kinderen.
haha
Waarop Natasia zo keek:


Cap Blomst

Hier verder commentaar op de streams, off-topic geleuter kan hier: [DGK SC # 105] 2 Bagger or not 2 Bagger

[ Bericht 99% gewijzigd door Leandra op 31-05-2007 16:43:09 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:31 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969209
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..
Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:32 #3
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49969211
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Ik deel je mening!

maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:38:49 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49969259
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik deel je mening!

maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas
Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTV
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49969282
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.
Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
pi_49969336
Lieke ging bellen. Ik hoorde haar nog net zeggen dat een of andere les niet doorgaat. Geen idee of dat de catwalk is.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:41:03 #7
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49969338
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTV
misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.
helaas ontbreekt het haar aan IQ om door te hebben dat die donkere kant van haar de boventoon voert waardoor inmiddels vrijwel heel Nederland de schurft aan haar heeft.

zij denkt nog steeds dat iedereen gek op haar is en dat ze de mediapersoonlijkheidprijs van het jaar verdient!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:41:15 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49969344
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.
Het gaat er om dat Natassssssja!!! geen moederliefde in zich heeft, alleen maar eigenliefde.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49969360
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.
Go hard or go home
pi_49969374
Eric geeft aan moe te zijn en wallen te hebben

Lieke heeft ook last van blauw onder haar ogen en haar onder haar neus

  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:42:27 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_49969389
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke ging bellen. Ik hoorde haar nog net zeggen dat een of andere les niet doorgaat. Geen idee of dat de catwalk is.
Yep, gaat niet door.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:08 #12
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49969409
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef RSie het volgende:

[..]

misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.
helaas ontbreekt het haar aan IQ om door te hebben dat die donkere kant van haar de boventoon voert waardoor inmiddels vrijwel heel Nederland de schurft aan haar heeft.

zij denkt nog steeds dat iedereen gek op haar is en dat ze de mediapersoonlijkheidprijs van het jaar verdient!
Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??
In het begin heb ik echt objectief naar die mensen gekeken, maar ik heb nog nooit iets liefs of aardigs in haar kunnen ontdekken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:46 #13
137949 Disana
pi_49969434
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Maar het gaat er niet om of het gedresseerde kinderen zijn; daar hebben ze zelf niets aan. Het gaat om hoe ze zich voelen. Tijdens het vrienden- en familiebezoek bleek dat ze niet blij zijn met de tantes en dat ze hun moeder liefst nog gisteren terug zien om bij die tantes weg te zijn.
pi_49969437
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.
Dochter: dat is wel te lang voor ons.
En wat doet MaNatas, die zegt dat ze beloofd heeft een jaar in de kooi te blijven en ze altijd haar beloftes na komt.
De belofte dat wanneer haar kinderen aan zouden geven dat het genoeg was tel niet zeker!
Goedemorgen :W
pi_49969454
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??
In het begin heb ik echt objectief naar die mensen gekeken, maar ik heb nog nooit iets liefs of aardigs in haar kunnen ontdekken.
Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
pi_49969494
Goede OP trouwens, Leandra.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:39 #17
137949 Disana
pi_49969500
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
Zolang je d'r geen strobreed in de weg legt, want dan treft het gekrijs evengoed Brian of Amanda.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:42 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49969503
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
Ze is alleen maar aardig tegen die twee, zolang ze haar kont kussen.
Zodra ze zelf een mening hebben die niet met die van haar strookt, dan zijn de rapen gaar.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:52 #19
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49969511
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:

[..]

Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.
Dochter: dat is wel te lang voor ons.
En wat doet MaNatas, die zegt dat ze beloofd heeft een jaar in de kooi te blijven en ze altijd haar beloftes na komt.
De belofte dat wanneer haar kinderen aan zouden geven dat het genoeg was tel niet zeker!
Weet je nog, in december zou ze na 2 weken gaan, dat werd vervolgens 4 weken ..........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:46:20 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969525
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.
Voor de kinderen is het idd dramatisch want die zijn loyaal tot op het bot, dat wil niet zeggen dat Natasia voorheen wel een goede moeder was...
Ik heb namelijk niet het idee dat haar egoïsme iets van het laatste jaar is.

Maar wat ik al eerder gezegd heb, ik begrijp haar wel (kan me voorstellen dat ze van alle ellende een burn-out heeft) maar ik heb geen begrip voor de keuze die ze gemaakt heeft (de villa ingaan)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:48:45 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969617
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:45 schreef noekje het volgende:
Goede OP trouwens, Leandra.
Thnx
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49969674
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.
Het gaat er om dat Natassssssja!!! geen moederliefde in zich heeft, alleen maar eigenliefde.
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:09 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_49969738
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:14 #24
137949 Disana
pi_49969741
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Hoezo, zijn de borstvergroting, gratis lessen, aandacht, buikwandcorrectie, sportlessen, en noem maar op, nog niet genoeg?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:55 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969766
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.

Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')