abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:52:38 #126
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_57195199
wat kost het dan?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:09:14 #127
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57195530
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef Aarti het volgende:
wat kost het dan?
5,50, met weinig kip en weinig kouseband. Afzetter, liever gewoon zelf maken.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_57196160
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef aightZz het volgende:

[..]

Ga anders dat SLM vliegtuig neuken,nooit een vliegtuig gezien ofzo? Je hetb, Air France, Brittish airways, ALM, Transavia, etc. sjezus. Wat je punt?

Je bent niet eens uit oorsprong een Surinamer, maar een Koelie, dus ga maar naar vliegtuigen van Air india of Air pakistan kijken, want daar zit je rootz.
En jouw roots zitten in Afrika vriend
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:09:07 #129
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57197865
Wie hapt er nou nog op aightZz zeg , laat hem lekker.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_57199077
Niemand van ons hierzo is van oorsprong een Surinamer (tenzij je een indiaan bent). Dus niet zo onaardig tegen elkaar...
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:14:54 #131
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57199422
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:59 schreef Axia het volgende:
Niemand van ons hierzo is van oorsprong een Surinamer (tenzij je een indiaan bent). Dus niet zo onaardig tegen elkaar...
idd. Of ik moet terug naar India, anderen weer naar Afrika, anderen weer naar Java, een paar naar Nederland en China. En dan houden we een leeg Suriname over met alleen de Indianen.

Wij zijn verenigd door verschil. Nou ja dat is een utopie I guess. We zitten met zn allen nog ver van elkaar af. To bad. Het zal nog even duren voordat het Surinamer zijn gevoel gegroeid is.

Wij euro-surinamers voelen ons meer Surinamer dan de inwoners in Suriname zelf denk ik wel eens.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_57199602
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

idd. Of ik moet terug naar India, anderen weer naar Afrika, anderen weer naar Java, een paar naar Nederland en China. En dan houden we een leeg Suriname over met alleen de Indianen.

Wij zijn verenigd door verschil. Nou ja dat is een utopie I guess. We zitten met zn allen nog ver van elkaar af. To bad. Het zal nog even duren voordat het Surinamer zijn gevoel gegroeid is.

Wij euro-surinamers voelen ons meer Surinamer dan de inwoners in Suriname zelf denk ik wel eens.
Inderdaad. Ik bedoel, kijk alleen al naar het eten. Door verschillende culturen hebben we verschillende heerlijke Surinaamse gerechten:
ene keer pom met zoutvlees, andere keer een sauto, dag daarna dhaal-roti met doks, en als hapje neem je een bara, stukje fiadoe of een sate met pindasaus...

Suriname
pi_57201866
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:09 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

5,50, met weinig kip en weinig kouseband. Afzetter, liever gewoon zelf maken.
Je bent sowieso al fout bezig als je het niet zelf maakt.
full stops and exclamation marks
pi_57201936
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

idd. Of ik moet terug naar India, anderen weer naar Afrika, anderen weer naar Java, een paar naar Nederland en China. En dan houden we een leeg Suriname over met alleen de Indianen.

Wij zijn verenigd door verschil. Nou ja dat is een utopie I guess. We zitten met zn allen nog ver van elkaar af. To bad. Het zal nog even duren voordat het Surinamer zijn gevoel gegroeid is.

Wij euro-surinamers voelen ons meer Surinamer dan de inwoners in Suriname zelf denk ik wel eens.
Maar waar moet ik dan heen als creool, met mijn gemengde afkomst?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
pi_57301573
heb zin in teloh met pindasaus...
pi_57324620
Die teloh moet je eten met veel batjauw en veel peper, dat is het, je moet het proeven, trouwens ik kook zelf dus dan weet ik dat het goed zit
pi_57324703
Laatst hadden mijn collega's (hollandse) rotie besteld en dat vonden ze duur euro 8 per stuk, afzetter die winkelier dus nooitmeer bij hem.
pi_57324943
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Axia het volgende:
heb zin in teloh met pindasaus...
Pindasaus?
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef BiggBoss het volgende:
Die teloh moet je eten met veel batjauw en veel peper, dat is het, je moet het proeven, trouwens ik kook zelf dus dan weet ik dat het goed zit
Inderdaad! Niet te droog bakken.. lekker
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:50 schreef BiggBoss het volgende:
Laatst hadden mijn collega's (hollandse) rotie besteld en dat vonden ze duur euro 8 per stuk, afzetter die winkelier dus nooitmeer bij hem.
Is dat duur ja? Hmm.. oke.. hier in de regio hebben we niet zoveel roti-shops..

lekkerste is gewoon zelf maken
pi_57325262
Ik ga een beetje moksie alesi eten hebt toch niet veel te doen op mijn werk.
pi_57325323
Ja een rotie voor euro 8 is al duur bij in de buurt, voor dat geld heb je makkelijk een rotie lams of doks, maar ik haal meestal allen de plaat op en de rest zelf in masala maken,,,,,,,,,lekker en dan kunnen ze die van houden.
pi_57329013
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef BiggBoss het volgende:
Die teloh moet je eten met veel batjauw en veel peper, dat is het, je moet het proeven, trouwens ik kook zelf dus dan weet ik dat het goed zit
ik ben een surinaams meisje...dus geloof me, dat proeven heb ik al jaaaren geleden gedaan...
batjauw, trie, ken ze allemaal en maak het ook zelf...

maar met pindasaus vind ik het gewoon lekkerder
pi_57329033
CSI_MIAMI: met pindasaus is het ook erg lekker...
pi_57344855
Axia, je goed recht ieder op zijn of haar manier, en ik zou zeggen dat als je het lekker vindt met pindasaus moet je er cker van genieten, trouwens probeer bami met pindasaus een keertje maar wel de Surinaamse dat is ook erg lekker MMMMMMMMMM
pi_57346010
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:18 schreef BiggBoss het volgende:
Axia, je goed recht ieder op zijn of haar manier, en ik zou zeggen dat als je het lekker vindt met pindasaus moet je er cker van genieten, trouwens probeer bami met pindasaus een keertje maar wel de Surinaamse dat is ook erg lekker MMMMMMMMMM
ik ben surinaams...dus die combinaties ken ik allemaal...
eigenlijk is alles met pindasaus lekker...gewoon op brood met een plakje kaas of gewoon droog brood...

[ Bericht 9% gewijzigd door Axia op 14-03-2008 13:24:13 ]
pi_57373402
Wie mist het leven van Suriname? Lekker buiten zitten met een glas koude groene Fernandes, broodje pom erbij, of van die lekkere kokos-ijs, en dan gewoon genieten...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:22:59 #146
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_57380009
ik heb onwijs heimwee deze week ineens
Heb nu het plan opgevat om een hele muur vol te plakken met surinamefoto's...ter compensatie
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_57598999
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:07:07 #148
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_57599071
tisser?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_57600224
Waar zijn alle surinamers? Beetje sneeuw en ze zijn verdwenen...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:08:14 #150
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57600266
Als sneeuw voor de zon
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')