abonnement Unibet Coolblue
pi_49928002


Laatste nieuws uit het vorige topic is dat Buijs mag praten met Gladbach, al heeft hij nog niets van ze vernomen. ,,Mocht het tot een gesprek komen, dan sta ik er open in. Als de nieuwe trainer van Feyenoord het in me ziet zitten, blijf ik graag in de Kuip. En anders is het buitenland een optie. Ik ga zeker niet naar een andere club in Nederland.’’
Woo-loo-loo!
pi_49928136
Laatste reactie uit topic #3:
quote:
Als je je mond zo vol hebt van clubliefde, dat het er zowat wekelijks met een shitload aan slijm uit komt gezet, dan ga je natuurlijk niet weg als je even op de bank dreigt te belanden. Had ook niet verwacht dat hij uberhaupt open zou staan voor een eventueel vertrek.
Woo-loo-loo!
pi_49928203
het is maar beter ook dat hij weg ga....
die heeft echt wel een paar lossen steekjes in zijn hoofd hoor.....
Vrienden komen en gaan,
Familie heb je voor je leven.......
pi_49928544
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Hier hoeft die in ieder geval niet meer terug te komen.

typerend:
http://www.fcupdate.nl/co(...)oningen/fotos/14176/
hehe, wat een foto..



tevens tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49928896
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

hehe, wat een foto..

[afbeelding]

tevens tvp
Die blik van Lovre, wat een gast!

verkapte tvp
pi_49928969
Danny hoort op Zuid. Hij kan vele male beter en hopelijk gaat hij tonen dat hij de leider is die ik in hem zag!!
pi_49928997
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:17 schreef Tommeke het volgende:

Die blik van Lovre
Goran Lovre doet deze smilie na..
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny hoort op Zuid. Hij kan vele male beter en hopelijk gaat hij tonen dat hij de leider is die ik in hem zag!!
Hij kan iig beter dan dat hij afgelopen jaar heeft laten zien. Maar vergeet niet dat hij bij Groningen zijn laatste seizoen in een team speelde dat uitstekend liep en een topjaar beleefde.
En bij Feyenoord wordt hij soms ook verkeerd gebruikt.

[ Bericht 33% gewijzigd door venomsnake op 30-05-2007 15:33:13 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49930038
De gek die Danny als ouderwetse rechtsback gebruikt gebruikt hem verkeerd maar als aanvallende back dus zeg een back die tegen de middenlijn aan staat moettie uit de voete kunnen!
pi_49930110
Ik vond hem bij Groningen als middenvelder wel sterk. Ook aanvallend. Maar toen had hij nog geen last van z'n eigen geldingsdrang.
Woo-loo-loo!
pi_49930570
Lovre
BanPan
pi_49931146
Sinds hij door Davids op zijn plek is gezet is niemand in Nederland meer bang voor Buijs.
Buitenlandse competitie is het beste, waar dan ook.
pi_49931421
Misschien durft hij niet meer tegen Davids te spelen en gaat hij daarom liever naar een ander land
Woo-loo-loo!
pi_49931640
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef BobbyHill het volgende:
Misschien durft hij niet meer tegen Davids te spelen en gaat hij daarom liever naar een ander land
Dat moet het haast wel zijn!
Kijk, niet iedereen is een koekebakker bij F. Ze hebben hem niet voor jandoedel afgetest jaren geleden toen alles nog goed was. Hij doet het leuk bij Groningen, paniek in de tent bij F en hij wordt gehaald.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor F standaard.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:44:41 #14
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49932044
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat moet het haast wel zijn!
Kijk, niet iedereen is een koekebakker bij F. Ze hebben hem niet voor jandoedel afgetest jaren geleden toen alles nog goed was. Hij doet het leuk bij Groningen, paniek in de tent bij F en hij wordt gehaald.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor F standaard.
Bij Feyenoord is nooit alles goed geweest.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_49932126
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij Feyenoord is nooit alles goed geweest.
Wel waar, kijk maar eens bij de jeugd.
Gaat best al wel een tijd prima.

Iedereen op Varkenoord kent Buijs en hij is door die mensen jaren geleden gewoon afgetest.
Niet goed genoeg voor het eerste.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:48:58 #16
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49932203
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wel waar, kijk maar eens bij de jeugd.
Gaat best al wel een tijd prima.

Iedereen op Varkenoord kent Buijs en hij is door die mensen jaren geleden gewoon afgetest.
Niet goed genoeg voor het eerste.
Jeugd, de spelers die doorkomen zijn binnen 2 jaar weg.. of er komen helemaal geen spelers door en/of ze worden verkloot door het beleid dat er gevoerd wordt.
Jong Feyenoord is trouwens gedegradeerd dit jaar.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:55:05 #17
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49932390


zo zie ik hem het liefst
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49932413
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Feyenoord is trouwens gedegradeerd dit jaar.
Dat dan weer wel maar dat zegt niet alles over de jeugdopleiding.
Door de bank genomen gaat het wel aardig.

Nu, na sanering zit er nog een behoorlijke bak met talent in de kuip, godzijdank gaat Co het niet doen anders had het nog wel wat kunnen worden. Maar goed, F hoort mee te doen om de titel. De huidige staat doet ook veel te veel af aan onze ruime zeges, uit en thuis. Aansterken zou ik zeggen, en dat gebeurt niet met/door Buijs.
pi_49955233
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]


godzijdank gaat Co het niet doen anders had het nog wel wat kunnen worden.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens...... Maar eerlijk is eerlijk Feyenoord hoort gewoon in de top 4 mee tedoen...
Vrienden komen en gaan,
Familie heb je voor je leven.......
pi_52231596
Vriend Danny Buijs heeft een hete zomer achter de rug!

Danny besloot namelijk van zijn vrouw te scheiden. De geruchten dat hij ook een ander had, zijn nog niet bevestigd. Wel is bevestigd dat de familie van Buijs' ex-vrouw niet zo blij was met diens besluit. In de kampwereld kan zoiets niet! Danny heeft enkele weken ondergedoken gezeten in Eindhoven en is inmiddels te verstaan gegeven dat hij:

a. het huis aan zijn ex moet laten
b. hij zijn kind alleen mag zien als ze het op het kamp goed vinden
c. hij zich daar voorlopig beter niet kan laten zien
d. hij alles moet betalen

Kortom, Danny heeft zich heel wat op de hals gehaald. Het is dat hij al agressief was in het veld, anders zou zijn opgefokte gedrag nog te verklaren zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:23:02 #21
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52231674
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Het is dat hij al agressief was in het veld, anders zou zijn opgefokte gedrag nog te verklaren zijn.
Dat is het nu ook al. Die gast is gewoon ziek in zijn hoofd.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 16:23:57 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_52231701
Gezellig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52231931
Hahah wat een topic. Als het nou eens over zijn voetbalkwaliteiten ging...
pi_52232609
Ik verbaas me toch weer over de bovengemiddelde interesse van MM in het privéleven van voetballers.
pi_52232748
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik verbaas me toch weer over de bovengemiddelde interesse van MM in het privéleven van voetballers.
Ach ja, Alblasserdam is hier vlakbij, dus dan hoor je langs de lijn wel eens wat natuurlijk. Vond het wel een aardig verhaal. Zou een mooie zijn voor in een Hard Gras clubeditie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')