quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef xienix84 het volgende:[..]
Binsentu, hoe zat het nu met het geld wat je moest geven bij een begrafenis? Is het gelukt?
Ik ben niet naar de begrafenis zelf geweest en ik heb het aantal leraren gevraagd en die zeiden dat ik niets hoefden te doen. Ik heb haar dus gewoon persoonlijk gecondoleerd. Bleek trouwens niet echt een fijne aangelegenheid te zijn geweest. Haar oom had zich namelijk opgehangen en is door zijn zoon gevonden. Hij was een paar jaar geleden gedeeltelijk verlamd geraakt door een beroerte en schaamde zich dat zijn familie voor hem moest zorgen. Dus heeft hij er zelf een eind aan gemaakt.
Iets vrolijker nieuws:
Ik ga in de zomervakantie naar Okinawa met m'n vriendin. We zijn nu nog aan het zoeken naar goedkope vluchten, maar tis allemaal een beetje duur. 50.000 (hoogseizoen) vind ik toch best veel geld voor een vlucht. Jammergenoeg is Augustus de enige tijd dat ik kan gaan. Iemand hier al eens in Okinawa geweest?
Het enige wat ik weet is dat het accent voor de meeste inlanders moeilijk te verstaan is, er veel amerikanen zitten en dat het er warm is.