abonnement Unibet Coolblue
pi_50126573
Een Belse en een Nederlandse spits worden gevolgd door FC Den Bosch, iemand die meer weet?
pi_50126794
Olympique Lyon wil Makaay ook al halen, net als enkele Spaanse clubs.
pi_50126839
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
Olympique Lyon wil Makaay ook al halen, net als enkele Spaanse clubs.
Dan zou ik dus echt niet naar Feyenoord komen, laat staan naar Nederland .
pi_50127019
Dusan Djokic van Rode Ster Belgrado naar Club Brugge.
Bosko Balaban van Club Brugge naar Panathinaikos.
Keeper Luciano van GBA naar Groningen.
Sergio Conceicao van Standard naar Braga.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:13:20 #230
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50128662
quote:
'Geen Feyenoord maar Lyon voor Makaay'

Niet PSV of Feyenoord, maar Olympique Lyon is de belangrijkste gegadigde om Roy Makaay over te nemen van Bayern München. Dat meldt het Duitse blad Der Kicker.

Gisteren kwam naar buiten dat Makaay in verregaande onderhandelingen is met Feyenoord. Maar volgens Kicker heeft Makaay echter meer oren naar een overgang naar de Franse landskampioen. Ook een terugkeer naar de Spaanse competitie behoort nog tot de mogelijkheden voor de 32-jarige aanvaller, die 39 maal in actie kwam voor het Nederlands elftal.

Bayern is druk doende om de voorhoede te versterken, na het teleurstellend verlopen seizoen, waarin het als vijfde eindigde. Al eerder werd Luca Toni aangetrokken van Fiorentina. Daarnaast wil het ook Miroslav Klose losweken bij Werder Bremen. FC Hollywood beschikt naast Makaay ook al over Duits international Lukas Podolski, Jan Schlaudraff en de Paraguayaan Roque Santa Cruz. Claudio Pizarro vertrekt naar Chelsea.
Het Bericht van VP
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:53:03 #232
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50130002
Aston Villa bereid een bod voor op Wesley Sneijder
pi_50130313
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:53 schreef andre347 het volgende:
Aston Villa bereid een bod voor op Wesley Sneijder
Alsof Wesley daar ooit zou gaan
AFC AJAX
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:08:03 #234
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50130471
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Alsof Wesley daar ooit zou gaan
Jah, wie wil daar nou heen Maar Aston Villa heeft veel geld hoor, hebben zo'n miljonair aan het roer staan
pi_50130489
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Alsof Wesley daar ooit zou gaan
Je vergeet iets.
pi_50132995
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Alsof Wesley daar ooit zou gaan
Zeg maar eens nee tegen 4 miljoen euro netto per jaar.
pi_50132997
Het Tim Janssen naar Benfica verhaal is door de meest toonaangevende Portugese voetbalsite nog niet gepubliceerd trouwens. Het zou wel een stunt zijn, maar die jongen heeft daar nogal wat voor zich....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50134339
Tim Janssen lijkt me best een aardige pinchhitter. Of een jongen die de compacte Portugese defensies open kan breken. Maar hij is nog te jong, denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50142125
Hij moet wel in de eerste klasse spelen vind ik.

Van Buyten mag waarschijnlijk weg bij Bayern want de opvolger is bijna binnen.
pi_50142298
Bayern is wel erg actief Die willen een heel nieuw team bouwen, mag ook wel na dit seizoen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50142358
Ze kopen anders wel de juiste spelers. Kunnen andere grote clubs nog wat van leren.
pi_50142420
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze kopen anders wel de juiste spelers. Kunnen andere grote clubs nog wat van leren.
Ik verwacht veel van Jose Sosa.
pi_50142422
Dalijk met Toni en Klose dan heb je wel kracht voorin en kopsterkte !
Al is het met Klose niet rond en heeft hij heibel met Frings
pi_50154025
Perez ziet een overgang naar Feyenoord wel zitten, al wacht hij nog wie er daar trainer wordt.
Ook PSV heeft interesse
pi_50158973
quote:
Dimi: I'll snub United for Spurs
Dimitar Berbatov has revealed his admiration for Manchester United but insists he will not join them. The Tottenham hitman, who netted 23 goals last season, has been lined up by United as they look to bolster their strike force. But the Bulgarian has denied any contact with Sir Alex Ferguson. "I am a happy man in Tottenham. The club give me everything I need to feel nice with them — and I do." Despite dismissing talk of a summer move to Old Trafford, Berbatov is full of praise for United. "I like Sir Alex's team. Their style is attacking, pleasant to watch and it coincides with my own style of playing football. Ryan Giggs, Paul Scholes and Wayne Rooney are fantastic players. And that fast guy Cristiano Ronaldo on the right side is a magician with the ball, he plays football from another planet. It would be a pleasure for me to play with these guys."
Andrew Haigh, The Sun
quote:
The Sun also claims that Alan Smith will not be offered a new contract by United. The fiery forward has two years left on his current deal and has expressed a desire to stay at the club, but the newspaper claims Spurs, Everton, Middlesbrough and Aston Villa are keen to land him.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:02:11 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50160446
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50160850
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Figo wil naar de Spurs: http://www.people.co.uk/s(...)93463-name_page.html
Hij zou toch naar Qatar?
pi_50160956
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hij zou toch naar Qatar?
Hij had een contract getekend bij een club uit Saudi-Arabië, maar heeft die uiteindelijk verscheurd. Dat is het verhaal tenminste.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50161133
Heeft 'n tijd terug op VI gestaan inderdaad. Hij was 't niet eens met 't beleid of de niet nagekomen beloftes van de voorzitter/sjeik of zoiets.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50161146
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij had een contract getekend bij een club uit Saudi-Arabië, maar heeft die uiteindelijk verscheurd. Dat is het verhaal tenminste.
Aha op die fiets, maar naar de Spurs dus .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')