abonnement Unibet Coolblue
pi_49908202
Ik wil eigenlijk een dildo aanschaffen om te oefenen met anale seks. Als mijn vriend me neukt doet het vaak pijn (omdat ie best groot en lang is). Ik wil dus wat meer oefenen, maar dat kan niet altijd met hem, dus dacht ik dan koop ik een plastic penis!

Maar welke?

  • Hoe voelt een buttplug tov een dildo? Voel je het verschil tussen zo'n buttplug en een penis vorm?
  • Zijn alle niet-harde modellen even zacht? Ik wil wel zo'n beweegbare, geen harde rechte (zoals de meeste vibrators zijn).
  • Waar zijn ze betaalbaar te koop? Bij Christine zag ik een aantal van 30 euro (!), ik wil geen toeters en bellen, alleen een dildo Kijkshop intiem had er één voor 10 euro, maar die shop is dicht... iemand en ander adresje?
  •   dinsdag 29 mei 2007 @ 22:35:24 #2
    134304 dnn-
    Ping to de wing
    pi_49908296
    tvp ik wil dit ook
    I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
    pi_49908401
    ik ook
    pi_49908450
    Eentje met toeters is handig dan zo van TOOOOOTOOOOOTTTT IK KOM eraan!!!
      dinsdag 29 mei 2007 @ 22:40:49 #6
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_49908535
    Haal anal beads!
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_49908564
    -kinderachtige opmerking-

    [ Bericht 96% gewijzigd door Tally op 29-05-2007 22:44:01 ]
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_49908587
    -kinderachtige opmerking-

    [ Bericht 98% gewijzigd door Tally op 29-05-2007 22:43:41 ]
    pi_49908594
    Jammer dat er altijd wel kleine kinderen zijn die niet serieus kunnen meepraten ergens over..

    Er zijn zat online shops die dildo's verkopen.. De één is wat duurder dan de ander..
    Je zou ook eens een shop binnen kunnen stappen met je vriend om samen wat uit te zoeken..
    Is meteen nog leuk en geil ook..

    Je kan ook een gewone plastic vibo (zo'n goedkoop recht toe recht aan modelletje) nemen om het te proberen.. En dan steeds groter proberen..
    Probeer eerst met je vingers.. Dan met een dildo/vibo..
    Gebruik veel glijmiddel.. En wel doen als je relaxt ben... Het moet niet maar is leuk.. Zo'n instelling..
    In het begin zal ook zo'n plastic penis zeer doen hoor

    Het enige verschil wat je voelt is de vorm.. Als je een buttplug heb die wat hoekig is voelt dat anders dan een penisvormige..
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 22:42:27 #10
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_49908597


    !!!.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_49908897
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef Tally het volgende:
    Jammer dat er altijd wel kleine kinderen zijn die niet serieus kunnen meepraten ergens over..

    Er zijn zat online shops die dildo's verkopen.. De één is wat duurder dan de ander..
    Je zou ook eens een shop binnen kunnen stappen met je vriend om samen wat uit te zoeken..
    Is meteen nog leuk en geil ook..

    Je kan ook een gewone plastic vibo (zo'n goedkoop recht toe recht aan modelletje) nemen om het te proberen.. En dan steeds groter proberen..
    Probeer eerst met je vingers.. Dan met een dildo/vibo..
    Gebruik veel glijmiddel.. En wel doen als je relaxt ben... Het moet niet maar is leuk.. Zo'n instelling..
    In het begin zal ook zo'n plastic penis zeer doen hoor

    Het enige verschil wat je voelt is de vorm.. Als je een buttplug heb die wat hoekig is voelt dat anders dan een penisvormige..
    Thanks.

    Zo'n gewone vibo, daar bedoel je zeker zo'n harde staaf mee? Ik heb het wel eens met iets hards geprobeerd (geen official sextoy overigens), maar dat vond ik niks. Ook die balletjes lijkt me niks.

    Eigenlijk moet ik gewoon een goedkope surrogaatpenis hebben om te oefenen als mijn vriend niet kan...
    pi_49908987
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
    edit
      dinsdag 29 mei 2007 @ 22:53:50 #13
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_49909064
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 94% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:44:14 ]
    pi_49909988
    Ik heb een paar maanden geleden een ontzettend lekkere vibrator bij christine le duc gekocht voor een eurootje of 20-23. HIj is zacht, best wel stil (zijn ze ook bepaald niet allemaal) trilt echt heel lekker en ik ben helaas de naam vergeten Weet nog wel dat hij er in twee uitvoeringen was, blauw en roze, beide met glitters en het is, op de kleur na, een redelijk realistische uitvoering. Het voordeel van iets meer geld uitgeven en een beetje goeie kopen, is dat je er naast oefenen voor anale seks, ook verder nog plezier van kan hebben, alleen of samen
    Ik kan verder nu nog niet heel veel vertellen. Wil weliswaar binnenkort ook anaal gaan proberen met vriendlief en daaraan voorafgaand ook misschien eerst wat proberen met de vibrator waar ik het over had, maar voel me al een een paar weken niet zo lekker, dus het is er nog niet van gekomen.
    Arseen (As), atoomnummer 33
    pi_49912741
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 94% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:44:00 ]
    pi_49913267
    als het pijnlijk voor je is zou ik zeker geen buttpluggen aanschaffen, maar een kleine dildo, gewoon klein formaat. Ik ben zelf niet zo van vibrators voor anaal gebruik, sowieso vind ik dat getril niks liever een gewone dildo
    pi_49913273
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 95% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:43:49 ]
    pi_49913324
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 93% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:43:32 ]
    pi_49913546
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 93% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:43:22 ]
    pi_49913644
    -reactie verwijderd-

    [ Bericht 93% gewijzigd door Tally op 30-05-2007 09:43:10 ]
    pi_49913906
    Je moet gewoon zon rekklem pakken en dan ff rekken! haha

    Ik zou er niet aan moeten denken maar en te grote in 1 keer lijkt me niet practies!
    pi_49917112
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef wallflower het volgende:

    [..]

    Thanks.

    Zo'n gewone vibo, daar bedoel je zeker zo'n harde staaf mee? Ik heb het wel eens met iets hards geprobeerd (geen official sextoy overigens), maar dat vond ik niks. Ook die balletjes lijkt me niks.

    Eigenlijk moet ik gewoon een goedkope surrogaatpenis hebben om te oefenen als mijn vriend niet kan...
    Ja daar bedoelde ik inderdaad zo'n harde staaf mee..
    De eerste keer vond ik dat juist wel prettig.. Geen ribbeltje of een ander iets...
    Gewoon glad.. Glijdt ook makkelijker he

    Je kan een cloon-a-willy pakket kopen.. Daarmee kan je een copy maken van de penis van je vriend..
    Alleen zijn die kitjes nogal aan de prijs.. Geloof rond de 60 euro..
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
    pi_49938252
    ik zou beginnen met een buttplug zoals


    http://www.manoes.nl/sexs(...)baar_in_3_maten-6120

    kan je langzaam steeds iets groter gaan.
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:06:17 #24
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_49939468
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
    [afbeelding]

    !!!.
    Als je zo'n ding in je anus propt en het er dan uittrekt heb je toch kans dat je het hele bed onderschijt? ( Serieus )
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
    pi_49939541
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef Electro-Worm het volgende:

    [..]

    Als je zo'n ding in je anus propt en het er dan uittrekt heb je toch kans dat je het hele bed onderschijt? ( Serieus )
    Net zoveel kans als bij anale sex hoor..
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')