abonnement Unibet Coolblue
pi_49844335
Geachte virtuele vrinden ! Mijn eerste post is een feit. Ok, to the point...

Ik ben een 24-jarige man. Ik werk pas een jaartje als freelance journalist voor een huis aan huis blad.

Ik verdien 0,10 euro per woord.(10 euro voor 100 woorden dus)

Vraag 1. Wat vinden andere freelancers van dit loon? Ik vind het zelf nogal aan de lage kant...Of is dit normaal in deze huis aan huis branche. (Ik ken verder niemand die dit werk doet en ben geen lid van de NVJ vandaar dat ik het even online vraag)

Vraag 2. Verschillende mensen vragen of ik persberichten wil schrijven. Wat is de prijs die ik hiervoor kan vragen

Weetje: Ik heb geen journalistiek gesturdeerd, ik ben wel universitair geschoold.

Ik zie uit naar uw intelligente reacties

[ Bericht 4% gewijzigd door opweg op 29-05-2007 13:27:05 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 10:04:04 #2
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_49844504
0,10 cent?

Dus voor een stuk van 100 woorden krijg je 10 cent?
Of is het 0,10 euro? Dus een tientje voor 100 woorden?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_49844615
quote:
Op maandag 28 mei 2007 10:04 schreef Allantois het volgende:
0,10 cent?

Dus voor een stuk van 100 woorden krijg je 10 cent?
Of is het 0,10 euro? Dus een tientje voor 100 woorden?
uhh 10 cent per woord is dus 10 euro voor 100 woorden...
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_49844630
Is niet ongewoon... Ligt tussen de 5 en 20 cent p/w...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
pi_49844668
quote:
Op maandag 28 mei 2007 10:14 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

uhh 10 cent per woord is dus 10 euro voor 100 woorden...
Ja, maar de TS schreef niet ¤ 0,10 euro maar ¤ 0,10 cent, een tiende van een cent dus. Hopelijk maakt hij niet dat soort fouten in z'n artikelen.
pi_49844675
dan verdien je teringweinig