abonnement Unibet Coolblue
pi_49812937
Wat is POSTCROSSING?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje Fok!kers is ondertussen verslaafd geraakt

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen!





Maar hoe werkt het dan

Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!


Da's toch kei veel moeite

Valt reuze mee! Het werkt, in het kort, als volgt:

1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maximaal 5 postkaarten tegelijk 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen.


Okédan, ik ga meedoen! Maar doe mij eens wat handige linkjes

  • De site waar het allemaal om gaat: Postcrossing.com
  • Voor onofficiële kaarten, speciale verzoekjes, of zelfs hele boekjes kan je op het Postcrossing forum terecht. Daar moet je je wel opnieuw aanmelden! Als je toch op het forum bent, kijk dan meteen even hier: Fok! to Fok! tag.
  • Mensen die op een kaartje willen laten zien waar ze allemaal al kaarten vandaan hebben gehad, of die gewoon willen patsen met waar ze allemaal al geweest zijn natuurlijk , kunnen dat hier doen.
  • Bij TNT Post kun je ook online postzegels bestellen!


    Wat voor postzegels moet ik gebruiken

    Het makkelijkste is om gewoon een velletje met Priorityzegels te kopen, te koop bij elk Postkantoor of TNT Post Servicebalie (bijvoorbeeld bij je supermarkt)

    Een velletje van 5 stuks voor binnen Europa: ¤3,60 (¤0,72 per zegel)
    Een velletje van 5 stuks voor buiten Europa: ¤4,45 (¤0,89 per zegel)

    Tarieven 2007 voor brievenbuspost naar het buitenland




    Het downloaden van een uitgebreid TNT Post tarievenboekje kan hier.

    Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:


    Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.

    Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.


    Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF

    'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:

    1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
    2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
    3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
    4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

    In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!


    Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers

  • .Muis
  • Allan24
  • Fannetje
  • ijsmeis
  • inkie1010
  • Jaguarized
  • Knoekie
  • Klonk
  • mForce
  • Muck
  • QTPi
  • Smittend
  • Sonja27
  • Tammymara
  • Troel
  • Twinky
  • Vava
  • Vonkenboer
  • Wendytje


    Zijn er ook sites of weblogs van Fok!kers over Postcrossing

    Jazeker! In alfabetische volgorde:

  • Allan24
  • Aventura
  • inkie1010
  • Knoekie
  • p-etr-a
  • Troel
  • sonja27
  • Vava

    Heb jij er ook een? Laat het even weten!


    Waar zijn de vorige deeltjes gebleven

    001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020
    021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 025 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 |
    041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050



    HAPPY POSTCROSSING!





    Deze OP staat in een wiki en is hierrrr te vinden! Alleen even het lijstje met voorgaande topics aanpassen...
  • Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49813188
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:59 schreef Vava het volgende:
    Dat je dat durfde
    Ik was er natuurlijk nog nooit in geweest dus ik wist niet wat ik kon verwachtten.
    Het moet een kinderritje zijn dus ik dacht dat ie niet al te heftig zou zijn.
    En ik moest en zou die attractie gewoon zien.
    Ik weet niet of ik er nog eens in zou gaan...misschien een keer voordat we gaan eten.
      zondag 27 mei 2007 @ 11:16:53 #3
    72463 Whiskers
    Kinky Kitten
    pi_49813244
    gisteren finse kauwgompjes uit de chewing en bubblegum tag aangekomen
    Cat hair is a fashion statement
    I'm really a cat you see and it's not my last life at all
    pi_49813551
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 11:13 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    Ik was er natuurlijk nog nooit in geweest dus ik wist niet wat ik kon verwachtten.
    Het moet een kinderritje zijn dus ik dacht dat ie niet al te heftig zou zijn.
    En ik moest en zou die attractie gewoon zien.
    Ik weet niet of ik er nog eens in zou gaan...misschien een keer voordat we gaan eten.


    Ik heb even wat foto's opgezocht, op de foto's lijkt hij ook wel mee te vallen

    [ Bericht 2% gewijzigd door Vava op 27-05-2007 11:36:27 ]
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zondag 27 mei 2007 @ 11:34:19 #5
    178500 Der_Rudi
    Arsenal o/
    pi_49813622
    Even een tvp-tje. Na de pinksteren eens bekijken
    pi_49814292
    Ik stuurde gisteren een verlaat pakje naar Moldavië en moest het "buiten Europa tarief" betalen, terwijl Moldavië volgens mij toch echt bij Europa hoort... maar op haar lijstje stond het zo, dus gebeurde het zo.

    Nou ja, echt veel scheelde het niet (1,25), maar toch een beetje vreemd.

    Verder geen post gisteren, maar wel eindelijk de vier kaarten op de post gedaan die al een week onderweg hadden moeten zijn
    pi_49814412
    Ik was net even op het forum en bij het verversen van de pagina stond er ineens dit:
    quote:
    The postcrossing forum is movving to a new home.
    Please come back in a few minutes while the forum unpacks.
    Goed dat ze nu eindelijk aangeven als het forum even offline is! De taalfoutjes nemen we voor lief

    Oja, ik had een paar weekjes terug gemaild dat ik een kaart niet kon registreren. Kreeg post van Paulo, dat hij ook geen ID kon tracen. Wat denk je..Probeerde ik dus de kaart de hele tijd op de verkeerde account te registreren Blond momentje

    Vandaag is het feest hier, want mij dochter Anne is vandaag 7 jaar geworden
      zondag 27 mei 2007 @ 12:21:44 #8
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49814691
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 27 mei 2007 @ 12:22:01 #9
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49814700
    Gefeliciteerd QTPI!
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 27 mei 2007 @ 12:24:03 #10
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49814755
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 12:04 schreef Fannetje het volgende:
    Ik stuurde gisteren een verlaat pakje naar Moldavië en moest het "buiten Europa tarief" betalen, terwijl Moldavië volgens mij toch echt bij Europa hoort... maar op haar lijstje stond het zo, dus gebeurde het zo.

    Nou ja, echt veel scheelde het niet (1,25), maar toch een beetje vreemd.

    Verder geen post gisteren, maar wel eindelijk de vier kaarten op de post gedaan die al een week onderweg hadden moeten zijn
    Wat raar zelfs Vladiwostok valt onder het tarief voor binnen Europa of gelden voor pakketjes andere regels

    QTPi, gefeliciteerd

    Vreemd trouwens van die melding, ik had begrepen dat die hele verhuizing niet door zou gaan dit weekend omdat er nog wat problemen waren maar misschien wordt er wat getest ofzo.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49814780
    Ik kreeg zelf ook een foutmelding,maar bij mij stond er dat ik niet gemachtigd was de pagina te bekijken :s
      Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:49:06 #12
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_49815327
    Centraal gezet!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_49815382
    Gefeliciteerd, QTPi! Zeven is al een hele leeftijd. Zit ze in groep 3?
    pi_49815963
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef Fannetje het volgende:
    Gefeliciteerd, QTPi! Zeven is al een hele leeftijd. Zit ze in groep 3?
    Ja ze zit in groep 3 en gaat na de zomervakantie naar groep 4 . Die arme stakker kon gisteravond gewoon niet slapen van de zenuwen en wacht nu in spanning op de visite (komt zo rond 14 uur)
    pi_49816144
    Jarig zijn is ook gewoon heel spannend op die leeftijd. Ik heb kinderen in de klas gehad die een week voor de bewuste datum al helemaal zenuwachtig waren

    Ik heb ook visite in huis, er is vandaag Formule 1 Oh, én A1GP Indy 500

    [ Bericht 3% gewijzigd door Fannetje op 27-05-2007 17:09:11 ]
    pi_49824131
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:22 schreef Fannetje het volgende:

    [..]

    Londen is zo gaaf in december


    Enne, die TT.... ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"

    Enne, QTPi feli
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_49824430
    Londen is inderdaad ook gaaf in mei en oktober. Andere maanden heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dan is het vast ook gaaf
      zondag 27 mei 2007 @ 17:21:21 #18
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49824821
    Londen in december was bij mij regen Morgen over drie weken ga ik Londen in juni testen
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Allan24 het volgende:
    Enne, die TT.... ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"
    Het kan echt
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49824895
    Leuk, Vava! Londen is een superstad. Ik wil er ook wel weer eens heen, de laatste keer is ook alweer 4 jaar geleden...
      zondag 27 mei 2007 @ 17:29:09 #20
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49825078
    Ik heb er heel veel zin in Ik ben er ooit een dag geweest, volgens mij in 1992. Nu ga ik weer een dag
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49825218
    Ik ben in 1998 één dag geweest, in december dus. In 1997 ben ik 4 of 5 dagen geweest en in 2003 ook weer 4 of 5 dagen.

    Tip: De London Dungeon! Daar heb ik zo gelachen! Vooral toen Gerbert werd uitgekozen om het gebruik van enkele martelwerktuigen te ondervinden
    http://www.thedungeons.com/
      zondag 27 mei 2007 @ 17:54:10 #22
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49825856
    Ja! Die London Dungeon heb ik ook al naar zitten kijken, op zich lijkt het me wel leuk maar ik heb nog niet echt een planning gemaakt dus ik zie wel. Hangt ook van het weer af
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49826690
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Allan24 het volgende:
    Uit het vorige topic:
    [..]



    Enne, die TT.... ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"

    Enne, QTPi feli


    En QTPi namens mij ook gefeliciteerd !
      zondag 27 mei 2007 @ 20:04:44 #24
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49829607
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Vava het volgende:
    Londen in december was bij mij regen Morgen over drie weken ga ik Londen in juni testen
    [..]

    Het kan echt
    En ook gisteren regende het.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_49831809
    vandaag de hele dag in het park gestaan, voor DE dag van het Park.... (met scouting)
    eerst allemaal zeiknat, daarna lekker opgedroogd in de zon.
    Bij thuiskomst vroeg ik verontwaardigd aan mijn man waarom er nu weer geen post was.... (Ik had een zaterdag gevoel!)
    uit een aspergernest
    pi_49832084
    Nou ik heb eindelijk het vakantieverslag van Texel af!

    Ga naar http://www.sonline.nl

    Klik op enter en daarna rechts in het menu op vakantie. Kies voor de vakantie naar Texel. Et voila! Een verslag (niet super uitgebreid, ben daar niet zo een ster in) met foto's en zelfs 1x een filmpje!
      zondag 27 mei 2007 @ 22:48:23 #27
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49835328
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:04 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    En ook gisteren regende het.
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef wendytje het volgende:
    vandaag de hele dag in het park gestaan, voor DE dag van het Park.... (met scouting)
    eerst allemaal zeiknat, daarna lekker opgedroogd in de zon.
    Bij thuiskomst vroeg ik verontwaardigd aan mijn man waarom er nu weer geen post was.... (Ik had een zaterdag gevoel!)
    En morgen is er ook weer geen post
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zondag 27 mei 2007 @ 22:59:52 #28
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_49835749
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
    Nou ik heb eindelijk het vakantieverslag van Texel af!

    Ga naar http://www.sonline.nl

    Klik op enter en daarna rechts in het menu op vakantie. Kies voor de vakantie naar Texel. Et voila! Een verslag (niet super uitgebreid, ben daar niet zo een ster in) met foto's en zelfs 1x een filmpje!
    Leuk! En ik vind het zo grappig dat de parkiet ook op vakantie ging

    De zeehondjes in Ecomare

    Ik heb ook gelijk even naar je veslag van Londen gekeken
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49839488
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Leuk! En ik vind het zo grappig dat de parkiet ook op vakantie ging
    Je had ons moeten zien gaan! Op een gegeven moment stonden we voor een stoplicht en achter en naast ons auto's en Mickey heeft een vrij grote kooi met allemaal speeltjes en toen sprong hij net op een schommeltje en zag je iedereen zo kijken. En in de lift naar mijn oma hoorde iemand die op de lift stond te wachten de hele tijd parkiete gekwetter. Dus toen ik uit de lift kwam met Mickey zei hij: Ah ik dacht al dat ik zoiets hoorde!

    Dit is Mickey: http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/sets/72157594352402031/

    Hij was eigenlijk van mijn zus haar stiefzoon! DIe had er 2 maar zorgde er niet bepaald goed voor. Na meerdere waarschuwingen dat als hij er niet goed voor ging zorgen de vogels naar mij zouden gaan (altijd parkieten gehad tot de laatste in 2004 dood ging) is er uiteindelijk eentje overleden en is Mickey naar mij gegaan! Helaas te laat voor de andere. Maar Mickey is weer helemaal opgelapt en heeft het hier reuze goed naar de zin. Heb zelfs een speeltuin voor hem en terwijl hij vroeger nooit uit de kooi kwam zit hij er nu voornamelijk buiten. Tis een leuk beestje!

    [ Bericht 32% gewijzigd door Sonja27 op 28-05-2007 00:48:05 ]
    pi_49839838
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Sonja27 het volgende:

    [..]

    Je had ons moeten zien gaan! Op een gegeven moment stonden we voor een stoplicht en achter en naast ons auto's en Mickey heeft een vrij grote kooi met allemaal speeltjes en toen sprong hij net op een schommeltje en zag je iedereen zo kijken. En in de lift naar mijn oma hoorde iemand die op de lift stond te wachten de hele tijd parkiete gekwetter. Dus toen ik uit de lift kwam met Mickey zei hij: Ah ik dacht al dat ik zoiets hoorde!


    Ik zie nu echt zo'n kleine auto voor me met de achterklep open en alles vastgebonden met touw om de boel een beetje bij elkaar te houden
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Allan24 het volgende:
    Enne, die TT.... ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"
    Google vraagt of ik misschien "waadvogels" bedoel als ik zoek naar zaadzegels

    Maar hier zijn ze, de postzegels uit de TT

    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49839999
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Sonja27 het volgende:
    Dit is Mickey: http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/sets/72157594352402031/

    Hij was eigenlijk van mijn zus haar stiefzoon! DIe had er 2 maar zorgde er niet bepaald goed voor. Na meerdere waarschuwingen dat als hij er niet goed voor ging zorgen de vogels naar mij zouden gaan (altijd parkieten gehad tot de laatste in 2004 dood ging) is er uiteindelijk eentje overleden en is Mickey naar mij gegaan! Helaas te laat voor de andere. Maar Mickey is weer helemaal opgelapt en heeft het hier reuze goed naar de zin. Heb zelfs een speeltuin voor hem en terwijl hij vroeger nooit uit de kooi kwam zit hij er nu voornamelijk buiten. Tis een leuk beestje!
    Ah zielig

    Doet me ook wel denken aan een buurvrouw van vroeger, die had ook een parkiet, Jasper genaamd Hij zat ook meestal buiten zijn kooi en kwam altijd op me zitten als ik daar kwam. Tot ik mijn arm gebroken had en mijn arm in het gips zat (mooi blauw gips ). Toen heeft hij eerst zeker een uur van een afstandje naar me zitten kijken (hij was me echt aan het observeren ) en kwam toen heel voorzichtig steeds dichterbij en uiteindelijk kwam hij toch weer op me zitten
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49845729
    Awww wat lief al die vogeltjes en die zaadzegels.

    Hier geen post vandaag
    pi_49850512
    Hmm, ik zie op het "Tag"gedeelte iemand die pas acht berichtjes heeft en allemaal op dat tag-other items gedeelte, en die heeft mij getagd maar niet om mijn adres gevraagd.Zal mij benieuwen.

    hier trouwens ook geen post
    Gisteren ook al niet

    Eergisteren van de religiontag een zelfgemaakt kleibeeldje met drie schelpjes erin en aan de armpjes allemaal gaatjes.Op het briefje stond "Godess statue i made for you"maar ik durfde niet te vragen wat die gaatjes etc zijn,in elk geval staan de armpjes zo dat er een theelichtje in geklemd kan worden.

    Mijn man zag het en vroeg of ons zoontje dat op school had gemaakt
    pi_49850654
    Waadvogels en zaadzegels
    De perfecte TT voor deel 52!

    [ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 28-05-2007 18:49:22 ]
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_49854649
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef Tammymara het volgende:
    Hmm, ik zie op het "Tag"gedeelte iemand die pas acht berichtjes heeft en allemaal op dat tag-other items gedeelte, en die heeft mij getagd maar niet om mijn adres gevraagd.Zal mij benieuwen.

    hier trouwens ook geen post
    Gisteren ook al niet

    Eergisteren van de religiontag een zelfgemaakt kleibeeldje met drie schelpjes erin en aan de armpjes allemaal gaatjes.Op het briefje stond "Godess statue i made for you"maar ik durfde niet te vragen wat die gaatjes etc zijn,in elk geval staan de armpjes zo dat er een theelichtje in geklemd kan worden.

    Mijn man zag het en vroeg of ons zoontje dat op school had gemaakt
    Misschien voor wierrookstokjes?
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      maandag 28 mei 2007 @ 16:08:29 #36
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49855053
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_49857241
    Kaart naar de VS expired nieuwe gaat naar Zweden naar iemand die al 337 kaarten verstuurd en 333 ontvangen heeft
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49858333
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Jaguarized het volgende:
    Geen post.
    Hier wel er lag een kaart bij de buren
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49862477
    Zo! Meer dan 300 kaarten heb ik nog nooit gezien!
    pi_49869449
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef Vava het volgende:
    Kaart naar de VS expired nieuwe gaat naar Zweden naar iemand die al 337 kaarten verstuurd en 333 ontvangen heeft
    Kanonnen! Dat is een mega-user.
    Even opgezocht:
    quote:
    4 Miki Sweden 337
    Nummer 4 in de all time top user list
    pi_49869909
    Haha hij gaat idd naar Miki Mijn mond viel ook echt open toen ik dat aantal zag
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49891408
    Geen post vandaag.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 16:21:52 #43
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49892739
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_49893167
    Te lui om naar beneden te lopen om te kijken of er post is.
    (Maar het is vandaag denk ik "maandag"qua post en dan is er hier sowieso geen post)
    pi_49894602
    Ik heb op maandag juist altijd vrij veel post...

    Maar vandaag niks
    pi_49897386
    Ook geen post

    Maar wel een nieuwe computer in aantocht
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49898802
    Bij ons een TomTom

    En de volgende vakantie is ook wel weer in aantocht (ben net terug, begin nu alweer over de volgende vakantie )
    pi_49899444
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef Fannetje het volgende:
    Bij ons een TomTom

    En de volgende vakantie is ook wel weer in aantocht (ben net terug, begin nu alweer over de volgende vakantie )
    Gaan jullie met de auto naar Bulgarije?

    Ik verheug me ook al op Londen, ook net terug van vakantie
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49899760
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 17:07 schreef Fannetje het volgende:
    Ik heb op maandag juist altijd vrij veel post...

    Maar vandaag niks
    Tis ook geen maandag vandaag!

    Ik had ook niets
    pi_49901880
    Nanananana, ik had lekker een kaart uit Finland
    pi_49902398
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef QTPi het volgende:
    Nanananana, ik had lekker een kaart uit Finland
    Nananaana ikke lekker niehiet
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49903545
    Geen post. En een Tomtom heb ik al lang; typisch zo'n ding wat je niet ècht nodig hebt, je doet immers al járen zonder, maar als je er eenmaal een hebt wil je 'm niet meer kwijt
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_49908899
    Oe, een TomTom wil ik eigenlijk ook wel graag..voor die paar keer per jaar dat ik de weg niet zo goed vinden kan...
    Ik kan 10 nieuwe adressen aanvragen @ PC....toch maar eens doen.

    Edit: ik doe het toch maar morgen, anders zijn ze sowieso 1 dag langer onderweg.
    pi_49941339
    Geen Postcrossing post.
    Wel zijn de bestelde postzegels binnen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:49:05 #55
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49941375
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_49942265
    Ik had vandaag 1 kaart!
    O, kut, hij is voor de buren...
    pi_49943800
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef QTPi het volgende:
    Ik kan 10 nieuwe adressen aanvragen @ PC....toch maar eens doen.

    Edit: ik doe het toch maar morgen, anders zijn ze sowieso 1 dag langer onderweg.
    En, waar mogen ze naartoe?

    Vier kaarten vandaag, Canada, Japan, Portugal en Turkije
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49944591
    Kaartje uit Utah vandaag
    pi_49945486
    Kaartje uit Helsinki van mijn nieuwe "penpal"
    (schrijf je een brief van drie kantjes, krijg je een ansichtkaart terug )

    Hopelijk dat daar nog een brief achteraan komt.
    pi_49953792
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Vava het volgende:

    [..]

    En, waar mogen ze naartoe?

    Vier kaarten vandaag, Canada, Japan, Portugal en Turkije
    Eh, nog geen tijd gehad om ze op te vragen, dus dat ga ik vandaag doen (vrije dag)

    Ik had toch een kaart gisteren voor mezelf...uit Finland uiteraard
    pi_49954465
    En nieuwe adressen...
    NL-46267 Hurmi Finland 31 May, 2007
    NL-46268 Tux Germany 31 May, 2007
    NL-46269 sweetsonjalynn United States of America 31 May, 2007
    NL-46270 indigoangel Australia 31 May, 2007
    NL-46271 amala Switzerland 31 May, 2007
    NL-46272 nansje Finland 31 May, 2007
    NL-46273 TainaTaina Germany 31 May, 2007
    NL-46274 huanglei China 31 May, 2007
    NL-46275 oblivion Croatia 31 May, 2007
    NL-46276 A-340 Austria 31 May, 2007
      donderdag 31 mei 2007 @ 09:15:53 #62
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_49954957
    Zo, na 176 verzonden kaarten gaat vandaag de laatste kaart op de post, uiteraard richting Finland, begonnen met card id 5553 en gestopt bij 46277.

    Tijd voor iets anders
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_49972823
    Wat ik vandaag ontving.... ik wist niet wat ik zag! Ik win het volgens mij met meest bizarre ontvangen kaart! Ik ontving...................... een stuk hout!!!!!

    Hallo? Bent u daar nog?

    Dit is de kaart die gemaakt is door een artist uit New York:



      donderdag 31 mei 2007 @ 18:46:57 #64
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_49973553
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_49975105
    Wat een blonde actie weer! Een kaartje naar Estland is al 26 dagen onderweg.... begin me langzaam aan bezorgd te maken..... Ben ik net aan het opruimen, hele stapel kaartjes die in de bak moeten.... zit daar dus het kaartje tussen wat naar Estland had gemoeten!
    pi_49976147
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
    Wat ik vandaag ontving.... ik wist niet wat ik zag! Ik win het volgens mij met meest bizarre ontvangen kaart! Ik ontving...................... een stuk hout!!!!!

    Hallo? Bent u daar nog?

    Dit is de kaart die gemaakt is door een artist uit New York:

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    Haha! De Nieuwe FOK!-stok!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_49976484
    Die 2e foto is de zijkant hoor, dus om een idee te krijgen hoe dik die kaart is. Het is dus geen stok
    pi_49979198
    Hahaha wat een toffe kaart is het!

    Ik had een envelop uit Brazilië in de bus, in de envelop zitten vier kaarten en een lading postzegels maar er staat geen afzender op wel een adres dus ik denk dat ik daar maar een kaartje heen ga sturen Geen idee hoe ik de verzender anders kan bedanken
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49983736
    Ah ik zie net een getal op de envelop staan wat ik niet thuis kon brengen, heb er BR voor gezet en zo kon ik hem registreren
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49990054
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Vava het volgende:
    Ah ik zie net een getal op de envelop staan wat ik niet thuis kon brengen, heb er BR voor gezet en zo kon ik hem registreren
    Gelukkig voor de verzender dat je dan een beetje meedenkt
    pi_49990062
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
    Wat ik vandaag ontving.... ik wist niet wat ik zag! Ik win het volgens mij met meest bizarre ontvangen kaart! Ik ontving...................... een stuk hout!!!!!

    Hallo? Bent u daar nog?

    Dit is de kaart die gemaakt is door een artist uit New York:

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    Cool
    pi_49994108
    Cool die kaart!
    Had er zelf gisteren eentje uit Italië
      Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 18:46:15 #73
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_50009070
    Gisteren drie adressen aangevraagd : Finland ( ), Duitsland en Spanje
    Vandaag een kaartje ontvangen uit Dusseldorp..

    Wat is het trouwens met landen in / om / rond Azie. Kennen ze daar nou echt geen windmolens ?

    ----------------------------------------------------------
    hi Eddy,

    When i was a litter girl,my teacher tell me ,There has many beatuful wind mill in a country ,which is far from my mother land.thanks a lot for so nice card.And i wanna know how can you keep this wind mill for so long time ,it looks so new.

    this days ,i play a online game---world of warcraft
    hope you have been heard of this game ,it's very pop in the world.i am a mage in the game ,very wet maga ^_^

    waiting for my next card

    by the way :your language is so difficult to read
    Thanks for your postcard !
    ----------------------------------------------------------
    pi_50010759
    Kaartje uit Finland en een hele mooie van die beroemde Japanse berg uit Japan!
      vrijdag 1 juni 2007 @ 21:19:57 #75
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50014484
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50015699
    Geen post wel een kaart aangekomen in Zweden. Waar de nieuwe naartoe gaat weet ik nog niet want ik moet nog een nieuw adres aanvragen.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50028605
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Klonk het volgende:
    Zo, na 176 verzonden kaarten gaat vandaag de laatste kaart op de post, uiteraard richting Finland, begonnen met card id 5553 en gestopt bij 46277.

    Tijd voor iets anders
    Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Ik PC ook met vlagen. Nu dus weer net 10 kaartjes weggestuurd.

    Vandaag geen PC-post
    pi_50030887
    Soms overweeg ik ook weleens om 1 of 2 van mijn accounts te gaan sluiten. 4 is eigenlijk ook wel een beetje asociaal en wat doe ik met die kaartjes? Ze belanden in een grote doos en dat is het. Ik denk dat ik begin met 1 account te stoppen ik hou hem nog even aan voor kaartjes die nog onderweg zijn en met der tijd zal er nog wel 1 sluiten. Maar helemaal stoppen, nee dat niet. Ik vind het veel te leuk!
    pi_50033061
    een kaart uit spanje binnen.....
    4 accounts..... poeh... en hoe weet je dan op welke account je een binnengekomen kaart moet registreren?
    uit een aspergernest
    pi_50033452
    Een kaartje uit Finland

    En mijn bestelde photopass foto's uit Disneyworld
    pi_50033566
    Zojuist twee nieuwe kaartjes aangevraagd, gaan naar Finland en Tunesië Weliswaar helemaal in het Noorden, maar wel in Afrika
      zaterdag 2 juni 2007 @ 15:57:27 #82
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50034212
    Kaartje uit Finland.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50035136
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 14:52 schreef wendytje het volgende:
    een kaart uit spanje binnen.....
    4 accounts..... poeh... en hoe weet je dan op welke account je een binnengekomen kaart moet registreren?
    1x gewoon adres
    1x NL voor de postcode
    1x met provincie erbij
    1x met provincie erbij en NL voor de postcode!

    Kaartje uit Japan!
    pi_50039017
    Helemaal niks bij de post
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zaterdag 2 juni 2007 @ 20:12:59 #85
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50040676
    Zit ik net reclame te kijken, komt dit ineens voorbij. Ik dacht even dat Vava haar eigen reisbureau was begonnen.

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50041489


    Ik ben het ook wel eens ergens tegengekomen, toen dacht ik ook even dat er Vava stond
    Reisbureau Vava
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50041978
    Kaart aangekomen in Noorwegen, in het bedankje staat alleen maar "thanks"

    Morgen of vanavond laat twee nieuwe adressen aanvragen, scheelt weer een reisdag!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50053341
    Vier kaarten verstuurd, naar Frankrijk, Finland, Duitsland en UK.

    Ik heb trouwens net als Klonk zoiets van, 't is eigenlijk wel leuk geweest, binnenkort tijd voor iets anders... ik ga nog voor 200 verzonden kaartjes en dan is het klaar.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zondag 3 juni 2007 @ 10:22:52 #89
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50053651
    Ik vind het nog steeds wel erg leuk om kaarten te krijgen en schrijven is ook een kleine moeite dus ik ga nog ff door
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50054012
    Ik kan het toch ook niet laten, dus ik ga ook nog even door met de officiële kaarten. De tags en swaps laat ik voorlopig even links liggen (dat kost stiekem ook wel veel geld waar ik leuke andere dingen mee kan doen )
      zondag 3 juni 2007 @ 11:06:47 #91
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50054358
    Taggen enz... doe ik als ik er zin in heb, de ene maand valt het mee met de kosten maar het valt ook wel eens tegen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50054900
    Twee kaarten waren aangekomen in Zwitserland en Duitsland. De nieuwe gaan naar UK en Ierland.
      zondag 3 juni 2007 @ 11:34:01 #93
    128471 doctor.starbucks
    Cafe maciato, high fat foam, e
    pi_50054932
    Nu ook maar geregistreerd, eerste kaartje naar Finland, tweede naar de VS


    Ben ik erg krenterig als ik kaartjes 'recycle'? Von het wel lol
    Starbucks, waar blijf je
    pi_50054971
    Ik zie toch echt Vava staan




      zondag 3 juni 2007 @ 12:02:35 #95
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50055550
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef QTPi het volgende:
    Ik zie toch echt Vava staan

    [[url=http://xs216.xs.to/xs216/07220/vava.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]


    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zondag 3 juni 2007 @ 14:51:33 #96
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50060627
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef QTPi het volgende:
    Ik zie toch echt Vava staan

    [[url=http://xs216.xs.to/xs216/07220/vava.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]


    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 3 juni 2007 @ 16:00:26 #97
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50062382
    Geen post btw.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      Moderator zondag 3 juni 2007 @ 18:35:46 #98
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_50066848
    Gisteren twee kaartjes ontvangen één uit Moskow - Rusland

    En een extreem zeldzaam kaartje uit Belarus - a.k.a. Wit Rusland - nummer 964

    Ben erg blij met een kaartje uit een communistisch land
      zondag 3 juni 2007 @ 19:09:40 #99
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50067784
    Vava.nl bestaat wel.

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 3 juni 2007 @ 20:57:03 #100
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50070969
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
    Vava.nl bestaat wel.

    [afbeelding][afbeelding]
    I know en die is niet door mij geregistreerd
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50075216
    Allan24.nl is wel van mij
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50099549
    Geen post
      maandag 4 juni 2007 @ 18:49:03 #103
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50099747
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50099812
    Geen post. Wel een kaartje aangekomen in Duitsland.

    Wel grappig, want ik had diegene een kaartje gestuurd van Keulen, zijn eigen stad. Daar was ik vorig jaar geweest en het leek me wel grappig om eens een kaartje te ontvangen van je eigen stad.

    Hij vond het gelukkig ook erg grappig, kreeg een leuke reactie (in het Nederlands) terug
      maandag 4 juni 2007 @ 18:57:58 #105
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50100073
    Haha, dat is wel grappig ja

    Hier twee kaarten, uit Alaska en Portugal

    en mijn nieuwe computer is bezorgd
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      maandag 4 juni 2007 @ 19:31:26 #106
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50101368
    Opa blij met de computer?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      maandag 4 juni 2007 @ 19:36:49 #107
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50101615
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
    Opa blij met de computer?
    Ja
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50102793
    Kaartjes naar Oostenrijk en Finland aangekomen, de nieuwe gaan naar Nieuw-Zeeland en Finland.
    De Finse ontvanger schrijft: Mulle kuuluu hyvää

    Zelf geen kaartjes gekregen, maar wel een Donald Duck (abo dochter)
    pi_50103411
    Ik kreeg vandaag een kaart van Astrid1978 voor mijn perpetual wishlist.
    En een tagenvelop van de who's hobby is..tag.
    pi_50103418
    Mijn nieuwe kaartje gaat naar Amerika

    Even drie kaartjes schrijven, ik had de laatste twee ook nog niet geschreven
      maandag 4 juni 2007 @ 20:35:40 #111
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50104160
    Wie is Astrid1978?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      maandag 4 juni 2007 @ 21:18:33 #112
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50106011
    Oja! Ik kan ook nog twee nieuwe adressen aanvragen Even doen!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50106084
    Zo, de kaarten liggen geschreven en al klaar om morgen op de post te gaan
      maandag 4 juni 2007 @ 21:32:13 #114
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50106606
    Hier ook

    Ze gaan naar UK en China
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50106654
    China! Tof

    Maar goed, mag niet klagen met Tunesië
      maandag 4 juni 2007 @ 21:38:25 #116
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50106885
    Oja! Jij hebt binnenkort een officieel lijntje naar het Afrika
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50108004
    Ik heb er al een (naar Ghana), dit wordt mijn tweede
      maandag 4 juni 2007 @ 22:24:03 #118
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50109098
    Ah okay

    Ik heb alleen een lijntje uit Melilla, wel het continent maar officieel toch een kaartje uit een Europees land. Maar het zal er ooit ook wel eens van komen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50110343
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
    Wie is Astrid1978?
    Iemand van het postcrosiingforum.
    pi_50117251
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef QTPi het volgende:

    De Finse ontvanger schrijft: Mulle kuuluu hyvää
    En dat betekent.......?
    uit een aspergernest
    pi_50118860
    Ik zie net in mijn profiel staan, ik heb inmiddels meer kaarten ontvangen dan verzonden!

    You have sent 179 postcards, received 181 and have 6 travelling (sent).
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:02:17 #122
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50119079
    Dat heb ik ook!

    You have sent 170 postcards, received 173 and have 6 travelling (sent).

    Sinds vorige week heb ik er 6 travelling en als die kaart niet alsnog geregistreerd gaat worden blijft dat nog heel lang zo staan
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:39:39 #123
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50121922
    Geen post.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50122865
    Gisteren,een brief van mijn penvriendin uit finland met een magneet van Helsinki,een lege envelop waar een magneet in had moeten zitten,en een off.kaartje uit seattle.
    pi_50127116
    Geen post.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50127130
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Allan24 het volgende:
    Zaadpost.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      dinsdag 5 juni 2007 @ 14:26:31 #127
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50127213
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Allan24 het volgende:

    [..]


    Hier toch post, lag weer een kaart bij de buren in de bus
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50129003
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Vava het volgende:

    [..]



    Hier toch post, lag weer een kaart bij de buren in de bus
    Stomme buren TNT!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50129189
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef wendytje het volgende:

    [..]

    En dat betekent.......?
    Euh geen idee, daarom heb ik het even gevraagd in het 'Leer hier Fins'-topic. Waarschijnlijk betekent het ' Met mij gaat het goed'.

    Geen post vandaag, alleen de maandagse Karwei, Gamma en AH-bonusfolder.
    pi_50131667
    Hey die folders heb ik ook gekregen.
    En een kaart van een van mijn penpals.
    pi_50133317
    Ik had ook een Gamma-, Karwei- en Albert Heijn-folder!

    HET IS EEN COMPLOT!!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:29:37 #132
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50134905
    Hier was geen folder van Karwei Want die zit hier niet!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50136007
    Die folders heb ik ook gekregen inderdaad.

    Geen PC post. Wel brieven van de woningbouwvereniging (we krijgen ¤8,42 terug ) en van de gasleverancier (we krijgen ¤420 terug ). En verder een cd van Bol.com.
    pi_50139265
    Kaartje naar Duitsland aangekomen. Ze schrijft dat ik een mooi handschrift heb

    Verder hoop ik ook op een bericht van de woningbouwvereniging, en van Essent, dat we geld terug gaan krijgen.
    En er moet (snel) een boek binnenkomen van Bol.com over assessments, want daarvan heb ik er volgende week een
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50139724
    Een kaartje uit Duitsland.
    pi_50142121
    het complot strekt tot in Limbabwe...
    wilde ik net 5 kaartjes posten...... heb ik nog maar 1 postzegel... en alle winkels dicht!
    morgen dan maar
    uit een aspergernest
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:56:38 #137
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50146309
    Kaartje uit Finland.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50152010
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Fannetje het volgende:
    Die folders heb ik ook gekregen inderdaad.

    Geen PC post. Wel brieven van de woningbouwvereniging (we krijgen ¤8,42 terug ) en van de gasleverancier (we krijgen ¤420 terug ). En verder een cd van Bol.com.
    Wij kregen zo'n blauwe envelop en we moeteen terug betalen..en niet zo'n klein beetje ook.
    Die sukkels hebben gewoon iedere keer de gegevens van 't jaar ervoor gebruikt en nu kunnen wij dokken.
      woensdag 6 juni 2007 @ 16:37:04 #139
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50168702
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50169677
    Kaartje uit Noorwegen
    pi_50171243
    Kaart uit Rusland en een envelop met zes kaarten uit de VS
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50174499
    Heeeeel veel post:

    - Kaartje uit Finland
    - Kaartje uit nieuw zeeland
    - Kaartje uit San Francisco
    - Kaartje uit Portugal
    - 2 DVD's via FRS
    - Factuur van de FRS
    - En mijn adoptie pakket van zeehondje Karien! Ik ben nu officieel een adoptant van een zeehondje!
    pi_50174820
    Dat laatste
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50178785
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 19:44 schreef Sonja27 het volgende:
    Heeeeel veel post:

    Bladiebla.....
    - En mijn adoptie pakket van zeehondje Karien! Ik ben nu officieel een adoptant van een zeehondje!
    Aww, wat lief

    Ik had geen PC-post.
    Morgen de grote dag >>>>>
    pi_50189868
    Gefeliciteerd !
    pi_50192291
    Gefelicitieerd
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50198716
    Gefeliciteerd!!!!
    pi_50207045
    Gefeliciteerd, QTPi!
    pi_50208613
    Kaartje uit..... Finland....
    pi_50209893
    Ow ja ik had een kaartje uit Rusland.
    Een afgrijselijke adkaart met alleen maar de groeten van... erop.
    pi_50212189
    Bedankt voor de felicitaties, het was een erg leuke dag en we moesten echt zo'n baret op
    Toen ik thuis kwam, lag er een kaart uit China te wachten
    pi_50217765
    tof allemaal QTPi!!

    Hier een envelop met vier kaarten uit Turkije vandaag

    En een defecte airco op mijn werk heb de hele dag in een soort sauna gezeten
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50218641
    quote:
    [b]Op donderdag 7 juni 2007 22:08
    En een defecte airco op mijn werk heb de hele dag in een soort sauna gezeten
    Bij ons is ie een paar weken stuk geweest niet te doen gewoon met een plat dak! Na veel klagen is er eindelijk een monteur geweest en nu hebben we het steeds koud. haha! Ik zit gewoon met een dik spijkerjack aan op het werk of een warm vest. Maar liever dat dan die hitte. We kregen wel steeds blikjes fris en ijsjes, maar dan liever toch een wat koelere werkomgeving. Sterkte morgen met die warmte.
    pi_50218760
    Een kaartje uit Frankrijk vandaag

    Ik zit elke dag in een soort sauna op mijn werk Vava, en dat met 20 zweterige kindjes. Het wordt tijd dat ze op scholen airco's installeren. Overal in het bedrijfsleven hebben ze een airco, waarom op een school niet? Wij zitten met meer mensen op een km2 dan in het bedrijfsleven hoor

    Overigens kom ik net terug van de jaarlijkse "groepsverdeling" informatie avond, maar ik heb er niet echt een positief gevoel over. Veel zeurende ouders...
    pi_50218889
    Een paar weken zelfs ik hoop toch echt niet dat dat bij ons ook een paar weken gaat duren We kregen ook ijsjes vandaag, dat was dan wel weer leuk! Maar idd, ik heb ook liever dat het iets te koud is (dat is het normaal ook) dan dit
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50219034
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef Fannetje het volgende:
    Een kaartje uit Frankrijk vandaag

    Ik zit elke dag in een soort sauna op mijn werk Vava, en dat met 20 zweterige kindjes. Het wordt tijd dat ze op scholen airco's installeren. Overal in het bedrijfsleven hebben ze een airco, waarom op een school niet? Wij zitten met meer mensen op een km2 dan in het bedrijfsleven hoor

    Overigens kom ik net terug van de jaarlijkse "groepsverdeling" informatie avond, maar ik heb er niet echt een positief gevoel over. Veel zeurende ouders...
    Daar zat ik ook nog aan te denken vandaag, dat we vroeger op school ook geen airco hadden... op de basisschool hebben we nog wel eens de tafeltjes buiten gezet
    Het vervelende is ook dat je je zo moeilijk kunt concentreren zo
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      donderdag 7 juni 2007 @ 23:09:29 #157
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50220534
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50220716
    En wij krijgen niet eens ijsjes en frisdrank, moet je nagaan.

    En buiten is gewoon geen optie

    Dit jaar heb ik slechts 19 kids in de klas, volgend jaar 30... dat zal wel helemaal zweten worden!
    't Is niet eerlijk!
    pi_50221142
    Pfff... wat een verschil joh, ineens 30 kinderen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50226195
    Moet je eens bij mij komen..gebouw met een plat dak, geen airco en maar een paar kleine raampjes die op een kier open kunnen.
    En....ik werk in het bedrijfsrestaurant dus....koelingmotoren, vriezermotoren, oven, warmhoudplaat, friteuse, afwasmachine, bain marie, kookplaten... die allemaal warmte afgeven.
    Dan is ook nogeens het luik dicht meest van de tijd dat ik aanwezig ben. ( die gaat alleen 1,5 uur open als ik mag gaan verkopen)
    En dan hebben we 't maar niet over mijn kantoor/magazijn.
    pi_50226326
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Vava het volgende:
    tof allemaal QTPi!!

    Hier een envelop met vier kaarten uit Turkije vandaag

    En een defecte airco op mijn werk heb de hele dag in een soort sauna gezeten
    bij mij in de klas is het 31 graden om half tien! we stikken gewoon!

    verder geen PC nieuws
    uit een aspergernest
    pi_50226340
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef Fannetje het volgende:
    Een kaartje uit Frankrijk vandaag

    Ik zit elke dag in een soort sauna op mijn werk Vava, en dat met 20 zweterige kindjes. Het wordt tijd dat ze op scholen airco's installeren. Overal in het bedrijfsleven hebben ze een airco, waarom op een school niet? Wij zitten met meer mensen op een km2 dan in het bedrijfsleven hoor

    Overigens kom ik net terug van de jaarlijkse "groepsverdeling" informatie avond, maar ik heb er niet echt een positief gevoel over. Veel zeurende ouders...
    aha ik hoor al dat ik niet de enige ben...... die avond heb ik volgende week.... soms zou het fijn zijn als je alleen de kids had, zonder ouders!
    uit een aspergernest
    pi_50226616
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 07:53 schreef wendytje het volgende:

    [..]

    aha ik hoor al dat ik niet de enige ben...... die avond heb ik volgende week.... soms zou het fijn zijn als je alleen de kids had, zonder ouders!
    Ik ben een heel makkelijke ouder hoor
    pi_50226771
    Enigszins verlaat, maar... QTPi, gefeliciteerd!
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Vava het volgende:
    tof allemaal QTPi!!

    Hier een envelop met vier kaarten uit Turkije vandaag

    En een defecte airco op mijn werk heb de hele dag in een soort sauna gezeten
    Bij ons was de airco ook buiten gebruik, ze waren met onderhoud bezig of zo... ik denk, doe dat dat als het 14°C is ofzo, niet bij 28°C
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50234434
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 08:27 schreef Allan24 het volgende:
    Enigszins verlaat, maar... QTPi, gefeliciteerd!
    [..]

    Bij ons was de airco ook buiten gebruik, ze waren met onderhoud bezig of zo... ik denk, doe dat dat als het 14°C is ofzo, niet bij 28°C
    Ja, wat een idioten he! Net zoals je jaarlijks het zwembad in HIlversum opknappen in de zomer... ook zoiets achterlijks
      vrijdag 8 juni 2007 @ 12:44:41 #166
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50234443
    Airco.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 8 juni 2007 @ 15:09:37 #167
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50239910
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50244788
    OMG wat is het warm! Ja ik hou van mooi weer, maar dit is er te veel aan! Parkiet Mickey heeft het ook erg warm en is sowieso al wat ziekjes. Maar hij gaat al beter als gisteren. Hij komt er wel bovenop!

    Ik had leuke post vandaag! Allereerst de rekening voor de kaartjes van Clouseau en Borsato in Gent (moet betalen, maar voor een concert betaal ik graag ha ha ha ) en verder kaartjes uit Duitsland, Slowakije, Mexico en....................

    Kaartje MO-12 uit Macau!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [ Bericht 1% gewijzigd door Sonja27 op 08-06-2007 20:52:36 ]
      Moderator vrijdag 8 juni 2007 @ 17:56:28 #169
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_50245777
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 07:36 schreef Smittend het volgende:
    Moet je eens bij mij komen..gebouw met een plat dak, geen airco en maar een paar kleine raampjes die op een kier open kunnen.
    En....ik werk in het bedrijfsrestaurant dus....koelingmotoren, vriezermotoren, oven, warmhoudplaat, friteuse, afwasmachine, bain marie, kookplaten... die allemaal warmte afgeven.
    Dan is ook nogeens het luik dicht meest van de tijd dat ik aanwezig ben. ( die gaat alleen 1,5 uur open als ik mag gaan verkopen)
    En dan hebben we 't maar niet over mijn kantoor/magazijn.
    Klaag maar ; ik ben werkzaam in de bouw als electromonteur; dacht je dat dat wel een pretje is met dit soort temperaturen
    pi_50250245
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:

    [..]

    Klaag maar ; ik ben werkzaam in de bouw als electromonteur; dacht je dat dat wel een pretje is met dit soort temperaturen
    Tsja er is altijd baas boven baas.

    Ow ja..hier geen post en dan bedoel ik ook gewoon helemaal geen post.
      vrijdag 8 juni 2007 @ 20:02:07 #171
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50250378
    Heerlijk zo'n airco! Lijkt me verschrikkelijk om in de bouw te werken zonder airco!

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 8 juni 2007 @ 22:15:40 #172
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50254485
    Hij was nog niet gemaakt vandaag maar ik ben een verwend nest met die airco zie ik al

    Hier ook geen post!

    Wat een weertje trouwens vanavond in Brabant
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50264446
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef Vava het volgende:
    Wat een weertje trouwens vanavond in Brabant
    Hier begint het zojuist ook weer te hozen Ik had nog wel plannen om er een stranddag van te maken, maar nu ga ik maar naar de kapper voor een verf- en knipbeurt.

    Oja...er was ook nog post Niet 1, niet 2 maaaaaaaaar 3 kaartjes Uit Polen, Frankrijk en Finland
    pi_50264533
    Die Finse kaart had als code FI-163493, maar die kon ik dus niet registreren, wat blijkt: het moest FI-175854 zijn Ok, 1 cijfer verwisselen begrijp ik nog, maar dit is een totaal ander nummer.
    pi_50265043
    Mja, dat is wel heel vreemd!

    Gaaf, een kaartje uit Macau!

    Ik had geen PC post. Gisteren wel naar twee bruiloften geweest in die hitte, maar gelukkig weinig regen gezien (alleen op de terugweg van Den Oever naar Den Bosch).
    pi_50265334
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 17:26 schreef Sonja27 het volgende:

    Kaartje MO-12 uit Macau!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Had ik nog niet gelezen, maar wat ontzettend gaaf!!! How low can you go, hihihihihi
    pi_50267562
    4 kaartjes! 1 van een swap van maanden terug goh toch nog aangekomen. Kaartje uit Disneyland dus wel blij mee. Andere 3 off kaartjes uit Finland, Praag en Thailand!
    pi_50276731
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef Vava het volgende:
    Hij was nog niet gemaakt vandaag maar ik ben een verwend nest met die airco zie ik al

    Hier ook geen post!

    Wat een weertje trouwens vanavond in Brabant
    Hier in Oosterhout is het dak van de Gamma gedeeltelijk ingestort... er stond 40 cm water op een oppervlakte van 2800 m2...mijn moeder werkt daar en ik heb de foto's gezien... een ravage!

    O, en een tunnel was hier onder water gelopen, check http://www.bndestem.nl/oosterhout/article1504494.ece en http://www.bndestem.nl/oosterhout/article1504496.ece
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 9 juni 2007 @ 19:19:08 #179
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50276795
    Geem Geen post.

    [ Bericht 37% gewijzigd door Jaguarized op 09-06-2007 19:32:07 ]
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50277091
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
    Geem post.
    Geem post?
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 9 juni 2007 @ 19:32:15 #181
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50277207
    Dialect.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50277360
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Hier in Oosterhout is het dak van de Gamma gedeeltelijk ingestort... er stond 40 cm water op een oppervlakte van 2800 m2...mijn moeder werkt daar en ik heb de foto's gezien... een ravage!

    O, en een tunnel was hier onder water gelopen, check http://www.bndestem.nl/oosterhout/article1504494.ece en http://www.bndestem.nl/oosterhout/article1504496.ece
    Dat van dat dak had ik gehoord ja was je moeder aan het werk toen het gebeurde?

    Ik heb gisteravond wel gemerkt dat de spoorbomen tussen Gilze-Rijen en Breda niet meer open gingen

    Hier geen post!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50277521
    Hier ook geen post.

    En met het noodweer viel het hier in Den Bosch wel mee. Gisteren niets, vannacht heeft het kennelijk een beetje gespookt (ik heb niets gehoord), maar geen rampzalige toestanden ofzo.
    pi_50278503
    Gisteravond hadden we een zware bui hier. Heel hard onweer hier echt boven met inslagen en harde knallen. Ik ben vroeger heel erg bang geweest voor onweer. Paniek aanvallen, de hele mikmak. Als ik het in de verte hoorde rommelen dan kreeg ik echt krampen in mijn darmen. Nu ben ik daar redelijk overheen gegroeid, alleen in de nacht vind ik het vaak niet zo prettig. Maar gisteravond rond 22u was het echt heel hevig en moest ik echt op de bank gaan zitten en maar proberen rustig en diep adem te halen. Bij elke flits met knal kreeg ik een heel koude rilling en had ik 3 lagen kippenvel. Geen idee hoe ik aan die angst ben gekomen, ik had het al als baby. Dan lag ik echt te krijsen in mijn wieg.
    pi_50320246
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
    Dialect.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 11 juni 2007 @ 16:52:29 #186
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50337129
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50341389
    Hier ook geen post.
    pi_50342158
    Hier ook niks. Wel twee kaartjes aangekomen, dus ik kan weer twee nieuwe aanvragen. Zo maar eens doen.
    pi_50344340
    Geen post!
    pi_50344566
    Wel post! Envelop met twee kaarten uit Thailand

    Maar is al een tijd niks aangekomen en als het goed is is er vandaag weer een kaart expired.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50345109
    Geen post.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50345741
    Wel post Een leuke panda-kaart voor Anne vanuit de U S of A.
    Twee kaartjes aangekomen, ik vraag morgen nieuwe adressen op.
    pi_50366810
    Nieuwe adressen aangevraagd: Taiwan , Turkije en Finland uiteraard ...

    Dat worden 2 leuke nieuwe lijntjes erbij
    pi_50369078
    Geen postcrossingpost maar wel mijn fotoboek van Istanbul, hij is mooi geworden!!!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      dinsdag 12 juni 2007 @ 13:37:42 #195
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50370532
    Kaartje uit Rusland.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50375416
    hmmmmm kaartjes al een week onderweg en nog niks binnen (zlefs finland niet)
    hier een notebook ontvangen
    uit een aspergernest
    pi_50379146
    Weer geen post vandaag.
    Wel een kaart aangekomen in de USA die 48 dagen onderweg is geweest.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50379618
    Weer niks ontvangen
    pi_50384856
    Kaart aangekomen in Finland, heb alleen nu geen zin om een kaart te gaan schrijven dus ik vraag later pas een nieuw adres aan. En de kaart naar Duitsland is expired
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      woensdag 13 juni 2007 @ 14:33:53 #200
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50410552
    Kaartje uit Thailand. Maar wel met een Duits ID. Blijkt dat mokkel gewoon op vakantie te zijn in Thailand.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 13 juni 2007 @ 14:35:20 #201
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50410622
    Kaartje naar Engeland verlopen. Nieuwe mag naar Thailand. Wat een toeval.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50414249
    Twee nieuwe kaartjes aangevraagd, ze gaan naar Finland en Zwisterland (m'n eerste daarheen!)
    pi_50416421
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartje uit Thailand. Maar wel met een Duits ID. Blijkt dat mokkel gewoon op vakantie te zijn in Thailand.
    Gegen die Wand und abschießen!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50418164
    Niks vandaag, Gister uit thailand,met kruiden,een zijden toilettasje of iets dergelijks en wierrook,twee geurkaarsjes in de vorm van konijntjes,nog meer kruiden die ik niet kan lezen.

    Al een paar dagen geen kaartjes meer en geen normale post :s
    pi_50419412
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartje uit Thailand. Maar wel met een Duits ID. Blijkt dat mokkel gewoon op vakantie te zijn in Thailand.
    Het zou verboden moeten worden

    Geen post.....
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50419821
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 17:58 schreef Fannetje het volgende:
    Weer niks ontvangen
    Wat zij zegt
    pi_50419898
    Geen post vandaag maar gisteren een kaartje uit Brazilie.
    pi_50424343
    Ik heb al effe geen PC post meer gehad
    Het lijkt hofredomme wel december!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50424397
    Het is een complot
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50425020
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Vava het volgende:
    Het is een complot
    De hele wereld is tegens ons
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50425262
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    De hele wereld is tegens ons
    Ja snif
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50426635
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Ja snif
    Ik zie een kans voor de oprichting van de DPU
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50428378
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Ik zie een kans voor de oprichting van de DPU
    D Postcrossers United?

    Waar staat de D voor vast iets simpels
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:31:52 #214
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50432833
    De Postcrossing Unie.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50438170
    Dutch (... duh )
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50441236
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 08:18 schreef Allan24 het volgende:
    Dutch (... duh )
    Ik zei toch dat het vast iets simpels was
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50461910
    I don't want to burst any bubbles....
    Maar ik had dus een kaartje vandaag, uit Finland uiteraard
    pi_50463176
    Ik had post uit USA
    pi_50464240
    Weer geen post. Wel weer iets aangekomen, nieuwe kaartje gaat naar Indianapolis, Indiana
      donderdag 14 juni 2007 @ 21:32:19 #220
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50465420
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 14 juni 2007 @ 21:33:41 #221
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50465492
    Kaartje aangekomen in Finland, nieuwe naar Finland.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50466005
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Ik zie een kans voor de oprichting van de DPU
    Ik vind dat die DPU er maar moet komen alweer geen post.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50485314
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Ik vind dat die DPU er maar moet komen alweer geen post.
    Awwww

    Vandaag 2 kaartjes gekregen: 1x USA en 1x Canada, helaas levert het geen spectaculaire lijntjes op.
    pi_50491531
    1 kaartje naar usa aangekomen
    uit een aspergernest
    pi_50494962
    Geen post, maar mijn kaartje naar Tunesië is aangekomen (jaja, je ziet het bijna niet, maar ik heb een tweede lijntje naar Afrika

    En het nieuwe kaartje mag naar Brazilië! Mijn eerste kaartje dat ik naar Zuid Amerika mag sturen
    pi_50500827
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Awwww

    Vandaag 2 kaartjes gekregen: 1x USA en 1x Canada, helaas levert het geen spectaculaire lijntjes op.
    Vandaag wel post Kaart uit Polen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50513025
    Ik heb al een tijdje geen officiele kaarten gekregen, maar ik heb zelf dan ook alweer een tijdje geen nieuwe adressen aangeraagd.
    pi_50513377
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef Fannetje het volgende:
    Geen post, maar mijn kaartje naar Tunesië is aangekomen (jaja, je ziet het bijna niet, maar ik heb een tweede lijntje naar Afrika

    En het nieuwe kaartje mag naar Brazilië! Mijn eerste kaartje dat ik naar Zuid Amerika mag sturen
    pi_50513381
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Vandaag wel post Kaart uit Polen
    Jippieeeeeeee
    pi_50514348
    Een kaartje is verlopen, dus vandaag weer een nieuwe aangevraagd.

    Moet naar Engeland, maar ik ga 'm dus niet sturen.
    Naam van de persoon: Tsunami Dave
    Profiel: I'm a bushcraft instructor, with a dark side. In a rotten ghost town holiday resort that time left behind.
    Al anderhalve maand lid, één kaart verstuurd, nul ontvangen.

    Die laat ik lekker expiren!

    Oh, en het kaartje waar ik zo blij om was (naar Brazilië) stuur ik ook niet, dat meisje is sinds 24 oktober lid en heeft één kaart verstuurd en 0 ontvangen. Wel nog een keer ingelogd, maar dat vertrouw ik dus ook niet.
    Zonde van mijn kaartjes en postzegels.

    [ Bericht 25% gewijzigd door Fannetje op 16-06-2007 11:15:57 ]
    pi_50514847
    Das balen joh.
    pi_50518811
    @ Fannetje..groot gelijk dat je die kaarten niet stuurt..het lijken mij ook hopelose gevallen.
    Wel balen zeg dat je er nu gelijk 2 treft.
    pi_50520007
    Ach ja, scheelt me weer even een paar euro
    pi_50526568
    Kaart in China aangekomen waar de nieuwe heen gaat weet ik nog niet

    Geen post ontvangen......
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50529038
    Bij twijfel stuur ik mensen altijd eerst een PM, maar 9 van de 10 keer geen reactie....
    Ik heb vandaag 1 van mijn accounts gedelete! Had gelijk aantal verzonden en ontvangen kaarten dus verwachtte niet nog meer te ontvangen. Delete ik hem blijken er nog 5 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) onderweg naar mij...................................

    AdrienneElyse requeued to the address pool
    Delete postcard from Jovikane to AdrienneElyse
    brit requeued to the address pool
    Delete postcard from Jovikane to brit
    registering US-106070 as received...
    registering CN-1812 as received...
    registering CN-1829 as received...
    registering US-106536 as received...
    registering PT-32427 as received...

    The user Jovikane has been removed from the postcrossing project

    ================

    Had vandaag post uit Finland (2x), Canada en Chili!!!!
    pi_50529382
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef Sonja27 het volgende:
    ...knip....

    Had vandaag post uit Finland (2x), Canada en Chili!!!!
    Cool zeg, Chili is wel heel gaaf
    pi_50530741
    Daar heb ik er een keer een heen gestuurd!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50540823
    2 Kaartjes aangekomen, nieuwe gaan naar Brazilië en Finland.
    pi_50552338
    Geen post vandaag.
    Ik heb wel 2 brieven voor mijn penpals geschreven en een tag-envelop gemaakt.
      zondag 17 juni 2007 @ 23:09:45 #240
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_50561357
    Kaart aangekomen in Israel
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      maandag 18 juni 2007 @ 14:16:06 #241
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50576789
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50580901
    Alweer geen post.
    pi_50581367
    Hier ook niet.....
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50585121
    Hier ook niks, nada, noppes
    pi_50587745
    Vandaag niet 1 kaart, ook geen 2 ...........maar wel 3
    Een Duitse kaart met een Slowaakse code, 1 uit Italië en 1 echt uit Duitsland.

    Een ander kaartje in Duitsland was aangekomen en morgen vraag ik een nieuw adres aan.
    pi_50604214
    Volgens mij zijn de finnen ons ook zat ondertussen!

    Nederlandse bejaarde doodgestoken in Finland
    Uitgegeven: 18 juni 2007 22:09
    Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 06:46

    AMSTERDAM - Een dronken Fin heeft maandag in Finland schijnbaar zonder reden een 76-jarige Nederlandse toerist doodgestoken. Dat meldt de politie.

    De steekpartij had in de middag plaats buiten een winkelcentrum in Porvoo, vijftig kilometer ten oosten van Helsinki. Dader en slachtoffer kenden elkaar niet.

    De 25-jarige dader had in een winkel enkele klanten bedreigd, waarna hij naar buiten rende en de toevallig passerende Nederlander neerstak. Politieagenten konden de met het bebloede mes zwaaiende man pas uitschakelen door hem met rubberkogels in de benen te schieten.

    ====

    Okay, slechte "grap"
    pi_50606193


    Nieuwe kaart mag naar Korea, de republiek variant, maar die is sinds eind mei niet meer ingelogd en heeft pas 1 kaart verstuurd. Ik waag het er maar wel op.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 11:35:13 #248
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50608083
    Kaartje naar de VS aangekomen, nieuwe mag ook naar de VS.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50613330
    Acht kaartjes ontvangen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      dinsdag 19 juni 2007 @ 16:47:48 #250
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50619499
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      dinsdag 19 juni 2007 @ 16:48:55 #251
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50619531
    Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50620516
    Gamma, Blokker en AH folder...Veronica magazine..post van mijn werk, post van de verzekering en..........een koelkastmagneet van een tag van Tammymara !!!
    pi_50620538
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
    een Vava momentje !!
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:26 #254
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50621358
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Smittend het volgende:
    Gamma, Blokker en AH folder...Veronica magazine..post van mijn werk, post van de verzekering en..........een koelkastmagneet van een tag van Tammymara !!!
    Zilveren Kruis?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50621824
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef Vava het volgende:
    Acht kaartjes ontvangen
    Goedemiddag
    pi_50621911
    Ik had trouwens geen kaartjes vandaag
    pi_50622139
    Ik ook helemaal niks, al een tijdje eigenlijk...
    pi_50622984
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    een Vava momentje !!
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50623522
    Kaartje uit Hongarije en een brief uit USA van iemand die helemaal in de stress schoot bij het lezen van het feit dat mijn kat en ik gescheiden leven. Dramatiek ten top. Ik kreeg een uitgebreide brief met hoe vreselijk ze dat voor me vindt, foto's van al haar katten (veeeeeeeeeeeeel) met hele verhalen over hoe ze bij haar zijn gekomen! En dan te bedenken dat ik het eigenlijk niet zo een heel groot drama vind dat Muis niet bij mij woont. Liever had ik hem natuurlijk wel bij me gehad. Maar voor hem is het beter bij mijn ouders te wonen.
    Ik zal haar wel even mailen. Vrijdag ga ik voor 2 weken oppassen op Muis omdat mijn ouders dan op vakantie gaan.
    pi_50623575
    Aah, wat lief
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50631777
    Leuk Sonja, zulke drama-brieven

    Smittend! Goed dat ie aangekomen is, en zo snel
    Fijn dat je m leuk vind haha.

    Vandaag was er trouwens een envelop met twee magneetjes uit nieuw zeeland,hele mooie trouwens,maar ik ben niet getagged of zo,Geen idee waar ze vandaan kwamen! maar die zijn het leukste
    pi_50641289
    Ik had gisteren geen internettoegang... maar dan bij deze alsnog:

    Vava, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 20 juni 2007 @ 12:36:56 #263
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50649251
    Vava jarig? En dat zegt ze ook niet even?

    Geboortedatum: 00-00-0000

    Gefeliciteerd Jet!
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 20 juni 2007 @ 13:10:50 #264
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50650432
    Kaartje aangekomen in Estland, nieuwe kan naar Italië.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50658273
    Gefeliciteerd, Vava!

    Kaartje aangekomen in Finland, vraag nog ff geen nieuwe aan.
    pi_50661460
    Vava, gefeliciteerd met je verjaardag!
    pi_50661479
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:36 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Zilveren Kruis?
    Nee...De Goudse.
    pi_50663200
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Smittend het volgende:
    Vava, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ben ik nog op tijd???

    VAVA van harte gefeliciteerd met je verjaaaaaaaaaaaaaardag
    pi_50663706
    VAn VArte VAfelivciteerd VAva
    uit een aspergernest
    pi_50664469
    Bedankt allemaal
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef QTPi het volgende:
    Ben ik nog op tijd???
    jawel verjaardag was officieel wel gisteren vandaag mag het ook nog
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50664516
    O en de post vandaag, een envelop met twee kaarten uit Spanje en een kaart uit Oosterhout
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50664771
    Gefeliciteerd nog Vava!
      Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 20:07:43 #273
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_50664904
    Twee kaarten aangekomen; 1 x Finland en 1 x Hongarij

    Reactie Finland
    --
    Hi!

    Thank you for the card ! You have so beuatiful handwriting! Hopefully you'll have many cards via postcrossing,

    Teija
    --

    Reactie Hongarij
    --
    Hi Eddy,
    Thanks a lot for your beautiful postcard!
    Best wishes,
    Krisztina
    --

    Teija zou mij eens moeten zien schrijven als ik aantekeningen maak ergens voor; dat is echt nauwelijks leesbaar
      woensdag 20 juni 2007 @ 20:41:09 #274
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50666372
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    Nee...De Goudse.
    Ah omdat ik toevallig ook een brief van Zilveren Kruis had gekregen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50671947
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef Vava het volgende:
    O en de post vandaag, een envelop met twee kaarten uit Spanje en een kaart uit Oosterhout
    Oosterhout? Je bedoelt zeker Oostenrijk?
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50673691
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Oosterhout? Je bedoelt zeker Oostenrijk?
    Ja dat zou ook wel kunnen! Ik heb de envelop al weggegooid
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50673800
    dubbel
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50686246
    Naaaaaaaaaaaaaaa...
    Ik heb ook mijn tweede account verwijderd omdat ik gewoon doorga met die ene, moet je kijken:

    registering KR-315 as received...
    registering GB-19013 as received...
    registering DE-74423 as received...
    registering FR-11619 as received...
    registering SG-4913 as received...
    registering DE-67262 as received...
    registering CN-3656 as received...
    registering DE-71851 as received...
    registering FI-166136 as received...
    registering HU-5110 as received...

    Hallo zeg,daar heb ik er geen een van gehad
    pi_50686284
    Maar dan nog, ik had 8 kaarten verzonden,7 gekregen,en 0 traveling! Hoe kan dit?
    pi_50700554
    Gisteren een pakket van mijn werk ontvangen met een fles wijn erin en.....een roze pluim (soort cadeaubon) ter waarde van zo'n 150,-.
    Da's omdat ons bedrijf 10 jaar bestaat.
    Heerlijk om eens waardering te krijgen voor mijn werk.

    @ Tammymara...weird
    pi_50701026
    Wow, dat is wel lekker, Smittend!

    Ik had een heel leuk kaartje uit Finland vandaag, met een heel verhaal achterop. Diegene heeft in 1987 een jaar in Nederland gewerkt als kindermeisje. Erg leuk verhaaltje, ik werd er blij van

    Er is ook weer een kaartje aangekomen, ga dus zo maar weer even twee nieuwe aanvragen.
      donderdag 21 juni 2007 @ 19:25:32 #282
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_50701131
    Geen post.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_50703263
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
    Geen post.
    Wat hij zegt.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50706686
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Smittend het volgende:
    Gisteren een pakket van mijn werk ontvangen met een fles wijn erin en.....een roze pluim (soort cadeaubon) ter waarde van zo'n 150,-.
    Da's omdat ons bedrijf 10 jaar bestaat.
    Heerlijk om eens waardering te krijgen voor mijn werk.

    @ Tammymara...weird
    Roze Pluim heb ik een paar maanden geleden ook van mijn werk gekregen Weet jij al wat je gaat doen?

    Geen post hier.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50706771
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef Tammymara het volgende:
    Maar dan nog, ik had 8 kaarten verzonden,7 gekregen,en 0 traveling! Hoe kan dit?
    Wat raar Lang geleden dat je een kaart op die account hebt ontvangen?
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50717400
    Wat een vage toestand met die kaarten van de gedelete accounts . Ik ben ook best benieuwd hoe dat zit.

    Ik had gisteren 3 kaartjes, 2 uit Finland en 1 uit Estland.
    pi_50718591
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Wat raar Lang geleden dat je een kaart op die account hebt ontvangen?
    Ja, volgens mij wel,maar niet langer dan twee maanden geleden.En voor ik het gedelete heb heb ik nog nagekeken,alles klopte , adres etc.Maar de enige kaarten die ik gehad heb,zijn die wat erin stonden!
    pi_50737837
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Roze Pluim heb ik een paar maanden geleden ook van mijn werk gekregen Weet jij al wat je gaat doen?
    Nee..misschien een gezinsabonnement op Blijdorp, lekker Bokito recht in de ogen aankijken
    Of een drift bike of hurry-scurry bike voor de kids.
    Of toch een midweek/weekend naar een bungalowpark.
    Of iets dat z'n waarde behoud zoals parels of een kunstwerk.
    Of een complete verzorgde bbq..gezellig met wat vrienden.
    .....ik vind 't zo moeilijk om te kiezen.
    pi_50738685
    Sinds lange tijd eindelijk weer Postcrossing post... laatste keer was zeker 3 weken geleden!
    Kaartje uit Finland en kaartje uit Thailand.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50739153
    Vandaag was wel ff superdag:

    Kaartjes en speldje van religietag (AM)
    Stickers,postpapier en enveloppen uit suprisemix-tag (FL)
    Een telefoonhanger en een kraaltjespapagaaitje van the PHWL(FL)
    Ketting,ring,armbandje van Jewelery-tag(FL)
    Oorbellen van Jeweleytag (DL)
    pi_50739621
    Even offtopic... Het was te leuk, moet het ff delen!
    Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:



    pi_50740460
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    Nee..misschien een gezinsabonnement op Blijdorp, lekker Bokito recht in de ogen aankijken
    Of een drift bike of hurry-scurry bike voor de kids.
    Of toch een midweek/weekend naar een bungalowpark.
    Of iets dat z'n waarde behoud zoals parels of een kunstwerk.
    Of een complete verzorgde bbq..gezellig met wat vrienden.
    .....ik vind 't zo moeilijk om te kiezen.
    Er is veel te veel keus! Uit het boekje lijkt die vliegles me wel leuk maar als ik dan op de website kijk zie ik daar nog veel meer mogelijkheden, ballonvaart lijkt me ook wel erg tof!

    Maar jij kreeg de fles wijn er wel bij? Mijn baas heeft die voor zichzelf gehouden en als je je dan bedenkt dat er toen zo'n 50 mensen een roze pluim gekregen hebben bij ons
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50740504
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
    Even offtopic... Het was te leuk, moet het ff delen!
    Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:

    [afbeelding]

    !
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50740526
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
    Even offtopic... Het was te leuk, moet het ff delen!
    Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:

    [afbeelding]

    Aaaah schattig
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_50743628
    Muis!
    pi_50753598
    Fin in truck doet dutje op vluchtstrook

    En dat hier in Oosterhout
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50753744
    Trouwens, soort van Vava-moment hier... kaart naar Portugal aangekomen (na 2 dagen al!), nieuwe gaat ook naar Portugal
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_50759513
    Vandaag 2 kaartjes. 1 Uit Slovenië en 1 uit Duitsland.
    pi_50759637
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Er is veel te veel keus! Uit het boekje lijkt die vliegles me wel leuk maar als ik dan op de website kijk zie ik daar nog veel meer mogelijkheden, ballonvaart lijkt me ook wel erg tof!

    Maar jij kreeg de fles wijn er wel bij? Mijn baas heeft die voor zichzelf gehouden en als je je dan bedenkt dat er toen zo'n 50 mensen een roze pluim gekregen hebben bij ons
    Zow ..50 flessen wijn...zal ie lekker dronken van geworden zijn.
    Of zou ie ze doorverkocht hebben.
    En vliegen lijkt mij niks.....heb een beetje hoogtevrees.
    pi_50759647
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
    Even offtopic... Het was te leuk, moet het ff delen!
    Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:

    [afbeelding]

    Ahhh ..een van mijn katten heet ook Muis.
    pi_50760205
    mijn kaartje naar duitsland is al twee weken onderweg en is er nog niet!
    en een kaartje uit finland
    uit een aspergernest
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')