Hoi!
doordat ik iets te lang rond heb gelopen met zwemmers eczeem (stom stom, i know) heb ik last van 2 kleine kalk/schimmel (teen)nageltjes.
Ik heb me al een ongeluk gesmeerd/gesprayed met Daktarin/Lamisil/Tea trea Olie, maar dit hielp allemaal niet.
Het wordt niet erger, maar het gaat mijns inziens ook niet echt vooruit.
Daarom heb ik laatst een afspraak gemaakt bij de dokter voor Lamisil tabletten (oraal, werkt veel beter, van binnenuit).
Nu wil de dokter dit niet voorschrijven aangezien het een aanslag voor je lichaam is (leverfalen/tijdelijk verlies van smaak/verhoogde ALAT waardes etc). Begrijpelijk.
Nu vond ik op internet het middel Trisporal. Met de werkzame stof: itraconazol. Het is net zoals Lamisil een oraal medicament. Werkt van binnenuit, dus zal logischerwijs beter werken dan al die zalfjes/topicals. Ik kan verder ook geen serieuze/gevaarlijke bijwerkingen over dit middel vinden zoals dat wel het geval is bij LAMISIL (leverfalen/tijdelijke verlies van smaak/verhoogde ALAT waardes etc). Iemand ervaring met dit middel, Trisporal? Hadden jullie bijwerkingen? Werkte het naar behoren?
Ik hoor normaliter altijd iedereen over Lamisil tabletten, maar niemand over Trisporal.
Dus, anyone??Ben benieuwd!
Groetjes
Hidde