Presentatie:quote:De EO start vanaf 24 mei wekelijks met de grote live-show Korenslag, gepresenteerd door Henny Huisman. De deelnemende koren strijden met elkaar om de titel ‘beste koor van Nederland’. In het programma draait het om zang, saamhorigheid en kwaliteit. Er gaven zich honderden koren op, waarvan ongeveer 120 auditie hebben gedaan. 16 zeer diverse koren zijn overgebleven, zoals shanty-, pop-, gospel- en a cappella-koren. Publiek en jury mogen samen bepalen wie doorgaat en uiteindelijk wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door static op 24-05-2007 20:45:33 (Spoilertags gezet) ]
Maakt niet uit, altijd de spoiler-tags gebruiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef SigmundFreud het volgende:
teig: misschien een spoiler-tag gebruiken (als dit tenminste aanslaat)? Zo'n gospelkoor doet me altijd net iets te veel aan Sister Act denken.
Zoals ik al zei, ik weet niet meer als jullie, vind het gewoon leuk om bekenden te zien, en horen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef static het volgende:
[..]
Maakt niet uit, altijd de spoiler-tags gebruiken.
Zijn kapsel is ook raar. Zeker bij Leco geweest, die hem een wat 'Italiaansere' look heeft gegevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef static het volgende:
Wat een raar pak heeft Henny aan.
Dat is de reden dat ik zwaar allergisch ben voor koren (een uitzondering daargelaten). Dat die mensen niet de hipsten zijn maakt me niets uit, maar die overdreven en geforceerde ingestudeerde pasjes en matchende C&A-outfitjes, brrrr....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Damn, die mensen zijn allemaal zo mánisch
Vind het ook een beetje gênant om niet zulke vlotte mensen, vlot en wild en swingend en 'gek' te zien doen.![]()
Moet je over 4 weken maar naar Elijah kijken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zwaar allergisch ben voor koren (een uitzondering daargelaten). Dat die mensen niet de hipsten zijn maakt me niets uit, maar die overdreven en geforceerde ingestudeerde pasjes en matchende C&A-outfitjes, brrrr....
Ja, ik noem zoiets een Almere -gehaltequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zwaar allergisch ben voor koren (een uitzondering daargelaten). Dat die mensen niet de hipsten zijn maakt me niets uit, maar die overdreven en geforceerde ingestudeerde pasjes en matchende C&A-outfitjes, brrrr....
Don't get me wrong, ik vind het fantastisch dat zoveel mensen plezier beleven met hun zangkoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je over 4 weken maar naar Elijah kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |