abonnement Unibet Coolblue
pi_49684985
Na een bewogen ochtend, waar Natasia Huub beet, zijn Erik en Huub nu samen met Palma (jeweetwel) de Huishoudster die het veeeeeeeeeeeeel te druk heeft kikkers aan het vangen.

Natasia heeft toegegeven Huub te hebben gebeten, op het filmpje wat op de Tien site staat is ook duidelijk te zien dat ze zonder aanleiding beet. Maar zoals we allemaal weten zal hier weinig of niets mee gedaan worden.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[DGK SC #90] 2 believe or not 2 believe the other

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49685040
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef petraa het volgende:
Waarom kijken we nog ????
tja
pi_49685044
Laat Huub nou ff een telefoontje plegen aub
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49685059
De raaf (hh) is weer aan het schoonmaken. (de vijver)
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:11:10 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49685105
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat Huub nou ff een telefoontje plegen aub
Die weet wat wij ook weten: dat heeft geen enkele nut waar het Brian of Natasia betreft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:12:36 #6
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49685172
Flikker zoekt kikker m/v
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:13:16 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49685208
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat Huub nou ff een telefoontje plegen aub
Hij zit al lang genoeg in die kooi om te weten dat een telefoontje niets uithaald!

Alleen als Natasia en Brian bellen wordt er ogenblikkelijk actie ondernomen, anders niet.

Natasia en Brian genieten onvoorwaardelijke bescherming van de febo en dat weet iedereen die daar zit.
Ik kan me zijn frustraties goed voorstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dark op 23-05-2007 14:20:20 ]
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49685215
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die weet wat wij ook weten: dat heeft geen enkele nut waar het Brian of Natasia betreft.
Zou hij geen opdracht hebben van het stuntteam achter om nog enigszins de schijn op te houden, omdat het nog steeds verkocht wordt als een spel-show?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:13:45 #9
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49685234
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook .
Was Brian of Natasia in hun lip gebeten door Eric of Huub, dan was het vast en zeker een ander verhaal geweest.
Het grootste euvel van DGK is dat de kijkers/streamers niet serieus worden genomen. Niemand houdt ervan voor gek te worden versleten. Vandaar ook dat ik het na deze gratis maand streams lekker laat voor wat het is: doorgestoken kaart met steeds meer voorspelbare scripts.
Hier heb je een goed punt. Het gevoel dat verschillende bewoners verschillend worden aangepakt door de redactie bestaat bij velen, regels worden selectief toegepast. Het feit dat DGK niets doet dat alom bestaande gevoel te weerleggen, bevestigd dat streamers en fora geen betekenis hebben voor TIEN.
Keep the Sunny Side Up
pi_49685274
Palma voelt zich net zo'n kwajongen zegt ze.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 14:14:39 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_49685280
Nog even deze.

13:48 - "Gossie!"

Natasia ontdekt een lieveheersbeestje tussen de steentjes. “O, gossie!”, roept ze uit. Het rode beestje ziet er wat verkreukeld uit. Ze pakt ‘m liefdevol op en gooit 'm weg. Hij zweeft inderdaad door de lucht, maar gebruikt niet z’n vleugeltjes. “O, waarom ga je op de rand zitten?”, vraagt de diva terwijl ze het beestje bij de vijver ziet. Natasia doet letterlijk geen vlieg kwaad. Hoewel, daar denkt Huub natuurlijk anders over na vanmorgen...

Bron: 10
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49685319
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Nog even deze.

13:48 - "Gossie!"

Natasia ontdekt een lieveheersbeestje tussen de steentjes. “O, gossie!”, roept ze uit. Het rode beestje ziet er wat verkreukeld uit. Ze pakt ‘m liefdevol op en gooit 'm weg. Hij zweeft inderdaad door de lucht, maar gebruikt niet z’n vleugeltjes. “O, waarom ga je op de rand zitten?”, vraagt de diva terwijl ze het beestje bij de vijver ziet. Natasia doet letterlijk geen vlieg kwaad. Hoewel, daar denkt Huub natuurlijk anders over na vanmorgen...

Bron: 10
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49685381
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt. Het gevoel dat verschillende bewoners verschillend worden aangepakt door de redactie bestaat bij velen, regels worden selectief toegepast. Het feit dat DGK niets doet dat alom bestaande gevoel te weerleggen, bevestigd dat streamers en fora geen betekenis hebben voor TIEN.
Uit datgene wat op de diverse fora wordt geschreven, pikt 10 datgene op wat ze kunnen gebruiken voor hun sterfhuisconstructie.

[ Bericht 1% gewijzigd door FdW op 23-05-2007 14:22:49 ]
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49685511
Amanda en Brian staan weer samen onder de douche, het lijkt wel een siamese tweeling.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49685559
LIeke heeft een vreemde kleur bikini aan.. het lijkt net of ze niets aan heeft.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:21:54 #16
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49685565
Brian en Aman zijn samen aan het douchen. Palma en Natas zijn ook in de slaapkamer.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49685567
Is die Stijn niet communicatie deskundige?
Jammer dat hij bij zijn studie niet heeft geleerd dat kooplui goed moeten communiceren met hun klanten, i.c. kijkers.
Een marktkoopman biedt in zijn stal waren aan waar het koperspubliek behoefte aan heeft.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:22:07 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49685571
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Natasia doet letterlijk geen vlieg kwaad. Hoewel, daar denkt Huub natuurlijk anders over na vanmorgen...

Bron: 10
Wat denken ze nu bij Tien? Als we maar lang genoeg roepen dat Natasia de Dalai Lama van DGK is, gaat iedereen het op den duur echt wel geloven?
Dát bedoel ik dus, die volledige onderschatting van de intellectuele vermogens van streamers.
Zum kotzen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:23:22 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49685617
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
Is die Stijn niet communicatie deskundige?
Jammer dat hij bij zijn studie niet heeft geleerd dat kooplui goed moeten communiceren met hun klanten, i.c. kijkers.
Een marktkoopman biedt in zijn stal waren aan waar het koperspubliek behoefte aan heeft.
Als ie een deskundige is op het gebied van communicatie, zou hij ook moeten weten dat de grootste fout die je kunt maken het onderschatten van je publiek is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:23:56 #20
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49685634
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat denken ze nu bij Tien? Als we maar lang genoeg roepen dat Natasia de Dalai Lama van DGK is, gaat iedereen het op den duur echt wel geloven?
Dát bedoel ik dus, die volledige onderschatting van de intellectuele vermogens van streamers.
Zum kotzen .
Ik lees het meer als van ze doet letterlijk geen vlieg kwaad maar figuurlijk des te meer
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:24:40 #21
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49685667
Jeetje zeg, ze beet hem echt!
En ze sloeg hem ook
Heeft Huub naar achter gebeld?
Dat noemen wij in dit vissersdorpje toch echt fysiek geweld hoor
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49685696
Als Brian en natasia de hand boven hun hoofd gehouden wordt, dan hebben de andere deelnemers toch ook boter op hun hoofd door gewoon mee te blijven spelen.
Ze krijgen allemaal een dagvergoeding die blijkbaar interessant is en daarom blijven ze zitten.

Ik vind dat zichzelf allemaal voor lul zitten want niemand is zichzelf en iedereen speelt een rol die door " achter" bedacht is.
Terror Jaap
Jaap trouwt met Cora
Huub houdt Jaap erin en ze sluiten een pact.
etc. etc. etc.

Voor die lui is het ondertussen gewoon een acteer baantje geworden, en wij domme kijkers denken dat het allemaal echt is.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:25:34 #23
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49685698
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat denken ze nu bij Tien? Als we maar lang genoeg roepen dat Natasia de Dalai Lama van DGK is, gaat iedereen het op den duur echt wel geloven?
Dát bedoel ik dus, die volledige onderschatting van de intellectuele vermogens van streamers.
Zum kotzen .
Ze noemen het in ieder geval wel op de website, meestal werden dit soort dingen verzwegen.

ik verwacht zeker wel een consequentie, al dan niet in de vorm van een waarschuwing.
Maar Asosacia mag ook weleens duidelijk gemaakt worden dat haar gedrag niet door de beugel kan,.. tijd voor een sanctie! (in de vorm van,.. 1 borst wel behandelen en de ander pas als ze zich 2 maanden netjes gedraagd)
pi_49685725
Ik vraag me al voordat het programma is gestart af wat de doelgroep(en) zijn/waren voor dit programma.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:27:24 #25
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49685759
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef RSie het volgende:

[..]

Ze noemen het in ieder geval wel op de website, meestal werden dit soort dingen verzwegen.

ik verwacht zeker wel een consequentie, al dan niet in de vorm van een waarschuwing.
Maar Asosacia mag ook weleens duidelijk gemaakt worden dat haar gedrag niet door de beugel kan,.. tijd voor een sanctie! (in de vorm van,.. 1 borst wel behandelen en de ander pas als ze zich 2 maanden netjes gedraagd)
Het ideale moment om Natasia een OW te geven van een maand. Ze kan voorlopig toch niets en mag ook niet aangepakt worden dus die straf zit ze makkelijker uit dan ooit
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')