quote:Chinees natuurpark voert levende dieren aan tijgers
Uitgegeven: 22 mei 2007 21:32
PEKING - Een Chinees natuurpark voert levende dieren aan tijgers. Dat blijkt uit een reportage van de Britse nieuwszender Sky News.
De zender toonde dinsdagavond beelden van een levende koe die wordt losgelaten tussen een groep tijgers. De roofdieren in het grootste fokcentrum voor Siberische tijgers ter wereld krijgen ook levende kippen gevoerd.
Bezoekers van het Harbin-park kunnen voor vier euro een kip 'doneren'. Een koe kost zo'n 150 euro.
Middeleeuws
Britse dierenbeschermers, die regelmatig Chinese dierentuinen bezoeken, spreken over middeleeuwse toestanden. Volgens de directie van het park is het voeren met levende dieren een goede training, omdat de tijgers moeten terugkeren in de vrije natuur.
Middeleeuwse toestanden, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Sakura het volgende:
Het schijnt zelfs dat in de vrije natuur tijgers levende beesten vangen en opeten, echt schande, moeten ze echt wat aan gaan doen. Wat mij betreft boycotten ze per direct de vrije natuur, dat zal ze leren.![]()
Nee gewoon voedselpakketten droppen met rijst en sla enzo!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Sakura het volgende:
Het schijnt zelfs dat in de vrije natuur tijgers levende beesten vangen en opeten, echt schande, moeten ze echt wat aan gaan doen. Wat mij betreft boycotten ze per direct de vrije natuur, dat zal ze leren.![]()
Bijbelse nonsens! De wereld een Disney-park!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Moon_Bridge het volgende:
Jesaja 11,6-9:
[6] Dan zal een wolf zich neerleggen naast een lam, een panter vlijt zich bij een bokje neer;
kalf en leeuw zullen samen weiden en een kleine jongen zal ze hoeden.
[7] Een koe en een beer grazen samen, hun jongen liggen bijeen; een leeuw en een rund eten beide stro.
[8] Bij het hol van een adder speelt een zuigeling, een kind graait met zijn hand naar het nest van een slang.
[9] Niemand doet kwaad, niemand sticht onheil op heel mijn heilige berg. Want kennis van de HEER vervult de aarde, zoals het water de bodem van de zee bedekt.
Ik ben de laatste tijd erg veel in dat malle boek aan het lezen, maar ik moet zeggen; het leest weg als een bizarre roman van Reve ofzo. Allemaal van die compleet rááre verhalen. Geniaal. Die vent die dat geschreven heeft zouden ze een straat moeten geven ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bijbelse nonsens! De wereld een Disney-park!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Moon_Bridge het volgende:
Jesaja 11,6-9:
[6] Dan zal een wolf zich neerleggen naast een lam, een panter vlijt zich bij een bokje neer;
kalf en leeuw zullen samen weiden en een kleine jongen zal ze hoeden.
[7] Een koe en een beer grazen samen, hun jongen liggen bijeen; een leeuw en een rund eten beide stro.
[8] Bij het hol van een adder speelt een zuigeling, een kind graait met zijn hand naar het nest van een slang.
[9] Niemand doet kwaad, niemand sticht onheil op heel mijn heilige berg. Want kennis van de HEER vervult de aarde, zoals het water de bodem van de zee bedekt.
Dan lees je het dus duidelijk niet goed. Bovendien geloof ik niet dat je de bijbel echt aan het lezen bent, want als je de eerste 2 bladzijden gelezen hebt, weet je dat het geschreven is door een groot aantal mensen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg veel in dat malle boek aan het lezen, maar ik moet zeggen; het leest weg als een bizarre roman van Reve ofzo. Allemaal van die compleet rááre verhalen. Geniaal. Die vent die dat geschreven heeft zouden ze een straat moeten geven ofzo.
Je mist het sarcasme, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan lees je het dus duidelijk niet goed. Bovendien geloof ik niet dat je de bijbel echt aan het lezen bent, want als je de eerste 2 bladzijden gelezen hebt, weet je dat het geschreven is door een groot aantal mensen.
Ik doe áltíjd interessant.quote:Ik denk dat dit weer eens een typisch geval van een LEUGENAAR is. Of probeer je interessant te doen.
weinig uitdaging, voor die leeuwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Filmpje! (irak, dat dan weer wel)
http://www.youtube.com/watch?v=4Q2S3zVyqgI
zo leren ze het als jongen dus ook van hun moeder, die sleept een gevangen cq verwond dier mee naar haar welpen en laat hun het karwei afmaken ..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Snoet123 het volgende:
Filmpje waar een levende koe uit een wagen wordt gegooid en niet eens de kans krijgt om op te staan want wordt gelijk besprongen door tig tijgers......komt weinig jagen aan te pas hoor.![]()
http://www.ad.nl/buitenland/article1389304.ece
Persoonlijk vindt ik die aap en tijger in die kale hokken verschillende keren erger dan het hele koe gebeuren. Die tijgers hebben iig geval nog de ruimte om te lopen. Die beesten in de Zoo zijn er echt vele malen slechter af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Snoet123 het volgende:
Filmpje waar een levende koe uit een wagen wordt gegooid en niet eens de kans krijgt om op te staan want wordt gelijk besprongen door tig tijgers......komt weinig jagen aan te pas hoor.![]()
http://www.ad.nl/buitenland/article1389304.ece
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |