abonnement Unibet Coolblue
pi_49630294
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Klopt...mijn vriendin en ik hebben daar ook bewust niet op laten testen (zij was 31 ik 32) en volgens mij is het ook met een reguliere echo niet direct te zien.

Daar komt bij dat ik (we) het toch niet hadden beeïndigd en daarom wilden we het ook niet weten, plus vlokkentest ed is niet geheel risicovrij meen ik. Mischien makkelijk gezegd als je het niet meegemaakt hebt, maar wij waren er dan sowieso voor gegaan

En mede daarom bewonder ik jou ook en ook dat je het zo op internet met de wereld deelt..
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, het lijkt me heel zwaar. Ze gaat nu ook naar school?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630312
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
*kuch*

Helemaal blauw hier.
*geeft zuurstofmasker*
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630353
bwaaah traaaag
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630369
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

*geeft zuurstofmasker*
Een aansteker is ook goed
pi_49630385
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, het lijkt me heel zwaar. Ze gaat nu ook naar school?
Ja, ik weet 't ook niet. Maar je wordt op zo'n moment geconfronteerd met een vaststaand feit. En dan moet je het beste er van maken imo. Maar vraag je nu aan mij of Milou naar de lager school gaat ?
pi_49630388
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:28 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Een aansteker is ook goed
Die twee gaan niet goed samen denk ik *geeft aansteker*
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630403
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
bwaaah traaaag
Soms wel...valt hier mee momenteel.
pi_49630412
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:29 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Ja, ik weet 't ook niet. Maar je wordt op zo'n moment geconfronteerd met een vaststaand feit. En dan moet je het beste er van maken imo. Maar vraag je nu aan mij of Milou naar de lager school gaat ?
in het algemeen eigenlijk... hahaa Ik ben lui aan het worden.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630429
Doe mij maar weer een shagje

Gaat steeds meer een rookmeur in m'n kamer hangen, 12m2 is toch wel klein...
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_49630444
Heb je weekend BeeDee? Of moet je weer zo vroeg uit je nest?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:32:26 #36
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_49630459
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Klopt...mijn vriendin en ik hebben daar ook bewust niet op laten testen (zij was 31 ik 32) en volgens mij is het ook met een reguliere echo niet direct te zien.

Daar komt bij dat ik (we) het toch niet hadden beeïndigd en daarom wilden we het ook niet weten, plus vlokkentest ed is niet geheel risicovrij meen ik. Mischien makkelijk gezegd als je het niet meegemaakt hebt, maar wij waren er dan sowieso voor gegaan

En mede daarom bewonder ik jou ook en ook dat je het zo op internet met de wereld deelt..
Met 31-32 kan je je ook niet laten testen...mits medische reden zoals iemand met een erfelijke afwijking in de familie
Wel leuk dat je zei dat je zegt dat je er wel voor had gegaan. Zoiets heb ik ook mocht ik ooit zwanger worden, en dat is eigenlijk voor mij een reden om geen kinderen meer te krijgen.
Ik weet dat ik nog wel een kindje met down aan zal kunnen, maar een man kan dat niet volgens mij, ookal zien ze dat Milou helemaal geweldig is
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_49630463
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef CodeCaster het volgende:
Doe mij maar weer een shagje

Gaat steeds meer een rookmeur in m'n kamer hangen, 12m2 is toch wel klein...
haha, heb je geen ramen? *rommelt in zakken* Ik heb geen shag! BeeDee waarschijnlijk wel.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630465
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

in het algemeen eigenlijk... hahaa Ik ben lui aan het worden.
Ik heb op haar site gelezen dat SOL met haar naar een speciale school/opvang is geweest en daar helemaal niet gelukkig van werd en dat dat niet door is gegaan. Maargoed, ik wil niet voor SOL spreken verder. Ik neem aan dat ze er zelf nog is om te reageren.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:32:42 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_49630466
En centraal
Beter laat dan nooit
Want dan stonden we mooi voor paal

pi_49630493
Ik vind het trouwens een strakke bank, die in de OP. Jammer dat de rugleuning wat laag is, en je er de nodige ruimte voor moet hebben.
pi_49630522
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind het trouwens een strakke bank, die in de OP. Jammer dat de rugleuning wat laag is, en je er de nodige ruimte voor moet hebben.
Hij raakt alweer een beetje uit de gratie, zie je niet hoe smerig hij is? en al die brandgaten..
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630535
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Ik heb op haar site gelezen dat SOL met haar naar een speciale school/opvang is geweest en daar helemaal niet gelukkig van werd en dat dat niet door is gegaan. Maargoed, ik wil niet voor SOL spreken verder. Ik neem aan dat ze er zelf nog is om te reageren.
hahaa dank voor de moeite!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49630538
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Met 31-32 kan je je ook niet laten testen...mits medische reden zoals iemand met een erfelijke afwijking in de familie
Wel leuk dat je zei dat je zegt dat je er wel voor had gegaan. Zoiets heb ik ook mocht ik ooit zwanger worden, en dat is eigenlijk voor mij een reden om geen kinderen meer te krijgen.
Ik weet dat ik nog wel een kindje met down aan zal kunnen, maar een man kan dat niet volgens mij, ookal zien ze dat Milou helemaal geweldig is
Ik vind één dochter zo al druk genoeg eik en wij hebben al zoiets van ; ééntje is wel genoeg, dus ik denk dat ik je gelijk moet geven in dat laatste
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:36:32 #44
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_49630545
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Goh, bewondering..Op zo'n moment dringt het niet helemaal door denk ik. Maar ze ziet er toch vrij normaal uit, speelt lekker met andere kinderen. Ik heb er helemaal geen verstand van, heeft ze een lichte vorm of iets dergelijks?

Sanne ademde niet toen ik van haar was bevallen, dus die werd meteen weggehaald. Het ging allemaal zo snel. Je kan het niet bevatten. Toen eht eenmaal doordrong zat ik al in mijn kleding, en dacht de zuster dat ik bezoek was Ik wilde natuurlijk naar Sanne. Die moest helaas nog een weekje blijven. Ze is er weer helemaal bovenop
Uiterlijk doet er niet veel toe eigenlijk, lekker boeiend.... als ze het medisch, mentaal en fysiek het allemaal maar goed doet En dat doet ze dus ook

Lijkt me ook eng wat je met Sanne hebt meegemaakt
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:37:22 #45
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_49630561
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
En centraal
Beter laat dan nooit
Want dan stonden we mooi voor paal

wat kan je toch lekker rijmen
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_49630568
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

haha, heb je geen ramen? *rommelt in zakken* Ik heb geen shag! BeeDee waarschijnlijk wel.
Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shag Of draaf ik nu weer door
pi_49630589
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Hij raakt alweer een beetje uit de gratie, zie je niet hoe smerig hij is? en al die brandgaten..
Erg om te zien hoe er mee omgegaan wordt. Maar goed dat er subsidies van Fok! vrijkomen.

Ik lees hier trouwens serious shit in dit topic.... respect hoor.
pi_49630614
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
En centraal
Beter laat dan nooit
Want dan stonden we mooi voor paal

Remlof ...tot nog toe de meest toffe mod imo. Tot zover mo er toe doet..
pi_49630615
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shag Of draaf ik nu weer door
Woonplaats: Renesse

Nee, dat wordt niks, afhalen.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:41:54 #50
104871 remlof
Europees federalist
pi_49630647
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shag Of draaf ik nu weer door
Ik draai een joint het liefst met een Lucky Strike, of draaf ik nu weer door?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')