abonnement Unibet Coolblue
pi_68790217
quote:
Daarnaast reflecteert onze verkoopprijs de tijd en moeite die het kost om de tickets in te kopen
Ja een paar keer klikken kost ze natuurlijk 100 euro. Wegblijven bij deze oplichtersbende en bij Eventim kopen. Al maken die het ook niet leuk met reserveringskosten, transactiekosten en eventueel verzendkosten waardoor je er zo weer een tientje bij op kan tellen..
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:35:03 #127
202348 Susi
Temple of Love
pi_68790413
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef MrData het volgende:

[..]

Ja een paar keer klikken kost ze natuurlijk 100 euro. Wegblijven bij deze oplichtersbende en bij Eventim kopen. Al maken die het ook niet leuk met reserveringskosten, transactiekosten en eventueel verzendkosten waardoor je er zo weer een tientje bij op kan tellen..
Gisteren twee kaarten voor Beth Hart besteld. Bijna elf euro extra kosten voor twee rotkaarten
pi_68790620
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Gisteren twee kaarten voor Beth Hart besteld. Bijna elf euro extra kosten voor twee rotkaarten
Idioot ja. Ze kunnen het ongestraft wel 20 euro per kaartje maken, je moet het wel betalen. En waarvoor zijn die kosten nou helemaal, dat gaat toch allemaal electronisch. En transactiekosten zijn helemaal debiel. Betalen om te betalen, dat dit kan in Nederland
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:47:18 #129
11102 knep
Mountainfreak
pi_68791006
Ich bin dabei.
In Keulen of Arnhem .
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:03:59 #130
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68791819
tja iedereen download tegenwoordig alles he... t geld moet toch ergens vandaan komen...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68792896
Bestaat deze groep nog

Lang geleden dat ze nog iets uitbrachten niet ?
pi_68797540
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Bestaat deze groep nog

Lang geleden dat ze nog iets uitbrachten niet ?
2005 album Rosenrot en 2006 live-cd/dvd Völkerball.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_68798778
Rammstein in Arnhem... ik ga zeker kaarten proberen te bemachtigen...

Ik vond Rosenrott trouwens ook beter dan Reisse Reisse...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:28:01 #134
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68799158
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ticketservice verkoopt 'zeg maar' 10.000 kaarten. waarvan hij 7.000 zelf verkoopt en 3 duizend aan zijn dochterbedrijven verkoopt (TICKETS4U, en alle andere breezah zooi waar je 2093029X meer moet betalen).

En niemand is wss zo dom geweest om dat te kopen.

Dat was bij Metallica iig wel zo, alleen daar zijn er vast gasten die er 200+ euro voor hebben betaald.
Zijn dat werkelijk dochterondernemingen van Ticketservice zelf? Dan mogen ze daar wel eens heel hard tegen optreden... Ik weiger ook maar een cent meer te betalen dan via de officiële weg. Zo niet, dan pech, maar helaas blijven er mensen rondlopen die dat wél doen... Gelukkig had ik laatst bij Metallica een normaal kaartje
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:03:03 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_68802343
Oh ik hoop echt dat ik ook kaartjes te pakken kan krijgen!! Is het werkelijk alleen via online voorverkoop? Was is er mis met good old postkantoor?

* Guppyfriend ziet het somber in
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:13:57 #136
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_68802747
Ik wil ook! Ben er nog nooit bij geweest. Bijna 1x, maar dat liep toen in de laatste minuut mis, helaas
pi_68812341
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zijn dat werkelijk dochterondernemingen van Ticketservice zelf? Dan mogen ze daar wel eens heel hard tegen optreden... Ik weiger ook maar een cent meer te betalen dan via de officiële weg. Zo niet, dan pech, maar helaas blijven er mensen rondlopen die dat wél doen... Gelukkig had ik laatst bij Metallica een normaal kaartje
Ja, dat heeft radar onderzocht. :y
pi_68812657
Hier legt Trent Reznor van Nine Inch Nails heel eerlijk uit hoe ticketverkoop precies in zijn werk gaat.
Read it and weep.

http://forum.nin.com/bb/read.php?9,548515
quote:
The venue, the promoter, the ticketing agency and often the artist camp (artist, management and agent) take tickets from the pool of available seats and feed them directly to the re-seller.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:33:54 #139
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68816058
We accepteren te veel in dit opzicht. In de oorlog wist men wel hoe men aan bonnetjes moest komen mocht de nood hoog zijn
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:46:46 #140
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68816499
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef rood_verzet het volgende:
We accepteren te veel in dit opzicht. In de oorlog wist men wel hoe men aan bonnetjes moest komen mocht de nood hoog zijn
ik ga dus echt geen duitser pijpen om Rammstein te zien
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 19:15:46 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_68819403
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef rood_verzet het volgende:
We accepteren te veel in dit opzicht. In de oorlog wist men wel hoe men aan bonnetjes moest komen mocht de nood hoog zijn
En daar werd een hoge prijs voor betaald.

Wat mij tegenstaat aan dit soort verkooppraktijken is dat mensen die geen heul snelle internetverbinding hebben bij voorbaat eigenlijk al geen kans hebben op een ticket voor een normale prijs. Ik vind het echt belachelijk dat er niet gewoon via postkantoren gekocht kan worden.

Natuurlijk ga ik wel proberen om aan een kaartje te komen via de site. En misschien valt het allemaal mee. Maar toch.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_68819925
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet supersnel zal gaan met de verkoop.
In het Gelredome gaan iets van 40.000 mensen, Rammstein heeft al een paar jaar geen nieuw materiaal uitgebracht. De nieuwe cd komt pas in september uit, dus als de voorverkoop begint nog geen (hit)singles. Dus de echte casual fans zullen hier niet heel snel een kaartje voor aanschaffen, denk ik.
Verder doet Till de Bück Dich-act al jaren niet meer, de brandende jas niet meer sinds de vorige tour... dat zijn toch ook dingen waar "vroeger" veel volk op afkwam.
Ook zijn er nu in Duitsland heel veel concerten deze aankomende tour, dus heel erg veel oosterburen zullen er waarschijnlijk ook niet komen. Niet met duizenden tegelijk in ieder geval.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:26:12 #143
160346 Mavro
Black & Red
pi_68821980
Dan nog... het feit dat hier bijvoorbeeld op de frontpage werd aangegeven dat Rammstein weer naar Nederland kwam, geeft toch wel aan dat het een band van aparte klasse is. Bovendien hebben ze een solide fanbase en zijn ze naar mijn idee totaal niet afhankelijk van hits. Verder is het al best een tijdje geleden dat ze in Nederland zijn geweest en hebben ze nog steeds een goede reputatie qua liveshows! Ik denk dat het binnen een uur of 3 is uitverkocht.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 08:06:57 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68835014
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Mavro het volgende:
Dan nog... het feit dat hier bijvoorbeeld op de frontpage werd aangegeven dat Rammstein weer naar Nederland kwam, geeft toch wel aan dat het een band van aparte klasse is. Bovendien hebben ze een solide fanbase en zijn ze naar mijn idee totaal niet afhankelijk van hits. Verder is het al best een tijdje geleden dat ze in Nederland zijn geweest en hebben ze nog steeds een goede reputatie qua liveshows! Ik denk dat het binnen een uur of 3 is uitverkocht.
Ik zou ook om 10 uur klaar zitten op 12 juni . Geen risico's!
Niet meer actief op Fok!
pi_68835037
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Mavro het volgende:
Dan nog... het feit dat hier bijvoorbeeld op de frontpage werd aangegeven dat Rammstein weer naar Nederland kwam, geeft toch wel aan dat het een band van aparte klasse is. Bovendien hebben ze een solide fanbase en zijn ze naar mijn idee totaal niet afhankelijk van hits. Verder is het al best een tijdje geleden dat ze in Nederland zijn geweest en hebben ze nog steeds een goede reputatie qua liveshows! Ik denk dat het binnen een uur of 3 is uitverkocht.
Je neemt de Frontpage serieus?
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 11:13:31 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_68837049
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou ook om 10 uur klaar zitten op 12 juni . Geen risico's!
Dat sowieso Op m'n werk Dat dan weer wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:28:32 #147
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68837387
Zucht. Nog geen duidelijkheid over hoe ze de kaartverkoop in Belgenland willen doen. x.x

"De kaartverkoop start op vrijdag 12 juni. Meer info volgt binnenkort. Belangrijk: koop in geen geval tickets via niet-officiële ticketkanalen. De geldigheid van deze tickets kan niet worden gegarandeerd."

Laten we hopen dat ze ze wel gewoon in de winkels zullen verkopen.
Ik heb alleen wel examen 12 juni maar ik kan altijd vriendje sturen ^^
pi_68846798
Om alvast in de stemming te komen!

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:59:42 #149
103012 Nies
Die hekse
pi_68848457
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Felixa het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet supersnel zal gaan met de verkoop.
In het Gelredome gaan iets van 40.000 mensen, Rammstein heeft al een paar jaar geen nieuw materiaal uitgebracht. De nieuwe cd komt pas in september uit, dus als de voorverkoop begint nog geen (hit)singles. Dus de echte casual fans zullen hier niet heel snel een kaartje voor aanschaffen, denk ik.
Verder doet Till de Bück Dich-act al jaren niet meer, de brandende jas niet meer sinds de vorige tour... dat zijn toch ook dingen waar "vroeger" veel volk op afkwam.
Ook zijn er nu in Duitsland heel veel concerten deze aankomende tour, dus heel erg veel oosterburen zullen er waarschijnlijk ook niet komen. Niet met duizenden tegelijk in ieder geval.


Er gaan een stuk minder mensen in ieder verschillend venue vanwege het immens grote podium van Rammstein. De vorige tour was Ahoy ook twee keer propvol.
De vorige touren van Rammstein waren van hetzelfde laken een pak, nieuw album, nieuwe tour.
Er komen fans van heinde en verre om Rammstein te kunnen zien. Denk dat je je daar wat op verkijkt.
De vorige zomertour kwamen ze tot van Brazilië, om Rammstein maar te kunnen zien.
Deze tour is in vergelijking met de vorige tour wel een stukje krapper, minder data in Duitsland, minder data in de rest van Europa. In de grensstreek (Duitsland grenzend aan Nederland) is daar helemaal niets dus denk ik zelf dat Gelredome toch wel voor de helft vol zal zitten met duitsers. Als je de data naast elkaar legt.... lijkt me dit eerder een halve tour die na de jaarwisseling (wie immer) weer wordt opgepakt en verder gegaan.

En die brandende jas is tegelijkertijd gekomen en gegaan met bück dich, die doen ze beide al jaren niet meer, de vorige tour ook al niet.

Jammer dat je zo negatief over Rammstein bent terwijl ze toch een hele schare vooral trouwe fans hebben die niet kunnen wachten om ze weer eens te zien. Iedere show van Rammstein is ge-wel-dig. Een en al spectakel, vuurwerk en show. Dat is niet iets wat er nu in eens bij in zal schieten.

Schoonzuslief wil naar Berlijn ( ) ik ben voor
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_68848693
Ik ben toch niet negatief over Rammstein??
Ben al sinds 1997 een trouwe volger van alle tournees!
Ik denk alleen dat ze het Gelredome niet 1-2-3 vol krijgen.
2x Ahoy is nog altijd de helft van 1x Gelredome.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')