abonnement Unibet Coolblue
pi_49614531
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee vind ik niet, hoewel de standaard opmerking 'te is nooit goed, behalve televisie en tequila' hier uiteraard van toepassing is. Je moet er dus niet in overdrijven, maar je mag best in zekere mate uitdragen dat je enthousiast bent over jezelf en wat je kunt en bereikt hebt.

Ik herken overigens TS' verhaal wel - ik heb zelf ook moeten leren om zendtijd te claimen bij sommige mensen. Er zijn nou eenmaal mensen die van nature heel veel over zichzelf praten en die hebben de mensen zoals TS nodig om tegenaan te praten.
Uit ervaring weet ik dat je dat bij dergelijke mensen niet bereikt door te zeggen 'heej! jij praat alleen maar over jezelf!!' want dat wordt alleen maar ter kennisgeving aangenomen. Vervolgens gaan ze net zo hard door.

Het gaat erom dat je onderhoudend over jezelf en je besoignes kunt vertellen. De pest is, dat er tussen jullie ws een verstandhouding is ontstaan waarbij jij gemakkelijk luistert en hij gemakkelijk vertelt; dat zijn jullie zo van elkaar gewend. Jij bent daarin ook gewend dat hij je onderbreekt, en ws ben je gewend dat steeds maar te laten gebeuren.
Dat is dus iets wat doorbroken moet worden!
Jij slaat werkelijkwaar de spijter op de kop! Het feit dat ik psychologie studeer op dit moment, heeft er veel mee te maken omdat ik geinteresseerd ben in verhalen van anderen. Hierdoor heb ik vaak laten toestaan dat hij mag doorpraten. Ook geef ik hem (nog altijd) kleine aanmoedigingen tijdens zijn zendtijd. Dit vind ik namelijk beleefd.

Ik ga hier voortaan nu bewust op letten, en ga gewoon een verhaal beginnen terwijl hij aan het praten is. Ik ga dus precies hetzelfde als hem doen
pi_49614568
tvp
AFC AJAX
  maandag 21 mei 2007 @ 18:00:52 #53
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_49614882
Ik vind het ook irritant als mensen niet over mij praten
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_49615513
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef Spacehamster het volgende:
Het interesseert die persoon echt helemaal niets wat jij zegt en denkt. Waar maak je je druk om? Hij maakt zich er geen moment druk om. Je verspilt je tijd aan een egoist.
Dumpen die gast. Er zijn allerlei veel gezelligere mensen om mee te praten.
Ik ken hem al vanaf mijn 6de ofzo (ik ben nu 24). Ik vind hem nog steeds relaxed omdat hij altijd overal zin heeft om iets te doen. Hij is wat dat betreft verre van saai Maar de laatste tijd ben ik er steeds meer op gaan letten. En zoals gezegd ga je er dan steeds meer aan irriteren.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:38:34 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49616066
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef Logitik het volgende:

[..]

Jij slaat werkelijkwaar de spijter op de kop! Het feit dat ik psychologie studeer op dit moment, heeft er veel mee te maken omdat ik geinteresseerd ben in verhalen van anderen. Hierdoor heb ik vaak laten toestaan dat hij mag doorpraten. Ook geef ik hem (nog altijd) kleine aanmoedigingen tijdens zijn zendtijd. Dit vind ik namelijk beleefd.

Ik ga hier voortaan nu bewust op letten, en ga gewoon een verhaal beginnen terwijl hij aan het praten is. Ik ga dus precies hetzelfde als hem doen
en wat had je gedacht hiermee te bereiken dan?
Dikke kans dat het hem volkomen ontgaat, nouja hooguit een verbaasd opgetrokken wenkbrauw dan, en verder blijft het status quo.

Als je wil dat hij jouw zendtijd respecteert, kun je imo beter op een goed moment (als hij nix zegt en minstens de indruk wekt het te zullen oppikken als jij begint te praten ) gewoon je verhaal gaan vertellen, maar dan wel op een sterke, naar voren tredende manier. Als hij je dan onderbreekt met zijn eigen (ongetwijfeld mateloos interessante) betoog, onderbreek je hem weer op een krachtige, faire manier en geeft aan dat jij aan het woord was. "Wel zo beschoft om even te luisteren nietwaar?"
Daarmee bedoel ik dus: geen verwijten, geen moddergooien, gewoon kort melden dat jij aan het oreren was.

(ow, tip nog: oogcontact daarbij is of the essence!)
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:52:21 #56
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_49616484
die hermanniet op fok hier kan er ook wat van
pi_49616550
Ja dat heb ik ook, maar dat is omdat ik goed in veel dingen ben. Op stage gingen mensen zich ook irriteren aan mij omdat ik me eigen geweldig vind en goed ben in veel dingen. Kan er ook niks aan doen maar ik ben gewoon zo
AFC AJAX
pi_49617893
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef luciferist het volgende:
die hermanniet op fok hier kan er ook wat van
en wat vind jij daar nou van?
interesting stuff..
you read it,
you can't unread it!!
pi_49630659
Ik praat ook altijd over mijzelf en wanneer anderen praten luister ik amper of onderbreek ik hen en buig vervolgens zijn of haar verhaal om naar mijn eigen ervaringen.

niets mis mee.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_49634610
Ik herken het zeker. Een vriend van mij doet dat ook. Vooral ook aan de telefoon. Dan ben ik mijn verhaal aan het doen en in de tussentijd blijkt dat ie gewoon aan het lezen is geslagen en dan zegt hij iets als "oh sorry, ik was even een stukje aan het lezen, hoor." Pardon??? Net zoals de TS denk ik er ook aan om hem gewoon te laten stikken.
pi_49634627
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik praat ook altijd over mijzelf en wanneer anderen praten luister ik amper of onderbreek ik hen en buig vervolgens zijn of haar verhaal om naar mijn eigen ervaringen.

niets mis mee.
Zolang je het zelf niet erg vindt, moet je vooral doorgaan, maar sta dan niet raar te kijken, wanneer mensen steeds minder contact met je zoeken.
pi_49636026
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ik ga hier voortaan nu bewust op letten, en ga gewoon een verhaal beginnen terwijl hij aan het praten is. Ik ga dus precies hetzelfde als hem doen
Ja dat is nou een volwassen oplossing

Er staan hier in dit topic best een aantal zinvolle adviezen, oa van MNR en releaze. Het lijkt mij echt een stuk zinvoller om gewoon heel simpel tegen hem te zeggen als hij weer eens door je verhaal ratelt: Hee man, het is me al vaker opgevallen, maar ik vind het echt heel vervelend dat je niet naar mijn verhaal luistert'.
Al die subtiele hints werken niet bij mensen met zo'n plaat voor hun hoofd en 'je praat teveel over jezelf' is een nogal zinloze manier om het ter sprake te brengen. Geef duidelijk aan wat je wel van hem verwacht. 'Ik luister ook altijd met interesse naar wat jij vertelt, maar ik heb het idee dat jij dat niet bij mij doet'. Je kunt het zelfs heel eerlijk maken en zeggen dat dit er voor zorgt dat je zelfs gaat twijfelen aan de vriendschap.

Door eerlijk te zijn kun je juist een verdieping van je vriendschap krijgen. Ook weet je dan zeker dat hij weet wat je dwars zit. Met dit soort hints is het maar afwachten of hij het snapt en zit jij je ondertussen suf te ergeren. Als hij daarna alsnog alleen over zichzelf lult kun je alsnog besluiten om het contact op een veel lager pitje te zetten.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:51:28 #63
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_49641089
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef luciferist het volgende:
die hermanniet op fok hier kan er ook wat van
die gast verziekt het hele skateboardtopic man!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_49646880
Moet zeggen dat ik ook wel praatgraag ben trouwens. Maar ik vergeet nooit een bepaald incident tijdens een college gesprekstechniek. We gingen dus een casus uitvoeren welke werd opgenomen. Het was een losse casus, gewoon tussen 2 studenten.

Ik: "hoe was je weekend?"
Zij: "ja leuk!"
Ik: "ja, de mijne ook! Ik heb.... [enz enz..]"

De band werd teruggespoeld en die docent zo: "kijk, hier merk je dus duidelijk dat er geen interesse wordt getoond in de ander -terwijl daar wel de gelegenheid voor was- en dat ze liever vertelt over haar eigen weekend".

Voelde me toen *zo* lullig! Was me er helemaal niet bewust van. Maar ben wel blij dat iemand me hier toen op heeft geattendeerd
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49647604
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Logitik het volgende:
De laatste tijd irriteer ik mij nogal aan een goede vriend van mij. Het is mij namelijk op gaan vallen dat hij, als het ff kan, alleen maar over zichzelf praat. Nooi stelt hij een vraag, en het woordje 'ik' zegt hij wel 10 keer in een minuut. Elke

...

Herkent iemand dit? Misschien bij zichzelf, of misschien bij een ander?
Heb dr ook wel last van. Veel dingen aan mn kop en probeer er uit te komen. Dan ga ik vragen stellen, situaties schetsen, maar krijg geen zinnige antwoorden. Gevolg dus dat het een keer of tig herhaald wordt. Het kan ook voorkomen uit onzekerheid (hij praat over wat hij goed kan) of om controle te houden (hij is onzeker om het gesprek aan anderen over te laten, het is dan niet zeker waar het over gaat, of dat hij daar niet veel van weet).

Komt het uit onzekerheid voort denk je ?
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:37:15 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49647682
Overigens, voor degenen die er een handje van hebben om anderen te onderbreken met hun eigen verhaal en als het te laat is bedenken dat ze dus iemand onderbroken hebben:

Als je klaar bent met je eigen verhaal, want dat maak je toch wel ff af natuurlijk, is er altijd nog de mogelijkheid om de buhne terug te geven aan de gesprekspartner: "... maar jij wilde wat zeggen geloof ik?"

Toon je nog je sociale inborst ook.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49649030
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Logitik het volgende:
De laatste tijd irriteer ik mij nogal aan een goede vriend van mij. Het is mij namelijk op gaan vallen dat hij, als het ff kan, alleen maar over zichzelf praat. Nooi stelt hij een vraag, en het woordje 'ik' zegt hij wel 10 keer in een minuut. Elke keer als ik een onderwerp aansnijd, en graag mijn verhaal ff kwijt wil, begint hij daarna meteen weer over zichzelf. Ik heb me hier gister tijdens een verjaardag aardig aan zitten ergeren. Soms laat hij mijn verhaal niet eens afmaken, en begint hij halverwege mijn verhaal weer over zichzelf. Ook zal hij nooit snel een vraag stellen, interesse tonen of iets in die trant. Ik begin een beetje te twijfelen om nog wel met hem om te gaan, of is dit geen goede reden?

Herkent iemand dit? Misschien bij zichzelf, of misschien bij een ander?
zo was mijn ex dus.... ...precies hetzelfde....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:37:29 #68
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_49657225
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:30 schreef hermanniet het volgende:

[..]

en wat vind jij daar nou van?
irritante gozer
pi_49657663
Ik denk dat, op het moment dat je hem er mee confronteerd, hij er daarna zo op gaat letten dat de gesprekken niet vloeiend zullen gaan omdat hij er teveel mee bezig is. Dat heeft ook niet echt een positief effect denk ik dan...

Krols
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:18:06 #70
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49670571
Het is wel heel duidelijk dat die gast iig niet geschikt is om gezellig mee te babbelen.
Ik vind het best belangrijk voor de gezelligheid als gesprekken met iemand leuk lopen.
Maarja, als de TS dit soort figuren gezellig vindt....ieder zn meug...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49676575
alsof gesprekken niet leuk zijn wanneer ik over mijzelf praat
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:33:02 #72
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49676725
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik herken het zeker. Een vriend van mij doet dat ook. Vooral ook aan de telefoon. Dan ben ik mijn verhaal aan het doen en in de tussentijd blijkt dat ie gewoon aan het lezen is geslagen en dan zegt hij iets als "oh sorry, ik was even een stukje aan het lezen, hoor." Pardon??? Net zoals de TS denk ik er ook aan om hem gewoon te laten stikken.
Damn, dan zou k gewoon de hoorn erop flikkeren... Afgeleid worden kan altijd,
maar bewust een stukkie gaan lezen terwijl iemand z'n verhaal doet is gewoon
bizar...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_49678510
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik herken het zeker. Een vriend van mij doet dat ook. Vooral ook aan de telefoon. Dan ben ik mijn verhaal aan het doen en in de tussentijd blijkt dat ie gewoon aan het lezen is geslagen en dan zegt hij iets als "oh sorry, ik was even een stukje aan het lezen, hoor." Pardon??? Net zoals de TS denk ik er ook aan om hem gewoon te laten stikken.
Als iemand dit aan de telefoon doet, vind ik het nog erger. Zoals mijn voorganger zei, zou ik gewoon opgehangen hebben. Ik vind dit namelijk echt geen stijl
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:31:01 #74
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49678787
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef wise het volgende:
trieste mensen zijn dat

ben je verhaal aan het vertellen, en dan heeft die persoon dat ook een keer meegemaakt en dan neemt tie het gesprek over met ik dit en ik dat.
Haha idd ja, en 9 van de 10 keer zijn het nog overdreven of helemaal verzonnen verhalen ook.
Maar ze willen dan gewoon een net ietsje mooier verhaal dan jou kunnen vertellen.
Zo niet, dan toch...
pi_49679096
Ik ken dat ja!!
Bij ons thuis komt regelmatig een goede vriend van de familie. Altijd de grootste verhalen over zichzelf en de dingen die hij mee maakt.
Wil je je eigen verhaal kwijt praat hij er overheen of veranderd weer van onderwerp.

Ik ben altijd vrij direct dus zeg er ook gewoon wat van.
Zo van: "Hallo, mag ik ook ff"

Dan komt de boodschap vrij snel over hoor!!
pi_49679967
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef Stephanie09 het volgende:
Ik ken dat ja!!
Bij ons thuis komt regelmatig een goede vriend van de familie. Altijd de grootste verhalen over zichzelf en de dingen die hij mee maakt.
Wil je je eigen verhaal kwijt praat hij er overheen of veranderd weer van onderwerp.

Ik ben altijd vrij direct dus zeg er ook gewoon wat van.
Zo van: "Hallo, mag ik ook ff"

Dan komt de boodschap vrij snel over hoor!!
Ik heb daarna altijd het gevoel dat mijn verhaal 'niet mer hoeft' aangezien hij/zij er toch geen interesse in heeft (blijkbaar)
pi_49690127
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Logitik het volgende:
Ik heb daarna altijd het gevoel dat mijn verhaal 'niet mer hoeft' aangezien hij/zij er toch geen interesse in heeft (blijkbaar)
Nee! Wat jammer dat je zo denkt. Dat meen ik oprecht. Als iemand zoveel praat, staat dat toch helemaal los van jou? Het hoeft toch geen vaststaand feit te zijn dat die ander geen interesse in je heeft? Denk niet zo over jezelf, dat is zonde.

Snap wel dat je zo gaat denken, maar kun je het ook anders zien? Snap je wat ik wil zeggen?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49695313
Ik ben juist het tegenovergestelde TS, ik stel veel vragen aan mensen en praat minder over mijzelf, alleen wanner de situatie zich voordoet
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:51:24 #79
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_49695614
korte samenvatting:
TS heeft er een hekel aan dat een bekende van hem het altijd over zichzelf heeft, dus opent hij een topic, waar iedereen de mogelijkheid krijgt wat over deze persoon te zeggen.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_49696544
Korte samenvatting:

TS heeft er een hekel aan dat een bekende van hem het altijd over zichzelf heeft, want dan kan hij niet zelf over zichzelf praten.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_50057982
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef djenneke het volgende:
Korte samenvatting:

TS heeft er een hekel aan dat een bekende van hem het altijd over zichzelf heeft, want dan kan hij niet zelf over zichzelf praten.
Eerste post wel gelezen?
pi_50068364
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Logitik het volgende:

Herkent iemand dit? Misschien bij zichzelf, of misschien bij een ander?
Herken dat wel ja. Een vriendin van me doet dat ook min of meer maar ipv dat ze over zichzelf praat, praat ze over haar vriend. Élke gelegenheid die ze kan vinden pakt ze onmiddelijk aan, altijd vind ze een link naar haar vriend en alles wat met hem te maken heeft. Gruwelijk irritant.
pi_50071169
Heel herkenbaar. Maar da's puur het karaketr.
Ikzelf had het met een kameraad die niet zozeer ikkerig was, maar wel steeds alles beter wist. Echt alles verbeteren en beter weten, ook al was het fout.
Toen heb ik daar nadat hij weer eens wat opmerkte er gewoon wat van gezegd.
Nou dan blijft het een half uur rustig. Maar daarna begint het weer.
Ik was het zo zat dat ie inmiddels niet meer in mijn vriendenlijstje zit.
Dusja, als ik jou was zou ik er zowiezo een keer (netjes!!) wat van zeggen, en vevolgens af en toe herhalen. Desnoods zeg je van iedere keer als jij "ik" zegt zeg ik gelijk 'jij'. Dan valt het op, en zal ie zijn opmerkingen toch aanpassen.
Als het een echt goede vriend is dan 'hoort het erbij', en als het slechts een soort van kennis is, dan is het toch
  zondag 3 juni 2007 @ 22:42:32 #84
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_50074385
Moet je hem er eens mee confronteren, kijken hoe snel hij het over een ander kan hebben (jou dus).
Niet uit Galilea
  zondag 3 juni 2007 @ 22:56:40 #85
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_50074873
Een vroegere vriendin van mij had daar ook een handje van.
Heel erg irritant.
Omdat ze mijn zendtijd altijd onderbrak is de vriendschap ook over gegegaan. Ik zal ons laatste gesprek nooit vergeten.

Ik bel op:
Zij neemt op: hey hallo, mn computer doet t niet
Ik: ach moet je m ff wegbrengen is ie zo weer gemaakt.
Zij: Ja maar nu kan ik niet computeren, hoe was je weekend weg eigenlijk?
Ik: Oooh hartstikke leuk we...(wilt verhaal beginnen)
Zij: Heeft mike straks tijd om naar mn computer te kijken?
Ik: Hallooo!! Ik wilde over mn weekend vertellen die computer loopt niet weg!
Zij: Maar hij doet het niet en ik wil dat vandaag er iemand naar kijkt, en je vent is handig met computers dus kan die t toch doen?
Ik : Je vroeg gvd hoe mn weekend was!
Zij: Ja ja dat kan je straks vertellen.
Ik : Laat maar, leuk je gekend te hebben

Ik heb heel weinig geduld met dat soort mensen.
pi_50075058
Ik herken het wel, en dat is vooral irritant ja. .... begrijp het wel... Een vriend van mij heeft dat ook. Belt ook ALTIJD op en zal nooit vragen 'hoe is het' of vragen stellen over stage/school... ergelijk vind ik dat Laatst vroeg hij een keer 'alles goed' en het viel gelijk op
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 15:00:40 #87
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50092129
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:56 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik heb heel weinig geduld met dat soort mensen.
En zo hoort dat!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_50219960
Al wat meer nieuws omtrent deze kwestie?
pi_50221098
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat heb ik ook, maar dat is omdat ik goed in veel dingen ben. Op stage gingen mensen zich ook irriteren aan mij omdat ik me eigen geweldig vind en goed ben in veel dingen. Kan er ook niks aan doen maar ik ben gewoon zo
Maar als je mensen er mee ergert is dat toch jammer?
Je kan toch ook wel eens naar iemand anders vragen en daar geïnteresseerd in zijn?
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:27:56 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50221311
Dat noemt men Ego Een mens eigen trekje waarbij men alleen aan zichzelf denkt.

Al heb je er een hekel aan, het zit ook in jezelf. Net zoals de rest waar je een afschuw van hebt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_50221387
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar als je mensen er mee ergert is dat toch jammer?
Je kan toch ook wel eens naar iemand anders vragen en daar geïnteresseerd in zijn?
Ja weet ik, doe ik ook. Ik vraag ook naar andere en help ze, maar als ze dan vragen over mij ga ik een stuk door.
AFC AJAX
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:41:09 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50221784
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja weet ik, doe ik ook. Ik vraag ook naar andere en help ze, maar als ze dan vragen over mij ga ik een stuk door.
Omdat je ego geprikkeld wordt door interesse van anderen waarschijnlijk

Zo heeft ieder mens dat.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_50221838
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja weet ik, doe ik ook. Ik vraag ook naar andere en help ze, maar als ze dan vragen over mij ga ik een stuk door.
quote:
Op stage gingen mensen zich ook irriteren aan mij omdat ik me eigen geweldig vind en goed ben in veel dingen
Dat geeft toch het idee dat je nét wat te ver doorslaat met over jezelf praten en jezelf geweldig vinden denk ik.
Als anderen er ook van overtuigd waren dat je zo geniaal bent, zouden ze zich er niet aan ergeren.
pi_50222675
Ik ken ook zo iemand, en die heeft nog ADHD ook. We werken momenteel aan een project waar we soms dag en nacht mee bezig zijn (letterlijk), en ik vind het al bizar dat iemand zo veel praat, maar laat staan alleen over hemzelf. Urenlang...
Hints helpen niet, en meneer vindt het wel direct vervelend als je hem onderbreekt. Ik denk dat je zo iemand automatisch afstoot na een tijdje, ik ben geen praatpaal!
pi_50222986
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:42 schreef freecell het volgende:

[..]


[..]

Dat geeft toch het idee dat je nét wat te ver doorslaat met over jezelf praten en jezelf geweldig vinden denk ik.
Als anderen er ook van overtuigd waren dat je zo geniaal bent, zouden ze zich er niet aan ergeren.
Hate it or love it, zo ben ik nou eenmaal
AFC AJAX
pi_50223023
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hate it or love it, zo ben ik nou eenmaal
Maar maak je het niet erg ingewikkeld voor jezelf op die manier?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:28:05 #97
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_50242893
Heel herkenbaar, maar ik denk dat iedereen dit in meer of mindere mate doet. Vaak loopt een gesprek zo, je snijdt een onderwerp aan en geeft om beurten je eigen mening daarover of vertelt over je eigen ervaringen. Bij sommige mensen valt het wel meer op. Ken een meisje dat tegen iedereen die het maar wil horen vertelt over haar moeilijke jeugd, eigenlijk best irritant.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_50249851
Herkenbaar, wil ik ook nog weleens doen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:56:53 #99
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50266083
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef Zero2Nine het volgende:Ken een meisje dat tegen iedereen die het maar wil horen vertelt over haar moeilijke jeugd, eigenlijk best irritant.
Als je het zo schrijft dan is dat toch helemaal geen probleem?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:43:14 #100
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_50267423
Dat soort mensen zie je vaak moeilijk kijken als je zelf even aan het woord bent. Ze weten er geen raad mee en lijken er heel onzeker van te worden of zoiets. Het eerste moment dat je ze de ruimte geeft zullen ze jouw woorden met een kort en enigszins verward "ja" afsluiten en zelf het woord overnemen om het gesprek weer op zichzelf te betrekken. Je kunt je eraan ergeren maar eigenlijk vind ik het meestal best komisch om te zien. Daarbij ben ik zelf niet zo'n prater dus is het wel makkelijk.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')