abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_49545448
heey heey,
ik ben een meisje van 12 en wil heel graag een (kinder)model worden.
zoals in de c&a staan en zo.
mar ik weet niet of ik er geschikt voor ben
ik ben 1 meter en 46 cm
weeg s'avonds 40 kilo

willen jullie erg eerlijk zijn en tips geven
groetjess
pi_49545572
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef xVeRaax het volgende:
heey heey,
ik ben een meisje van 12 en wil heel graag een (kinder)model worden.
zoals in de c&a staan en zo.
mar ik weet niet of ik er geschikt voor ben
ik ben 1 meter en 46 cm
weeg s'avonds 40 kilo

willen jullie erg eerlijk zijn en tips geven
groetjess
pics...

maar ok OT....je zou zowiezo ff naar een modelen-bureau kunnen gaan en daar advies vragen. Mijn dochter is ook bezig met modellen. We hebben eerst een portfolio laten maken en toen heeft ze zich ingeschreven via internet op verschillende sites. Haar eerste opdracht is morgen... Succes ermee....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:09:10 #3
180273 mii_frederique
i\\\'m just a girl
pi_49546573
Ik zou ook graag model willen worden, maar aangezien ik in hun ogen te DIK ben gaat dat moeilijker. Ik bedoel wie wilt er nou geen model worden? Gewoon betaald krijgen om ff wat kleding te showen..hoe makkelijk kan het zijn:P Alleen ik vind wel dat de media echt iedereen afkat als ie 'iets te dik' is. Ik vind dat gewoon slank kan, en daaronder echt niet! Als iedereen dit nu denkt, dan worden meisjes die 12 jaar zijn geen anorexia patienten...ik bedoel, toen ik 12 was dacht ik echt niet aan mijn gewicht, echt helemaal niet. En moet je nu kijken!!!
i\'m just a girl:)
  FOK!fotograaf zaterdag 19 mei 2007 @ 18:48:04 #4
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_49547750
Ja! Het klopt. Er missen ineens véél posts uit dit topic.

Laten we het nog 1 keer proberen. En dan serieus. Als iemand ambities heeft moeten we toch volwassen genoeg zijn om gewoon wat tips te geven.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:49:41 #5
180273 mii_frederique
i\\\'m just a girl
pi_49547805
Opnieuw dan:

De media moet echt eens een keertje ophouden om mensen dik te noemen terwijl ze echt gigantisch slank zijn!
i\'m just a girl:)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:53:08 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49547911
Ik denk niet dat voor kindermodellen het uitmaakt als je wat aan de dikke kant bent.
TS je geeft ietwat weinig info. Heb je bepaalde opvallende kenmerken? Ben je blond of juist donker? Kort lang haar.

Er staat overigens nergens dat ze dik is...hoewel 40kilo voor een 12 jarige volgens mij wel aan de zware kant is, maar dat weet ik niet zeker.
pi_49550968
Met 12 jaar zit je ongeveer in de laatste klas van de basisschool.. Als ik ff terug denk aan de zeldzame keren die ik toen (en btw nu nog steeds) op de weegschaal stond dacht ik dat ik toch ook ergens tussen de 40 en 50 kilo zat..
En ik was echt niet dik, eerder te dun.

Als ik je BMI bekijk (voor volwassen eigenlijk) kom je op 18,7 en tussen de 18,5 en 25 heb je een normaal gezond gewicht. Dus als ik daar vanuit ga ben je eerder aan de dunne kant dan dat je overgewicht hebt.

Enne om fotomodel te worden is niet alleen gewicht belangrijk. Een leuke uitstraling is ook heel wat waard hoor!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_49557331
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:09 schreef mii_frederique het volgende:
...
Ik bedoel wie wilt er nou geen model worden? Gewoon betaald krijgen om ff wat kleding te showen..hoe makkelijk kan het zijn:P
...
nou vergeet het maar
weet je hoeveel mensen ik al gehad heb die zeiden "wat moet ik nu doen?"
"euh... wat dacht je van poseren?"
"ja maar hoe dan?"
"ja hallo, jij bent toch model !!"

van mij krijg je een globale instructie en van daar uit moet je zelf varieren met af en toe een aanwijzing
het is vervelend als je je model helemaal naar de volgende positie moet dirigeren, arm zus, been zo...

en dan hebben we het nog niet eens gehad over gezichts uitdrukkingen
pi_49557336
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef xVeRaax het volgende:
heey heey,
ik ben een meisje van 12 en wil heel graag een (kinder)model worden.
zoals in de c&a staan en zo.
mar ik weet niet of ik er geschikt voor ben
ik ben 1 meter en 46 cm
weeg s'avonds 40 kilo

willen jullie erg eerlijk zijn en tips geven
groetjess
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef xVeRaax het volgende:
heeyheey,,ik ben een girl,,en wil graag model worde,ben 12 jaar en ben best wel klein,,
en weeg 40 kilo s'avonds,,ik durf niet alles,en ik ben bezi om een strakbuikje tekrijgen,,
denken jullie of het wel geschikt vor me is en hebbe jullie tips enzo
xxx
als je nu even een foto van je zelf post Dan valt er wat te beoordelen. misschien
tenminste als je ouders je daar toestemming willen geven..
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_49606822
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef PankPinther het volgende:

[..]

nou vergeet het maar
weet je hoeveel mensen ik al gehad heb die zeiden "wat moet ik nu doen?"
"euh... wat dacht je van poseren?"
"ja maar hoe dan?"
"ja hallo, jij bent toch model !!"

van mij krijg je een globale instructie en van daar uit moet je zelf varieren met af en toe een aanwijzing
het is vervelend als je je model helemaal naar de volgende positie moet dirigeren, arm zus, been zo...

en dan hebben we het nog niet eens gehad over gezichts uitdrukkingen
heerlijk he, als meiden denken dat model staan gewoon 'mooi zijn' is en er verder niks nodig is. Ik ken ze ook en er valt niet mee te werken.

Voor de TS: stel een portfolio samen van je beste foto's. Closeup's met goede expressies (serieus, lachend, etc.), portretten en half-body's en natuurlijk wat full-body's in de kleding waarin jij model wil staan. Met die foto's moet je bureau's aanschrijven. Wie weet is er een bureau dat vind dat jij hebt wat zij zoeken. Succes ermee!
fotografie FTW
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')