abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:46:20 #1
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_49538007
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 75] 2 Truth or not 2 Dare

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS # 8

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de medium-grijze menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 12:48:27 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_49538063
Mijn COS mag dus dicht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49538064
Hhaha
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:49:02 #4
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_49538089
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn COS mag dus dicht.
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 12:49:47 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_49538111
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:46 schreef OudFruit het volgende:
Hier verder
Een OP is altijd leuk, en ook linkjes naar andere topics.
De Gouden Kooi
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:51:34 #6
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_49538146
Done
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 12:53:04 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_49538176
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef OudFruit het volgende:
Done
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 12:56:44 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_49538257
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:59:50 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49538320
Wat een rust....... in de villa en de COS
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:06:08 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49538495
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:06:15 #11
175331 Liess
Liess.nl
pi_49538501
Overal rust behalve bij mij thuis
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_49538508
En maar klagen dat ze weinig slaap krijgen.
pi_49538536
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef rooie3 het volgende:
En maar klagen dat ze weinig slaap krijgen.
Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijk
pi_49538567
JJ komt vandaag toch?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49538573
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef Clank het volgende:

[..]

Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijk
ik zou het ook doen hoor.
Maar ze slapen en luieren best veel maar ze lopen altijd te klagen.
Huub loopt altijd te roepen dat hij amper 4 uur per dag slaapt.
pi_49538604
Waarschuwingen van Youp aan het adres van Natasja. Leest en huivert...

http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 13:11:23 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_49538629
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
JJ komt vandaag toch?
Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 13:13:48 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_49538713
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
Waarschuwingen van Youp bestemd voor Natasja. Leest en huivert...

http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
Typisch Youp
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49538729
Natasia is wel goed bezig met haar trainingen.
pi_49538821
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Ik dacht om 16.00 uur, dat stond iig gisteren bij Villa Vandaag....
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_49538824
Schade aan Fries is toch ernstig, 'k hoor 2 hechtingen gebarsten en hoelang is 't al geleden dat het is geschied? HAAL DAT PAARD DAAR WEG TUT! Je weet toch dat het aandacht tekort krijgt maar nee weer raadt ze aan Fries meer te kammen en wat al niet meer.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_49538850
Goedzo Natasia.. Vandaag weer buikspieren, zo verbrand je netjes alles wat er (misschien) zat
pi_49538851
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Disana heeft mij een ponnetje voor de grote dag aangemeten. Mary Borsato eat your heart out.
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:19:05 #24
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49538855
Een stukje leesvoer op deze rustige zaterdagmiddag.

21:12-Pittig bezoek!
Pittig bezoek!Natasia staat even voor achten te wachten op het bordes. Haar twee zusters, Joan en Astrid, kunnen elk moment door de poort rijden…
Natasia gilt van blijdschap als ze de auto voor de poort ziet verschijnen. “Kom nou, breng mijn zusjes bij me! Open dat hek!”, schreeuwt ze. “Zo kennen we je weer Tas…”, zegt Huub. Maar Natasia’s wens gaat al in vervulling: de poort gaat open. Natasia houdt het niet droog en huilend valt ze in de armen van haar familie. “Hoe gaat ie?”, vraagt ze snikkend en zo goed als onverstaanbaar. “Wat ben je klein eigenlijk!”, zegt ze tegen haar oudste zus. Ook Brian omarmt de twee dames. “Dit is Joan, mijn oudste zus!, zegt Natasia trots.

Het gezelschap gaat naar binnen. “Wat zie er mooi uit!”, roept Astid. Eric ziet de dames wat onwennig voet zetten in de Villa. “Vind je het eng?”, vraagt hij. Joan zegt van niet. “Het is ook niet eng hoor”, zegt Natrasha alias Eric. Voor Huub heeft Astrid nieuws: “Huub, als ik in dit huis zou wonen, was je erg snel vertrokken.” Huub lacht.

“Kunnen jullie Huub straks uitleggen waarom ik mijn kinderen acher gelaten heb bij mijn twee perfecte zussen?”, vraagt Natasia aan de familieleden. Maar eerst wat drinken! “O, kijk eens wat ik gekregen heb!”, roept Natasia uit. Ze laat de rest twee oorbellen zien. Astrid haalt chips tevoorschijn en Natasia rent de keuken in voor champagne. Als dat geen combinatie is…

Het duurt niet lang of de zussen krijgen het aan de stok met Huub. De Oldenzaler wil begrijpen waarom Natasia haar kinderen in de steek heeft gelaten, maar het lukt hem niet. Huub blijft bij zijn standpunt dat kinderen een moeder in hun buurt moeten hebben. De twee zussen zeggen die rol goed te kunnen overnemen. “Ik kan er niet bij”, zegt Huub. “Dat hoeft ook niet”, zegt Joan. Eric mengt zich ook in de discussie: “Als kinderen hun moeder kwijt raken als ze nog jong zijn, dan krijgen ze veel te vroeg een verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zie dat aan Cheyenne.” Het volume van de stemmen gaat met de minuut omhoog. Wat Huub vooral dwars zit is dat de kinderen zelf moeten aangeven, wanneer ze willen dat moeders terug komt. “Dat mag je niet van een kind vragen!”

“Ik vind het niet normaal dat je je kinderen zo achter laat”, zegt Huub, doelend op het moment dat Natasia eerder de Villa in ging om kans te maken op een ton. “Weet je niet hoeveel mensen hun kinderen voor niks achter laten?”, vraagt Astrid verontwaardigd. Astrid richt zich tot Natasia: “Ik zal je wat zeggen schat, wil je hier drie jaar zitten? Dan mag je hier van mij drie jaar zitten!”, roept ze. “Daar komt de aap uit de mouw!”, roept Huub meteen. Ook Jaap baalt...

De dames kunnen het niet laten Huub nog even terug te pakken. “Waar ging dat gesprek met je vader ook al weer over? Je vader vond Lieke een hoer!” Er wordt geklapt. “Ik heb niks met zijn vader te maken!”, roept Lieke. “Ik kan wel zien dat Natasia bij jullie vandaan komt, die liegt ook alles bij elkaar”, is Huubs rustige reactie. De groep moet de discussie staken, want de tijd is op. Ze zullen er nooit uit komen…

Bron: 10
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49538864
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef Ecila111 het volgende:
Schade aan Fries is toch ernstig, 'k hoor 2 hechtingen gebarsten en hoelang is 't al geleden dat het is geschied? HAAL DAT PAARD DAAR WEG TUT! Je weet toch dat het aandacht tekort krijgt maar nee weer raadt ze aan Fries meer te kammen en wat al niet meer.
Fries is niet eigendom van Ellen, itt Bolle.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')