abonnement Unibet Coolblue
pi_50125659
Ristorante Pizza Leggera, van Dr. Oetker. Pizza light dus eigenlijk.
Wij hebben de Mozzarella-variant geprobeerd. Erg lekker, misschien zelfs wel lekkerder dan de gewone Mozzarella want daar druipt soms het vet vanaf. Qua kruiden smaken ze ongeveer hetzelfde, goed te eten voor een diepvriespizza.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_50126132
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ristorante Pizza Leggera, van Dr. Oetker. Pizza light dus eigenlijk.
Wij hebben de Mozzarella-variant geprobeerd. Erg lekker, misschien zelfs wel lekkerder dan de gewone Mozzarella want daar druipt soms het vet vanaf. Qua kruiden smaken ze ongeveer hetzelfde, goed te eten voor een diepvriespizza.
Dit topic gaat over nieuwe producten.. Niet over producten die al ruim 2 jaar op de markt zijn.
pi_50126262
Zo lang al? Ik heb ze laatst voor het eerst in de supermarkt gezien.
Ach ja, voor mij is het nieuw.
Are you pondering what I'm pondering?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juni 2007 @ 13:59:22 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_50126328
quote:
Nieuw: Pakket voor Kleintje Appel cake

Bak met groot gemak een Kleintje Appel cake!

Met het nieuwe Dr. Oetker Pakket voor Kleintje Appel cake maakt u heel eenvoudig en snel een heerlijke appelcake.

Kleintje Appel cake is een compleet pakket; het bevat een cakemix met kaneelsuiker, een zakje knapperig amandelschaafsel en een handige ronde papieren bakvorm van 18 cm. U hoeft alleen nog 100 g boter, 2 eieren en een verse appel toe te voegen.

Maak eens een appelcake voor bij de koffie, ideaal voor de afwisseling.

Ik ga in het vervolg weer gewoon voor mijn eigen cake met appel en abrikozenjam. Deze heb ik aan de buren meegegeven...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_50126412
Was het zo erg

Gisteren heb ik de kaneelsenseo gekocht, ik hou erg van kaneel, ik kon het niet laten staan...
Zonder melk (ik drink altijd koffie verkeerd met warme melk dus) is het niet te drinken
Zo sterk en zo niet lekker.... nu met warme melk is het heerlijk, de kaneelsmaak/geur geeft het iets extra's.
pi_50136428
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Was het zo erg

Gisteren heb ik de kaneelsenseo gekocht, ik hou erg van kaneel, ik kon het niet laten staan...
Zonder melk (ik drink altijd koffie verkeerd met warme melk dus) is het niet te drinken
Zo sterk en zo niet lekker.... nu met warme melk is het heerlijk, de kaneelsmaak/geur geeft het iets extra's.
Zo drink ik de kaneelkoffie ook. Althans, in de koude maanden. Ik vind het echt een winterdrank Maar met warme melk idd. érg lekker. ik drink m'n koffie altijd zwart maar zonder warme melk vind ik dit ook niet te drinken
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:36:29 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_50137442
Laat ik me dan ook nog maar eens even melden.

Ik heb gisteren het nieuwe toetje van de maand van Mona gegeten. Banaanpudding met aloë vera saus. Het klinkt goor, maar eigenlijk valt het reuze mee. De banaanpudding an sich is namelijk niet echt vreetbaar (erg zoet), maar de ondefinieerbare groenige vies uitziende aloë vera saus lijkt de zoetige ransbijsmaak van de banaan uit de pudding min of meer te neutraliseren. En eigenlijk is die dan nog best goed te eten. Gelukkig hebben we volgende maand weer een nieuwe om te proberen, want de snottigere structuur van de saus staat me toch niet zo heel erg aan.
pi_50142829
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Vork het volgende:
Laat ik me dan ook nog maar eens even melden.

Ik heb gisteren het nieuwe toetje van de maand van Mona gegeten. Banaanpudding met aloë vera saus. Het klinkt goor, maar eigenlijk valt het reuze mee. De banaanpudding an sich is namelijk niet echt vreetbaar (erg zoet), maar de ondefinieerbare groenige vies uitziende aloë vera saus lijkt de zoetige ransbijsmaak van de banaan uit de pudding min of meer te neutraliseren. En eigenlijk is die dan nog best goed te eten. Gelukkig hebben we volgende maand weer een nieuwe om te proberen, want de snottigere structuur van de saus staat me toch niet zo heel erg aan.
Je ziet dit vaker tegenwoordig Aloe vera in voeding.. Zag van de week ook flesjes vruchtensap met aloe vera extract.
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:34:24 #109
3878 Vork
Manisch creatief
pi_50186938
Aloë vera is al jaren een trend. Lebbis heeft nog erges een ondedeel in een programma van hem van een paar jaar terug zitten over aloë vera, erg vermakelijk. Maar niemand weet hoe aloë vera smaakt, misschien is dat ook wel et verrassende element van de pudding. Achteraf gezien is het natuurlijk een lichte vorm van teleurstelling, maar gelukkig gaat het hier om een product dat maar een maand verkrijgbaar is.
pi_50197026
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
Aloë vera is al jaren een trend. Lebbis heeft nog erges een ondedeel in een programma van hem van een paar jaar terug zitten over aloë vera, erg vermakelijk. Maar niemand weet hoe aloë vera smaakt, misschien is dat ook wel et verrassende element van de pudding. Achteraf gezien is het natuurlijk een lichte vorm van teleurstelling, maar gelukkig gaat het hier om een product dat maar een maand verkrijgbaar is.
Ik heb ooit Aloë vera drank geprobeerd omdat een oom zei dat het zou helpen bij maagpijn. Ik kreeg het niet over mijn lippen zo ranzig.
pi_50243013
Nog maar even over Frusi. Vriendje heeft er een hoop voor me meegenomen want ik vind ze erg lekker. Eerst de fruitstukjes eraf en dan ijs&muesli mengen. Mjammie!
Mon 'en!
  Jubileum moderator vrijdag 8 juni 2007 @ 20:28:49 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50251255
Gisteren gekocht, het nieuwe koekje van Peijnenburg:



We hadden de rode variant (gewone koffieleutjes) en de paarse variant (koffieleutjes met chocola). Het zijn gewoon koffiekoekjes, in een ander formaat maar die met chocolade zijn echt onbeheersbaar lekker. Pak is leeg ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50267284
Lays Baked met Mediterrane kruiden.
Ze zien er heel anders uit dan normale chips en je proeft het verschil ook wel, maar ik vond ze erg lekker gekruid. Best geschikt om eens af te wisselen.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:39:55 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_50267331
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Lays Baked met Mediterrane kruiden.
Ze zien er heel anders uit dan normale chips en je proeft het verschil ook wel, maar ik vond ze erg lekker gekruid. Best geschikt om eens af te wisselen.
Die had ik gisteren ook, maar ik ben er een stuk minder enthousiast over. Ik vond ze vooral droog en smaakloos. Ik stond op het punt om die chips nog in de frituurpan te gooien om te kijken of ze daardoor allicht niet wat eetbaarder zouden worden.

Nee dat Lays Baked, dat is niets voor mij.
pi_50332551
Van het weekend voro het eerst Pad Thai gehad van Conimex. Was op zich wel lekker, alleen die noedels die er bij zaten vond ik echt niks, smaakten echt nergens naar. Dus de volgende keer gewoon die andere noedels van Conimex erbij doen
pi_50332740
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Misschien is het nieuw van Remia, dat zou kunnen. Ik herken het potje opzich ook niet, dus wellicht ken ik het van een ander merk (of ze hebben er een nieuw etiket op gedaan en noemen het 'nieuw', dat kan ook)
Remia heeft die fabrikant overgenomen het is precies hetzelfde spul ander potje.
het stond ook tijden geleden op die potjes, dat het over een tijdje door remia verkocht zou worden

edit: we hebben het hierover:

pi_50339057


Een pad voor in je Senseo-apparaat en een topping die je in het kopje moet doen. Dat moet je dan door elkaar roeren terwijl de koffie het kopje in loopt.

De cappuccino-smaak heb ik laatst bij een vriendin geproefd, die was wel lekker maar niet heel bijzonder. Dit spul vind ik aparter. Het heeft een lekkere volle chocoladesmaak zonder te zoet te worden, zoals van dat mierenzoete chocomelpoeder. Het smaakt een beetje zoals extra pure chocolade door het bittere van de koffie. Al met al een aanrader.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 11 juni 2007 @ 21:14:05 #118
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_50347891
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[afbeelding]

Een pad voor in je Senseo-apparaat en een topping die je in het kopje moet doen. Dat moet je dan door elkaar roeren terwijl de koffie het kopje in loopt.

De cappuccino-smaak heb ik laatst bij een vriendin geproefd, die was wel lekker maar niet heel bijzonder. Dit spul vind ik aparter. Het heeft een lekkere volle chocoladesmaak zonder te zoet te worden, zoals van dat mierenzoete chocomelpoeder. Het smaakt een beetje zoals extra pure chocolade door het bittere van de koffie. Al met al een aanrader.
dat moet ik onthouden
ik ben een choco en koffie-addict, dus als er een product is dat zo'n beetje voor mij gemakt is, moet dit het zijn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:27:20 #119
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_50426686
Of ze nieuw zijn, ik denk het niet, komt van de Xenos, maar ik heb ze voor het eerst, maar ze zijn verdomd lekker.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:15:25 #120
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_50429018
Vandaag voor het eerst Fernandes gehaald. Best lekker. De groene dan. De rest moet ik nog proberen.
edit: nu halve liter op.... smaakt naar kaugom

[ Bericht 41% gewijzigd door emo.gif op 13-06-2007 23:06:26 ]
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_50438865
Fernandes is zo oud als de weg naar Rome...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50453367
nooit van gehoord. Wat is het?
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:03:51 #123
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50453497
Chemische kutzooi met smaak- en kleurstoffen waarvan je tanden spontaan uitvallen en je darmen antiperistalitisch gaan staken.
Confidence through competence
pi_50453681
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef n0a het volgende:

[..]

Ik heb ooit Aloë vera drank geprobeerd omdat een oom zei dat het zou helpen bij maagpijn. Ik kreeg het niet over mijn lippen zo ranzig.
late reactie maar heb ook ooit een aloë vera drankje geproeft (had dorst en dat stond als enige in de koeling in die supermarkt) maar wat een ranzige zooi is dat zeg

drankje met kloetjes erin *ril*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:13:42 #125
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50453854
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

late reactie maar heb ook ooit een aloë vera drankje geproeft (had dorst en dat stond als enige in de koeling in die supermarkt) maar wat een ranzige zooi is dat zeg

drankje met kloetjes erin *ril*
OOOOH, begin me er niet over! Gadverdamme wat heb ik het slecht gehad zeg met die rommel. Uit een blikje, dus je ziet het niet, en al zeker niet dat er klonten in zitten. Om te braken maar ik had zoveel dorst dus toch drinken, enzovoort. Oh oh oh, wat een ellende! !

En later, tegen beter weten in, heb ik ook nog eens zo'n flesje gekocht. Zelfde zooi! .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')