abonnement Unibet Coolblue
pi_49533254
Eindelijk! nog iemand met een een voorliefde voor sigaren. Laatst even langs de sigarenhandel geweest voor wat uitleg over pijpen. Ja, pijpen ja.
pi_49533320
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:52 schreef tho_Omas het volgende:
Eindelijk! nog iemand met een een voorliefde voor sigaren. Laatst even langs de sigarenhandel geweest voor wat uitleg over pijpen. Ja, pijpen ja.
Kan ook lekker zijn. Het is net als met bier. Je begint bij het goedkope spul en gaat daarna de beter merken proberen. Zo is het met roken ook. Eerst sigaretten, daarna sigaren en daarna aan de pijp
pi_49533362
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:57 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Kan ook lekker zijn. Het is net als met bier. Je begint bij het goedkope spul en gaat daarna de beter merken proberen. Zo is het met roken ook. Eerst sigaretten, daarna sigaren en daarna aan de pijp
Ja ik had dus een fijne Big Ben mee tijdens een avond stappen, maar het werkt vrouwenafstotend en er komen voortdurend gasten vragen of er hasj of coke in zit.
pi_49533382
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 03:00 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

maar het werkt vrouwenafstotend en er komen voortdurend gasten vragen of er hasj of coke in zit.
Dat is minder... Maargoed, moet je eens op Ameland komen... Denkt elke duitser dat je 'grass' hebt
pi_49534878
OMG wat zitten er af toe toch zeikerds op FOK! zeg. Blegh. Rare mannetjes die een bepaald soort prestatiedrang hebben die ongekende vormen aanneemt. Worden waarschijnlijk thuis door moeder afgeslagen of zijn getrouwd met een dominante vrouw of zo.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49537052
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:09 schreef Tezz het volgende:
OMG wat zitten er af toe toch zeikerds op FOK! zeg. Blegh. Rare mannetjes die een bepaald soort prestatiedrang hebben die ongekende vormen aanneemt. Worden waarschijnlijk thuis door moeder afgeslagen of zijn getrouwd met een dominante vrouw of zo.
Hoi!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49537066
ja hoi.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49537114
Heb je ruzie?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49537441
Schreeuw niet zo, ik heb hoofdpijn!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49537807
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:21 schreef oranjekoek het volgende:
Schreeuw niet zo, ik heb hoofdpijn!
Sorry. Heb gewoon slechte zin vandaag! IIk weet niet wat het is, ben vandaag echt in zo'n jankstemming.

En ik had geen ruzie, maar slechs een woordenwisseling in CUL. In een topic wat notabene over champignons ging vond iemand het nodig om een taalfout (waarvan ik niet vind dat het een taalfout is) te corrigeren.
En qua taal kan ik slecht tegen kritiek, hihi.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49538154
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

Sorry. Heb gewoon slechte zin vandaag! IIk weet niet wat het is, ben vandaag echt in zo'n jankstemming.

En ik had geen ruzie, maar slechs een woordenwisseling in CUL. In een topic wat notabene over champignons ging vond iemand het nodig om een taalfout (waarvan ik niet vind dat het een taalfout is) te corrigeren.
En qua taal kan ik slecht tegen kritiek, hihi.
hahaa, maak je niet te druk he! Heerlijk champignons , ik ga even champignonsoep eten! (met een lepel)
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49538387
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

hahaa, maak je niet te druk he! Heerlijk champignons , ik ga even champignonsoep eten! (met een lepel)
Neeeeeeeee je hebt ooit van die dagen............blegh. Ik ga dadelijk in bed liggen denk ik, misschien helpt dat.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49538401
Ik ga een omelet ham/kaas bakken

Maar eerst een peukje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49538707
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga een omelet ham/kaas bakken

Maar eerst een peukje.
Goed plan Ludo. Ik doe met je mee denk ik (de omelet en de peuk)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49539236
En op enzo, peukje na het eten is altijd zo .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49544566
OHHHHHH ik heb de hele middag geslapen!!!!!!!!!! Ben om 14.00 uur 'even' gaan liggen en word net pas wakker! Over twee uurtjes gaan we uit eten, ontbijten in een restaurant dus!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49548547
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Tezz het volgende:
OHHHHHH ik heb de hele middag geslapen!!!!!!!!!! Ben om 14.00 uur 'even' gaan liggen en word net pas wakker! Over twee uurtjes gaan we uit eten, ontbijten in een restaurant dus!
Heerlijk! Ik ben de hele dag al moe, Tim is ziek en hangerig, we zullen allemaal een beetje grieperig zijn.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49548688
Ik ben al groot, ik kan al veel, ik bouw met zand, een zandkasteel.
En met een hele harde knal! Trap ik keihard tegen de bal..
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49548745
.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49550261
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
.
Het zandkasteel, een kinderserie die we vandaag gekeken hebben. DIt lied blijft maar in mijn hoofd zitten.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_49553053
Me zullen d'r nog es een paar vatt'n.

Of hoe je dat verwoord in het dialect.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:15:41 #247
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49553147
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Me zullen d'r nog es een paar vatt'n.

Of hoe je dat verwoord in het dialect.
wie goan aan de zoep !
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_49553957
's avonds mensen!

Djarum keert ook maar weer eens terug.. heb echt een beetje een onstuimig leven gehad de laatste weken..veel gewerkt, heel veel gewerkt.. en nog meer gewerkt..
en daarbovenop ook nog eens mn nieuwe computer gebouwd...

nog rookhoekkindjes geboren hiero?

*neemt nog een peukje en een slok vodka
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_49554345
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef Djarum het volgende:
's avonds mensen!

Djarum keert ook maar weer eens terug.. heb echt een beetje een onstuimig leven gehad de laatste weken..veel gewerkt, heel veel gewerkt.. en nog meer gewerkt..
en daarbovenop ook nog eens mn nieuwe computer gebouwd...

nog rookhoekkindjes geboren hiero?

*neemt nog een peukje en een slok vodka
Heej Djarum!!!!!!! Geen rare roddels meer hiero volgens mij. Maar then again, mijn hoofd is een beetje mistig van de wijn dus het kan zijn dat ik nu iets heeeeel belangrijks vergeet ofzo.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_49554419
Djarum ! Tezz !!

Stevie Ray Vaughan !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')