abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:41:27 #201
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50970623
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:17 schreef ErikT het volgende:
Ik ben geen uitgesproken Pearl Jam fan en ging eigenlijk net zoveel voor Incubus. Maar het was echt een ontzettend goed optreden. Goed geluid, goede beleving, alles goed.
Incubus vond ik ook goed, alleen te kort. Maar ja, daar zijn ze blijkbaar voorprogramma voor. Die wil ik nog wel eens in een zaaltje zien.


Iemand nog opgemerkt dat Eddie Vedder niet op 'Kings of Leon' kon komen bij het bedanken van de bands in het voorprogramma, terwijl hij een shirt van ze aanhad? Dat moet toch een grap geweest zijn...
Ik moest er idd ff om lachen net als de tekst fout die die eigenlijk altijd wel met do the evolution maakt zo schattig gewoon
Bij rockin in the free world ging wij weer uit ons dak en springen, eddie helemaal zo van wtf you must be fucking exhausted!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:24 #202
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50970684
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef ForrestX het volgende:
Komt dit concert ook op CD dan wel DVD uit misschien?
Ik hoop het eigenlijk wel, het was een bijzondere gig ook voor hun en de boel is wel met televisiecamera's opgenomen dus je hebt iig goeie kans dat het binnenkort ergens op internet wel te krijgen gaat zijn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:45:50 #203
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_50970757
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:

[..]

Whehehehe, daar valt ie vaker over ja maar ik vind het schattig en erbij horen, hijs ook maar mens hoeveel nummers heeft die vent niet in zn hoofd en ik vind ook juist leuk als die sommige nrs ineens anders zingt qua toonhoogte of andere tekst, maakt het dynamischer ofzo
Haha klopt, maar wel apart dat hij de tekst zo vaak vergeet van een nummer wat ze toch vrij vaak spelen. Toen ie bij de eerste woorden de mist in ging dacht ik: Daar gaat ie toch niet weer he . Maar wel dus. Hij vond het zelf ook wel grappig geloof ik.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:46:46 #204
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50970790
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Ze brengen deze tour geen officiele bootlegs meer uit. We moeten dus hopen dat iemand in het publiek het opgenomen heeft.
Je hebt alle televisiecamera's niet zien filmen dan? Anders had je het niet op het grote scherm kunnen zien he dus het is wel degelijk opgenomen.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:46 #205
47509 JeRa
Authentic
pi_50970835
Ik vind de muziek alleen maar beter worden als ze plotseling iets anders/verkeerd spelen, Eddie de tekst verdraaid of op andere toonhoogtes gaat zingen. Dat maakt ze juist zo dynamisch
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:48:33 #206
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50970863
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Haha klopt, maar wel apart dat hij de tekst zo vaak vergeet van een nummer wat ze toch vrij vaak spelen. Toen ie bij de eerste woorden de mist in ging dacht ik: Daar gaat ie toch niet weer he . Maar wel dus. Hij vond het zelf ook wel grappig geloof ik.
Ik vind dat altijd zo schattig, het laat zien dat het niet allemaal op de automatische piloot gaat enzo Hij vind het meestal wel grappig en verzint er iets op, meestal komt er dan iets als "and i fucked it up agaaaaain" Hij heeft nog een keer een fout gemaakt bij een nummer en daar zei die ook zoiets dergelijks op
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:49:32 #207
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50970897
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef JeRa het volgende:
Ik vind de muziek alleen maar beter worden als ze plotseling iets anders/verkeerd spelen, Eddie de tekst verdraaid of op andere toonhoogtes gaat zingen. Dat maakt ze juist zo dynamisch
We zijn het wel eens zeg
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:52:00 #208
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_50970977
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Je hebt alle televisiecamera's niet zien filmen dan? Anders had je het niet op het grote scherm kunnen zien he dus het is wel degelijk opgenomen.
Camera's? Schermen?

Het is wel opgenomen ja, maar er is vrij duidelijk bekend gemaakt dat er geen bootlegs uitkomen vanuit Pearl Jam zelf... En ik denk niet dat ze van deze show zomaar een dvd uit gaan brengen. Het zou natuurlijk wel fantastisch zijn. De geruchten gaan dat van de Italie shows van de vorige europa tour een dvd uitkomt vergelijkbaar met Touring Band....Maar ik blijft ook hopen
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:55:05 #209
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50971066
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Camera's? Schermen?

Het is wel opgenomen ja, maar er is vrij duidelijk bekend gemaakt dat er geen bootlegs uitkomen vanuit Pearl Jam zelf... En ik denk niet dat ze van deze show zomaar een dvd uit gaan brengen. Het zou natuurlijk wel fantastisch zijn. De geruchten gaan dat van de Italie shows van de vorige europa tour een dvd uitkomt vergelijkbaar met Touring Band....Maar ik blijft ook hopen
Indeed, we can still have hope
maar op de een of andere manier verschijnt toch vaak stuff op internet ineens he
Arnhem was de dag erna te euhh bemachtigen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:57:36 #210
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_50971152
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef purplerose het volgende:

[..]

Indeed, we can still have hope
maar op de een of andere manier verschijnt toch vaak stuff op internet ineens he
Arnhem was de dag erna te euhh bemachtigen
Ook beelden?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:59:54 #211
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50971227
Er zijn bij mij nog aardig wat foto's gelukt van me telefoon
zogauw ik ze verkleint heb en uitgezocht heb pleur ik ze hier uiteraard wel

edit typo

thx DR

[ Bericht 29% gewijzigd door purplerose op 29-06-2007 17:39:47 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:02:13 #212
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50971305
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:57 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Ook beelden?
Blijkbaar wel als een kennis van me arnhem op dvd heeft ja
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:03:36 #213
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_50971353
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef purplerose het volgende:

[..]

Blijkbaar wel als een kennis van me arnhem op dvd heeft ja
Woeh vet! Dan hou ik hoop!

Ik lees trouwens net in de Message Pit dat Eddie heeft gezegd dat ze een video willen maken van No More, en dan beelden willen gebruiken van gisteren. Ben heel benieuwd.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:05:11 #214
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50971403
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Woeh vet! Dan hou ik hoop!

Ik lees trouwens net in de Message Pit dat Eddie heeft gezegd dat ze een video willen maken van No More, en dan beelden willen gebruiken van gisteren. Ben heel benieuwd.
Ow, dat zou mooi zijn! Ik hoorde hem idd iets zeggen over dat liedje van No More dat ie dat naar bush wilde gaan sturen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:20:30 #215
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50972069
Zeker weer een goed optreden, 2 minpunten:
- het publiek was erg duf (links voor het podium), stonden een beetje als zoutzakken te kijken. Later in het optreden begon het wel wat meer los te komen.
- ik had te veel gezopen, waardoor het hele concert een beetje langs me heen ging. Ik weet het, mijn eigen schuld, maar toch erg jammer.

Ze hebben veel gave nummers gespeelt: Rearview mirror, Jeremy en natuurlijk Alive. De opener Release was ook gaaf. Volgende keer ben ik er weer bij
Are you nuts??
pi_50972159
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Geweldige show! Lekkere interactie weer.

Wéér geen Black (ja, ik klaag erover, so sue me...ze speelden Ten bijna helemaal)

En kan Eddie niet eens kappen met dat politieke gezeik over oorlogen in Irak(of waar dan ook). Ik heb me echt op zitten winden over dat staaltje ophitserij, net als dat verkapte "no-more"-reclamefilmpje. Ga gewoon muziek maken en vermoei me niet met je politieke voorkeur.

Wat een gekut met die bandjes voor het eerste vak trouwens. Het duurde heel lang voordat ze die uitdeelden. Wel waren we binnen 20-30 vanaf een plek bij het podium bij de auto. Top geregeld!

Incubus viel niet tegen, net als Kings of Leon. Satellite Party was niet mijn ding i.i.g. Stonden er mensen achteraan? Tijdens KoL maakten wij net een rondje en we luisterden niet echt, totdat EV gast ging spelen ( ). Achteraan was het geluid echt heel slecht door de wind....
Over 'het politieke gezeik': Dan moet je niet naar pearl jam gaat, als je je daaraan stoort hoor je eigenlijk niet thuis bij deze band, het is bij uitstek een band die een mening hebben, en die willen verkondigen, er ook naar leven. Pearl Jam komt al jarenlang op voor mensenrechten en een eerlijkere wereld. En het grootste gedeelte van hun fans staan daar ook achter (en ik ook). Ik vind het een meerwaarde.
Pearl jam staat ergens voor, en laat zich niet leiden door de commercie.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:27:41 #217
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_50972340
Het was supervet!!!!! Stonden lekker helemaal vooraan Jammer van Black idd maar dat hebben ze wel ruimschoots goedgemaakt
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:37:37 #218
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50972672
Je kan het trouwens ook doortrekken naar je eigen land, maak van bush balkenellende, net zo een schurft vent en hij loopt maar achter bush aan. Eigenlijk zou nederland ook meer duidelijk moeten maken waar ze staan maar de tijd van massale protesten zijn voorbij

Maargoed, over het concert ben ik nog wat sprakeloos eigenlijk ben het allemaal in me hoofd op een rijtje aan het zetten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50973200
nogal een verschil niet purplerose, in dit land leven geen miljoenen in grove armoede, en heeft iedereen toegang tot de gezondheidszorg. Nederland werkt hard aan het verdrag van kyoto, geeft in verhouding het meeste geld uit aan ontwikkelingshulp en heeft (min of meer, laatste jaren helaas een stuk minder) nog steeds mensenrechten en de vrijheid van het individu (hoewel dat nu ook nogal eng begint te worden met deze christenregering ) hoog in het vaandel. Daarnaast is het niet Nederland die door de gemiddelde wereldburger als het grootste gevaar tegen de wereldvrede wordt gezien .

Moest dit even kwijt, ben absoluut geen CDA'er en vind dat de vorige en deze regering een hoop Nl'es principes verneukt maar een vergelijking met de Bush administratie gaat veel te ver.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:04:23 #220
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50973596
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:54 schreef WJMW het volgende:
nogal een verschil niet purplerose, in dit land leven geen miljoenen in grove armoede, en heeft iedereen toegang tot de gezondheidszorg. Nederland werkt hard aan het verdrag van kyoto, geeft in verhouding het meeste geld uit aan ontwikkelingshulp en heeft (min of meer, laatste jaren helaas een stuk minder) nog steeds mensenrechten en de vrijheid van het individu (hoewel dat nu ook nogal eng begint te worden met deze christenregering ) hoog in het vaandel. Daarnaast is het niet Nederland die door de gemiddelde wereldburger als het grootste gevaar tegen de wereldvrede wordt gezien .

Moest dit even kwijt, ben absoluut geen CDA'er en vind dat de vorige en deze regering een hoop Nl'es principes verneukt maar een vergelijking met de Bush administratie gaat veel te ver.
Het is niet allemaal op VS schaal nee, maar hier leven ook genoeg mensen in armoede hoor, vergis je niet. Er kan idd een hele hoop in nederland maar er vallen nog steeds genoeg mensen door de mazen van het net ook in het welvarende nederland.
Maar dit is niet de plek hiervoor

ontopic maar weer

en ik moet boodschappen gaan doen met me kreupele lijf
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50975647
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef WJMW het volgende:

[..]

Over 'het politieke gezeik': Dan moet je niet naar pearl jam gaat, als je je daaraan stoort hoor je eigenlijk niet thuis bij deze band, het is bij uitstek een band die een mening hebben, en die willen verkondigen, er ook naar leven. Pearl Jam komt al jarenlang op voor mensenrechten en een eerlijkere wereld. En het grootste gedeelte van hun fans staan daar ook achter (en ik ook). Ik vind het een meerwaarde.
Pearl jam staat ergens voor, en laat zich niet leiden door de commercie.


Boo-fucking-whoo....

Als je politiek een onderdeel van je fan zijn laat worden, is het eigenlijk heel sneu met je gesteld, moet ik zeggen. De meeste PJ-nummers zijn geen politieke nummers.

Leuk voorbeeldje: ben je Irak-veteraan, kun je dus niet naar PJ


Maar goed, zoals je nu post, laat exact zien waarom juist jij niet bij PJ zou moeten horen (als dat al iets relevants is en ik daar iets van zou moeten vinden). Dan begrijp juist jij de boodschap van muziek en in het bijzonder de muziek van PJ niet: (samengevat in 1 Neil Young-titel) Keep on rocking in a free world. En dat free slaat dus niet op "laten we allemaal hetzelfde denken"....

Oftewel: ik luister en ga naar PJ (en dat doe ik toch al een tijdje ) om de muziek.....en daar kan het wat mij betreft ook wel weer over gaan....

[ Bericht 6% gewijzigd door Five_Horizons op 29-06-2007 17:08:11 ]
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 17:15:30 #222
18653 crew  D.
pi_50976058
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
Er zijn bij mij nog aardig wat foto's gelukt van me telefoon
zogauw ik ze verkleint heb en uitgezocht heb pleur ik ze hier niet
Waar pleur je ze dan wel?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:20:46 #223
47509 JeRa
Authentic
pi_50976240
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:15 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Waar pleur je ze dan wel?
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:21:21 #224
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_50976257
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik hoop het eigenlijk wel, het was een bijzondere gig ook voor hun en de boel is wel met televisiecamera's opgenomen dus je hebt iig goeie kans dat het binnenkort ergens op internet wel te krijgen gaat zijn
Wat was er voor PJ zo speciaal aan dit optreden, afgezien van het feit dat er familie van die overleden jongen was dan...?
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_50976428
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]



Boo-fucking-whoo....

Als je politiek een onderdeel van je fan zijn laat worden, is het eigenlijk heel sneu met je gesteld, moet ik zeggen. De meeste PJ-nummers zijn geen politieke nummers.

Leuk voorbeeldje: ben je Irak-veteraan, kun je dus niet naar PJ


Maar goed, zoals je nu post, laat exact zien waarom juist jij niet bij PJ zou moeten horen (als dat al iets relevants is en ik daar iets van zou moeten vinden). Dan begrijp juist jij de boodschap van muziek en in het bijzonder de muziek van PJ niet: (samengevat in 1 Neil Young-titel) Keep on rocking in a free world. En dat free slaat dus niet op "laten we allemaal hetzelfde denken"....

Oftewel: ik luister en ga naar PJ (en dat doe ik toch al een tijdje ) om de muziek.....en daar kan het wat mij betreft ook wel weer over gaan....
De nummers van Pearl jam hebben naast hun kwaliteit ook inhoud, een heel groot gedeelte van de muziek van PJ is maatschappijkritisch en bovendien profileert die partij zich ook zo. Het is een combinatie en daarom voel ik mij verbonden met die band.

(BTW de meeste VS soldaten zijn niet naar Irak gegaan vanuit een ideologisch punt, maar puur omdat het vaak de allerarmste zijn die alleen in het leger nog een kans zien om carriere te maken en geld te verdienen, zie het recruteringspgrogramma van de VS maar eens).

Voor de rest heb je natuurlijk ook wel een punt, ik heb het ook verkeerd verwoord, het staat je natuurlijk vrij om naar zo'n concert te gaan, dat mag iedereen zelf bepalen. Ik kan het misschien beter zo stellen; je valt een beetje uit de toon (wat natuurlijk mag) bij zo'n concert. Het grootste gedeelte van de mensen die daar komt, is het eens met de ideologie van Vedder en vind het juist een meerwaarde.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')