abonnement Unibet Coolblue
pi_49355121
Op de frontpage las ik een opmerking van oudwijf en die had een geniale opmerking. Volgend jaar moet Nederland een jonge Turk mee laten doen aan het songfestival. Zijn we zowiezo al gegarandeerd van 80 punten, een goed liedje en wat halfnaakte danseresjes en travestieten erom heen moeten de rest doen.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:07:22 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49356341
welnee.. volgend jaar moeten gewoon een kwalitatief goed nummer sturen.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 14 mei 2007 @ 11:07:24 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49356344
Ze moeten dat hele gore songfestival afschaffen. Dat moeten ze doen.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:08:19 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49356374
Net alsof je zo'n pauperfestival wil winnen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_49356418
Ik denk dat we er serieus over na moeten gaan denken om Nawijn te sturen.
pi_49357638
Albayrak!!!!
Die wordt meteen uitgeleverd aan Turkije.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_49357685
Dat is best wel een goed idee.
***** Kraak.....
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 12:01:14 #8
43556 miss_dynastie
pi_49358092
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef buachaille het volgende:
Op de frontpage las ik een opmerking van oudwijf en die had een geniale opmerking. Volgend jaar moet Nederland een jonge Turk mee laten doen aan het songfestival. Zijn we zowiezo al gegarandeerd van 80 punten, een goed liedje en wat halfnaakte danseresjes en travestieten erom heen moeten de rest doen.
Ja En dan gaan we weer janken dat we door iedereen genegeerd worden omdat we westers zijn en niemand ons lievvvvv vindt

Volgend jaar proberen we eens iets nieuws. Laten we eens een goede zanger(es) met bezieling sturen met een echt goed nummer.
pi_49358241
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja En dan gaan we weer janken dat we door iedereen genegeerd worden omdat we westers zijn en niemand ons lievvvvv vindt

Volgend jaar proberen we eens iets nieuws. Laten we eens een goede zanger(es) met bezieling sturen met een echt goed nummer.
Misschien is het je ontgaan maar dat deden we dit jaar al.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_49358301
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja En dan gaan we weer janken dat we door iedereen genegeerd worden omdat we westers zijn en niemand ons lievvvvv vindt

Volgend jaar proberen we eens iets nieuws. Laten we eens een goede zanger(es) met bezieling sturen met een echt goed nummer.
Ja, want met een kwalitatief goed nummer van een normale zanger(es) winnen we de harten van het Georgische en Letse publiek.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:13:54 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49358547
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef Rickman_ het volgende:

[..]

Ja, want met een kwalitatief goed nummer van een normale zanger(es) winnen we de harten van het Georgische en Letse publiek.
why not? Servië deed het best aardig met een goed nummer dat goed vertolkt wred. (overigens niet mijn favoriet, maar goed).
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49358598
en dan winnen we..en dan? massaal de polonaise doen op straat?

rot op met dat hele songfestival zeg!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 12:14:51 #13
43556 miss_dynastie
pi_49358599
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Misschien is het je ontgaan maar dat deden we dit jaar al.
Dat deden we niet. Lees de reacties er maar op na, vrijwel niemand was enthousiast. Ja, pas nadat Europa hetzelfde had was het ineens vriendjespolitiek, maar laten we wel wezen, als Servie Edsilia had gestuurd met dit lied hadden ze er ook uitgelegen hoor.

En als we volgend jaar ook iets 'geks' sturen als Oekraine nemen we een risico, als dat verkeerd uitpakt kunnen we ook huilen, maar da's dan een risico dat je neemt. Het hangt ook van de rest van het deelnemersveld af. Maar men lijkt erop gebrand om de schuld maar elders te leggen, terwijl Nederland al jaren niks fatsoenlijks meer stuurt. Het is zo slecht dat ik er waarschijnlijk niet eens een smsje aan had gewaagd als ik in het buitenland had gezeten.
pi_49359787
Ik heb al in een ander topic geschreven dat we beter muziek van Jeckyll & Hyde kunnen inzenden met wat jongens er bij die aan jumpstyle doen en een leuk uitziende zangeres (geen slettenbak dus) voor het vocale gedeelte. Dan ben je origineel en kunnen ze niet om je heen.
Mocht dat de eerste plaats halen, daarna gelijk kappen met dat rare festival. Dan krijgen de azijnpisser geen kans om je te beschuldigen dat je niet tegen je verlies kan.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  maandag 14 mei 2007 @ 12:50:53 #15
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49359890
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Misschien is het je ontgaan maar dat deden we dit jaar al.
Nou ja, dat ben ik dus niet met je eens.
Zangeres vond ik goed, maar het lied vond ik niks.
Ik was heel blij toen ik hoorde dat Edsilia zou gaan, omdat ik altijd heb gedacht dat we met haar nog best een kans zouden maken. Toen ik het lied hoorde waar ze mee zou gaan zakte de moed me volledig in de schoenen.

Uit het Oosteuropese mythe topic (misschien hier beter op z´n plek)
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef maedel het volgende:
Nou begrijp ik dat de winnares uit Servië in Servië zelf ook wel beschouwd wordt als één van de meest getalenteerde zangeressen in dat land. Waar ik alleen maar mee wil zeggen dat Servië hoog inzet voor het ESF. Ik vind dit keer de winnaar ook een terechte winnaar.

Niks ten nadele van Edsilia (ik vind haar een geweldige zangeres), maar het is ook niet zo dat zij de laatste jaren de hitlijsten hier gedomineerd heeft.
Om maar te zwijgen van de Nederlandse inzendingen van de afgelopen jaren. Ik heb zo het idee dat we met Edsilia nog het meest dachten dat we naar de finale gingen. Ik heb ik ieder geval de laatste jaren vaak gedacht "als Edsilia nou nog eens een keer zou willen gaan".

Je kunt je afvragen hoe serieus we zelf het festival nemen. Als ik kijk naar het onthaal dat Marija gekregen heeft in Belgrado, nou dat moet ik hier nog maar eens zien.
Niet dat we er alles voor op zij moeten zetten, maar als we willen winnen, of zelfs maar naar de finale willen, zal het anders moeten. Met een andere instelling.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 14 mei 2007 @ 17:14:06 #16
167723 sanni
Acima de seu
pi_49370689
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef buachaille het volgende:
Op de frontpage las ik een opmerking van oudwijf en die had een geniale opmerking. Volgend jaar moet Nederland een jonge Turk mee laten doen aan het songfestival.
Volgens mij hadden we toch al zoiets geprobeerd met deze lui? Anders pleit ik voor om eens wat zingende mocro's op te trommelen zodat die gemeenschap ook een rol-model heeft om trots op te zijn.
pi_49372706
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef sanni het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we toch al zoiets geprobeerd met deze lui? Anders pleit ik voor om eens wat zingende mocro's op te trommelen zodat die gemeenschap ook een rol-model heeft om trots op te zijn. [afbeelding]
Zelden zo'n zouteloze inzending gezien als Reunion. Liedje bleek ook al in de jaren 70 te zijn geschreven. Is er toen doorgedrukt door de zgn. vakjury terwijl het Nederlandse publiek had gekozen voor Anja Wessels.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:27:54 #18
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49373004
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef Riparius het volgende:
Anja Wessels.
Bedankt voor die link zeg!
Mooi lied
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  PR/Manusje van alles maandag 14 mei 2007 @ 20:02:34 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49376226
Een turks nummer pak je een boel punten mee!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_49378868
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een turks nummer pak je een boel punten mee!
Ik denk het niet. Turken in Nederland mogen niet op de Nederlandse inzending stemmen, en Turken in andere Europese landen zullen eerder stemmen voor de inzending van het desbetreffende land. Nee, je kunt beter in het Servisch (of het Kroatisch) zingen, dat wordt in ieder geval verstaan in alle voormalige deelrepublieken van Joegoslavië, en dat zijn er een hoop, dus dat levert pas stemmen op!
pi_49407915
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef Riparius het volgende:

[..]

Zelden zo'n zouteloze inzending gezien als Reunion. Liedje bleek ook al in de jaren 70 te zijn geschreven. Is er toen doorgedrukt door de zgn. vakjury terwijl het Nederlandse publiek had gekozen voor Anja Wessels.
Ja Wessels had een prachtlied. Maar dan had iedereen geklaagd dat je op het festival geen schijn van kans maakt met zo'n trage ballad. Bovendien was het nummer volledig ondergesneeuwd in het kermisgeweld van het Oostblok.

We mogen dankbaar zijn dat we dankzij het kampvuursfeertje van Reunion aan het einde van de avond nog de finale hebben bereikt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:10:50 #22
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49407980
Nederland moet zich net als Italië terug trekken en nooit meer meedoen met deze klucht.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')