Hmmm met die ster in de grill (SEC-neus).... liever met ster op motorkap tochquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef otisclub het volgende:
[..]
C200 avantgarde. C350 was iets te duur Wel met command APS trouwens.
De groene is precies eentje die ik zoek. Een houten midden konsole kom je niet vaak tegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Quint24 het volgende:
[..]
De rode 190E heeft als opties:
-elektrische schuif-kantel dak (die is lek en kapot)
-Toerenteller.
-Ledere stuurwiel
De groene 190E heeft als opties:
-een met hout ingelegd midden konsole
-A.B.S
-stuur airbag
-buiten temp. meter
-toeren teller
-elektrische antenne
-alarm
- elektrische ramen voor.
-Ledere stuurwiel
De 190E die jij hebt (2e type) heeft standaard een toerenteller.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Quint24 het volgende:
[..]
De rode 190E heeft als opties:
-elektrische schuif-kantel dak (die is lek en kapot)
-Toerenteller.
-Ledere stuurwiel
De groene 190E heeft als opties:
-een met hout ingelegd midden konsole
-A.B.S
-stuur airbag
-buiten temp. meter
-toeren teller
-elektrische antenne
-alarm
- elektrische ramen voor.
-Ledere stuurwiel
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[..]
De 190E die jij hebt (2e type) heeft standaard een toerenteller.
Het 1e type 190E had dit niet standaard.
Freak-alert.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef bastiaan_smeding het volgende:
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), maar geen 190E
Het was een 190D 2.5...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef bastiaan_smeding het volgende:
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), of een 190E 1.8, maar geen 190E 2.0
Absoluut. Een grijs/blauwe K1.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:28 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[..]
Tsja, kan er nix aan doen.
Zie ik trouwens een Honda SS50 in jouw profiel?
Oke, dan heb je gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het een benzine was.quote:
Gelukkig doet mijn vriendengroep daar niet moeilijk over. We zijn met z´n allen extreme autofans...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Absoluut. Een grijs/blauwe K1.
En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[..]
Oke, dan heb je gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het een benzine was.
Sowieso is een 190 geweldig natuurlijk
Ik vind die met de ster in de grill sportiever ogen vandaar. het is een compressor en geen CDI.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hmmm met die ster in de grill (SEC-neus).... liever met ster op motorkap toch
Kompressor of CDI ?
mijn motto "voor orgineel moet je naar een museum!"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Absoluut. Een grijs/blauwe K1.
En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart
Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:33 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn motto "voor orgineel moet je naar een museum!"
das mijn 2e hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.
Die is idd wel goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.
Dat is de W123 serie oftewel de E-klasse van toen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand waar ik informatie over de 200-serie kan krijgen, ik ga namelijk kijken naar een 250C uit 73, maar wil eerst kijken wat zwakke punten zijn van zo'n auto
Hij heeft het over een auto uit '73. Toen werd de W123 nog niet gebouwd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:26 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Dat is de W123 serie oftewel de E-klasse van toen.
Zwakke plekken zijn wielschermen, dorpels, onderkant deuren, kofferbak en bijna alle modellen lekken wel wat water, maarop de bodem zitten achterin & kofferbak rubbertjes die je eruit kan halen zodat het water eruit kan.
En het is een 250C een Benzine, ga je deze op LPG zetten? Zo ja direct kleppen ruim laten afstellen, harde kleppen erin, en een soort van druppelaar dat er om de zoveel tijd een drupje olie voor de smering wordt meegenomen, want een aluminimum kop kan niet goed tegen hitte.
En ik kan het weten heb al 5X W123'ers gehad
En 1x W115 & W124
Heb eventueel een werkplaats documentatie voor je van dit type.
Je hebt gelijk is een W114/115, ik zag namelijk '78 staanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:34 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[..]
Hij heeft het over een auto uit '73. Toen werd de W123 nog niet gebouwd.
Het zal dan waarschijnlijk de W115 zijn
Loopt als nieuw nog zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef keezy het volgende:
o/
Ik rij zelf in een 190D, een witte uit het jaar 1991 met 370.000 op de teller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |