abonnement Unibet Coolblue
pi_49982313
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef otisclub het volgende:

[..]

C200 avantgarde. C350 was iets te duur Wel met command APS trouwens.
Hmmm met die ster in de grill (SEC-neus).... liever met ster op motorkap toch
Kompressor of CDI ?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:30:38 #102
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_49986429
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Quint24 het volgende:

[..]

De rode 190E heeft als opties:
-elektrische schuif-kantel dak (die is lek en kapot)
-Toerenteller.
-Ledere stuurwiel

De groene 190E heeft als opties:
-een met hout ingelegd midden konsole
-A.B.S
-stuur airbag
-buiten temp. meter
-toeren teller
-elektrische antenne
-alarm
- elektrische ramen voor.
-Ledere stuurwiel
De groene is precies eentje die ik zoek. Een houten midden konsole kom je niet vaak tegen
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_49987025
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Quint24 het volgende:

[..]

De rode 190E heeft als opties:
-elektrische schuif-kantel dak (die is lek en kapot)
-Toerenteller.
-Ledere stuurwiel

De groene 190E heeft als opties:
-een met hout ingelegd midden konsole
-A.B.S
-stuur airbag
-buiten temp. meter
-toeren teller
-elektrische antenne
-alarm
- elektrische ramen voor.
-Ledere stuurwiel
De 190E die jij hebt (2e type) heeft standaard een toerenteller.
Het 1e type 190E had dit niet standaard.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:08:10 #104
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_49987418
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef bastiaan_smeding het volgende:

[..]

De 190E die jij hebt (2e type) heeft standaard een toerenteller.
Het 1e type 190E had dit niet standaard.
Nee.
Mijn pa heeft een 190 2e type uit 1993 gehad en die had geen toerenteller.
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_49987697
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), of een 190E 1.8, maar geen 190E 2.0

[ Bericht 8% gewijzigd door bastiaan_smeding op 01-06-2007 01:30:12 ]
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:26:13 #106
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_49987801
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef bastiaan_smeding het volgende:
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), maar geen 190E
Freak-alert.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_49987849
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Freak-alert.
Tsja, kan er nix aan doen.

Zie ik trouwens een Honda SS50 in jouw profiel?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:31:34 #108
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_49987897
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef bastiaan_smeding het volgende:
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), of een 190E 1.8, maar geen 190E 2.0
Het was een 190D 2.5...
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 02:11:33 #109
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_49988502
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:28 schreef bastiaan_smeding het volgende:

[..]

Tsja, kan er nix aan doen.

Zie ik trouwens een Honda SS50 in jouw profiel?
Absoluut. Een grijs/blauwe K1.

En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_49988592
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:31 schreef Turbo_Diesel het volgende:

[..]

Het was een 190D 2.5...
Oke, dan heb je gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het een benzine was.


Sowieso is een 190 geweldig natuurlijk
pi_49988603
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Absoluut. Een grijs/blauwe K1.

En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart
Gelukkig doet mijn vriendengroep daar niet moeilijk over. We zijn met z´n allen extreme autofans...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 02:49:23 #112
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_49988908
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef bastiaan_smeding het volgende:

[..]

Oke, dan heb je gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het een benzine was.


Sowieso is een 190 geweldig natuurlijk


De 190 en de 200 serie zijn geweldig natuurlijk
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_49996610
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Hmmm met die ster in de grill (SEC-neus).... liever met ster op motorkap toch
Kompressor of CDI ?
Ik vind die met de ster in de grill sportiever ogen vandaar. het is een compressor en geen CDI.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:33:35 #114
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49996985
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Absoluut. Een grijs/blauwe K1.

En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart
mijn motto "voor orgineel moet je naar een museum!"
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:46:08 #115
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_49997355
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:33 schreef T42 het volgende:

[..]

mijn motto "voor orgineel moet je naar een museum!"
Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:52:12 #116
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49997543
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:46 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.
das mijn 2e haha
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:32:52 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_49998735
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:46 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen.
Die is idd wel goed.
pi_50004850
meld!

heb een W124 300CE

ja ik weet het tis een pooierbak maar hij rijd zo lekker.... of je nou 120 rijd of 220 het rijd net zo comfortabel
het enige wat een beetje tegenvalt is het verbruik..... gemiddeld denk 1:7 en op de lange stukken 1:9,8

denk alleen dat ie toch binnenkort weer weg moet

krijg een Hoge. Onkosten. Na. De. Aanschaf civic 2.2tdi van de zaak..... en ga niet weer twee auto's onderhouden en zo goedkoop als die civic is mn merc echt niet....

[ Bericht 33% gewijzigd door Die_Rooie op 01-06-2007 16:30:18 ]
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:43:51 #119
127232 Quint24
Just follow the star
pi_50015577
Maar dat weet je als je een mercedes rijdt.
Als je hem niet kan betalen moet je hem ook niet nemen en zeuren over de kosten.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_50027443
Weet iemand waar ik informatie over de 200-serie kan krijgen, ik ga namelijk kijken naar een 250C uit 73, maar wil eerst kijken wat zwakke punten zijn van zo'n auto
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:26:27 #121
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_50028655
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand waar ik informatie over de 200-serie kan krijgen, ik ga namelijk kijken naar een 250C uit 73, maar wil eerst kijken wat zwakke punten zijn van zo'n auto
Dat is de W123 serie oftewel de E-klasse van toen.
Zwakke plekken zijn wielschermen, dorpels, onderkant deuren, kofferbak en bijna alle modellen lekken wel wat water, maarop de bodem zitten achterin & kofferbak rubbertjes die je eruit kan halen zodat het water eruit kan.
En het is een 250C een Benzine, ga je deze op LPG zetten? Zo ja direct kleppen ruim laten afstellen, harde kleppen erin, en een soort van druppelaar dat er om de zoveel tijd een drupje olie voor de smering wordt meegenomen, want een aluminimum kop kan niet goed tegen hitte.
En ik kan het weten heb al 5X W123'ers gehad
En 1x W115 & W124

Heb eventueel een werkplaats documentatie voor je van dit type.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_50060087
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:26 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Dat is de W123 serie oftewel de E-klasse van toen.
Zwakke plekken zijn wielschermen, dorpels, onderkant deuren, kofferbak en bijna alle modellen lekken wel wat water, maarop de bodem zitten achterin & kofferbak rubbertjes die je eruit kan halen zodat het water eruit kan.
En het is een 250C een Benzine, ga je deze op LPG zetten? Zo ja direct kleppen ruim laten afstellen, harde kleppen erin, en een soort van druppelaar dat er om de zoveel tijd een drupje olie voor de smering wordt meegenomen, want een aluminimum kop kan niet goed tegen hitte.
En ik kan het weten heb al 5X W123'ers gehad
En 1x W115 & W124

Heb eventueel een werkplaats documentatie voor je van dit type.
Hij heeft het over een auto uit '73. Toen werd de W123 nog niet gebouwd.
Het zal dan waarschijnlijk de W115 zijn
  zondag 3 juni 2007 @ 15:09:08 #123
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_50061171
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:34 schreef bastiaan_smeding het volgende:

[..]

Hij heeft het over een auto uit '73. Toen werd de W123 nog niet gebouwd.
Het zal dan waarschijnlijk de W115 zijn
Je hebt gelijk is een W114/115, ik zag namelijk '78 staan
Bij de W114/115 heb je snel plekjes rond de koplampen (achter chromen rand), ook de wielkassen, en dorpels/kokerbalken zijn een gevoelige plek. Maar controleer ook goed de rubbers rond de deuren etc want je hebt snel lekkage en als gevolg roest.
Maar voor de rest topwagens
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_50084974
o/

Ik rij zelf in een 190D, een witte uit het jaar 1991 met 370.000 op de teller.
pi_50090560
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef keezy het volgende:
o/

Ik rij zelf in een 190D, een witte uit het jaar 1991 met 370.000 op de teller.
Loopt als nieuw nog zeker?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')