en hele handige pyjama'squote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef buzzer het volgende:
Voor zulke mensen hebben ze van die mooie instituten
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:06 schreef Silentium het volgende:
Neuh, is niet gephotoshopped![]()
[afbeelding]
quote:De post kan nog even voor sluitingstijd op Uw begroting worden opgenomen. Ik verzoek U zich nadien te wenden tot Hare Majesteit de Koningin en haar te melden dat ik na ontvangst van het bedrag bereid ben met mijn Spaanse collega's te gaan samenwerken, conform de toezeggingen die ik aan de Minister van Justitie heb gedaan. Dit kan dan alsnog in de troonrede worden opgenomen. Op Prinsjesdag neem ik deel aan de excursie van het Reisbureau Speedwell conform bijgaande
seniel? lijkt me niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:28 schreef Natalie het volgende:
Die man leeft in z'n eigen wereldje. Zeker seniel ofzo. Kan niet missen.
Zo is het wat duidelijker, een fax die over hetzelde gaat:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik moet teveel moeite doen om het te ontcijferen.... bij polstasje ben ik afgehaakt.
http://www.cervantes.nu/V(...)70720Sorgdrager.htmlquote:TELEFAX Bestemd voor: De Minister van Justitie Hare Excellentie Mr. W. Sorgdrager.
Telefaxnummer: 070-3707940.
Afzender: ICNBLEW.
Datum: 20 juli 1997.
Tijdstip: 16.15 uur.
Betreft: VERMISSING
Aantal pagina's: 3.
Geachte Mevrouw Sorgdrager,
Ik doe u dit faxbericht persoonlijk toekomen gezien het grote belang voor de staatsveiligheid van Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Gisteren is rond 17.00 uur mijn polstasje met inhoud gestolen. Hij is later gevonden in een zijsteeg van de Oudegracht alhier. Hieruit is echter mijn portefeuille ontvreemd. De portefeuille bevat zeer waardevolle documenten zoals paspoort, rijbewijs, giromaatpas, eurocard, abonnement Lucaya, abonnement fitness centrum en bovenal persoonlijk zeer belangrijke foto's en brieven waaronder een kopie van een faxbericht aan u van vorig jaar. Ook mijn geld ben ik kwijt. De dieven hebben zeer zorgvuldig gehandeld en kunnen met behulp van de foto's tot chantagepraktijken overgaan. Onder andere jegens de Princess of Wales welke ik onlangs heb gemachtigd mijn bevoegdheden in het Verenigd Koninkrijk uit te oefenen. Ook bevat de portefeuille interieurfoto's van het Stadhouderlijk Hof te Leeuwarden, waar Zij soms - incognito - te gast is. De dieven hebben kennis genomen van bijgaande brieven van het Spaanse Hof en de Minister-President.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |