quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:41 schreef helldeskr het volgende:
Travian
Is idd een héél geslaagde webgame (mmo)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:41 schreef helldeskr het volgende:
Travian
Nee maar we kunnen hem wel in een bepaalde richting duwen, heeft hij graag, classes , skill trees, of gewoonweg aparte skills .., grote/kleine community, hoge/lage kosten ...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:46 schreef Pritt het volgende:
Dat is een persoonlijke smaak en over smaak valt niet te twisten.
Ik ben bang dat je dat bij iedere MMO tegenkomt. Het gaat ook niet om de quests, maar om de sociale activiteiten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef darky13 het volgende:
Geen wow in ieder geval, Heb het even gespeeld. Alle quest zijn zowat hetzelfde. Kill monster dit. Kill monster dat. Kill 20 beren. Kill 10 spinnen etc. Misschien dat het komt omdat ik het maar 5 uurtjes per maand speelde en de rest het 50 uur per week speelt.
Gratis? Hmmm.. weet iemand dan welke spellen er wél overblijven die aan zijn eisen voldoen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:03 schreef armeenio het volgende:
wil zeg maar een 'warrior' zijn en hele tijd nieuwe skills bijleren en monsters/mensen afmaken voor upgrade mogelijkheden, uitgebreid,mooie graphics enz. enz.
en wat vrij bekend is omdat er dan veel spelers op zitten.
Ik heb FLYFF wel is gespeeld.. die was al mooi genoeg, maar hou niet zovan die fantasie dingen.. die zag er al; goed uit.. als iemand mij ken vertellen of dat een populaire spel is?.. want dan weet ik wat ik van die andere spellen kan verwachten als ze slechter of beter zijn..
maarja, steeds upgraden,vechten vind ik mooi.. en gratis natuurlijk.. maar mag best wel dingen te koop in staan om zeg maar zeldzaam iets te kopen..
dus verder nog tips?
vergeet die gratis.. haha maakt niet uit.. met geld of zonder.. als iemand een mooie spel weet die aan mijn eisen voldoen.. gewoon zeggen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef Logitik het volgende:
[..]
Gratis? Hmmm.. weet iemand dan welke spellen er wél overblijven die aan zijn eisen voldoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |