vrijdag 11 mei 2007 @ 16:50:37 #1
2049 Dark
Mag het licht aan?
pi_49273745
Huub en Lieke liggen op elkaar in een tentje

Jaap gaat bijna dood omdat hij overal wonden en infecties heeft, ook heeft hij schrale ballen van de tijgerbalsem.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:51:54 #2
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49273779
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:25 schreef Marelle het volgende:

[..]

Ja oké dat snap ik, maar dat is dan nog niet voor het oog van het hele Nederlandse volk. Tuurlijk leef ik in 2007, ben echt niet bekrompen of wereldvreemd, kom op zeg!! Woon in een binnenstad en zie daar ook genoeg. Maar ik zou het niet prettig vinden om mijn kind daar in een tentje te zien liggen konijnen........
Daarom noemen ze het ook niet meer konijnen. Je mag het gewoon neuken noemen .......

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:51:58 #3
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49273782
Jaap verzint een bijnaam voor Brian

SOA-Boy

en Brian ligt in een deuk
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:54:05 #4
2049 Dark
Mag het licht aan?
pi_49273842
Volgens Jaap moet iedereen een nickname krijgen.
Brian - SOAboy
Jaap - Godfather
Amanda - stoephoer
Huub - kutkaboutha
..................

Jaap wil de ontsnappingsroute goed in zich opnemen, Brian heeft het allang bekeken tijdens de vlieglessen en weet de beste weg.
pi_49273900
Ik weet niet wat jullie denken gezien te hebben, maar het was droogneuken.
Lieke is weer met haar vertouwenverhaal bezig, en heeft toegegeven dat ze het er moeilijk mee heeft, om geen sex te hebben. Maar haar hartje is haar meest waardevolle bezit. Ze is bang om gekwetst te worden.
Alles goed en wel, maar loop Huub dan niet zo op te geile Lieke. Domme doos.
pi_49273934
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Daarom noemen ze het ook niet meer konijnen. Je mag het gewoon neuken noemen .......

[afbeelding]
Er is niet geneukt hoor. Lieke lag alleen maar tegen Huub aan te rijden . Toen ze stopte zei ze tegen Huub dat ze nog langer wil wachten. Daarna volgde een fluisterende discussie over waarom Lieke nog wil wachten omdat Huub maar al te graag wil. Het komt erop neer dat Lieke vindt dat Huub zich nog meer moet bewijzen......
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:57:11 #7
2049 Dark
Mag het licht aan?
pi_49273945
Jaap vraagt of Brian definitief besloten heeft om geen sex te hebben met Amanda.
Brian heeft er volgens eigen zeggen geen behoefte meer aan.
pi_49273950
Huub had gewoon ze onderbroek aan.
3x Heen en weer en ze liggen gelijk te neuken? pfff
pi_49273958
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Neuken komt ook in mijn vocabulair voor, durf het zelfs te zeggen en te schrijven jawel konijnen heb ik hier op het Fokforum opgepikt, m.a.w. mij is niets vreemd. Wat mij betreft einde discussie
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_49273979
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wat jullie denken gezien te hebben, maar het was droogneuken.
Lieke is weer met haar vertouwenverhaal bezig, en heeft toegegeven dat ze het er moeilijk mee heeft, om geen sex te hebben. Maar haar hartje is haar meest waardevolle bezit. Ze is bang om gekwetst te worden.
Alles goed en wel, maar loop Huub dan niet zo op te geile Lieke. Domme doos.
Jij kon blijkbaar door de dekens heen kijken en zien dat ze aan 't droogneuken waren.
X
X
X
pi_49273983
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Beetje late reaktie, misschien was iemand me al voor maar toch leuk als ze dat rondje er alsnog uitsnijden..... dan snap ik het.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_49274022
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt of Brian definitief besloten heeft om geen sex te hebben met Amanda.
Brian heeft er volgens eigen zeggen geen behoefte meer aan.
Korte termijngeheugen van wifebeater is dus net zo kort als van Amanda.
pi_49274056
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jij kon blijkbaar door de dekens heen kijken en zien dat ze aan 't droogneuken waren.
Ik hoor toch het gesprek erna, en zijn lullen er nog steeds over
pi_49274059
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Beetje late reaktie, misschien was iemand me al voor maar toch leuk als ze dar rondje er alsnog uitsnijden..... dan snap ik het.
Ik voorzie een "Joepie de poepie" zoals ome Willem altijd door een met papier beplakte opening knalde.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_49274099
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:00 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Ik voorzie een "Joepie de poepie" zoals ome Willem altijd door een met papier beplakte opening knalde.
Lolbroek
pi_49274117
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:56 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Er is niet geneukt hoor. Lieke lag alleen maar tegen Huub aan te rijden . Toen ze stopte zei ze tegen Huub dat ze nog langer wil wachten. Daarna volgde een fluisterende discussie over waarom Lieke nog wil wachten omdat Huub maar al te graag wil. Het komt erop neer dat Lieke vindt dat Huub zich nog meer moet bewijzen......
Waarom nog wachten als ze al geneukt hebben?
X
X
X
pi_49274120
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik dacht gisteren toch ook iets anders 'gezien' te hebben, ach Brian heeft een selectiefgeheugen
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_49274154
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef Frasier het volgende:

[..]

Waarom nog wachten als ze al geneukt hebben?
Ik had de eerste keer ook mijn twijfels, maar goed.
pi_49274167
Brian zegt dat Jaap voor Huubs mooie woorden valt, en nog zo wat om een stookgesprekje te initieren. Jaap zingt er gewoon 'bier en tieten' doorheen.
pi_49274196
Jeez, zit Lieke te vissen naar een verlovingsring ofzo met d'r 'bewijs je maar eerst' Wordt eens tijd dat Aman haar brandje bij Huub gaat blussen en vice versa
pi_49274224

Nicolaas genood een uurtje geleden erg veel van de zon. Alleen had hij het wel ijs en ijs koud.
pi_49274229
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Brian zegt dat Jaap voor Huubs mooie woorden valt, en nog zo wat om een stookgesprekje te initieren. Jaap zingt er gewoon 'bier en tieten' doorheen.
Ik geef Japio in deze groot gelijk
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:05:19 #23
2049 Dark
Mag het licht aan?
pi_49274238
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Denk dat Jaap het vroeg om te checken of Brian de waarheid zou spreken. Iedereen - behalve Brian - was erbij toen Amanda toegaf weer sex te hebben gehad met Brian.
Jaap sprak zijn bewondering uit voor Brian, dat hij het klasse vond dat Brian zich aan zijn voornemen hield en vervolgens liegt Brian dwars door z'n tanden heen
pi_49274295
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:04 schreef Meaghan het volgende:
Jeez, zit Lieke te vissen naar een verlovingsring ofzo met d'r 'bewijs je maar eerst' Wordt eens tijd dat Aman haar brandje bij Huub gaat blussen en vice versa
Ik kan die zeikstem niet meer aanhoren. Blij dat je het hebt overgenomen.
pi_49274314
Wanneer mogen ze dat huis weer in?
X
X
X

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')