abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:44:42 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49251364
Wordt niets met al die onderonsjes, houd toch de eer aan jezelf.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:45:13 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49251392
Ja.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2007 @ 23:45:27 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49251411
eens
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:47:18 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49251503
We winnen het toch nooit.
Corrupte bende daar.
pi_49251601
Hmm dit topic lijkt erg op dit: Het grote "We moeten nooit meer meedoen" - topic! topic
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:49:24 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49251614
Nee hoor, het was weer een heerlijk avondje

En zaterdag nog eentje.

Joh zie de humor ervan in en geniet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:49:35 #7
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49251623
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hmm dit topic lijkt erg op dit: Het grote "We moeten nooit meer meedoen" - topic! topic
Maakt niet uit, dat topic is vele malen slechter dan dit topic.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:49:53 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49251636
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor, het was weer een heerlijk avondje

En zaterdag nog eentje.

Joh zie de humor ervan in en geniet.
Heb je soms aandelen ofzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 10 mei 2007 @ 23:50:07 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_49251649
Slotje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49251663
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dat topic is vele malen slechter dan dit topic.
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_49251718
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef static het volgende:
Wordt niets met al die onderonsjes, houd toch de eer aan jezelf.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef Sebasser het volgende:
We winnen het toch nooit.
Corrupte bende daar.
misschien dat we dan eens een keer een GOED nummer in moeten zenden en niet een standaard nummer dat bijna ieder jaar ingezonden wordt....


Duderinnetje heeft 't tenminste door...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_49251754
Waarom, kut Europeanen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:52:59 #13
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49251808
Och scheeeeeeeeeei uit, het is 1 communistische pot nat, dit kun je toch niet goedpraten?! Zelfs die dikzak met die hoge hoed was toch door? Walgelijk, waar is StefanP wanneer ik hem kan waarderen!
My boobs are ok ! :D
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:57:34 #14
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49252013
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef bas-beest het volgende:

[..]


[..]

misschien dat we dan eens een keer een GOED nummer in moeten zenden en niet een standaard nummer dat bijna ieder jaar ingezonden wordt....


Duderinnetje heeft 't tenminste door...
oh doen ze dat dan?
ohja ik volg het niet hoor.
pi_49252052
Eens.

Stomme Oost Europeanen
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:59:19 #16
82036 AstroStart
http://www.mushroomkingdom.nl
pi_49252101
Ieder jaar kijk ik al weer uit als onze deelnemer of deelneemster zingt en wordt ik telkens opnieuw teleurgesteld. Het 'boe'-geroep van het publiek in Finland verklaart al genoeg. Waarom zitten die oostbloklanden uberhaubt erin. Waarom beginnen we niet gewoon met de Westerse wereld een Songfestival zonder die naties die elkaar als aardige vriendjes puntjes geven, terwijl ze tien jaar geleden nog de grootste ruzie hadden en elkaar uitmoorden. Sorry, maar het gaat om de muziek. Het is nu gewoon een showtoneel voor de oostbloklanden om te laten zien dat ze wél succesvol zijn. Als het aan mij ligt doen we niet meer mee met die poppenkast. Ik heb alweer genoeg gezegd hierover.
De grootste Super Mario fansite van Nederland: Mushroom Kingdom.
pi_49252180
of het echt 100% corrupt is weet ik niet, maar je zou het op z'n minst behoorlijk kunnen uitsluiten met een vakjury i.p.v. een SMS lijn. Oh shit, maar dan komt er geen geld meer binnen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:13:08 #18
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49252649
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor, het was weer een heerlijk avondje

En zaterdag nog eentje.
Euh, ik kijk naar het optreden en de resultaten, die wanstaltige gedrochten tussendoor hoef ik niet te zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_49252809
Ergens vind ik het wel aandoenlijk dat al die oostblokkers nog zo fanatiek stemmen
٩๏̯͡๏)۶
pi_49252834
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_49253044
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef AstroStart het volgende:
Waarom beginnen we niet gewoon met de Westerse wereld een Songfestival zonder die naties die elkaar als aardige vriendjes puntjes geven,
Dude, wij geven ook punten aan onze vriendjes, maar die Oostblok landen hebben allemaal 3x zoveel aangrenzende vriendjes...

Wij geven 10 punten aan Belgie, Belgie geeft 10 punten aan ons.

tegenover:

Letland geeft 10 punten aan Litouwen. Litouwen geeft 10 punten aan Estland, Estland geeft 10 punten aan Ukrain, Ukrain geeft 12 punten aan Letland, Estland geeft 12 punten aan Litouwen, Letland geeft 12 punten aan Ukrain....

Dat maakt het verschil
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_49253379
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dude, wij geven ook punten aan onze vriendjes, maar die Oostblok landen hebben allemaal 3x zoveel aangrenzende vriendjes...

Wij geven 10 punten aan Belgie, Belgie geeft 10 punten aan ons.

tegenover:

Letland geeft 10 punten aan Litouwen. Litouwen geeft 10 punten aan Estland, Estland geeft 10 punten aan Ukrain, Ukrain geeft 12 punten aan Letland, Estland geeft 12 punten aan Litouwen, Letland geeft 12 punten aan Ukrain....

Dat maakt het verschil
Nee, wij geven geen punten aan Belgie en ook niet vice versa. Een groot deel van de west europese bevolking heeft totaal geen interesse in het songfestival en stemt sowieso niet.

Die oostblokkers zijn nog heel fanatiek, omdat ze nog relatief kort mee doen aan dit muziek festijn.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:35:48 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49253948
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
pi_49253989
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
  Moderator vrijdag 11 mei 2007 @ 01:04:23 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49254252
Het was gewoon een saai kutnummer van NL. Dat refrein..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49254254
Misschien hadden we Nawijn moeten sturen
pi_49254258
Hahahaha dat moet wel op zo'n manier ja goed idee
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 11 mei 2007 @ 04:58:45 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_49256146
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 05:20:17 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49256157
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
Geweldig
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:00:11 #31
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49256264
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:31:36 #32
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_49256405
Hij (aangezien Zij totaal een andere mening er op nahoudt):

Cornald Maas moet gewoon nooit meer meedoen, die prutser heeft voor de zoveelste keer op rij laten zien dat hij alleen smaak heeft wat betreft stem maar niet wat betreft show. En eerlijk is eerlijk er waren me toch een paar toppers uit Oost-Europa die het redelijk deden, maar er zaten ook een paar landen tussen waarvan je dacht: 'WTF'.

Echt, wat een dramashow wederom van Nederland. Waar ik me vorig jaar echt ergerde aan Grace met haar zwabberarmen, nu verbaasde ik me aan het simpele op- en afstappen van dat torentje. En ja je zag het al mijlen van tevoren aankomen dat Nederland het niet zou redden. Het enige wat goed was was haar stem. De show stelde geen ruk voor van Nederland, Oost Europa dat elkaar massaal dekt en wederom laten zien dat ze hun afkeer naar West Europa niet onder stoelen of banken steken (want er is geen één West-Europees land door). Misschien moeten we ook geen kleurling sturen, daar zijn de Oost-Europeanen helemaal niet gediend van.
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_49256542
dubbeltopic

en onzin: Nederland was gewoon te slecht.
pi_49258311
Nee, niet stoppen nu. Eerst schoon schip maken en Cornald en z'n vriendjes eruit kicken.
En dan gewoon wat meer creativiteit erin gooien en niet meer dat truttige gedoe van nu.
Het songfestival is veranderd en dat is blijkbaar niet helemaal doorgedrongen in Nederland.

pi_49258558
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef ikzeidegek75 het volgende:
Nee, niet stoppen nu. Eerst schoon schip maken en Cornald en z'n vriendjes eruit kicken.
En dan gewoon wat meer creativiteit erin gooien en niet meer dat truttige gedoe van nu.
Het songfestival is veranderd en dat is blijkbaar niet helemaal doorgedrongen in Nederland.

  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:01:57 #36
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_49258759
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef ikzeidegek75 het volgende:
Nee, niet stoppen nu. Eerst schoon schip maken en Cornald en z'n vriendjes eruit kicken.
En dan gewoon wat meer creativiteit erin gooien en niet meer dat truttige gedoe van nu.
Het songfestival is veranderd en dat is blijkbaar niet helemaal doorgedrongen in Nederland.

Klopt!
Doe eens wat anders dan die nietszeggende ouderwetse popsongs/ballades in te sturen!
Leuk bv was dat bluesnummer van Hongarije! Gedurft.
Ik had wel gedacht dat Cyprus met dat Tiesto liedje erdoor zou zijn gekomen.
Laat de jeugd(BNN ?)maar eens het Nederlands songfestival organiseren en er wat onbekendere artiesten naar toe sturen.
pi_49261153
Gewoon heen met wat keiharde hardcore, dat zal die huisvrouwen leren
pi_49264186
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Frida-ster het volgende:
Klopt!
Doe eens wat anders dan die nietszeggende ouderwetse popsongs/ballades in te sturen!
Leuk bv was dat bluesnummer van Hongarije! Gedurft.
Dat heeft weinig zin. Als NL het Hongaarse liedje had gebracht, dan waren we ook niet door geweest. Als Hongarije Edsilia had laten zingen was ze wel naar de finale gegaan. Het is heel simpel. Enige waarop NL kan scoren is door iets totaal unieks te doen. Een waanzinnige act met superstrak choreografie. Maar dan wel iets unieks. Nodig desnoods de top 10 breakdancers uit om te fungeren als dansers. Voeg aan het liedje een licht Oosterse beat, de beat waar Griekenland en Turkije vaak mee komen. Knap dametje laten zingen. Maak het liedje beetje internationaal door de coupletten in verschillende talen te zingen. En wellicht dat je dan net meer punten scoort dan het blokland met het slechtste liedje.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:04:17 #39
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_49264428
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat heeft weinig zin. Als NL het Hongaarse liedje had gebracht, dan waren we ook niet door geweest. Als Hongarije Edsilia had laten zingen was ze wel naar de finale gegaan. Het is heel simpel. Enige waarop NL kan scoren is door iets totaal unieks te doen. ....
Da's toch precies wat ik bedoelde.
Ik zei niet dat wij dan óók zo nodig een blueslied moeten brengen.Juist iets gedurfts, iets waarmee je knalt.
Maar wel met jong en aantrekkelijk. Geen oma's en dergelijke meer, aub.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:05:44 #40
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_49264484
Het songfestival moet weg bij de NOS.
pi_49265112
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef Frida-ster het volgende:

[..]

Da's toch precies wat ik bedoelde.
Ik zei niet dat wij dan óók zo nodig een blueslied moeten brengen.Juist iets gedurfts, iets waarmee je knalt.
Als Hongarije NIET met een blues lied was gekomen en WIJ wel (en dus origineel waren), hadden we het ook niet gered hoor. In NL had iedereen geroepen "jezus, blues, dat is zooo oubollig!" en in Estland en Georgie hadden ze gedacht "Netherlands who om vervolgens een smsje naar een buurland te sturen, want daar doet die zanger aan mee die bij hen ook hitjes heeft gescoord en bovendien is opa daar opgegroeid"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_49265153
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:31 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Hij (aangezien Zij totaal een andere mening er op nahoudt):

Cornald Maas moet gewoon nooit meer meedoen, die prutser heeft voor de zoveelste keer op rij laten zien dat hij alleen smaak heeft wat betreft stem maar niet wat betreft show. En eerlijk is eerlijk er waren me toch een paar toppers uit Oost-Europa die het redelijk deden, maar er zaten ook een paar landen tussen waarvan je dacht: 'WTF'.

Echt, wat een dramashow wederom van Nederland. Waar ik me vorig jaar echt ergerde aan Grace met haar zwabberarmen, nu verbaasde ik me aan het simpele op- en afstappen van dat torentje. En ja je zag het al mijlen van tevoren aankomen dat Nederland het niet zou redden. Het enige wat goed was was haar stem. De show stelde geen ruk voor van Nederland, Oost Europa dat elkaar massaal dekt en wederom laten zien dat ze hun afkeer naar West Europa niet onder stoelen of banken steken (want er is geen één West-Europees land door). Misschien moeten we ook geen kleurling sturen, daar zijn de Oost-Europeanen helemaal niet gediend van.
Dat was twee jaar geleden.

En mensen die vinden dat het aan de omroep of de presentator ligt maken die factoren belangrijker dan ze zijn. Een andere presentator verandert de aard van dat hele festival toch niet? Het is (en was) en blijft een rariteitenkabinet met maffe liedjes, maffe show en af en toe een goed liedje als uitzondering die de regel bevestigt. En dat stemmen op elkaar gebeurt toch ook al sinds het begin. Alleen nu het door de deelname van meer Oost Europese landen echt gevolgen krijgt gaan ze ineens moeilijk doen, een beetje hypocriet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Loohcs op 11-05-2007 13:28:51 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:29:44 #43
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49265458
De volgende keer sturen we gewoon Rachel Hazes er naar toe!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:37:10 #44
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_49265780
Of haar dochter
pi_49267635
Lijkt me een goed plan om ermee te kappen a la Italia.
That's all folks!
  Moderator vrijdag 11 mei 2007 @ 14:24:29 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49267801
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat heeft weinig zin. Als NL het Hongaarse liedje had gebracht, dan waren we ook niet door geweest. Als Hongarije Edsilia had laten zingen was ze wel naar de finale gegaan.
Er waren gewoon erg veel Oost-Europese landen in de halve finale, dus er gaan er ook veel door.
Er is best wat invloed van bellers in buurlanden, maar daarmee alleen red je het niet. Landen als Tsjechië, Polen, Kroatië zijn ook afgevallen.
Al geeft het wel te denken dat geen énkel West-Europees land de finale haalde, toegegeven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49270183
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me een goed plan om ermee te kappen a la Italia.
En dan?

Homodiscriminatie
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:22:45 #48
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49270256
Sjonge jonge wat een geouwehoer weer, die liejdes die door zijn slaat nergens op, we konden beter Borat met een liedje d'r neerzetten, dan hadden we meer kans dan met een normaal leuk liedje.
pi_49270389
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:24 schreef Gert het volgende:
Er waren gewoon erg veel Oost-Europese landen in de halve finale, dus er gaan er ook veel door.
Er is best wat invloed van bellers in buurlanden, maar daarmee alleen red je het niet. Landen als Tsjechië, Polen, Kroatië zijn ook afgevallen.
Al geeft het wel te denken dat geen énkel West-Europees land de finale haalde, toegegeven.
Als de stemming wel objectief was geweest waren er ook wel een stuk of 5-6 Oost Europese landen doorgegaan omdat daar best goede liedjes tussen zaten. Het zijn echter die 4-5 baggerliedjes die ook nog eens doorgaan boven de kwaliteit betere liedjes van de West-Europese landen.
Dat Tsjechie, Polen enzo afvallen is logisch. Er waren al 10 Oostbloklanden voor hen geeindigd

Herstel: 8 Oostblok landen en 2 balkan landen...

Wel opvallend dat zelfs het Vikingblok het moest afleggen tegen dat geweld.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:32:26 #50
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49270667
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:37:38 #51
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49270865
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
OMG
pi_49270945
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
Ladies and gentlemen, we have a winner!
pi_49271263
NOS-directeur: songfestival heeft een probleem

HELSINKI (ANP) - NOS-directeur Gerard Dielessen is er duidelijk over, het Eurovisiesongfestival moet anders worden aangepakt. Vooral Oost-Europese landen stemmen op elkaar en daar plukte de Nederlandse deelneemster Edsilia Rombley de wrange vruchten van. Donderdagavond werd ze uitgeschakeld voor een finaleplaats van het songfestival zaterdag.

Dielessen wil een onderzoek laten doen naar het stemgedrag tijdens de halve finale. ,,Ik heb de organisatie al even kort gesproken en volgens hen stemmen Oost-Europeanen alleen op elkaar en stemmen West-Europeanen op hun favoriete liedje, ongeacht uit welk land het komt.'' Een systeem met bijvoorbeeld twee halve finales zou een hoop problemen oplossen, denkt de directeur.

[ Bericht 71% gewijzigd door Gert op 11-05-2007 16:34:00 (Sorry, ik doe dom. :@) ]
  Moderator vrijdag 11 mei 2007 @ 16:36:28 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49273281
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:46 schreef SCH het volgende:
Een systeem met bijvoorbeeld twee halve finales zou een hoop problemen oplossen, denkt de directeur.
En daar gaat de pan-Europese gedachte. Dit gaat dus worden: één "echte" semi-final, met beschaafde deelnemers uit beschaafde landen, en één pauper-semifinal, waarin dat zootje bleke, armoedige plebs met hun gevaarlijke kerncentrales het onderling uit mag knokken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:37:32 #55
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_49273328
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef static het volgende:
Wordt niets met al die onderonsjes, houd toch de eer aan jezelf.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:04:47 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_49274215
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor, het was weer een heerlijk avondje

En zaterdag nog eentje.

Joh zie de humor ervan in en geniet.
Opzich wil ik de Humor er nog wel van inzien maar dan moeten we het ook wat anders aan gaan pakken en niet meer denken door iets goeds te sturen dat we er wel komen.

Volgend jaar sturen we gewoon Herman van idols lijkt me wel lachen of de twee slijpers....
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:06:45 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_49274277
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:46 schreef SCH het volgende:
NOS-directeur: songfestival heeft een probleem

HELSINKI (ANP) - NOS-directeur Gerard Dielessen is er duidelijk over, het Eurovisiesongfestival moet anders worden aangepakt. Vooral Oost-Europese landen stemmen op elkaar en daar plukte de Nederlandse deelneemster Edsilia Rombley de wrange vruchten van. Donderdagavond werd ze uitgeschakeld voor een finaleplaats van het songfestival zaterdag.

Dielessen wil een onderzoek laten doen naar het stemgedrag tijdens de halve finale. ,,Ik heb de organisatie al even kort gesproken en volgens hen stemmen Oost-Europeanen alleen op elkaar en stemmen West-Europeanen op hun favoriete liedje, ongeacht uit welk land het komt.'' Een systeem met bijvoorbeeld twee halve finales zou een hoop problemen oplossen, denkt de directeur.
Dat kan eigenlijk niet. Dan gaan we weer een onderscheid maken tussen oost en west.
pi_49274721
Nederland moet zich helemaal niet aanpassen aan de wansmaak uit Oost Europa.
Edsilia stak er torenhoog bovenuit in muzikaal opzicht.
Dan maar geen finaleplaats. Een rasartiest moet ook aan zijn/haar carriere denken om tussen die fluitketels, trommelaars en valse kraaien een artistiek produkt te willen neerzetten.
Laat Oost Europa dan maar winnen, wij hebben tenminste onze goede smaak behouden.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:20:50 #59
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49274783
Net alsof het vroeger WEL goed was .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:12:19 #60
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49276663
quote:
'Geen deelname Songfestival meer'.

Een kleine meerderderheid van de bevolking vindt dat Nederland niet meer moet meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Dat blijkt uit een enquête van TNS NIPO in opdracht van Editie NL.

Oost-Europa
Ruim 62% vindt dat Nederland geen kans maakt op een plaats in de finale zolang de Oost-Europese landen meedoen aan het Eurovisie Songfestival.

Finale
Deelneemster Edsilia Rombley kreeg te weinig punten voor een plaats in de finale. Toch vindt 81% van de Nederlanders dat zij bij de laatste tien had moeten zitten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:16:06 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49276780
Typisch hollandse ikneuterigheid om dan de boel maar meteen als corrupt te bestempelen. Terwijl Nederland in geen jaren in staat is geweest om een bovengemiddeld nummer en dito zanger mee te sturen.
Wat een misplaatste arrogantie.
Het nummer was KUT en de uitvoering nog KUTTER.

Kus,
Een oost-europeaantje
pi_49276909
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef SHE het volgende:
Typisch hollandse ikneuterigheid om dan de boel maar meteen als corrupt te bestempelen. Terwijl Nederland in geen jaren in staat is geweest om een bovengemiddeld nummer en dito zanger mee te sturen.
Wat een misplaatste arrogantie.
Het nummer was KUT en de uitvoering nog KUTTER.

Kus,
Een oost-europeaantje
Je gebruikt werkwoorden die niet in van Dale Staan.
Je bent dus een proleet.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:25:44 #63
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49277055
Je kunt wel wat conclusies trekken. Glennis, Treble, en Edsilia faalden, terwijl de gladde jongens van Reunion het wel nog tot de diepste kelder van de finale schopten.

Mannen-act in 2008 van blanke komaf lijkt een zekerheidje?
pi_49278726
Stelling van de Leeuwarder Courant
quote:
Nederland moet stoppen met deelname aan het songfestival.

Ja (91%)

Nee (9%)

Totaal aantal stemmen: 1397
Dat is duidelijk... stoppen maar.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:46:55 #65
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49279454
Gewoon mee stoppen is toch pure geld verspilling
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_49280425
quote:
Oost-Europa
Ruim 62% vindt dat Nederland geen kans maakt op een plaats in de finale zolang de Oost-Europese landen meedoen aan het Eurovisie Songfestival.
Wat een bullshit. Natuurlijk zullen we heus wel eens een finaleplaats krijgen. Zie Reunion. We zullen echter never nooit het songfestival meer kunnen winnen, hoe fantastisch ons liedje ook is.

De enige uitzondering zou zijn om een band zeer beroemd te maken in de Oostbloklanden en vervolgens die band uitzenden met een goed liedje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_49280673
Wat een gekuthoer met die Oost-Europese kut landjes
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_49280995
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Natuurlijk zullen we heus wel eens een finaleplaats krijgen. Zie Reunion. We zullen echter never nooit het songfestival meer kunnen winnen, hoe fantastisch ons liedje ook is.

De enige uitzondering zou zijn om een band zeer beroemd te maken in de Oostbloklanden en vervolgens die band uitzenden met een goed liedje.
De vorige winnaar (Finland) is toch ook niet een oostblokland? Verder geen idee waar de winnaars van de jaren er voor vandaan kwamen, maar het valt dus ook wel een beetje mee. Nederland heeft gewoon een kutnummer gestuurd, ik weet niet hoe de rest was, maar als dat nog een beetje fatsoenlijk was (voor songfestival begrippen dan), dan is het terecht dat Nederland niet in de top 10 zit.

Daarnaast speelt partijdigheid al zolang het songfestival bestaat, net als waardeloze muziek. Niks nieuws dus
pi_49281072
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De vorige winnaar (Finland) is toch ook niet een oostblokland? Verder geen idee waar de winnaars van de jaren er voor vandaan kwamen, maar het valt dus ook wel een beetje mee. Nederland heeft gewoon een kutnummer gestuurd, ik weet niet hoe de rest was, maar als dat nog een beetje fatsoenlijk was (voor songfestival begrippen dan), dan is het terecht dat Nederland niet in de top 10 zit.

Daarnaast speelt partijdigheid al zolang het songfestival bestaat, net als waardeloze muziek. Niks nieuws dus
4 jaar was het Turkije..maar die zitten ook overal die Turken..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_49281431
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

4 jaar was het Turkije..maar die zitten ook overal die Turken..
2006 Finland
2005 Griekenland
2003 Turkije
2000 Denemarken

Echt allemaal oostbloklanden Het valt dus wel wat mee.
pi_49281611
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

2006 Finland
2005 Griekenland
2003 Turkije
2000 Denemarken

Echt allemaal oostbloklanden Het valt dus wel wat mee.
In de finale ja.
Maar omdat al de fatsoenlijke landen eerder zijn uitgeschakeld willen we wraak nemen door flink op niet-oostbloklanden te stemmen

/conspiracy mode
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_49281673
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

In de finale ja.
Maar omdat al de fatsoenlijke landen eerder zijn uitgeschakeld willen we wraak nemen door flink op niet-oostbloklanden te stemmen

/conspiracy mode
En een jaar later is iedereen het weer vergeten en willen we geen wraak meer nemen...tot we er in de halve finales weer achter komen dat de oostbloklanden samenwerken, dus willen we in de finale weer wraak nemen...ja, klinkt logisch
pi_49281715
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Het leuke aan het songfestival is dat je je ieder jaar weer dood kunt ergeren en na afloop oneindig je gal kunt spuwen.
Maar ik vind dat áls Nederland besluit om met het Eurovisie Songfestival te stoppen, we wel met een klapper moeten gaan. Dus we gieten een transseksuele dwerg met een triangel vol met wodka, duwen hem samen met drie groengeschilderde schele schapen en de loodgieter van Gerard Joling het podium op, projecteren op een groot videoscherm achter hem epileptische aanvallen opwekkende beelden en laten het publiek met het schuim op de mond en volgescheten broek meebeven op de vibrerende tonen van onze inzending en nationale trots; een schaamteloze kopie van de vogeltjesdans, maar dan een geboerde versie. Hoewel er dan natuurlijk wel een risico bestaat dat we een keer winnen.
Nee dat is helemaal niet nodig. We hebben al jaaaaren DE perfecte act om in te sturen gereed staan:

http://www.youtube.com/watch?v=f7tKdfgQxsU
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 mei 2007 @ 21:11:51 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_49282049
Typisch dat het enige niet-oostblok land Turkije is. Dat voorspelde ik van te voren al. Die zitten over heel europa te stemmen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')