abonnement Unibet Coolblue
pi_49250378










Het grote FC Barcelona topic
Het grote FC Barcelona topic, deel 2
Het grote FC Barcelona topic [Deel 3]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 4]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 5]
Het grote F.C BARCELONA topic (deel 6) La lliga es nostra!!
Het grote FC Barcelona topic [Deel 7]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 8]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]: Campions D'Europa!
Het Grote FC Barcelona Topic [Deel 10]



1 VALDÉS
25 JORQUERA
28 RUBEN

2 Juliano BELLETTI
4 Rafael MARQUEZ
5 Carles PUYOL (c)
11 Gianluca ZAMBROTTA
12 Giovanni 'GIO' Van Bronckhorst
16 SYLVINHO
21 Lilian THURAM
23 Presas OLEGUER

3 Tiago MOTTA
6 XAVI
7 Eidur GUDJOHNSEN
15 Jose EDMILSON
20 DECO
24 Andrès INIESTA

8 Ludovic GIULY
9 Samuel ETO'O
10 RONALDINHO
18 Santiago EZQUERRO
19 Leo MESSI
22 Javier SAVIOLA



Internationaal
  • Champions League (2)
  • Cupwinners Cup (4)
  • Uefa Cup (3)
  • European Super Cup (2)
  • Latin Cup (2)
  • Small World Cup (1)

    Nationaal
  • Primera Division (18)
  • Spanish Cup / Copa del Rey (24)
  • Spanish Super Cup (7)
  • League Cup (2)
  • Catalonia's Cup / Macaya Cup (25)



    Clublied Barcelona
    Catalaans volkslied



    FC Barcelona site
    Nederlandse Barça fansite
    Site met wedstrijden van Barcelona

    Download hier de OP!

    [ Bericht 78% gewijzigd door Maravilla op 10-05-2007 23:36:03 ]
  • pi_49250479
    Prutsers
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_49250483
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Mou, die verspelen ze ook nog wel als ze zo door gaan.

    Ongelooflijk dit. Gatver.
    Jup, hopelijk zien ze het als een waarschuwing!

    En geloof me, ik weet hoe je je voelt. Onbegrijpelijk dat zulke spelers het niet eens kunnen opbrengen om te bikkelen tijdens zo'n belangrijke wedstrijd .
    pi_49250581
    de OP, wat doe je
    Ik heb al zo'n naar gevoel...

    Hier kan je de OP vinden..

    edit


    [ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 10-05-2007 23:37:24 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49250830
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:

    [..]


    En geloof me, ik weet hoe je je voelt. Onbegrijpelijk dat zulke spelers het niet eens kunnen opbrengen om te bikkelen tijdens zo'n belangrijke wedstrijd .
    Het is schandalig, echt.. pure onderschatting..
    Ik kan het nog steeds niet geloven.. Als je een keer verliest oke, maar 4-0
    Die 2 doelpunten in Barcelona werden ook al zo kuttig weggegeven, nonchalant gedoe.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49250900
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef venomsnake het volgende:
    de OP, wat doe je
    Ik heb al zo'n naar gevoel...

    Hier kan je de OP vinden..
    Niets, niets, niets. Football Manager stond alleen ook nog even open, vandaar het gekut heen en weer.
    pi_49251693
    Er missen nog wat vorige topics
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:57:02 #8
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49251985
    En die hele mooie aanvinklijst uit het Barca Topic. Die hoort erin. Dat begrijpt iedereen.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_49252076
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
    En die hele mooie aanvinklijst uit het Barca Topic. Die hoort erin. Dat begrijpt iedereen.
    Doe maar niet
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49252296
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
    En die hele mooie aanvinklijst uit het Barca Topic. Die hoort erin. Dat begrijpt iedereen.
    Het Grote FC Barcelona Topic [Deel 10]

    Dit was de laatste update. Barcelona kennende moeten er inmiddels een hoop vinkjes bij gekomen zijn, toch?
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:22:09 #11
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_49252945
    rot op
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:29:18 #12
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49253189
    Erg onsportief. Als je in het begin van het seizoen zo'n mooie lijst post moet je hem tot het einde houden. Beetje slap, beetje Barca.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:31:41 #13
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49253273
    Je hebt het wel naar je zin vanavond he Jojo, lijkt wel alsof een verlies van Barca je gelukkiger maakt dat winst van Madrid.. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49253508
    Jongens, als jullie je in het begin van het jaar gedragen als arrogante lullen met '7 prijzen die we ff binnenslepen' moeten jullie natuurlijk niet gek op kijken dat er smalend lachende Real-fan aan komen zetten wanneer overal naast pist.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:45:02 #15
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49253728
    Joh, anders ga je dat lijstje ff serieus nemen..

    In de vorige OP heb ik hem erin gezet om Jojo een plezier te doen, van mij hoefde dat niet zo nodig.
    Was gewoon even leuk van Saviola aan het begin van het seizoen..

    Maargoed, kut avond iig..

    weltrusten
    quote:
    Rijkaard: ‘Excuses aan onze socios’

    Barcelona beleefde een avond zoals de club die niet veel eerder heeft meegemaakt. Met de 5-2 overwinning in eigen huis op het ‘kleine’ Getafe leek er op voorhand van de tweede halve finale-wedstrijd geen vuiltje aan de lucht voor de Blaugrana. Het liep echter toch mis, en Barcelona werd met 4-0 genadeloos te kijk gezet. Weg finale.

    Barça-coach Frank Rijkaard beseft wat voor een impact de uitschakeling zal hebben op de trouwe achterban van de club, en is er dan ook als de kippen bij om zijn verontschuldiging aan te bieden voor de wanvertoning van zijn manschappen.

    ”Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden aan onze fans,” zegt de Nederlander. “We hebben geen excuses voor deze wanvertoning. Punt. Het is voor mij één van de moeilijkste wedstrijden geweest uit mijn carrière tot nu toe. Vanaf het startsignaal hebben we niks klaar kunnen spelen. De wedstrijd was een ware foltering voor ons.”

    ”Ik voel me erg slecht, en ik kan vertellen dat dat ook voor de spelers geldt. We hebben vanavond een slechte indruk achtergelaten,” zei de coach, die dit seizoen met zijn team nog ‘maar’ in de race is voor één prijs. Ondanks de nederlaag weet hij dat alle ogen daar vanaf nu op gericht zullen moeten zijn.

    ”We moeten ons herstellen zoals we dat altijd doen. We mogen niet klagen, want Getafe heeft meer dan terecht van ons gewonnen. Ik wil hen dan ook van harte feliciteren, en voor ons zit er niks anders op dan deze nederlaag zo snel mogelijk te verwerken. Dat zal niet eenvoudig zijn, want je hebt nederlagen en je hebt nederlagen,” aldus Rijkaard.

    Komend weekend wacht de thuiswedstrijd tegen laagvlieger Real Betis. De week daarop gaat de Catalaanse sterrenformatie op bezoek bij Atlético Madrid.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:48:29 #16
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49253861
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef venomsnake het volgende:
    Je hebt het wel naar je zin vanavond he Jojo, lijkt wel alsof een verlies van Barca je gelukkiger maakt dat winst van Madrid.. !
    Makkelijk roepen zo.

    Zo'n verlies van Barca beukt gewoon hard door, ook in de competitie, dus ik heb het zeker naar m'n zin vanavond ja.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      Trouwste user 2022 vrijdag 11 mei 2007 @ 00:51:38 #17
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_49253960
    Jeetje

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_49255557
    dalijk de titel verspelen
    pi_49256805
    Barca wat doe je...
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_49256817
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef venomsnake het volgende:
    Joh, anders ga je dat lijstje ff serieus nemen..

    In de vorige OP heb ik hem erin gezet om Jojo een plezier te doen, van mij hoefde dat niet zo nodig.
    Was gewoon even leuk van Saviola aan het begin van het seizoen..

    Maargoed, kut avond iig..

    weltrusten
    [..]

    Het einde van Rijkaard bij barca. Het is uitgewerkt...
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:23:45 #21
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49257770
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:24 schreef Longmen het volgende:

    [..]

    Het einde van Rijkaard bij barca. Het is uitgewerkt...
    Nog even dit seizoen uitspelen, maar dat er wat moet gebeuren deze zomer is duidelijk.
    Het hele seizoen gaat al moeizaam, en dan met name in uitwedstrijden.
    We hebben geluk dat Real en Sevilla er ook niet veel van bakte anders was plek 3 al lang een feit.
    Real herpakt zich een beetje en speelt de laatse weken weer vrij aardig.

    De titel gaat een moeilijk verhaal worden.
    Hopelijk zijn ze hier zo van geschokken dat het nog wat wordt, maar ik vrees het ergste..
    Vooral over de de uitwedstrijd tegen Atletico maak ik me grote zorgen...

    Man wat ben ik kwaad, heb er amper van kunnen slapen
    En de avond begon zo lekker met de overwinning van Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 11 mei 2007 @ 12:21:00 #22
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49262825
    De vetste tvp die ik ooit in een Barça topic heb gezet is deze. Gefeliciteerd!
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_49265052
    Als je met 4-0 verliest ligt dat absoluut niet aan de trainer.
    pi_49265201
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 13:20 schreef Chadi het volgende:
    Als je met 4-0 verliest ligt dat absoluut niet aan de trainer.
    Dat bedoelde ik ook niet, ik wou us een originele tvp hebben
    pi_49297393
    quote:
    Rijkaard kondigt schoonmaak aan


    Maar liefst zes prijzen kon Barcelona dit seizoen in de wacht slepen: de Europese Supercup, de Spaanse Supercup, de Wereldbeker voor clubteams, de Copa del Rey, de Champions League en de landstitel. De ploeg van Frank Rijkaard won echter alleen de Spaanse Supercup, werd uit de resterende toernooien gekegeld en maakt nu alleen nog kans op de landstitel.

    De uitschakeling door Getafe in het Spaanse bekertoernooi en het vertoonde spel heeft veel pijn gedaan in Catalonië. De teleurstelling in het Coliseum Alfonso Pérez druipte van de gezichten van de spelers af, Samuel Eto’o gaf aan dat hij het liefst door de grond wilde zakken en de excuses van Rijkaard na afloop hebben de onrust bij de aanhang niet weg kunnen nemen.

    In een interview aan Catalunya Ràdio liet de Amsterdamse oefenmeester weten dat de club er niet voor terug zal deinzen om in de zomer drastische maatregelen te nemen.

    “Komende zomer is de kans groot dat er veranderingen binnen de selectie zullen plaatsvinden. Een nieuwe ploeg moet worden opgebouwd, zodat de socio’s ook weer gerust worden gesteld.”

    “Hoeveel jaar kan een ploeg op een hoog niveau blijven renderen?”, was de retorische vraag van Rijkaard. “Wellicht drie á vier jaar op topniveau, maar een gaan en komen van spelers is onvermijdbaar. Dit elftal heeft uitstekend gepresteerd, maar om de continuïteit te waarborgen zal de club aankopen doen en zullen er ook spelers moeten vertrekken.”

    “Het merendeel van onze selectie heeft grote prijzen gewonnen en op sommige momenten sprak vrijwel de hele wereld over onze prestaties. Dit behoort echter toe tot het verleden. Nu moeten we vooruitkijken en de laatste vijf wedstrijden winnen om de landstitel opnieuw binnen te halen.”

    Rijkaard gaf toe aangeslagen te zijn na de zeperd bij Getafe. “Het moge duidelijk zijn dat die avond mij nog lang zal bijstaan. Het was een dure nederlaag, maar aan de andere kant is het motiverend om de competitie zo goed mogelijk af te sluiten. Het klinkt eentonig, maar na zo slecht gespeeld te hebben kunnen wel alleen maar beter spelen. Nu moeten onze saamhorigheid, kwaliteiten en mentaliteit ons helpen om de landstitel te prolongeren.”

    De trainer van de Azulgrana gaf toe ‘verantwoordelijk’ te zijn voor de uitschakeling in het bekertoernooi, maar niet de ‘schuldige’. “Ik ben niet schuldig aangezien de uitschakeling absoluut niet in onze plannen voorkwam. Ik neem wel de verantwoordelijkheid voor het verlies. Blijkbaar heb ik zowel vóór en tijdens de wedstrijd mijn spelers niet genoeg gewaarschuwd voor het offensief van Getafe.”


    Nou, ik ben benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren, grote schoomaak?
    Eerst dit seizoen maar eens afmaken, kop der veur godverdomme.!

    Het is sowieso een wonder dat we nog bovenaan staan na zoveel verliespunten..


    Die Nederlaag tegen Getafe snap ik nog steeds geen zak van, wat een wanprestatie van jewelste zeg.. Gaan we daar proberen met zo weinig mogelijk inspanning de schade beperkt te houden
    Dat kunnen we niet, zullen we nooit kunnen en past totaal niet bij Barca, getver.
    Met zoveel aanvallende kwaliteiten moet je doelpunten proberen te maken, dit was ronduit belachelijk.. Instelling (alla Madrid) van ''we doen het wel even''

    Dit weekend maar eens kijken wat we gaan doen, gelukkig een thuiswedstrijd..
    Vol ervoor gaan in de laatste paar wedstrijden en je niet druk gaan maken wat de concurrentie doet, dat is de opdracht lijkt mij..

    We zullen zien.

    edit
    Zo, deze frustratie is er weer even uit..

    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 12-05-2007 13:15:07 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 12 mei 2007 @ 13:24:50 #26
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49298155
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 12:48 schreef venomsnake het volgende:

    Die Nederlaag tegen Getafe snap ik nog steeds geen zak van, wat een wanprestatie van jewelste zeg.. Gaan we daar proberen met zo weinig mogelijk inspanning de schade beperkt te houden
    Dat kunnen we niet, zullen we nooit kunnen en past totaal niet bij Barca, getver.
    Met zoveel aanvallende kwaliteiten moet je doelpunten proberen te maken, dit was ronduit belachelijk.. Instelling (alla Madrid) van ''we doen het wel even''
    Ik denk dat het ook mede ligt aan het feit dat het een bekerduel is. Iedereen zit met zijn hoofd bij de landstitel, en daar heeft Getafe al helemaal geen kans meer op natuurlijk. Hetzelfde gebeurde vorig jaar in de halve finale met Real Madrid, dat kenkerhard kapot ging in Zaragoza.

    De Copa leeft niet in Spanje zoals een FA Cup in Engeland.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_49298760
    Dat we uit de Copa liggen vind ik ook niet zo'n enorme ramp (al is een prijs winnen altijd leuk)
    Het gaat mij meer om de manier waarop, we doen iets waarvan we weten dat we het niet kunnen,
    schade beperkt houden, ofwel achterover leunen en proberen geen doelpunt tegen te krijgen.

    Het is al zovaak gebeurd en toch doen we het iedere keer weer, DAT irriteert me mateloos.
    Je zag het ook in de eerste wedstrijd thuis in Camp Nou, we komen al vrij snel op een 3-0 voorsprong, dan denken ze dat het mooi is zo en gaan ze weer achterover leunen.. Resultaat: niet veel later staat het zomaar 3-2 en moeten ze weer aan de bak, dan blijkt het weer prima te gaan en wordt het uiteindelijk nog 5-2.

    Nu begonnen we echter veel te laat en kregen we de deksel op de neus, terecht! krijg je ervan..
    Maar het was weer totaal onnodig.
    Het gaat mij erom dat het weer op een manier uit handen wordt gegeven waar ik niet vrolijk van word.

    Ik geloof best dat ze met hun hoofd meer bezig waren met de landstitel en tuurlijk kon Getafe voluit gaan, maar zo'n grote voorsprong weggeven op de manier hoe het gegaan is kan er bij mij niet in..

    Het enige wat ik nu kan hopen is dat ze er zo van geschrokken zijn dat ze die fout niet meer maken en de komende wedstrijden er vol op kletsen en geen onnodige risico's meer gaan nemen bij een eventuele voorsprong. Die slappe houding en dat achterover leunen is gewoon vragen om problemen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 13 mei 2007 @ 20:55:27 #28
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49342915
    1-1, weer hetzelfde verhaaltje.....

    Als je in de eerste helft een paar 100% kansen laat liggen dan roep je het op jezelf af.
    Als die koekebakkert Rijkaard Ronaldinho en Messi er dan ook nog af haalt.. Tja..

    Dikke takkezooi, maar je zag het aankomen..
    Thuram bakte er ook weer niks van..



    Kloothommels..
    Dag La Liga..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2007 @ 20:56:46 #29
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_49342968
    tis niet best nee
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      zondag 13 mei 2007 @ 20:58:36 #30
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_49343032
    Barca laat het allemaal zitten in de laatste weken
      zondag 13 mei 2007 @ 21:53:15 #31
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49345021
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 12:48 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Die Nederlaag tegen Getafe snap ik nog steeds geen zak van, wat een wanprestatie van jewelste zeg.. Gaan we daar proberen met zo weinig mogelijk inspanning de schade beperkt te houden
    Dat kunnen we niet, zullen we nooit kunnen en past totaal niet bij Barca, getver.
    Met zoveel aanvallende kwaliteiten moet je doelpunten proberen te maken, dit was ronduit belachelijk.. Instelling (alla Madrid) van ''we doen het wel even''
    Kerel, je speelde in Getafe gewoon met Eto'o, Ronaldinho, Guily, Xavi en Iniesta. Daarnaast met Zambrotta en volgens mij Sylvinho. Dat zijn de gewone aanvallende impulsen met wie Barca speelt. Dus die opmerking over de schade zo klein mogelijk houden slaat nergens op. Anders had ie wel met een B(arca)-team gespeeld.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 13 mei 2007 @ 21:55:39 #32
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49345092
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
    1-1, weer hetzelfde verhaaltje.....


    Als die koekebakkert Rijkaard Ronaldinho en Messi er dan ook nog af haalt.. Tja..
    Deze discussie was afgelopen week op de radio in Spanje. Als je Ronaldinho eraf haalt krijg je te horen van "hij kan de wedstrijd in de 90ste minuut nog beslissen" en als je hem laat staan hoor je mensen zeggen "die Ronaldinho bakt er niks van, hij moet eruit".
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 13 mei 2007 @ 21:56:08 #33
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49345107
    R.I.P. Barca.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 13 mei 2007 @ 23:00:52 #34
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49347438
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Kerel, je speelde in Getafe gewoon met Eto'o, Ronaldinho, Guily, Xavi en Iniesta. Daarnaast met Zambrotta en volgens mij Sylvinho. Dat zijn de gewone aanvallende impulsen met wie Barca speelt. Dus die opmerking over de schade zo klein mogelijk houden slaat nergens op. Anders had ie wel met een B(arca)-team gespeeld.
    Kerel ( ) , ze waren daar puur op de counter aan het spelen.. Spelers gaven zelf ook toe dat de wwedstrijdinstelling verkeerd was.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 13 mei 2007 @ 23:02:56 #35
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49347517
    De coach stelt de spelers op, de spelers hebben het zelf verneukt door zichzelf te willen sparen en niets te forceren. Uiteindelijk gaat ze dat niet één maar TWEE prijzen kosten

    En een Figo shirt
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      zondag 13 mei 2007 @ 23:08:42 #36
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49347740
    Och, ze speelden de eerste helft vandaag gewoon goed, had eigenlijk 3 of 4-0 moeten staan bij rust. Maar als je zo slordig met de kansen omspringt vraag je erom.. 2e helft maakt Frank 2 rare wissels en voel je dat als Betis één kans krijgt dat hij hangt.. Barca gaat weer wat afwachtend spelen en hoppa, hij valt. Ik schrok er niet eens van. Voelde het aankomen.
    Kansen worden gewoon niet afgemaakt, dat is de laatste paar wedstrijden wel vaker het probleem. En dan dat afwachtende voetbal in de laatste 10 minuten, bah.. terecht afgestraft..

    Maaruh, had jij geen verjaardagsfeestje Weebl?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 13 mei 2007 @ 23:08:52 #37
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49347745
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      zondag 13 mei 2007 @ 23:30:44 #38
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49348447
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Deze discussie was afgelopen week op de radio in Spanje. Als je Ronaldinho eraf haalt krijg je te horen van "hij kan de wedstrijd in de 90ste minuut nog beslissen" en als je hem laat staan hoor je mensen zeggen "die Ronaldinho bakt er niks van, hij moet eruit".
    Ronaldinho nog tot daar aan toe vandaag, die heeft heel wat schoppen gekregen. Maar Messi?? dan haal je AL je creativiteit weg aan de zijkanten. Het pakte dan ook totaal verkeerd uit..
    Als ze er beiden nu helemaal niks van bakte, maar dat was ook niet het geval.

    Maargoed, vandaag is ook de titel verspeeld, of er moet een wonder gebeuren..
    Ben benieuwd wat de grote schoonmaak gaat inhouden..
    wmb kan Rijkaard ook een andere baan gaan zoeken, als je na een 5-2 voorsprong de copa zo eenvoudig weg geeft en dan ook nog de titel verprutst terwijl de concurrenten je het eigenlijk heel makkelijk hebben gemaakt dan heb je gewoon gefaald, zeker met dit spelersmateriaal..

    Overigens best een mooie foto van Puyol
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 13 mei 2007 @ 23:37:56 #39
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49348695
    Grote schoonmaak zal wel betekenen dat Rijkaard z'n grote koffer mag pakken.

    Guily heeft vaak genoeg dit jaar goed ingevallen waarbij die veel diepte meebrengt. Zo'n wissel is op zich wel te begrijpen. De wissel van Edmilson erin begrijp ik aan de andere kant niet.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      Trouwste user 2022 zondag 13 mei 2007 @ 23:54:28 #40
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_49349200
    GVD

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 14 mei 2007 @ 09:10:37 #41
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49353425
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 23:37 schreef jojomen4 het volgende:
    Grote schoonmaak zal wel betekenen dat Rijkaard z'n grote koffer mag pakken.
    Dat zou best eens zo kunnen zijn.. Want is was niet best dit seizoen, teveel weggegeven.
    Misschien ook wel beter als ook op die postitie wat vers bloed komt.

    Toch zal ik hem eeuwig dankbaar zijn, toch een paar leuke prijzen gepakt met ome Frank..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49355938
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 09:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Toch zal ik hem eeuwig dankbaar zijn, toch een paar leuke prijzen gepakt met ome Frank..
    Én Henk ten Cate. Samen zijn ze perfect, alleen is Frank te licht.
      maandag 14 mei 2007 @ 12:06:55 #43
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49358294
    Henk is alleen ook te licht.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      maandag 14 mei 2007 @ 19:37:12 #44
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49375180
    Om hier maar verder te gaan met Consiglieri's verhaal.

    Wie vallen er door de mand? De grote sterren of de hardwerkende verdedigers? Ik denk zelf toch wel de grote sterren, omdat het die zijn die de wedstrijden niet beslissen waar ze wel de kansen krijgen. In het algemeen krijgt Barca niet 4 goals (hhahahahaha) om de oren en dat je de pot tegen Betis niet eerder beslist ligt toch echt aan de voorhoede.

    Ook in Liverpool wisten deze heren de muur niet te breken en was het pas nadat Gudjohnson erin kwam dat er gevaar was.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:56:10 #45
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_49395860
    Even een vraagje:

    Ik volg het Spaanse voetbal laatste tijd niet echt goed, maar is er een mogelijkheid dat Barcelona op 10 juni tegen Espanyol kampioen wordt?

    Ja toch?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:58:40 #46
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49395930
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Riro het volgende:
    Even een vraagje:

    Ik volg het Spaanse voetbal laatste tijd niet echt goed, maar is er een mogelijkheid dat Barcelona op 10 juni tegen Espanyol kampioen wordt?

    Ja toch?
    Ja die is er maar ze hebben het niet meer in eigen hand en erg waarschijnlijk is het ook niet.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:59:46 #47
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_49395970
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Riro het volgende:
    Even een vraagje:

    Ik volg het Spaanse voetbal laatste tijd niet echt goed, maar is er een mogelijkheid dat Barcelona op 10 juni tegen Espanyol kampioen wordt?

    Ja toch?
    Tuurlijk. Alleen moet Real dan wel punten laten liggen eerst
    En Barça moet komend weekend richting Madrid geloof ik
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:13:32 #48
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49398477
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 19:37 schreef jojomen4 het volgende:
    Om hier maar verder te gaan met Consiglieri's verhaal.

    Wie vallen er door de mand? De grote sterren of de hardwerkende verdedigers?
    Beiden, kansen worden niet afgemaakt maar achterin worden ook veel te veel fouten gemaakt.
    Bovendien zijn Puyol, Zambrotta, Thuram ook geen kleine namen, ook gewoon sterren.
    Als je ook zag hoe de 1-1 weer viel afgelopen weekend, dat was echt weer ZO slecht verdedeigd.
    Heel nonchalant, niemand stond op te letten bij die vrije bal.. dat MAG niet gebeuren op dit niveau.
    Dat soort verdedignsfouten kan je gewoonweg niet op Ronaldinho of Eto'o afschuiven, hoe graag sommigen dat ook zouden wiillen. Kinderlijke fouten zoals tegen Betis mogen gewoon niet, ongeacht de de tussenstand.

    Het is trouwens niet zo dat er iedere wedstrijd enorm slecht gespeeld wordt in La Liga, integendeel.
    Kansen worden niet altijd even goed afgemaakt (ook niet altijd even gelukkig) en er worden gewoon teveel fouten gemaakt achterin, het oogt vaak enorm nonchalant. .. Daar gaat het keer op keer mis.
    Conclusie: de scherpte is niet altijd aanwezig en er worden teveel persoonlijke fouten gemaakt en die worden op dit niveau afgestraft.
    Het is wat te makkelijk om dit alleen op wat grote namen (Ronaldinho, Eto'o, Deco) af te schuiven.
    Er sluipt vaak een ''we doen het wel even'' of ''we spelen dit wel even uit'' mentaliteit in die gewoon fataal is. Daar ligt denk ik de grootste fout. Barca moet haar eigen spel blijven spelen, dat gebeurd niet altijd en dan voel je dat het mis gaat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:19:10 #49
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_49398700
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef venomsnake het volgende:


    wmb kan Rijkaard ook een andere baan gaan zoeken, als je na een 5-2 voorsprong de copa zo eenvoudig weg geeft en dan ook nog de titel verprutst terwijl de concurrenten je het eigenlijk heel makkelijk hebben gemaakt dan heb je gewoon gefaald, zeker met dit spelersmateriaal..
    Zo zeg, een CL vergeten ze snel in Barcelona!
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:20:19 #50
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49398745
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Zo zeg, een CL vergeten ze snel in Barcelona!
    O nee hoor integendeel, dan moet je even verder lezen in het topic..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:21:50 #51
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_49398803
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    O nee hoor integendeel, dan moet je even verder lezen in het topic..
    Heb ik niet gedaan maar al zou ie middenmoot spelen dit seizoen dan hoort een trainer na vorig seizoen er nog niet uit te vliegen vind ik.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:38:12 #52
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49399299
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Heb ik niet gedaan maar al zou ie middenmoot spelen dit seizoen dan hoort een trainer na vorig seizoen er nog niet uit te vliegen vind ik.
    Ten eerste reageerde ik daar vlak na de wedstrijd (beetje emotioneel) maar ik sta er nog steeds achter.
    Ik denk niet dat Rijkaard deze groep nog heel erg scherp krijgt, en in Barcelona wordt je nu eenmaal afgerend op resultaat.
    Er is teveel uit handen gegeven waar dat totaal niet nodig was. het bekerduel tegen Getafe als dieptepunt. Maar ook in La Liga, de concurrenten willen graag dat je de titel binnenhaalt zoveel punten laten ze liggen, maar er wordt niet van geprofiteerd.
    Ik weet niet of de positie van Rijkaard nog houdbaar is als er geen prijs wordt gepakt dit seizoen, ik weet dat veel socio's graag zien dat hij vertrekt.
    Ik ben er nog niet 100% uit, maar ik neig naar vertek..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:09 #53
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_49399367
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Heb ik niet gedaan maar al zou ie middenmoot spelen dit seizoen dan hoort een trainer na vorig seizoen er nog niet uit te vliegen vind ik.
    Roerend mee eens.

      dinsdag 15 mei 2007 @ 13:47:09 #54
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49399588
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Roerend mee eens.

    [afbeelding]
    Tijdje niet gezien..

    Ik heb net dat boek besteld, Barca, a people’s passion (Jimmy Burns)
    Had ik tijdje terug al gedaan, maar is iets mis gegaan..

    Cruijff zou trouwens Van Basten hebben aanbeveelt als nieuwe trainer volgens een spaans radiostation..

    [ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 15-05-2007 13:56:06 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 15 mei 2007 @ 15:57:08 #55
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49404943



    "Ik mag je haarband"
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      dinsdag 15 mei 2007 @ 15:59:15 #56
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49405034
    that's not funny
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_49412740
    Van Basten wil ik écht niet zien in Barcelona hoor, tsjongejonge.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:02:32 #58
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49420175
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef RayMania het volgende:
    Van Basten wil ik écht niet zien in Barcelona hoor, tsjongejonge.
    Daar moet ik nou ook even niet aan denken..

    Ik ben benieuwd wat er deze zomer allemaal gaat gebeuren iig.
    We hebben natuurlijk wel twee fantastische seizoenen achter de rug, ook dit jaar maken we theoretisch nog kans op de titel. Ik heb me de afgelopen dagen echt enorm druk lopen maken over hoe het de laatste weken is gegaan, ik denk misschien wel iets te druk.. Ik loop alles over te analyseren..
    Elke keer flitst er door mijn hoofd heen wat we allemaal weg hebben gegeven (althans niet afgemaakt) dit seizoen.
    Het is maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb in Barcelona, dan werden er allemaal beslissingen genomen op de emotie van de dag..

    Als je ziet waar we vandaan komen de afgelopen jaren gaat het eigenlijk geweldig. zowel financieel als sportief.
    Alleen ga je misschien teveel verwachten van deze enorm getalenteerde groep.

    Als we nog kampioen worden zou het geweldig zijn, zo niet dan niet.. In de zomer rustig kijken wat er veranderen moet om volgend seizoen weer met honger naar nieuwe prijzen van start te gaan..

    Wat is het ook een mooie club.. Barca
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:06:08 #59
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_49420355
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef venomsnake het volgende:
    Als je ziet waar we vandaan komen de afgelopen jaren gaat het eigenlijk geweldig. zowel financieel als sportief.
    Alleen ga je misschien teveel verwachten van deze enorm getalenteerde groep.

    Als we nog kampioen worden zou het geweldig zijn, zo niet dan niet.. In de zomer rustig kijken wat er veranderen moet om volgend seizoen weer met honger naar nieuwe prijzen van start te gaan..
    Eensch. Geen één club kan elk jaar kampioen worden en de CL winnen. Als Barça alsnog kampioen wordt, is het seizoen wat mij betreft gered.

    Van Basten hoef ik dus écht niet te zien in Barcelona. Waar Rijkaard zich positief onderscheidt in zijn omgang met vedetten, doet Van Basten dit negatief. Oprotten met die gast.
    pi_49440792
    quote:
    Marco Materazzi zou de belangrijkste gegadigde zijn om de defensie van Barcelona het komend seizoen te versterken. Coach Frank Rijkaard zou niet tevreden zijn over het functioneren van zijn achterhoede, en de club is daarom bereid flink in de buidel te tasten om de laatste linie te versterken. (La Gazzetta Dello Sport)
    Laat maar komen.. Materazzi

    Zal wel niet gebeuren, maar toch. Spijkerharde maar zeer goede verdediger
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 22:06 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]


    Van Basten hoef ik dus écht niet te zien in Barcelona. Waar Rijkaard zich positief onderscheidt in zijn omgang met vedetten, doet Van Basten dit negatief. Oprotten met die gast.
    Ik ook niet, als je dat vandaag ook weer ziet, selecteert ie Slory..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 16 mei 2007 @ 13:50:53 #61
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_49440982
    Materazzi schoffelt onze Ronnie (zie Avatar ) dwars door midden op training
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 16 mei 2007 @ 13:52:47 #62
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49441063
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
    Materazzi schoffelt onze Ronnie (zie Avatar ) dwars door midden op training
    Messi valt al in tweeën als Marco naar hem kijkt
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_49441235
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Messi valt al in tweeën als Marco naar hem kijkt
    Raul ook

    Maar ik geloof er niets van dat hij naar Barca komt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:50 #64
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49441334
    Zou een goede zijn voor Barcelona. Alle andere verdedigers verbleken bij Materazzi, vooral Oleguer en Márquez. En kijkend naar dit seizoen is Puyol nog minder dan Márquez.

    Van mij hoeft Materazzi niet naar Spanje te komen, en als ie komt liever niet bij Barça. Voordeel is dan wel weer dat ie al een dagje ouder wordt, dus zit Barça weer met zo'n Thuram (oude speler kopen en hopen dat ie het nog doet).
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_49441366
    Materazzi lijkt me een verdediger, echt puur voor de Italiaanse competitie, nog meer dan bijvoorbeeld Cannavaro (en je ziet dat zelfs hij het moeilijk heeft in Spanje).

    Ik denk trouwens dat het voor Rijkaard zelf ook het beste is dat hij weggaat in de zomer, al hoop ik wel dat dat met het kampioenschap is.
      Trouwste user 2022 woensdag 16 mei 2007 @ 16:35:25 #66
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_49447961
    Misschien is het wel zo dat ie bij een kampioenschap weggaat. Em bij een tweede plaats nog door gaat.

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      donderdag 17 mei 2007 @ 11:46:28 #67
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_49473559
    Exact een jaar geleden sta je nog met de CL-beker in je handen gek te doen en nu zit je in de grootste crisis van de afgelopen 4 jaar. Hoe gek kan het allemaal lopen.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_49473913
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef WeebI het volgende:
    Zou een goede zijn voor Barcelona.
    Misschien wel, maar of hij bij Barcelona of sowiezo het spaanse voetbal past vraag ik me af, daar heeft Marcosss wel een punt.
    Ik denk ook niet dat die transfer er komt, maar vond het wel erg leuk om te lezen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 21:00:45 #69
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_49490888
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef jojomen4 het volgende:
    Exact een jaar geleden sta je nog met de CL-beker in je handen gek te doen en nu zit je in de grootste crisis van de afgelopen 4 jaar. Hoe gek kan het allemaal lopen.
    Cruijff won 3 kampioenschappen achter elkaar en werd een jaar later 2 wedstrijden voor het einde ontslagen.

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_49717353
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef jojomen4 het volgende:
    Exact een jaar geleden sta je nog met de CL-beker in je handen gek te doen en nu zit je in de grootste crisis van de afgelopen 4 jaar. Hoe gek kan het allemaal lopen.
    Mwah, voor Davids kwam in 2003/2004 zaten we in een dieper dal hoor. Toen wilde iedereen dat Rijkaard weg ging.

    Anyway.. plan voor volgend seizoen volgens MD:



    Ze willen terug naar het systeem van 2003/2004 toen ze een pitbull, Davids, een quarterback, Cocu en een tovenaar, Xavi, op het middenveld hadden. Nu moeten dat dus pitbull De Rossi, quarterback Alonso en tovenaar Iniesta/Xavi/Deco worden. Uiteraard moeten de spelers vechten om een plekkie.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_49724584
    Xabi Alonso gaat mooi niet naar Barcelona
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      donderdag 24 mei 2007 @ 17:45:57 #72
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49732518
    Even wat namen noemen die dit seizoen zijn gelinkt met Barca: Forlan, D.Milito, Gabi Milito, Jansen, Abidal, Afonso Alves, Dani Alves, Poulsen, Crespo, Heinze, Palacio, Ustari, Buffon, Bruno, Robben, Ribery, Henry, Sneijder, Trezeguet, Elmander, Lampard, Terry, Essien, Makaay.
    pi_49732647
    Elke dag moet er weer wat nieuws op de voorpagina staan he, zo als het er nu naar uitziet wint de krant die Materazzi verzonnen heeft de originaliteitsprijs.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 24 mei 2007 @ 17:53:18 #74
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49732764
    Laat die Materazzi maar komen naar Barca hoor. Zetten we Zizou eenmalig op de lijst voor de wedstrijd tegen Barca, rammen op dat beest
    pi_49750946
    lijkt me heel sterk hoor dat materazzi komt naar barca
      vrijdag 25 mei 2007 @ 10:06:18 #76
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49753843
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef AminBen het volgende:
    Even wat namen noemen die dit seizoen zijn gelinkt met Barca: Jansen
    Die strepen we door, Bayern gaat ermee aan de haal. Leek me een prima speler voor Barca, dat de kracht van de wingback op links niet meer heeft.
    pi_49791612
    Abidal en Heinze worden nu het meest gelinkt met Barça. Abidal moet 12 miljoen kosten, Heinze 7 miljoen.

    Overigens zou ik een duo Materazzi-Puyol in de verdediging geweldig vinden
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 23:14:37 #78
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_49805063
    Abidal? Altijd halen die vent.

    Tussenstand 1-0, Ronaldinho na 2 minuten, maar na 40 minuten kreeg hij rood. Weet iemand waarom?

    Overigens: Iniesta op de bank. Schande!
      zaterdag 26 mei 2007 @ 23:16:36 #79
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_49825563
    Hoe gaat het met Jeffrey Hoogervorst bij Barca B? Speelt hij in de basis?
    pi_49885137
    quote:
    Roy Makaay optie voor FC Barcelona'

    Roy Makaay bevindt zich samen met Diego Forlan en Thierry Henry op de driekoppige shortlist van aanvallers die FC Barcelona moeten versterken. Dat bericht de Spaanse krant Sport. Met het nakende vertrek van Javier Saviola en Santi Ezquerro is het aantrekken van een spits gewenst. Zeker met de deelname van Samuel Eto’o aan de Afrika Cup.

    Makaay speelde van 1997 tot 2003 al in de Primera Division, voor Tenerife en Deportivo la Coruna. Met honderd treffers bleek hij een garantie voor doelpunten. Makaay’s huidige werkgever Bayern München stelt momenteel alles in het werk om Luca Toni te strikken. Mocht der Rekordmeister slagen in die opzet, dan lijkt de weg voor Makaay vrij naar FC Barcelona. (MA)
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      dinsdag 29 mei 2007 @ 13:05:27 #82
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49885231
    Thuisshirt voor volgend seizoen,











    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 29 mei 2007 @ 13:18:46 #83
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_49885700
    geinig zo'n ode aan het stadion

    verder natuurlijk gewoon een kutding
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:29:35 #84
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49902562
    BarcaB is gedegradeerd en dus zal Bojan waarschijnlijk worden verhuurd.
    Zoals het er nu naar uitziet gaat Bojan naar Saint Etienne, maar dat staat nog niet vast.
    Als hij maar niet naar een Nederlandse club gaat, moet er niet aan denken dat hij de winnende tegen Grunn scoort.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:16:32 #85
    159022 AminBen
    El Maestro
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:23:04 #86
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_49998455
    quote:
    Abidal

    En Saviola vertrekt.

    Gister trouwens de finale van de Copa Catalunya gehaald door met 4-3 te winnen van Gimnástic.
    Dinsdag de finale tegen Espanyol.

    [ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 01-06-2007 13:51:33 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50058983
    Barca topic gevonden...

    Weet iemand ook toevallig waar ik de aflevering van Hart in Aktie met de spelers van Barca kan bekijken? Het gaat dus over een jongen waarvan zijn vader kanker heeft en niet meer lang te leven heeft waarbij zijn wens om een aantal spelers van Barca te kunnen ontmoeten wordt vervuld.

    Mijn dank is groot.
      maandag 4 juni 2007 @ 22:32:00 #88
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50109444
    Xavi heeft een gele kaart gepakt afgelopen weekend om voor de wedstrijd van morgen of overmorgen geschorst te zijn en terug te kunnen gaan naar Barcelona om zich voor de competitiewedstrijd voor te bereiden.

    Asociaal en slim.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50123632
    quote:
    Rijkaard rekent niet meer op Ronaldinho

    Frank Rijkaard rekent er niet meer op dat hij zaterdag tegen Espanyol kan beschikken over Ronaldinho. De coach van Barcelona legt zich neer bij de schorsing van één duel van zijn Braziliaanse superster, ook al loopt er nog een protest van de Catalanen tegen de straf.
    'Het ziet er naar uit dat we het in dit duel zonder hem moeten doen', legde Rijkaard uit. 'De club heeft er alles aan gedaan om hem vrij te pleiten, maar als de tuchtcommissie eenmaal heeft besloten, moet je dat accepteren.'

    Ronaldinho kreeg in het duel met Getafe (1-0 winst) een rode kaart wegens natrappen. Hij was zelf daarvoor verschillende keren hard aangepakt door spelers van Getafe en dat zou volgens Barcelona moeten leiden tot vrijspraak.

    Rijkaard zei een Plan B klaar te hebben om het gemis van Ronaldinho op te vangen. Mogelijk gooit Rijkaard de achttienjarige Mexicaanse belofte Giovani dos Santos voor de leeuwen. 'Hij is een goede voetballer en in staat in het eerste elftal te spelen.'

    Het konijn uit de hoge hoed speelde vorige week mee tegen Gimnàstic in de halve finale van de Copa Catalunya (4-3 zege). Hij scoorde twee keer. Ook voor de finale van woensdag (morgen) tegen Espanyol zit Giovani bij de selectie.
    Voor foto van 18-jarige jochie zie bron
      dinsdag 5 juni 2007 @ 23:13:26 #90
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50146910
    MMmmm... Marca meld in een artikel en Radio Marca dat Real Madrid een bod heeft gedaan naar een basisspeler van Barcelona om volgend jaar voor Real te spelen. De speler, van wie de naam onbekend is, verdient op het moment 1.8 miljoen euro en kan 3 keer dat bedrag bij Real krijgen.

    De speler heeft het aanbod aan Barcelona doorgegeven zodat de beslissing mogen nemen.

    Heel vreemd, heb ook geen idee om wie het gaat. Iniesta zou ik graag zien maar denk niet dat ze die van de hand doen.

    Wie denkt het te weten?
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50149010
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
    Thuisshirt voor volgend seizoen,

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    Weinig verandert t.o.v. dit seizoen toch?
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
      woensdag 6 juni 2007 @ 00:55:13 #92
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50150160
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef jojomen4 het volgende:
    MMmmm... Marca meld in een artikel en Radio Marca dat Real Madrid een bod heeft gedaan naar een basisspeler van Barcelona om volgend jaar voor Real te spelen. De speler, van wie de naam onbekend is, verdient op het moment 1.8 miljoen euro en kan 3 keer dat bedrag bij Real krijgen.

    Heel vreemd, heb ook geen idee om wie het gaat. Iniesta zou ik graag zien maar denk niet dat ze die van de hand doen.
    Iniesta, ik smeek je. Edmilson misschien?
    pi_50283939
    Binnen 1 minuut veranderde alles
    pi_50283992
    zoals vaker dit seizoen..
    achteruit lopen in het laatste kwartier om de voorsprong te verdedigen ipv de derde te maken

    gatver
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50284024
    Wat een baggerseizoen.

    Waarom.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_50284076
    ongelovelijk.. zegt wel genoeg over het hele seizoen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_50284151
    Ik voelde het aankomen die 2-2, niet te geloven. wanneer leren ze dat af..
    Geen fucking verdedigende wissels, gewoon blijven spelen zoals je begon.

    Fuck it..

    Messi
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50284757
    Messi is een held Dat wordt echt de nieuwe Maradona
      zaterdag 9 juni 2007 @ 23:33:53 #99
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50285051
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zaterdag 9 juni 2007 @ 23:34:57 #100
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_50285094
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef Zjakkie het volgende:
    Messi is een held Dat wordt echt de nieuwe Maradona
    Ja, getuige die handsbal moet dat wel
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      zaterdag 9 juni 2007 @ 23:36:14 #101
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50285140
    Ik kan die geweldige aanvinklijst maar niet uit m'n gedachte krijgen. Waar issie?
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zaterdag 9 juni 2007 @ 23:53:43 #102
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50285621
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef Zjakkie het volgende:
    Messi is een held
    Ondanks het gelijkspel heb ik wel enorm van Messi genoten.
    Wat speelde hij met passie, en wat een schitterende acties weer.
    Wat een held is dat zeg.. Messi
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 10 juni 2007 @ 00:00:36 #103
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50285828
    De held gaat er toch altijd met de hoofdprijs vandoor?
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50285910
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef venomsnake het volgende:
    zoals vaker dit seizoen..
    achteruit lopen in het laatste kwartier om de voorsprong te verdedigen ipv de derde te maken

    gatver
    tering, heb de samenvatting op Tien gezien, wat een enorme grote kansen op de 3-1
      zondag 10 juni 2007 @ 00:53:19 #105
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50287267
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 00:02 schreef Skwish het volgende:

    [..]

    tering, heb de samenvatting op Tien gezien, wat een enorme grote kansen op de 3-1
    Zoals zovaak dit seizoen

    Opzich speelde we weer uitstekend, alleen werden de kansen niet afgemaakt en liepen we weer wat achteruit de laatste 10 minuten. Dan roep je het onheil over jezelf af.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50287566
    Barca heeft het goed af laten weten moet ik zeggen, prutsers.

    Trouwens nu ik hier toch ben, gaat Eto'o naar Liverpool?
      zondag 10 juni 2007 @ 06:08:59 #107
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50290535
    GODVER... Eeuwig zonde dit... Fuck
    pi_50290541
    sinds de terugkomt van ego' o kwam er onrust en ging het fout.
      zondag 10 juni 2007 @ 10:38:05 #109
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_50291673
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 06:13 schreef the_legend_killer het volgende:
    sinds de terugkomt van ego' o kwam er onrust en ging het fout.
    Onder het mom iemand moet de schuld krijgen toch , gewoon COLLECTIEF gefaald basta zoveel punten laten liggen met alle respect tegen de ''kleintjes'' dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      zondag 10 juni 2007 @ 11:28:42 #110
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50292417
    Ik moet wel even zeggen hoe raar ik het vind dat Rijkaard keer op keer voorsprongen gaat verdedigen. Het lijkt me na die enkele keren dat het fout is gegaan wel duidelijk dat dit team dat niet in zich heeft. En dat ze beter vol kunnen knallen op de aanval.

    Dat is in de pers ook de grootste kritiek die die krijgt. Ben bang dat Rijkaard op mag stappen als ie de titel niet pakt. En terecht, met zo'n selectie moet je gewoon prijzen pakken, helemaal als je er vanuit gaat dat elk team z'n cyclus heeft en Barca net bezig was, als je nu weer 4 jaar moet wachten opdat je een prijs wint heb je het met 2 titels en een CL niet goed gedaan.

    Real zit namelijk ook niet stil en die zijn eigenlijk dit jaar pas begonnen met herbouwen, en winnen, waarschijnlijk, wel gelijk de titel.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 10 juni 2007 @ 11:39:35 #111
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50292639
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
    Ik moet wel even zeggen hoe raar ik het vind dat Rijkaard keer op keer voorsprongen gaat verdedigen. Het lijkt me na die enkele keren dat het fout is gegaan wel duidelijk dat dit team dat niet in zich heeft. En dat ze beter vol kunnen knallen op de aanval.
    Dat roep ik al weken, maar toch gebeurd het iedere keer weer. tot 10 minuten voor tijd ging het uitstekend, hoop kansen (had er wel één van in gemogen) en Espanyol kwam er niet aan te pas. Dan is er opeens het besluit om er een spits af te halen voor een verdedigende middenvelder. Ik voelde de bui meteen hangen.
    Hier gaan we weer dacht ik, en ja hoor.. Espanyol kreeg wat kansjes en vlak voor tijd valt ie..
    Enorm kwaad gisteravond, maar het valt nu mee. Het is klote want je had het even zelf in de hand gister, maar dat was dus van korte duur. De titel hebben eerder dit seizoen al verspeeld imo (hoewel ), mochten we hem nog winnen dat is het puur bonus, maar overtuigend is het allerminst.

    De fout zat trouwens bij Oleguer, die weigerde mee te werken aan de buitenspelval..



    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 10 juni 2007 @ 11:47:15 #112
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50292787
    IK heb het al vaker geroepen; Oleguer is geen echte topper. Dit kost je o.a. de titel en hij heeft al vaker fouten gemaakt dit seizoen. Volgens mij tegen Liverpool.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 10 juni 2007 @ 11:50:17 #113
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50292848
    Wat een kansen ook nog trouwens ze hebben het echt aan zichzelf te wijten.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50293011
    klote
      zondag 10 juni 2007 @ 11:58:33 #115
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50293055
    Welnee, volgend jaar weer een kans.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50293125
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
    Ik moet wel even zeggen hoe raar ik het vind dat Rijkaard keer op keer voorsprongen gaat verdedigen. Het lijkt me na die enkele keren dat het fout is gegaan wel duidelijk dat dit team dat niet in zich heeft. En dat ze beter vol kunnen knallen op de aanval.

    Dat is in de pers ook de grootste kritiek die die krijgt. Ben bang dat Rijkaard op mag stappen als ie de titel niet pakt. En terecht, met zo'n selectie moet je gewoon prijzen pakken, helemaal als je er vanuit gaat dat elk team z'n cyclus heeft en Barca net bezig was, als je nu weer 4 jaar moet wachten opdat je een prijs wint heb je het met 2 titels en een CL niet goed gedaan.

    Real zit namelijk ook niet stil en die zijn eigenlijk dit jaar pas begonnen met herbouwen, en winnen, waarschijnlijk, wel gelijk de titel.
    als je de CL wint als coach bij een club dan kun je niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan.
    het team is gewoon wat minder goed en is bv ook terrecht uitgeschakeld in de CL
    pi_50293227
    Bah wat kut dit zeg
      zondag 10 juni 2007 @ 22:34:54 #118
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_50313783
    Gister naar de wedstrijd geweest Was ondanks de uitslag echt weer geweldig. En heb inderdaad erg van Messi genoten
      maandag 11 juni 2007 @ 22:24:55 #119
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50351987
    Marca meld dat France Football, toch zeker geen kleintje, meld dat Henry een overeenkomst heeft met Barcelona. Ze zouden alleen nog met Arsenal tot een bedrag moeten komen.

    Dit lijkt mij nou niet een goeie investering. Hijs al oud, dit seizoen niet hemelaal top geweest en wat geblesseerd en hij past niet echt bij het pressie spel van Barcelona vind ik. Maargoed
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      maandag 11 juni 2007 @ 22:48:00 #120
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_50353294
    Laat maar komen, hij kan alleen maar floppen. Soort van Sheva².
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_50354758
    quote:
    France Football: Henry naar Barça
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 11 juni om 22:11

    Dat de naam van Thierry Henry dagelijks in de Britse tabloids verschijnt, is allang geen nieuws meer. Het doorgaans betrouwbare France Football meldt vanavond echter dat Barcelona een akkoord heeft bereikt met de aanvaller van Arsenal.

    Volgens het Franse medium, organisator van de jaarlijkse Gouden Bal, zal Henry een driejarige verbintenis tekenen zodra de Londenaren instemmen met de Catalaanse aanbieding. Naar verluidt zal de huidige nummer twee van de Primera División een bod doen van vijfentwintig miljoen euro, al verwacht men dat uiteindelijk een bedrag van dertig miljoen het bestuur van The Gunners zal overhalen.

    De Franse international zal per seizoen een bedrag van tien miljoen euro op zijn bankrekening bijgeschreven krijgen. Bovendien hebben de Catalanen de optie om het driejarig contract met één seizoen te verlengen tot medio 2011.

    De Spaanse media haken gretig in op de mogelijke komst van Titi. Zo meldt Marca dat het vertrek van Samuel Eto’o aanstaande is, maar ook dat de Kameroener zelfs in deal betrokken zal worden. Volgens AS zal Ronaldinho deze mogelijkheid aangrijpen om de Braziliaanse enclave bij AC Milan te versterken
    pi_50355644
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef toma het volgende:

    [..]
    25 miljoen euro? Zijn die lui helemaal van de pot gerukt? Henry heeft pas een 4-jarig contract getekend, dus doe daar maar gerust de dubbele bij. Tenzij Eto''o in de deal betrokken wordt, maar dan nog zie ik liever Henry.

    Ik geloof er in ieder geval geen snars van
    pi_50355674
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef WeebI het volgende:
    Laat maar komen, hij kan alleen maar floppen. Soort van Sheva².
    pi_50358967
    quote:
    UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.

    “Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”
    Houden zo
    pi_50359061
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Hij heeft wel gelijk.
    pi_50359183
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 01:18 schreef Radegast het volgende:

    [..]

    Hij heeft wel gelijk.


    Wanneer af te halen?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 11:43:56 #127
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50366577
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Riro het volgende:
    Gister naar de wedstrijd geweest
    quote:
    Was ondanks de uitslag echt weer geweldig. En heb inderdaad erg van Messi genoten
    Geweldenaar is het. En dan te bedenken dat hij nog zo jong is.
    Kan nog zoveel leren, gaat alleen nog maar beter worden. Wat ben ik blij dat Messi bij Barcelona speelt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 12 juni 2007 @ 12:54:34 #128
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50368942
    Laten we hopen dat er niks ergs met z'n knie gebeurd waardoor z'n carriere aan puin ligt.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 12 juni 2007 @ 13:00:26 #129
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50369144
    Wordt niks met Henry bij Barça
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 12 juni 2007 @ 13:01:36 #130
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50369184
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
    Wordt niks met Henry bij Barça
    Henry komt helemaal niet naar Barcelona.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50369255
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
    bang dat Rijkaard op mag stappen als ie de titel niet pakt. En terecht, met zo'n selectie moet je gewoon prijzen pakken, helemaal als je er vanuit gaat dat elk team z'n cyclus heeft en Barca net bezig was, als je nu weer 4 jaar moet wachten opdat je een prijs wint heb je het met 2 titels en een CL niet goed gedaan.
    Snap jij eigenlijk wel wat je aan het zeggen bent?
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      dinsdag 12 juni 2007 @ 13:05:13 #132
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50369307
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    Snap jij eigenlijk wel wat je aan het zeggen bent?
    Helemaal.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 12 juni 2007 @ 13:48:40 #133
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50370988
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Henry komt helemaal niet naar Barcelona.
    Tis niet te hopen voor jullie inderdaad.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50371268
    Barça
    Word kampioen plz en niet die kut Real Madrid
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:59 #135
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_50372456
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
    Barça
    Word kampioen plz en niet die kut Real Madrid
    Ik bedenk me ineens dat ik jou had moeten nomineren voor de 818-award.

    Achja, volgend jaar beter.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_50372498
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Ik bedenk me ineens dat ik jou had moeten nomineren voor de 818-award.

    Achja, volgend jaar beter.
    818-award?
    Teletekstsupportert award?
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 14:26:55 #137
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_50372537
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:

    [..]

    818-award?
    Teletekstsupportert award?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_50372585
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Leuk
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      woensdag 13 juni 2007 @ 11:41:02 #139
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50404392
    Om het goeie voorbeeld maar te geven heeft Ronaldinho gisteren niet getrained. Gaat lekker met die jongen.

    Rijkaard heeft aan de clubleiding verteld dat Eto'o volgend seizoen maar beter niet bij Barcelona kan spelen om vrede in de kleedkamer te bewaren. Hij moet natuurlijk een keuze maken tussen Eto'o en Dinho en Dinho lijkt meer vrienden te hebben (Portugezen en Brazilianen). Vandaar dat het er naar uitziet dat Eto'o naar Milan zal vertrekken.

    Lijkt mij een slechte keuze. Wil je iemand die keihard knokt er een winnaarsmentaliteit heeft of heb je liever een luiwammes?

    Goeie zet dus!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      woensdag 13 juni 2007 @ 11:45:16 #140
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50404539
    Je moet al die roddels van Marca en AS niet allemaal geloven..

    Ik zie de komende anderhalve maand wel wat er gebeurt. wmb blijven ze beide.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 13 juni 2007 @ 11:58:47 #141
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50405031
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef venomsnake het volgende:
    Je moet al die roddels van Marca en AS niet allemaal geloven..

    Ik zie de komende anderhalve maand wel wat er gebeurt. wmb blijven ze beide.
    Eto'o z'n zaakwaarnemer was gisteren in een programma van Cadena Ser. Was zo'n 20 minuten aan het woord. Ik weet genoeg.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:00:08 #142
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50405092
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Eto'o z'n zaakwaarnemer was gisteren in een programma van Cadena Ser. Was zo'n 20 minuten aan het woord. Ik weet genoeg.
    Vertel.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:04:45 #143
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50405270
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:

    [..]

    Vertel.
    Nou, de manier waarop die vent zich presenteerde geeft mij sterk de indruk dat Eto'o er ook wel genoeg van heeft. Iedereen kan zien dat die 2 geen vrienden zijn, iets wat Eto'o vorige week zelf nog in dit programma zei, en 2 kapiteinen gaan er niet op 1 boot. Helemaal niet als 1 van die 2 niet even hard z'n best doet om een doel te bereiken. Als je hoort hoe weinig Ronaldinho traint is dat wel vaag. Verder denk ik dat Eto'o ook een slappe zak krijgt van het feit dat Rijkaard z'n broek niet aantrekt en Ronaldinho een trap onder z'n hol geeft.

    Als Milan met een goed bod komt, van zo'n 40 miljoen dan zal Barca die zeker accepteren. Denk je dat de situatie zoals die nu is nog veel langer stand houd?
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:42:32 #144
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_50406581
    Wel zonde natuurlijk, een tweede Eto'o vind je niet. Zo snel, sterk, athletisch en doelgericht. Dan zou ik eerder gaan voor Drogba dan Henry.
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:56:09 #145
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50406992
    Er is vooralsnog niemand weg. Laten we eerst rustig afwachten.
    De kans is natuurlijk aanwezig dat er grote namen vertrekken, maar dat is nog helemaal geen feit.
    Ik lees iedere dag weer de wereld geruchten, zoveel zelfs dat ik niet eens de moeite neem om ze hier allemaal neer te zetten. Dat zou bijna een dagtaak zijn.
    Nu gaan er bv weer geruchten dat Drogba wel eens gehaald kon gaan worden terwijl ze het gister nog over Henry hadden. De ene dag gaat Eto'o zogenaamd weg, en de andere dag geeft hij weer aan in een interview gewoon bij Barca te willen blijven.

    Ik wacht rustig af, leuk hoor al die speculaties. Alleen is nergens nog een zinnig woord over te zeggen.
    Het is gewoon komkommertijd nu..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50419190
    quote:
    'Real Madrid dreigt drie punten aftrek te krijgen'

    13/6/2007 18:14

    Real Madrid speelt een spel met mogelijk grote gevolgen. De koploper van de Spaanse competitie zegt Robinho komende zondag op de laatste speeldag gewoon te willen inzetten, ook al heeft de Braziliaanse voetbalbond (CBF) hem opgeëist voor de voorbereiding op de strijd om de Copa América.
    Bondscoach Dunga mag zijn spelers twee weken voor de eerste wedstrijd (27 juni) van een dergelijk officieel toernooi opeisen volgens de regels van de FIFA. Als Real hem toch in Spanje houdt en hem laat spelen tegen Real Mallorca, kunnen de Madrilenen strafpunten krijgen voor het opstellen van een niet-speelgerechtigde speler, waardoor ze de landstitel zouden verspelen aan Barcelona of Sevilla.

    'Dit is een FIFA-regel die moet worden gerespecteerd', meent Dunga. Real-voorzitter Ramón Calderón denkt echter dat de regels anders in elkaar steken. 'Robinho mag spelen tegen Mallorca omdat het om een trainingskamp gaat en niet om een wedstrijd voor de Brazilianen.' Een boete zou het enige dwangmiddel van de FIFA zijn in zo'n geval, meent hij daarom.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      woensdag 13 juni 2007 @ 18:36:47 #147
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50419233
    Zou wel lachen zijn..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50420292
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Nou, de manier waarop die vent zich presenteerde geeft mij sterk de indruk dat Eto'o er ook wel genoeg van heeft. Iedereen kan zien dat die 2 geen vrienden zijn, iets wat Eto'o vorige week zelf nog in dit programma zei, en 2 kapiteinen gaan er niet op 1 boot. Helemaal niet als 1 van die 2 niet even hard z'n best doet om een doel te bereiken. Als je hoort hoe weinig Ronaldinho traint is dat wel vaag. Verder denk ik dat Eto'o ook een slappe zak krijgt van het feit dat Rijkaard z'n broek niet aantrekt en Ronaldinho een trap onder z'n hol geeft.

    Als Milan met een goed bod komt, van zo'n 40 miljoen dan zal Barca die zeker accepteren. Denk je dat de situatie zoals die nu is nog veel langer stand houd?
    Rijkaard gaat toch weg? Probleem opgelost.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_50420378
    Als Rijkaard Chivu gaat halen zijn Quique en Mijatovic over een week nog niet uitgelachen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 13 juni 2007 @ 19:06:32 #150
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50420389
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Longmen het volgende:

    [..]

    Rijkaard gaat toch weg? Probleem opgelost.
    Volgens mij blijft Rijkaard. En als je Rijkaard weg haalt wil het niet zeggen dat die 2 vrienden zijn.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50420735
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
    Zou wel lachen zijn..
    Real verliest heus wel van Mallorca .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_50421098
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Real verliest heus wel van Mallorca .
    Dan worden AZ en Real beide uitgenodigd voor de loser Cup
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 13 juni 2007 @ 19:29:30 #153
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50421314
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Dan worden AZ en Real beide uitgenodigd voor de loser Cup
    Die prijs mag Real dan wel weer winnen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50423374
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Volgens mij blijft Rijkaard. En als je Rijkaard weg haalt wil het niet zeggen dat die 2 vrienden zijn.
    Zeker als hij geen kampioen wordt, zie ik niet waarom hij zou blijven... T is mooi geweest.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_50423438
    dat gaat niet. Want HtC blijft nog een jaar bij Ajax. Dus om meteen door te stromen naar Amsterdam moet ie iig nog een jaartje blijven
    pi_50423512
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef toma het volgende:
    dat gaat niet. Want HtC blijft nog een jaar bij Ajax. Dus om meteen door te stromen naar Amsterdam moet ie iig nog een jaartje blijven
    Oh ja is zo
    Maar Co kwam toch terug?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      donderdag 14 juni 2007 @ 18:41:54 #157
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50459403
    Laporta heeft het antwoord gevonden op alle problemen

    Vanaf volgend seizoen zal iedereen in de jeugd elftallen Catalaans moeten spreken om de identiteit van de club te behouden Jammer dat ie de ballen niet heeft om dat dan ook in het eerste team te introduceren. Daar zouden ze toch het goeie voorbeeld moeten geven als uithangbordje van de club.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      donderdag 14 juni 2007 @ 21:22:07 #158
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50465021
    Eto'o heeft gisteren te horen gekregen dat ie deze zomer mag vertrekken. De bron is OK, Cadena Ser.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      donderdag 14 juni 2007 @ 21:26:53 #159
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_50465205
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef jojomen4 het volgende:
    Laporta heeft het antwoord gevonden op alle problemen

    Vanaf volgend seizoen zal iedereen in de jeugd elftallen Catalaans moeten spreken om de identiteit van de club te behouden Jammer dat ie de ballen niet heeft om dat dan ook in het eerste team te introduceren. Daar zouden ze toch het goeie voorbeeld moeten geven als uithangbordje van de club.
    wat een belachelijk idee, gewoon Castellano gvd,, neppe kut catalanen !!!!
    Speel dan gvd ook alleen met Catalanen als je zo doet!!


    Gora Athletic !!!!
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      donderdag 14 juni 2007 @ 21:31:10 #160
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50465367
    Alsof een jong Braziliaantje Catalaans wil leren.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50466240
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
    Eto'o heeft gisteren te horen gekregen dat ie deze zomer mag vertrekken. De bron is OK, Cadena Ser.
    Eto' o gaat, Henry komt?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      donderdag 14 juni 2007 @ 23:20:47 #162
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50470074
    Op marca.com staat een filmpje waarin te zien is hoe Bryant naast het trainingsveld van Barcelona zit en hoe die intiem knuffelt met Ronaldinho. In de voorbereiding van zo'n belangrijke wedstrijd doen ze nog makjes aan bij Barca.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 15 juni 2007 @ 10:42:59 #163
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50478997
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Eto' o gaat, Henry komt?
    Ze zouden Henry erbij willen als 4e aanvallende crack, om Eto'o/Ronaldinho scherp te houden en ze spelen toch zoveel wedstrijden.

    Al lijkt het er wel steeds meer naar dat Eto'o gaat vertrekken.
      vrijdag 15 juni 2007 @ 10:44:07 #164
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50479028
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
    Op marca.com staat een filmpje waarin te zien is hoe Bryant naast het trainingsveld van Barcelona zit en hoe die intiem knuffelt met Ronaldinho. In de voorbereiding van zo'n belangrijke wedstrijd doen ze nog makjes aan bij Barca.
    Die Ronaldinho doet zelfs 5 minuten voor de wedstrijd nog kalm aan. Hij deed toen ik er was niet eens mee met de warming up maar was een beetje aan het hooghouden
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 15 juni 2007 @ 11:55:15 #165
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_50481406
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:

    [..]

    Die Ronaldinho doet zelfs 5 minuten voor de wedstrijd nog kalm aan. Hij deed toen ik er was niet eens mee met de warming up maar was een beetje aan het hooghouden
    Maradona wannab
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      vrijdag 15 juni 2007 @ 12:22:34 #166
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_50482262
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
    Alsof een jong Braziliaantje iemand Catalaans wil leren.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_50483353
    Weet iemand wanneer het speelschema komt van komend seizoen?
    Want ik ga dit jaar weer naar barca en wil eigenlijk net als vorig jaar het liefste een wedstrijdje mee pikken.
      vrijdag 15 juni 2007 @ 15:23:34 #168
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50488991
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
    Alsof een jong Braziliaantje iemand Catalaans wil leren.


    Zeker weten van wel
    pi_50560137
    Nou dat was het dan. Het aanvinklijstje is compleet.
    standaarddrinker
      zondag 17 juni 2007 @ 22:45:04 #170
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50560160
    Nou, seizoen zit erop.
    Madrid kampioen, maar dat wisten we vorige week al.
    Vreemd seizoen was dit.

    Anyway, Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, wie blijven er en wie gaan er weg..
    Worden interessante weken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50560202
    *wist dit seizoen uit haar geheugen*

    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      zondag 17 juni 2007 @ 22:46:13 #172
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50560230
    Sorry jongens. Volgend seizoen niet beter.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50560243
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
    Nou, seizoen zit erop.
    Madrid kampioen, maar dat wisten we vorige week al.
    Vreemd seizoen was dit.

    Anyway, Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, wie blijven er en wie gaan er weg..
    Worden interessante weken..
    Zeker weten.. Er moeten wel grote veranderingen plaatsvinden zeg.. Wat een ramp..
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      zondag 17 juni 2007 @ 22:47:22 #174
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50560282
    owja, MESSI

    Speelde wederom geweldig..!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50560360
    Helaas. Geen prijzen gepakt dit seizoen, op naar volgend seizoen dan maar
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_50560362
    Denk dat de eerste die weggaat Rijkaard is
    standaarddrinker
    pi_50560389
    In ieder geval zie je nu die fake-supporters niet meer..
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      zondag 17 juni 2007 @ 22:51:03 #178
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_50560484
    Helaasch jongens. Volgend seizoen beter.

    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
    pi_50560493
    jammer Barcelona is altijd mijn favoriete club uit het buitenland geweest. Had het ze wel gegund.
      zondag 17 juni 2007 @ 22:58:54 #180
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50560860
    Ik heb wel een vreemd gevoel nu, normaal ben ik er echt doodziek van.
    Maar dat was ik eerder dit seizoen, dit gaf Madrid nooit weer weg..

    Vreemde dag.

    Gaat een onrustige zomer worden op de transfermarkt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 17 juni 2007 @ 23:01:15 #181
    48241 Mindlight
    O+ Jaimie O+
    pi_50560973
    Jammer dit.
    Oud-Beijerland/Hilversum dus!
      zondag 17 juni 2007 @ 23:01:54 #182
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50561002
    Morgen Chivu, Henry, Abidal & Toure
    pi_50561040
    Oei wat zonde, ik baal hier stiekem wel een beetje van...
    pi_50561730
    Heeft Barcelona nu O prijzen dit seizoen?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      zondag 17 juni 2007 @ 23:18:47 #185
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50561770
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Heeft Barcelona nu O prijzen dit seizoen?
    NEEEE! Spaanse Super CUP
      zondag 17 juni 2007 @ 23:20:01 #186
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50561800
    Henry is al vast gelegd heb ik net gehoord op Cadena Ser.

    Ach, jullie kunnen weer een mooi aanvinklijstje maken voor volgend seizoen!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 17 juni 2007 @ 23:51:23 #187
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50562794
    Ga lekker in je eigen topic de man uithangen joh, pannekoek. Gefeliciteerd met je eerste titel in drie jaar, mazzel.
      zondag 17 juni 2007 @ 23:53:26 #188
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50562854
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
    Ga lekker in je eigen topic de man uithangen joh, pannekoek. Gefeliciteerd met je eerste titel in drie jaar, mazzel.
    Wie ben jij dan? Whahahahahahahahahahahaha Ik heb jou nog nooit eerder in een Spaans-voetbal-gerelateerd topic gezien!

    Hala Madrid!!!!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 17 juni 2007 @ 23:53:57 #189
    177966 notunreal
    Amsterdamse Football Club Ajax
    pi_50562869
    Heel erg jammer.. Barcelona speelt veel mooier, leuker om naar te kijken..
    Playstation 3 - This is Living!
    pi_50562889
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
      zondag 17 juni 2007 @ 23:56:53 #191
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50562951
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef jojomen4 het volgende:

    Wie ben jij dan? Whahahahahahahahahahahaha Ik heb jou nog nooit eerder in een Spaans-voetbal-gerelateerd topic gezien!
    Dan moet je misschien leren lezen. Maar ik zit er idd niet zo vaak als jij.
      maandag 18 juni 2007 @ 00:01:00 #192
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_50563080
    Tabloids staan morgen d'r weer vol van dat Henry naar Barca gaat, dus gefeliciteerd met die dikke vis!
      maandag 18 juni 2007 @ 05:46:22 #193
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_50566815
    Volgend jaar is de titel weer voor Barça!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_50569537
    Jammer dit. Erg teleurstellend seizoen toch wel uiteindelijk.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_50571337
    Barca is toch wel even flink gelollerpwned
    lekker faxen heel de dag echt genot
      maandag 18 juni 2007 @ 11:36:31 #196
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50571431
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 05:46 schreef DarkShine het volgende:
    Volgend jaar is de titel weer voor Barça!
    Winterkampioen ja, waren ze dit jaar ook.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50572144
    Met Rijkaard?
    quote:
    Voorzitter Laporta: 'Barcelona gaat renoveren - mét Frank Rijkaard'

    --------------------------------------------------------------------------------

    Datum: 18-jun-2007 09:34

    FC Barcelona besloot het seizoen zonder hoofdprijs. Voorzitter Joan Laporta kondigde daarom na afloop van de pyrrusoverwinning tegen Nastic (1-5) een renovatie aan. Over de toekomst van coach Frank Rijkaard bestaat geen twijfel. “We moeten een ideale puzzel in elkaar gaan zetten. De machine herbouwen, dat zal zeker onder Rijkaard gebeuren”, meldde de preses op TV3.

    “Het belangrijkste is om de absolute wil terug te laten keren, de motivatie moet worden vernieuwd. Er is behoefte aan een renovatie. Maar we moeten beseffen dat dit team ons veel glorie heeft gebracht. We zullen in een kalme atmosfeer beslissingen gaan nemen”, aldus Laporta. “We willen dat Samuel Eto’o en Ronaldinho blijven, zij hebben de laatste jaren de standaard gezet.”
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      maandag 18 juni 2007 @ 12:02:30 #198
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50572304
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef Longmen het volgende:
    Met Rijkaard?
    [..]
    Ja, met Rijkaard.
    Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
    Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
    Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50572770
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ja, met Rijkaard.
    Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
    Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
    Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
    OMG Van Basten ja
    Die koopt meteen Jan Bosboom van Argon en Theo de Wit van Fc Wilhelmina
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_50573179
    Is Ronald Koeman niks?
    standaarddrinker
    pi_50573259
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ja, met Rijkaard.
    Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
    Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
    Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
    Ja hij was enorm succesvol. Denk dat hij ook nog wel verder kan met deze ploeg. Hij liever dan Van basten of Koeman..
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      maandag 18 juni 2007 @ 13:48:50 #202
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50575900
    Post t hier ook maar ff:

    Vanavond beslist Gio of ie nog een jaar bij Barca blijft of dat ie naar Nederland komt (en dan dus evt. naar Feyenoord). En daar hangt dan ook weer vanaf of Makaay komt. Komt Gio dan komt ook Makaay zo werd gezegd door de verslaggever van RR. (Je kon er vergif op innemen dat als Gio komt Makaay ook komt).
      maandag 18 juni 2007 @ 13:55:18 #204
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50576072
    Tja, ik persoonlijk zou het wel jammer vinden als hij vertrekt.
    Misschien niet de beste verdediger (middenvelder), maar wel iemand die altijd 100% inzet toont.
    Hij heeft een goede mentaliteit en persoonlijkheid. Altijd de rust zelve en hij schijnt enorm goed in de groep te liggen.

    Maar als hij dan toch gaat vertrekken hoop ik dat het maar naar één club is, Feyenoord.! Want daar hoort hij thuis.

    Giovanni
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50576289
    baaaaaaaalen
    pi_50576880
    Is Abidal al binnen?
      maandag 18 juni 2007 @ 14:38:05 #207
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50577619
    Lyon en Barca lijken en bijna uit voor 14 miljoen.
      maandag 18 juni 2007 @ 14:47:01 #208
    159022 AminBen
    El Maestro
      maandag 18 juni 2007 @ 15:11:39 #209
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50578884
    Chivu
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      maandag 18 juni 2007 @ 15:23:49 #210
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50579299
    18 miljoen is veel te veel voor Chivu.
    pi_50579366
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
    Chivu
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_50579386
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Omnifacer het volgende:
    18 miljoen is veel te veel voor Chivu.
    Dat heet onderhandelen
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
      maandag 18 juni 2007 @ 15:28:33 #213
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50579518
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef partyyboyy het volgende:

    Dat heet onderhandelen
    True that. Ze kunnen beter Vermaelen halen trouwens.
    pi_50611922
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef EnactedChaos het volgende:
    Post t hier ook maar ff:

    Vanavond beslist Gio of ie nog een jaar bij Barca blijft of dat ie naar Nederland komt (en dan dus evt. naar Feyenoord). En daar hangt dan ook weer vanaf of Makaay komt. Komt Gio dan komt ook Makaay zo werd gezegd door de verslaggever van RR. (Je kon er vergif op innemen dat als Gio komt Makaay ook komt).
    En? Is de uitkomst van Gio al wereldkundig gemaakt?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_50611957
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:24 schreef Longmen het volgende:

    [..]

    En? Is de uitkomst van Gio al wereldkundig gemaakt?
    Als Gio, Hofland en Makaay naar Feyenoord gaan worden ze nog goed
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 15:25:44 #216
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50616458
    quote:
    'Zeven spelers mogen vertrekken bij Barça'

    19/6/2007 15:05

    Zeven spelers krijgen binnenkort van Txiki Begiristain te horen dat ze weg moeten bij Barcelona. Volgens Marca staan Juliano Belletti (foto), Silvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santi Ezquerro en Javier Saviola op het lijstje van de technisch directeur.

    Van het zevental is Saviola de enige die een aflopend contract heeft bij de onttroonde kampioen. De Argentijn vertelde maandag al dat hij moest vertrekken bij Barcelona. De zes anderen zullen van Begiristain te horen krijgen dat ze komend seizoen niet op (veel) speeltijd hoeven te rekenen.

    Ook Eidur Gudjohnsen, Rafael Márquez en Lilian Thuram zijn niet zeker van hun plaats bij Barcelona. Mochten de Blaugranas een goed aanbod ontvangen voor hen, dan mogen ze naar een andere club verkassen.
    Vaag verhaal. AC Milan zou interesse hebben in Edmilson (of Emerson), dan ga je nu toch niet zeggen dat die weg moet, dan verlaag je z'n waarde lekker.

    Ook vind ik het raar dat sommige spelers genoemd worden die het eigenlijk prima gedaan hebben, vooral Guily, die telkens goeie diepte brengt in het spel als dat nodig is. Ben van mening dat toch echt de grote jongens die het team moeten dragen hebben gefaald, en niet de mannen die in dit stuk genoemd worden (Gudjohnsson ook).
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 19 juni 2007 @ 15:34:29 #217
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50616747
    Ze willen Dos Santos die functie van Guily laten bekleden dacht ik, ik ken hem niet alleen.

    Guily had al aangegeven dat de kans 80% was dat hij vertrekt
      dinsdag 19 juni 2007 @ 15:57:37 #218
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_50617686
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ja, met Rijkaard.
    Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
    Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
    Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
    Laporta heeft vandaag weer aangegeven dat Barca met Rijkaard door wil

    Van Basten
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
    pi_50618167
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Vaag verhaal. AC Milan zou interesse hebben in Edmilson (of Emerson), dan ga je nu toch niet zeggen dat die weg moet, dan verlaag je z'n waarde lekker.

    Ook vind ik het raar dat sommige spelers genoemd worden die het eigenlijk prima gedaan hebben, vooral Guily, die telkens goeie diepte brengt in het spel als dat nodig is. Ben van mening dat toch echt de grote jongens die het team moeten dragen hebben gefaald, en niet de mannen die in dit stuk genoemd worden (Gudjohnsson ook).
    En Motta naar Ajax?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:00:31 #220
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50619905
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]


    Ook vind ik het raar dat sommige spelers genoemd worden die het eigenlijk prima gedaan hebben, vooral Guily, die telkens goeie diepte brengt in het spel als dat nodig is. Ben van mening dat toch echt de grote jongens die het team moeten dragen hebben gefaald, en niet de mannen die in dit stuk genoemd worden (Gudjohnsson ook).
    Nou nou, niet zo dramatisch Jojo. Ik weet dat je weer op Deco, Ronaldinho en Eto'o doelt, maar die hebben persoonlijk helemaal niet gefaald. Het hele team heeft het in een aantal wedstrijden af laten weten, soms door een verkeerde instelling, soms door een verkeerde tactiek en soms door persoonlijke fouten, en dan met name achterin. DAT heeft ons dit jaar de titel gekost, we hebben nog altijd meer doelpunten gescoord dan Madrid en we hebben er minder tegen, Ronaldinho, Messi en Eto'o (die ook nog eens lang geblesseerd is geweest samen met Messi) hebben het verder helemaal niet slecht gedaan. Ronaldinho misschien iets minder dan vorig seizoen, mag het een keertje?
    Het is niet het seizoen geworden zoals ik hem graag gezien had, maar om nou ENORM dramatisch te gaan doen, nee.

    Sommige spelers in die lijst die je daar opnoemt mogen wmb ook weg of vervangen worden, vergeet niet dat waarschijnlijk Bojan en Dos Santos ook bij de selectie komen volgend siezoen.

    Of er een grote naam weggaat?, ik moet het nog zien..
    Ik heb het gevoel dat Deco wel eens kon vertrekken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:09:34 #221
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50620270
    Persoonlijke fouten achterin hou je altijd maar als je in de 60 minuten van te voren 5 giga grote kansen niet afmaakt vind ik toch echt dat daar het probleem ligt. Je moet jezelf niet met Real vergelijken, want die speelde ook bagger.

    Als je problemen op wilt lossen moet je beginnen met de spelers die wekelijks speelden en niet hebben gepresteerd, niet de jongens die 90% van de wedstrijden op de bank zitten en dan 5 minuten voor tijd moeten invallen om er 2 in te trappen. Op het moment dat alles goed loopt en er gewonnen wordt zijn de grote sterren de mannnen die alles kunnen, op het moment dat er verloren wordt is het de schuld van de wisselspelers. Komt op zeg... Tuurlijk is het lastig om je grote mannen aan te pakken maar dat zou wel moeten gebeuren.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:14:14 #222
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50620483
    Laporta heeft vandaag tijdens een persconferentie gezegd dat ze een linksback, een centrale verdediger, 2 middenvelders en een aanvaller willen halen. Dit om wat specifieker te zijn.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50620492
    Over het gehele seizoen bekeken was Barcelona beter dan Real Madrid, we hebben ook meer gescoord inderdaad, alleen de regel dat het onderlinge resultaat eerst telt maakt Real Madrid kampioen. Daar komt bij dat Barcelona lang geen beroep heeft kunnen doen op Eto'o en Messi en het duurde ook weer even voordat ze echt in topvorm waren.
    Daardoor lag er dit jaar enorm veel druk op Ronaldinho, hij moest het allemaal maar doen steeds. Iedereen verwachtten steeds weer van hem dat hij de actie maakte. Ik geef toe dat Ronaldinho geen superseizoen heeft gedraaid en sommige wedstrijden was hij echt teleurstellend, maar zelfs de beste voetballer ter wereld speelt wel eens slechte wedstrijden.
    Jammer alleen dat die wedstrijden zo cruciaal waren (nutteloze rode kaart bijvoorbeeld).
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:16:11 #224
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50620560
    Toen Eto'o en Messi er weer bijkwamen begon het eigenlijk
    pi_50620567
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef jojomen4 het volgende:
    Laporta heeft vandaag tijdens een persconferentie gezegd dat ze een linksback, een centrale verdediger, 2 middenvelders en een aanvaller willen halen. Dit om wat specifieker te zijn.
    Ja, de verdediging is nog altijd vrij slecht bij Barcelona, daar moet echt wat aan gedaan worden.
    Verder moet Eto'o inderdaad een noemenswaardige vervanger hebben, met Gudjohnson red je het natuurlijk niet.
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:19:45 #226
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50620705
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef AminBen het volgende:
    Toen Eto'o en Messi er weer bijkwamen begon het eigenlijk
    Dat is de periode dat de helden de meeste punten verneukte, ze stonden toch nog voor op RM. Eto'o zou je nu moeten verkopen voor veel geld, je weet niet of die goed terug komt van z'n blessure (want dat heeft ie nog steeds niet laten zien, hoeveel goals in hoeveel duels?) en het blijft klote tussen hem en Ronaldinho, dat kan denk ik echt niet gelijmt worden. Eto'o wil hard werken en Ronaldinho.. tsja..dies gewoon lui net als Ronaldo.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50620888
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef jojomen4 het volgende:
    Laporta heeft vandaag tijdens een persconferentie gezegd dat ze een linksback, een centrale verdediger, 2 middenvelders en een aanvaller willen halen. Dit om wat specifieker te zijn.
    Ben benieuwd of Gio blijft met dat vooruitzicht, denk het wel eigenlijk.

    Hij zal toch z'n wedstrijdjes wel meepakken. Zeker als Rijkaard blijft zie ik m dit jaar niet vertrekken.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:33:26 #228
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50621254
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef jojomen4 het volgende:
    op het moment dat er verloren wordt is het de schuld van de wisselspelers. Komt op zeg... Tuurlijk is het lastig om je grote mannen aan te pakken maar dat zou wel moeten gebeuren.
    Niemand wordt gestraft, er is geen reden tot straffen.
    Er moet gewoon vers bloed komen, en sommige spelers komen domweg kwaliteit tekort imo, ik noem bv een Motta.
    En waarom zal je Ronaldinho of Eto'o eruit smijten? twee spelers die enorm geliefd zijn in Barcelona en enorm veel kwaliteit bezitten. Alleen om dat ene conflictje wat al lang weer is bijgepraat? Of denk je werkelijk dat als Ronaldinho niet bij Barcelona had gespeeld we dit siezoen we kampioen waren geworden?
    Ronaldinho en met name Eto'o zijn bijna niet te vervangen. Ik word dan ook doodmoe van al die geruchtjes de laatste tijd.
    Mocht Ronnie of Eto'o wel vertrekken dan zou ik dat doodzonde vinden

    Ik denk, dat het team om de volgende namen heen gebouwd gaat worden, en dat we een paar nieuwe namen gaan zien.
    Pure speculatie trouwens, want ik kijk er ook niet raar van op als er WEL een grote naam vertrekt.

    Messi, Eto,o, Ronaldinho, Puyol, Xavi (iniesta). Zambrotta


    Maar ik zie het allemaal wel de komende tijd, ik heb geen glazen bol en het is nu allemaal puur koffiedik kijken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:52 #229
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50621373
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Dat is de periode dat de helden de meeste punten verneukte, ze stonden toch nog voor op RM. Eto'o zou je nu moeten verkopen voor veel geld, je weet niet of die goed terug komt van z'n blessure (want dat heeft ie nog steeds niet laten zien, hoeveel goals in hoeveel duels?)
    Die komt echt wel weer terug op zijn oude niveau
    quote:
    en het blijft klote tussen hem en Ronaldinho, dat kan denk ik echt niet gelijmt worden. Eto'o wil hard werken en Ronaldinho.. tsja..dies gewoon lui net als Ronaldo.

    Je doet net alsof je er dagelijks bij bent op de training.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50683610


    Zo ziet Henry eruit in een Barca shirt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50683722
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef venomsnake het volgende:
    [afbeelding]

    Zo ziet Henry eruit in een Barca shirt.
    Wat een aanval zou dat (kunnen) zijn
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:07:58 #232
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_50693063
    Ik vind het toch wel verrassend dat ze Deco op de transferlijst hebben gezet (bron: Sport)

    Niet dat Deco nou zo ontzettend goed gespeeld heeft, maar het is wel een fenomenale speler, waarvan ik het gevoel had dat hij nog genoeg krediet bij Barca zou hebben om ook volgend jaar er nog te spelen.
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
    pi_50693407
    Ik ben ook gecharmeerd van Deco. Jammer dat Chelsea al voldoende middenvelders heeft, anders zou het mooi geweest zijn als Mourinho en hij weer samen konden werken.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:05 #234
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50693512
    Ik vond Deco nou niet zo heel erg sterk spelen in de wedstrijden die ik heb gezien van Barça dit seizoen. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50693695
    Naast Xavi verbleekt ie natuurlijk wel een beetje, maar Deco speelde niet echt slecht ofzo. Ook niet uitzonderlijk goed, gewoon een degelijk seizoen.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:32:23 #236
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50694138
    Iniesta is beter dan Xavi & Deco
    pi_50696732
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef AminBen het volgende:
    Iniesta is beter dan Xavi & Deco
    Klopt helemaal! Als Iniesta wat meer met gewichten gaat spelen kan hij absolute wereldklasse worden
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      donderdag 21 juni 2007 @ 19:49:22 #238
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50701901
    Iniesta is inderdaad de beste middenvelder, maar Deco is ook een uitstekende speler. Raar als ze hem idd op de transferlijst hebben gezet, maar je weet natuurlijk niet wat de reden daarvoor zou kunnen zijn.
    pi_50702295
    Het bericht komt van sport.es, die strooien net als de andere spaanse kranten met onzin de laatste weken. Maar dit bericht kon wel eens waar zijn.
    Ik heb al een hele tijd het idee dat Deco wel eens zou kunnen vertrekken. Hij speelde opzich weer een prima seizoen, misschien iets minder dominant aanwezig maar wel vrij constant.
    Als er één van de grote namen (Eto'o , Ronaldinho, Deco) gaat vertrekken dan is hij het denk ik.
    En Iniesta moet gewoon een basisplek volgend seizoen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50702504
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef venomsnake het volgende:
    [afbeelding]

    Zo ziet Henry eruit in een Barca shirt.
    ze kunnen bij Mundo ook al photoshoppen
    pi_50702808
    Ik ben voor 150 miljoen aangenomen als bankzitter

    Doe ik toch goed
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 21 juni 2007 @ 21:31:14 #242
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50705768
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef venomsnake het volgende:
    Het bericht komt van sport.es, die strooien net als de andere spaanse kranten met onzin de laatste weken. Maar dit bericht kon wel eens waar zijn.
    Ik heb al een hele tijd het idee dat Deco wel eens zou kunnen vertrekken. Hij speelde opzich weer een prima seizoen, misschien iets minder dominant aanwezig maar wel vrij constant.
    Als er één van de grote namen (Eto'o , Ronaldinho, Deco) gaat vertrekken dan is hij het denk ik.
    En Iniesta moet gewoon een basisplek volgend seizoen.
    Inderdaad. Heb niet voor niets een Barca-shirt met zijn naam erop

    Waarom trouwens altijd die A ervoor?
    pi_50706303
    quote:
    Barça drie maanden zonder Puyol


    Barcelona heeft een zware klap te verwerken gekregen. Carles Puyol zal door een knieblessure namelijk drie maanden aan de kant staan en de start van het nieuwe seizoen aan zich voorbij laten gaan.

    De aanvoerder van de Catalanen raakte gisteren in Zuid-Afrika geblesseerd tijdens het oefenduel tegen Mamelodi Sundowns (1-2), waar hij in de tweede helft in actie kwam. Vandaag werd de aard van de kwetsuur in een ziekenhuis in Barcelona vastgesteld.

    Naar verluidt zal Puyol (28) in september weer met de selectie mee kunnen trainen, waardoor hij sowieso de eerste competitieduels zal missen. Ook de EK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Letland komen te vroeg voor hem.
    Verdomme.!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 21 juni 2007 @ 22:07:31 #244
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_50707229
    Fuckheid. Naja... Jammer dan, is niet anders. Gelukkig hebben we Oleguer nog, als hij inmiddels wél weet hoe de buitenspelval werkt is dat ook best een goeie.
    pi_50707407
    Leuk altijd, die oefenpotjes voor het geld...
      vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:24 #246
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50727633
    Een goed begin is het halve werk:

    Edmilson waarschijnlijk 6 maanden out.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 13:55:05 #247
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50727703
    Chivu halen dus?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 22 juni 2007 @ 13:56:33 #248
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50727758
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
    Chivu halen dus?
    Als je de berichten moet geloven zijn ze daar inderdaad mee bezig.
    wmb is Chivu meer dan welkom.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:32 #249
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50727791
    wmb niet. Laat hem maar naar Madrid komen
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:46 #250
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50727905
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Omnifacer het volgende:
    Gelukkig hebben we Oleguer nog, als hij inmiddels wél weet hoe de buitenspelval werkt is dat ook best een goeie.
    Ik vond Oleguer een aatal keer vrij matig invallen, een paar dure foutjes gemaakt.
    Maar hij moet natuurlijk wel blijven, echte Catalaanse socialist. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:01:20 #251
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50727922
    Oleguer is altijd zo slecht met PES heft hij ook telkens buitenspel op
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50728236
    Chivu in een Barcelona shirt
    pi_50729999
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
    Oleguer is altijd zo slecht met PES heft hij ook telkens buitenspel op
    Je moet hem ook alleen gebruiken als RB en uitsluitend wanneer zijn conditiepijltje rood is
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:49:25 #254
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_50733998
    Gewoon Puyol, Thuram, Marquez en eventueel Edmilson gebruiken voor CB, en Zambrotta, Van Bronckhorst en Belletti voor RB.

    Oleguer gelijk van de hand doen, elke cent is meegenomen.
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
      vrijdag 22 juni 2007 @ 19:59:08 #255
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50740040
    AminBen zag het als eerste maar die meld het hier niet:

    Vice president van Barca meld de aankoop van Henry voor 24 miljoen euro.

    Duur voor een bankzitter, en exact de route die jullie niet (of wel ) in zouden moeten slaan. 1 Extra vedette die moet concurreren met het wilde stier die altijd stennis schopt
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:05:38 #256
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50740299
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    Je moet hem ook alleen gebruiken als RB en uitsluitend wanneer zijn conditiepijltje rood is
    Ik speel niet mét Barça godzijdank
    Alleen het aantal rode kaarten en strafschoppen die ik hem heb aangesmeerd offline zijn niet meer te tellen
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:08:30 #257
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50740397
    alle remmen los nu.

    Calderon doet Kaka, lekker puh
    pi_50740484
    AminBen zag het als eerste en die meld het hier wel:

    President van Real Madrid meld de aankoop van Kaka voor 24 miljoen euro.

    Duur voor een bankzitter, en exact de route die jullie niet (of wel ) in zouden moeten slaan. 1 Extra vedette die moet concurreren met het wilde stier die altijd stennis schopt


    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:13:44 #259
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50740585
    Het wilde stier dat.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50740654
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
    Het wilde stier dat.
    Yo Yo man! is spaans van origine volgens mij, kun je hem niet kwalijk nemen dus..
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:29:29 #261
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50741147
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    Yo Yo man! is spaans van origine volgens mij, kun je hem niet kwalijk nemen dus..
    *schaamt zich rot* 2 talig opgegroeid, telt dat?

    Was zo enthousiast dat ik er geen aandacht aan gaf. Heb daarna nog snel op unibet 400 euro gedropped op "Henry speelt voor Barca volgend seizoen" @2.75. Misschien dat ik daar nog iets mee win

    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50741326
    quote:
    Henry naar Barcelona

    Geschreven door Administrator
    Friday 22 June 2007


    Vandaag is Thierry Henry voor 24 miljoen euro verkocht aan Barcelona. De Fransman verruilt zijn oude vertrouwde Arsenal voor het beter presterende Barcelona.
    De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden. Wil Henry nog aan prijzen denken dan was het zeker niet bij Arsenal. De transfer was niet helemaal onverwacht; mede door de uitspraak van Eto'o vorige week: 'Ik speel volgend seizoen met Henry!'
    Volgend seizoen kunnen we kijken hoe het hem vergaat!

    www.nuldertien.net
    pi_50741442
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef nuldertien.net het volgende:

    [..]


    www.nuldertien.net
    De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden
    Gast, wat een flutartikel.


    En een flutsite.
    pi_50741532
    http://www.nu.nl/news/112(...)van_Real_Madrid.html

    Koeman naar Madrid, zal een echte Barcelona man toch niet doen?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_50741596
    Heeft Gio al een gouden handdruk gehad?
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:52:49 #266
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50741869
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Erasmusch het volgende:
    Heeft Gio al een gouden handdruk gehad?
    Gouden handdrukken krijg je alleen als je in de top werkt, en daar zit Barca al lang niet meer.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50742109
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Mindstate het volgende:

    [..]

    De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden
    Gast, wat een flutartikel.


    En een flutsite.
    Doe rustig man ... Het is gelijk geschreven toen het nieuws bekend werd. Dit is een primeur die meer gaat om het nieuw dan hoe het geschreven is.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:08:16 #268
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50742327
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef nuldertien.net het volgende:

    [..]

    Doe rustig man ... Het is gelijk geschreven toen het nieuws bekend werd. Dit is een primeur die meer gaat om het nieuw dan hoe het geschreven is.
    Welke primeur? De bron die het eerst met het nieuws komt is toch degene met de primeur? EFE.es dus.

    Ik weet niet of je het zelf geschreven hebt of dat je iemand van die site kent, indien dat het geval is kun je hem misschien vertellen dat ie beter een bron erbij kan zetten. Of het Henry is die het hem zelf heeft verteld of dat ie het van EFE.es (of Marca.com of As.com) overneemt; bron vermelden is wel zo netjes.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:11:49 #269
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_50742448
    Zou het wel jammer vinden want Thierry Henry = Arsenal en Arsenal = Thierry Henry
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:19:06 #270
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50742686
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    *schaamt zich rot* 2 talig opgegroeid, telt dat?

    Was zo enthousiast dat ik er geen aandacht aan gaf. Heb daarna nog snel op unibet 400 euro gedropped op "Henry speelt voor Barca volgend seizoen" @2.75. Misschien dat ik daar nog iets mee win

    Natuurlijk, ik vergeef het je
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:22:16 #271
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50742792
    Vind het toch beetje raar... dit is echt zo'n topper die echt niet op de bank wil zitten zoals een ouwe Thuram, Gio of jonge Iniesta.

    Als je met de grote 4 wil knallen (Ronie, Messi, Eto'o en Henry) dan kun je nog maar 2 echte middenvelders opstellen, waarvan Xavi en Deco er de grootste kansen hebben en die ook niet echt heel verdedigend ingesteld zijn. Dan heb je het nog niet eens over Iniesta die langzamerhand toch ook wel meer aanzien zal willen. Ben benieuwd.

    Eto'o geen vandaag in een interview aan dat die een "haat liefde verhouding heeft met Ronaldinho".
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:50:39 #272
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50743736
    Tsja, wat moet ik hier op zeggen.. Geen verkeerde speler natuurlijk.
    Eto'o loopt al een paar dagen te roepen dat hij met Heny gaat spelen..

    Of het roteren wordt of dat we anders gaan spelen is iets wat de toekomst moet uitwijzen. Ben wel erg benieuwd.. Henry tekent natuurlijk niet zomaar, dus daar zullen wel goede afspraken over zijn gemaakt.

    Wel een hele interessante ontwikkeling, de geruchten waren er natuurlijk maar moet wel een beetje aan het idee wennen zeg maar..

    Wat een start van de transferperiode..

    Jeetje zeg.. wat een nieuws.

    Anyway,



    Ben benieuwd..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:54:02 #273
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50743859
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:


    Wat een start van de transferperiode..
    Als je je supporters tijdens het seizoen laat stikken moet je ze snel nieuwe hoop geven he
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:54:50 #274
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_50743890
    Die Variante Excepcional heet niet voor niets zo denk ik. Dit lijkt me vrij onlogisch.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_50743906
    Het is nog steeds niet officieel of wel, van Henry? Dan maar hopen op dat ene procent dat het niet doorgaat.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:59:24 #276
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50744050
    Variante Excepcional, hou toch op zeg!

    "Zoals je in de tekeningen kunt zien is Henry op meerdere posities inzetbaar". Wat een BS! Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.

    Henry kan in een 2 spitsen systeem spelen en 3 spitsen waarbij hij de centrum spits is. Niet rechteraanvaller of linkeraanvaller, en helemaal al niet bij Barcelona waar je voornamelijk aan de lijn moet blijven hangen totdat je de bal hebt en naar binnen mag.

    Henry is een zwever die ruimte nodig heeft, die kun je niet ergens stallen.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 22:00:53 #277
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50744103
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
    Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.
    Ronaldinho kan alles.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50744135
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
    Variante Excepcional, hou toch op zeg!

    "Zoals je in de tekeningen kunt zien is Henry op meerdere posities inzetbaar". Wat een BS! Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.

    Henry kan in een 2 spitsen systeem spelen en 3 spitsen waarbij hij de centrum spits is. Niet rechteraanvaller of linkeraanvaller, en helemaal al niet bij Barcelona waar je voornamelijk aan de lijn moet blijven hangen totdat je de bal hebt en naar binnen mag.

    Henry is een zwever die ruimte nodig heeft, die kun je niet ergens stallen.
    Hij speelde eerst altijd als linkeraanvaller, was ie nooit zo'n geweldige speler, totdat ie ooit in de spits belandde.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 22 juni 2007 @ 22:04:00 #279
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50744210
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:

    [..]

    Hij speelde eerst altijd als linkeraanvaller, was ie nooit zo'n geweldige speler, totdat ie ooit in de spits belandde.
    Mmm.. waar was dat dan? Ik dacht dat ik hem op jonge leeftijd bij Monaco met Ikpeba in de spits zag staan.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_50744264
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Mmm.. waar was dat dan? Ik dacht dat ik hem op jonge leeftijd bij Monaco met Ikpeba in de spits zag staan.
    Bij Monaco en Juventus heeft hij toch echt vaak als linkeraanvaller gespeeld. Toen speelde hij ook wel in de spits, maar dit was dan vaak in een tweespitsensysteem, met drie was hij eigenlijk altijd de linker. Wenger haalde hem ooit naar het centrum, de rest is wel bekend dacht ik zo.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 22 juni 2007 @ 22:05:40 #281
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50744268
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Het is nog steeds niet officieel of wel, van Henry?
    Nee.. Het overvalt me ook een beetje allemaal.. In positieve zin dan.
    Ik ga even de spaanse en engelse sites lezen, toch wel nieuws dit..

    Dit gaat wel rond komen denk ik, staat werkelijk overal nu.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50744368
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nee.. Het overvalt me ook een beetje allemaal.. In positieve zin dan.
    Ik ga even de spaanse en engelse sites lezen, toch wel nieuws dit..

    Dit gaat wel rond komen denk ik, staat werkelijk overal nu.
    Spaanse kranten en Franse wel ja, Engelse heb ik nog niet zo gecheckt eigenlijk.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 22 juni 2007 @ 22:08:15 #283
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_50744383
    Jongens, dit gaat 200% zeker door, dat kan ik je verzekeren. Morgen ochtend zal het op de site van Barcelona staan denk ik zo. Straks iig lekker radio luisteren waarin het lang besproken zal worden. Misschien dat Eto'o zelf aan de lijn hangt omdat die een goeie vriend is van de presentator. Die hangt daar dagelijks z'n vuil op.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 22 juni 2007 @ 22:11:22 #284
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50744496
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

    [..]

    Spaanse kranten en Franse wel ja, Engelse heb ik nog niet zo gecheckt eigenlijk.
    Klik

    staat ook op sky sports en andere sites.
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef jojomen4 het volgende:
    Misschien dat Eto'o zelf aan de lijn hangt omdat die een goeie vriend is van de presentator. Die hangt daar dagelijks z'n vuil op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50745246
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Klik

    staat ook op sky sports en andere sites.

    al is het daarmee toch wel rond, dat is minder mooi
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_50745282
    quote:
    La Liga - Barca to complete Henry swoop

    La Liga - Barcelona will complete the signing of Thierry Henry from Arsenal soon for 24 million euros, according to reputable Spanish press agency EFE.
    FOOTBALL 2006-2007 Premiership Arsenal Henry - 0

    Henry, 29, has been linked with a move to the Camp Nou for over a year, with Barca openly expressing their admiration for the France striker.

    When contacted by Eurosport.yahoo.co.uk, Barcelona were loath to confirm that Henry would join in the next 24 hours.

    "We cannot confirm this information at this time," they stated.

    However Spanish press, led by respected newspaper El Mundo, said that club sources had revealed the imminent transfer and that a four-year contract would be announced in due course.

    Henry opted to remain at Arsenal after losing the Champions League final against the Blaugrana in 2006. He signed a four-year contract and seemed to have lost any will to move to the Catalan outfit after a spat on the field with captain Carles Puyol during the Paris match.

    Barca lost the Liga title to arch rivals Real Madrid on the final day of the season last weekend and have failed to live up to the high standards of the previous two seasons, leading president Joan Laporta to warn several "untouchable" stars that they would be shipped out to make way for fresh faces.

    The future of Cameroon striker Samuel Eto'o has been widely speculated upon in recent weeks, as has that of Brazil playmaker Ronaldinho.

    However the signing of Henry does not necessarily mean that one of these players will be sold. Eidur Gudjohnsen is perhaps more likely to exit after one season at the club.
    pi_50745321
    Nooit gedacht dat ik Henry ooit ga aanmoedigen....
    pi_50745410
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 22:31 schreef Skwish het volgende:
    Nooit gedacht dat ik Henry ooit ga aanmoedigen....
    Nooit gedacht dat ik misschien Barca ga volgen
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_50745657
    Even iets anders...
    Maar is het competitieprogramma voor volgend jaar al bekend? Of wanneer wordt het bekend gemaakt?
      zaterdag 23 juni 2007 @ 02:31:57 #290
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50751923
    Stukje uit een interview met Henry dat morgen in L’Equipe zou moeten verschijnen..
    quote:
    I still have to pass a medical on Monday. But yes, I have chosen Barcelona. I am going to sign there for the next four seasons … for the football they play, their history, their stadium. For Frank Rijkaard, who I grew up watching.
    bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:01 #291
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_50755362
    Hing al weken in de lucht
    pi_50755504
    Henry -- Barca
    pi_50756137
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef Grimm het volgende:
    Hing al weken jaren in de lucht
      zaterdag 23 juni 2007 @ 12:59:27 #294
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756649


    Nou, ik ben benieuwd hoe nu verder.. gaan we in een andere formatie spelen? komt er een rotatiesysteem? of vertrekt Eto'o naar Milan?
    Interessant allemaal.. Flinke emmer geld vragen voor Eto'o als toch naar Milan zou gaan.
    Ik heb bijna de hele nacht niet geslapen door dit nieuws (en ik slaap al zo slecht) want er staat een hoop te veranderen komend seizoen.

    Wie komen er nog meer en wie gaan er nog vertrekken? veel te spannend..

    Ik ben vooral blij met Henry omdat hij goed met jonge spelers om kan gaan, Bojan en Dos Santos komen zitten komend seizoen (waarschijnlijk) ook bij de selectie en die kunnen een hoop van hem leren. Geldt denk ik ook voor Messi trouwens.

    We gaan het zien..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50756685
    Zou Rijkaard het aandurven 4-2-4 te spelen? Zou echt geweldig zijn

    Zambrotta-Puyol-(Thuram/Aankoop)-(Abidal)

    ------------Xavi---------Iniesta----------------

    ------Messi------------------Ronnie---------
    --------------------Henry-----------------------
    --------------Eto'o------------------------------

    Speel je wel elke wedstrijd tegen minimaal 8 verdedigers

    Waarschijnlijk zal het niet gebeuren, maar dromen mag altijd toch
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:09:29 #296
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756895
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:11:09 #297
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756938
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 13:00 schreef Flashwin het volgende:
    Zou Rijkaard het aandurven 4-2-4 te spelen? Zou echt geweldig zijn

    Zambrotta-Puyol-(Thuram/Aankoop)-(Abidal)

    ------------Xavi---------Iniesta----------------

    ------Messi------------------Ronnie---------
    --------------------Henry-----------------------
    --------------Eto'o------------------------------

    Speel je wel elke wedstrijd tegen minimaal 8 verdedigers

    Waarschijnlijk zal het niet gebeuren, maar dromen mag altijd toch
    Beetje HEUL aanvallend
    Ziet er op papier leuk uit, maar vraag me af of we ooit in die formatie gaan spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:11:44 #298
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756952
    topic
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:01 #299
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756958
    vol
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:26 #300
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756975
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:56 #301
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50756985
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')