abonnement Unibet Coolblue
pi_49950713
Nani schijnt een groot talent te zijn, Anderson ken ik niet. Man U gaat deze zomer dus flink hun beurs opentrekken, Sir Alex had gelijk
pi_49951090
Ik hoop dat ze nog meer grote aankopen doen, net als Liverpool en Arsenal.

- Maakt de Premier League sterker. Ik houd wel van wat concurrentie.
- Heeft Chelsea geen uitzonderingspositie meer qua grote aankopen (al hebben ze dat nooit echt gehad, United heeft ook menig miljoenenaankoop gedaan de laatste jaren).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49951128
Arsenal mag wel eens wat aankopen gaan doen ja
pi_49960142
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

2 topaankopen hoor!
Als ik ManU fan was ....... fokking hell zeg! Ik ben reuzebenieuwd naar ManU volgend seizoen! Wel flink wat geld neergelegd voor die twee die zich eigenlijk nog moeten bewijzen en Hargreaves die één goede periode door heeft gemaakt.
pi_49960780
De overgang van Hargreaves is nu écht afgerond?
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:29:54 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49961021
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Smeich het volgende:

[..]

Als ik ManU fan was ....... fokking hell zeg! Ik ben reuzebenieuwd naar ManU volgend seizoen! Wel flink wat geld neergelegd voor die twee die zich eigenlijk nog moeten bewijzen en Hargreaves die één goede periode door heeft gemaakt.
Moet nog wel een spits bij en een verdediger, ik denk niet dat Ronaldo er weer 20 in schiet dit seizoen.
Nani en Anderson zijn goede spelers maar over 1 of 2 seizoenen dan zijn ze pas echt top.
zo heeft Arsenal er zo'n beetje een heel team van lol

Ja Hargreaves komt zeker weten
pi_49961030
Muntari van Udinese naar Portsmouth was hier nog niet vermeld.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_49961081
O en ook nog:

Tedescoa van Reggina naar Catania
Babu van Verona naar Catania
Migliaccio van Atalanta naar Palermo
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_49961237
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef Grimm het volgende:

[..]

Moet nog wel een spits bij en een verdediger, ik denk niet dat Ronaldo er weer 20 in schiet dit seizoen.
Nani en Anderson zijn goede spelers maar over 1 of 2 seizoenen dan zijn ze pas echt top.
zo heeft Arsenal er zo'n beetje een heel team van lol

Ja Hargreaves komt zeker weten
Ja, ik verwacht ook wel dat ze niet dit maar volgend seizoen echt de indruk gaan maken wat er van ze verlangt wordt, maar dat ze goed zijn
pi_49961446
Huntelaar blijft gewoon bij Ajax, het is maar even dat jullie dat weten
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:43:48 #61
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49961487
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
ook menig miljoenenaankoop gedaan de laatste jaren).
Maar geen 250 mio pond in 3 jaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49962292
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar geen 250 mio pond in 3 jaar.
Dat komt dan ook omdat Manchester United destijds al een topclub was en geen reden heeft om zoveel in korte tijd uit te geven.

Ik weet niet waar Liverpool meekomt, maar ik denk dat United de grootste transferhits zal hebben deze zomer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:50:50 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49963542
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat komt dan ook omdat Manchester United destijds al een topclub was en geen reden heeft om zoveel in korte tijd uit te geven.

Ik weet niet waar Liverpool meekomt, maar ik denk dat United de grootste transferhits zal hebben deze zomer.
Man U moest ook wel vervangers zoeken voor Giggs en d'r eentje bij op het middenveld.
Chelsea heeft vind ik wel goed ingekocht, jammer dat Robben en boulahrouz en dat soort mannen de kar niet kunnen trekken door verschillende redenen.
pi_49964811
Uiteraard, Giggs-Rooney-Ronaldo stonden dit jaar op eenzame hoogtevoorin bij de club. Goed voor United dat die wat concurrentie erbij krijgen. En met de verhoogde TV-gelden heb je ook weer wat meer mogelijkheden.

Ik verwacht dat Chelsea er nog een (centrale) verdediger bijhaalt en een aanvaller, want qua doelpunten moest het allemaal van Drogba of Lampard komen dit jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:49 #65
159022 AminBen
El Maestro
pi_49968715
Rooney is geen centrumspits, Fergie had beter geld uitgegeven voor een spits die zich al bewezen heeft als topper, met Rooney erachter.

Verder zie ik Anderson een goude bal winnen
pi_49968783
Kolk niet naar Twente, maar Vitesse is de gelukkige.
pi_49969045
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
Rooney is geen centrumspits, Fergie had beter geld uitgegeven voor een spits die zich al bewezen heeft als topper, met Rooney erachter.

Verder zie ik Anderson een goude bal winnen
United zal ook nog wel een topspits halen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:21 #68
159022 AminBen
El Maestro
pi_49969204
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

United zal ook nog wel een topspits halen.
Als dat is doorgeschemerd bij de contractbesprekingen had ik als Nani/Anderson voor Atletico/Spurs gekozen.
pi_49969732
Nani en Anderson zijn toch wingers? Die staan gaan dus concurreren met Giggs en Ronaldo. Rooney en een andere spits daar weer voor. Tenmiste zo zie ik United voor me.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49969811
Anderson speelt bij Porto meestal in de rug van de diepe spits, beetje als spelmaker. Denk echter niet dat hij daar in de Premier League moet gaan spelen, dat trekt ie fysiek nog niet. Dus zal wel op de vleugels gaan ja.

Muntari voor Portsmouth een topaanwinst!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:56:01 #71
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49969876
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef AminBen het volgende:

[..]

Als dat is doorgeschemerd bij de contractbesprekingen had ik als Nani/Anderson voor Atletico/Spurs gekozen.
Mwah die spelen hun wedstrijden straks echt wel, maar ik zou niet weten welke spits utd moet halen.
Ik geloof dat de hele serie A wel n's is langs geweest zoals adriano, Ibrahimovic, die van Sampdoria, Iaquinta etc.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:20:38 #72
159022 AminBen
El Maestro
pi_49970741
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Nani en Anderson zijn toch wingers? Die staan gaan dus concurreren met Giggs en Ronaldo. Rooney en een andere spits daar weer voor. Tenmiste zo zie ik United voor me.
Anderson als schaduwspits... dan slinken zijn kansen echt wel.
pi_49978700
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:

Muntari voor Portsmouth een topaanwinst!
Ik denk ook dat het een hele goeie aankoop is ja.

Enige nadeel van hem bij Udinese was z'n kaartenlast, maar in Engeland krijg je sowieso minder snel een prent, dus dat is daar in z'n voordeel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_49982721
Over leuke transfers gesproken.

Crespo van Inter naar Chelsea, voor 21 miljoen Euro, destijds.
Vorig jaar uitgeleend aan Inter.
Komend seizoen, nu bevestigd, ook uitgeleend aan Inter.

Zijn contract bij Chelsea loopt na dit seizoen af, en Inter heeft al aangegeven Crespo een 2 jarig contract te geven voor de periode 2008-2010. Maar aangezien ie transfervrij is, is dat wel een erg leuke deal voor Inter (en kapitaalvernietiging van Chelsea)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50029241
Energie Cottbus legt drie spelers vast:

Buitenspeler Eftathios Aloneftis, een 24-jarige international van Cyprus die van het Griekse Larisa komt.

Ook de eenvoudig Roemeens international Ovidiu Burca (27) van National Boekarest komt om de defensie te versterken.

Verder huren ze voor één seizoen de Bulgaarse spits Dimitar Rangelov (24) van Strasbourg.


Er gaan ook spelers weg en wel Kevin McKenna (naar Köln), Daniel Gunkel (naar Mainz) en Sydney (naar Kickers Offenbach). De Roemenen Sergiu Marian Radu en Vlad Munteanu waren al verkocht aan Wolfsburg.

Ook in Duitsland: Stanislav Sestak naar VfL Bochum, spits uit Slowakije. Moet Gkekas vervangen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')