abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195130
jaja, alweer 4 delen!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_195131
en weltruste iedereen, bis morruguh!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 02:47:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195132
Welterusten Borisje

Toch geinig, de helft van degenen die hier posten zijn niet meegeweest, en toch alweer 4 topics vol, we gaan de TARA-lijst zo nog voorbij.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:51:00 #4
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_195133
HET IS GEEN WEBSTRIJD!!!!

Gedraag jullie een beetje zeg! Jullie lijken wel een stelletje overenthousiaste kleuters! Nee, ff serieus

Juliie maken gebruik van dit forum alsof 't een chatbox is. Nieuw topic is snel gemaakt, ik weet 't. Maar met heel veel topics is 't bijna niet mogelijk om meerder discussie te voeren. Dus iets minder topics en ook het aantal postings wat omlaag. Klinkt raar, ik weet 't, maar postings van maar 1 zinnetje zijn hier ZEKER geen uitzondering! Als je niets te zeggen hebt post dan ook niks! Oja, er is ook een edit mogelijkheid. Dus 2 postings onder elkaar is al helemaal niet nodig.

'T is niet kwaad bedoelt hoor ookal klinkt 't wel zo. Maar 't zou gewoon nog veel leuker kunnen worden als iedereen zich een beetje aanpast.

Hopelijk komt 't een beetje over

[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 03 Oktober 1999).]

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
pi_195134
He Borisje,

Hier een berichtje van de jongen die achter je reed op het nu al legendarische moment. DE BOCHT. Ga je net weg als ik weer terug ben van stappen

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  zondag 3 oktober 1999 @ 03:12:00 #6
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_195135
Goed.. ik heb de helft niet meegemaakt...
Ik zie dat de Ball-missie enigszins geslaagd is! Congratulations

Ik hoop alleen dat de mensen die met "hummie" gaan praten maandag, niet worden omgepraat.. zodat V. er een "leuk" item van kan maken...

Oh ja, en ik las net Arjen's opmerking..
Let daar nou ook eens op, en hou d'r rekening mee! ( ik bedoel, ik kom net terug van het uitgaan, lees dit, en ik verander gewoon mijn posting, om antwoord te geven op Arjen *Big-Brother_himself!* )

Dus niet overvloedig veel postings!
Ik heb daar de TARAMONA-Hekel aan

* * * trustuh * * *

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

  zondag 3 oktober 1999 @ 07:02:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_195136
Ik vind het ook jammer dat ik er niet bij was!
Echt te gek wat jullie gedaan hebben, petje af!!!
Ik wacht met spanning op maandag en dinsdag!
-=***One nation under a groove***=-
  zondag 3 oktober 1999 @ 11:45:00 #8
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195137
Nou ff een reactie op wat er maandag gaat gebeuren:

Dit is zuiver een actie VOOR de bewoners, dus niet voor V. Dat ze met de actie accoord gaan is mooi meegenomen, maar dat wil ZEKER niet zeggen dat we ineens allemaal zijn omgeturnd. Uiteraard gaan we vrolijk verder met afplassen.
Deze actie is alleen maar gunstig, omdat we nu een contactpersoon (Hummie) hebben. Ook ben ik al het idee aan het uitwerken om met de LAATSTE uitzending, MET IEDEREEN DIE MEE WIL UITERAARD, aanwezig te zijn in de studio, misschien wel een aardige milleniumviering

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

  zondag 3 oktober 1999 @ 11:50:00 #9
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195138
Strak plan Ace!
Count me in... zonder tennisballen :-)
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_195139
aCe, strak plan, in topic message balls deel 3 stond ook al zoiets.

Misschien dat het samen georganiseerd kan worden?

Enneh... Arjen... inderdaad kunnen we volgende keer misschien beter naar de chatbox gaan. Maar als je met een klein groepje mensen tegelijk gaat forummen, dan lijkt het al snel op een chat he... da's niet te voorkomen.

  zondag 3 oktober 1999 @ 12:10:00 #11
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195140
Ik ga het maandag voorstellen aan H.vdT en maar kijken wat er kan....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_195141
Vraag meteen even hoe dat nou zit met die klok. Of hebben jullie gisteren al uitgevonden hoe de bewoners de tijd kunnen weten?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 13:04:00 #13
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195142
Hoe ze de tijd weten is allang bekend.
Ze horen de kerkklok slaan daar in de buurt.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

  zondag 3 oktober 1999 @ 13:20:00 #14
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195143
Morge iedereen...

weer wakker naar een aardig rondje nederland van afgelopen nacht en ik moet daluk naar de dokter om me tennis-arm te laten onderzoeken

anywayz,
count me in the millenium-aktie ed.. (kan er helaas maandagavond niet bij zijn )

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_195144
Serge, heb je hem zelf dan ook gehoord? De dichstbijzijnde kerkklok is 5 km verder op!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 13:39:00 #16
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_195145
Alvast een idee voor de volgende keer:
Vorm een menselijke piramide....
Only Dead Fish Go With The Flow
  zondag 3 oktober 1999 @ 14:25:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195146
Grote hijskraan huren en boven de BB tuin laten hangen. En dan gezellie gaan bungee-jumpen met de BB-meeting v2 ploeg.
Kunnen we misschien wel zelf de ongewenste bezoekers eruit "stemmen".
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195147
Ik ben nog vrij nieuw op dit forum dus ik weet niet precies wie er allemaal bij operation messageball betrokken waren, maar zat er bij die boodschappen ook een opbeurende boodschap voor Bianca? Ik hoorde haar gister namelijk tegen Bart en Sabine zeggen dat ze het wel eng vond dat er mensen over de schutting klommen, maar dat ze 'zo'n boodschap als van vanmiddag wel leuk vond'. Ze voelde zich weer helemaal goed en had er weer zin in zei ze. Ruud en Willem hadden het ook al over een boodschap voor Bianca en dat dat zo leuk voor haar was. Weten jullie hier meer van?

Wat jammer dat niemand hierop reageert want het lijkt me toch wel interessant omdat dit definitief kan aantonen of de ballen wel of niet zijn aangekomen. Komt het doordat ik nieuw ben dat niemand wil reageren of heeft niemand van operatie messageball dit bericht gelezen?

Wil iemand alsjeblieft reageren?????? Ik ben echt heel benieuwd!

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 04 Oktober 1999).]

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 15:46:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195148
We zijn ondertussen bezig met voorbereidingen van Operation Message Ball 2.


Dit zal pas over enkele weken plaats vinden, maar tips zijn altijd welkom

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 oktober 1999 @ 15:57:00 #20
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195149
Lijkt me geen goed plan, met de ballen GOOIEN waren ze uiteraard niet blij EN ze staan wel degelijk open voor goeie ideeen, wij hebben na vanmiddag meerdere contactpersonen en er zijn dus ook al ideeen voor een nieuw initiatief, zie maandag en dinsdag.....

WOW t flashed hier een beetje hevig.....

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

  zondag 3 oktober 1999 @ 16:08:00 #21
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195150
Nu nog een fusie tussen FOK!forum en BB.

Tis raar, onze geachte afgevaardigden krijgen de organies te spreken en bingo!. Heel goed te begrijpen dat als je 'ingewijd' wordt en er de platste journalistieke chantage op je wordt losgelaten (nu nog niets zeggen dan heb je de primeur) dat je daar voor valt. Ws had ik zelf netzo mee gedaan als ik er bij was geweest. Maar deze recalcitrante plek, begonnen met "BB ONTHULLINGEN!!!!!" is nu dus wel de deken geworden die echt nieuws bedekt.

Maar tsja, had ik er maar bij moeten zijn ...

(aub dan ook geen smakelijke proefjes meer hier, ga maar groepjesvormen per email/chat)

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:17:00 #22
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195151
GOED LEZEN !!!!!

In de rest van t forum staat duidelijk beschreven WAAROM dit nog ff "geheim" moet blijven, en ook staat er iets over vervolgacties, waar IEDEREEN DIE WIL mee kan doen, dus zeker geen opzet van ons om iets niet te vertellen en ook is mijn mening over V. ongewijzigd, ook dit is nog wel terug te vinden

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

  zondag 3 oktober 1999 @ 16:29:00 #23
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195152
Ja AcE ik heb goed gelezen, jij ook hoop ik;
Ik begrijp 't best. Ik zet alleen de ironie neer dat de plek waar de BB guerilla begon nu de plek is waar gezellie samen met V de inhoud van nieuwe uitzendingen bekokstoofd wordt. IRONIE toch ?

Trouwens, zoals alweer een nieuw topic hier laat zien ("Operatie Message Ball 2 ?!?!?! ") zit het er niet in dat we een 'spontane' tweede actie van de grond zullen krijgen zonder toestemming van V.

("Wat zullen we nu doen, Hummie? Ballen kan niet meer, heb jijzelf nog leuke ideetjes? Of Rolphie of Daphnie misschien")

Ach, de betekenis van spontaniteit was hier toch al herzien (Tara)

He, AcE, zo voelt 't nou als je afgeplast wordt hier. LOL en IRONIE, toch ??

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:34:00 #24
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_195153
Mr Natural haalt natuurlijk wel een interessant puntje aan!!!

Maareh Ace, zoals je al eerder reageerde...
Tuurlijk! Geheimhouden die zooi, anders is het hele verrassings-effect weg.....

(Zit er zwaar over te denken om mee te doen aan meeting 2, maarja moet ik dus ook met een interessant idee komen, iets nieuws, en da's moeilijk)

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

  zondag 3 oktober 1999 @ 16:45:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195154
Nog even AcE,
ik ben het echt wel eens met bennie24:
"Tuurlijk! Geheimhouden die zooi, anders is het hele verrassings-effect weg....."

Ik zal voortaan wat smilies erbij zetten voor de duidelijkheid (ironie = )

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195155
Bianca in de NRC

quote:

Op een dag kwam er een tennisbal over de schutting met daaraan een briefje waarin stond dat er een Internetsite over Ruud bestond.

Van wie was die bal?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_195156
Hoera dan maar,

't eerste officiele bericht dat de actie gelukt is!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')