SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door UIO_AMS op 12-06-2017 11:12:05 ]Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
Ik heb een goed geheugen van waar ik ben geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:57 schreef Bajskorv het volgende:
Mooie spreiding! Jammer dat ik het nooit bijgehouden heb, qua kilometers zou ik het lekker doen. Dit jaar alleen al zeker 200k.
Tuurlijk, kan al mijn verschillende routes nog wel opnoemen, heb ik volgens mij ook al eens gedaan. Maar kilometers wordt onmogelijk, heb geen idee hoe vaak ik naar Azie ben geweest, laat staan hoevaak in AMS-LHR gedaan hebquote:Op zondag 10 november 2013 00:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen van waar ik ben geweest.
Hoeveel km zou ik niet weten omdat ik sommige vluchten vaker heb gedaan dan ik me kan herinneren, maar de globale vluchtlijnen staan er wel op.
Ik hou niet eens van vliegen..
Jij weet toch ook wel globaal waar je bent geweest?
Twee keer 12 uur vliegen voor één meeting? Zwaar!quote:Op zondag 10 november 2013 01:18 schreef Bajskorv het volgende:
Vooral Azie. Daar ga ik soms voor 1 meeting naar op en neer... Dat vergeet je snel. Dit jaar heb ik al moeite mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic is een goede plaats voor een log.
[ Bericht 1% gewijzigd door Individual op 10-11-2013 09:53:08 (een hele duidelijke vergeten..) ]reset
Ik ben ook wel eens op en neer naar Perth gevlogen voor een meeting. Dat is de job helaas, was iets van 12 uur in Australie. Ik vind het gek genoeg niet zo bizar zwaar, slaap me suf in het vliegtuig.quote:Op zondag 10 november 2013 01:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Twee keer 12 uur vliegen voor één meeting? Zwaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Jersey-Guernsey is 39km en 20 minuten van minivliegveldje naar minivliegveldje in een minivliegtuigje. Beste vlucht.quote:Op zondag 10 november 2013 11:50 schreef Lemans24 het volgende:
Mulu-Miri was 96 km, minivliegveldje, ideaal. Helaas wel twee uur zitten wachten daar, vanwege vertraging door slecht weer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | 4 segment path: 6054 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) LIS (38°46'53"N 09°08'09"W) 221° (SW) 1148 mi LIS (38°46'53"N 09°08'09"W) SMA (36°58'17"N 25°10'14"W) 267° (W) 884 mi SMA (36°58'17"N 25°10'14"W) CCS (10°36'11"N 66°59'26"W) 246° (SW) 3171 mi CCS (10°36'11"N 66°59'26"W) PTY (09°04'17"N 79°23'00"W) 264° (W) 851 mi KWI (29°13'36"N 47°58'47"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 318° (NW) 2710 mi 2 segment path: 5944 mi RIO (22°54'S 43°14'W) CDG (49°00'35"N 02°32'52"E) 28° (NE) 5697 mi CDG (49°00'35"N 02°32'52"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 22° (N) 248 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) ABZ (57°12'07"N 02°11'52"W) 323° (NW) 438 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) MAN (53°21'13"N 02°16'30"W) 287° (W) 303 mi MAN (53°21'13"N 02°16'30"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 101° (E) 303 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) 258° (W) 231 mi LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 74° (E) 231 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) LGW (51°08'53"N 00°11'25"W) 251° (W) 227 mi LGW (51°08'53"N 00°11'25"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 67° (NE) 227 mi 2 segment path: 487 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) CPH (55°37'05"N 12°39'21"E) 51° (NE) 395 mi CPH (55°37'05"N 12°39'21"E) AAR (56°18'00"N 10°37'08"E) 302° (NW) 92 mi 2 segment path: 867 mi AAR (56°18'00"N 10°37'08"E) OSL (60°11'38"N 11°06'01"E) 4° (N) 270 mi OSL (60°11'38"N 11°06'01"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 207° (SW) 597 mi 3 segment path: 1167 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) OSL (60°11'38"N 11°06'01"E) 21° (N) 597 mi OSL (60°11'38"N 11°06'01"E) ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) 96° (E) 240 mi ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) KOK (63°43'16"N 23°08'35"E) 29° (NE) 330 mi 2 segment path: 856 mi VBY (57°39'46"N 18°20'46"E) ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) 354° (N) 139 mi ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 231° (SW) 718 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) BRS (51°22'58"N 02°43'09"W) 262° (W) 327 mi 2 segment path: 4594 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) EWR (40°41'33"N 74°10'07"W) 291° (W) 3656 mi EWR (40°41'33"N 74°10'07"W) MCO (28°25'46"N 81°18'32"W) 208° (SW) 937 mi 2 segment path: 4594 mi MCO (28°25'46"N 81°18'32"W) EWR (40°41'33"N 74°10'07"W) 24° (NE) 937 mi EWR (40°41'33"N 74°10'07"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 49° (NE) 3656 mi Total: 29560 mi |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | NRN (51°36'09"N 6°08'32"E) RAK (31°36'25"N 8°02'11"W) 213.1° (SW) 1557 mi FEZ (33°55'38"N 4°58'41"W) NRN (51°36'09"N 6°08'32"E) 21.2° (N) 1341 mi AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) BKK (13°40'52"N 100°44'50"E) 76.8° (E) 5727 mi AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) BKK (13°40'52"N 100°44'50"E) 76.8° (E) 5727 mi BKK (13°40'52"N 100°44'50"E) TPE (25°04'40"N 121°13'58"E) 56.5° (NE) 1547 mi TPE (25°04'40"N 121°13'58"E) SYD (33°56'46"S 151°10'38"E) 152.8° (SE) 4511 mi AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) JFK (40°38'23"N 73°46'44"W) 290.6° (W) 3643 mi JFK (40°38'23"N 73°46'44"W) AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) 49.0° (NE) 3643 mi FRA (50°01'35"N 8°32'35"E) JFK (40°38'23"N 73°46'44"W) 294.4° (NW) 3855 mi JFK (40°38'23"N 73°46'44"W) FRA (50°01'35"N 8°32'35"E) 50.5° (NE) 3855 mi FRA (50°01'35"N 8°32'35"E) FNC (32°41'52"N 16°46'28"W) 236.9° (SW) 1762 mi FNC (32°41'52"N 16°46'28"W) FRA (50°01'35"N 8°32'35"E) 39.8° (NE) 1762 mi CNS (16°53'09"S 145°45'19"E) BNE (27°23'03"S 153°07'03"E) 148.2° (SE) 862 mi BNE (27°23'03"S 153°07'03"E) AKL (37°00'29"S 174°47'30"E) 123.1° (SE) 1428 mi AKL (37°00'29"S 174°47'30"E) BNE (27°23'03"S 153°07'03"E) 291.4° (W) 1428 mi BNE (27°23'03"S 153°07'03"E) TPE (25°04'40"N 121°13'58"E) 326.6° (NW) 4187 mi TPE (25°04'40"N 121°13'58"E) BKK (13°40'52"N 100°44'50"E) 243.4° (SW) 1547 mi BKK (13°40'52"N 100°44'50"E) AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) 322.1° (NW) 5727 mi KUL (2°44'44"N 101°42'36"E) AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) 322.5° (NW) 6363 mi DPS (8°44'53"S 115°10'02"E) CGK (6°07'32"S 106°39'21"E) 286.6° (W) 611 mi CGK (6°07'32"S 106°39'21"E) HKG (22°18'32"N 113°54'53"E) 13.9° (N) 2015 mi PDG (0°52'30"S 100°21'07"E) CGK (6°07'32"S 106°39'21"E) 129.8° (SE) 565 mi HKG (22°18'32"N 113°54'53"E) AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) 324.4° (NW) 5773 mi AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) HKG (22°18'32"N 113°54'53"E) 61.5° (NE) 5773 mi AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) PMI (39°33'06"N 2°44'20"E) 187.1° (S) 886 mi PMI (39°33'06"N 2°44'20"E) AMS (52°18'31"N 4°45'50"E) 5.6° (N) 886 mi |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
We vliegen allemaal niet hoofdzakelijk om het vliegen, denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind reizen geweldig. Maar vliegen kan me niet heel erg boeien. Het enige wat op mijn bucketlist staat wat betreft vliegen is een dag verliezen door van de VS naar Azië te vliegen. Op maandag in het vliegtuig stappen en op woensdag uit te stappen.
Nee liever niet, maar.. necessary evil.quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We vliegen allemaal niet hoofdzakelijk om het vliegen, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
Echt noodzakelijk kwaad. Na een half uur heb ik het meestal al gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We vliegen allemaal niet hoofdzakelijk om het vliegen, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk om eens te doen idd Beetje eiland hoppenquote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Jersey-Guernsey is 39km en 20 minuten van minivliegveldje naar minivliegveldje in een minivliegtuigje. Beste vlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Dagoduck op 07-01-2017 14:24:28 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ter ere van mijn 100e vlucht, een kleine update. Totaal 186.634 mijl, oftewel 300.358 kilometers. Kleine 100k erbij in 4 jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:30 schreef ETA het volgende:
tijd voor een update, totaal op inmiddels 214625km. Ik houd het best netjes qua spreiding Ook redelijk mijn best gedaan om de Noord-Zuid spreiding zo groot mogelijk te krijgen
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vorige kaart:
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) 109° (E) 4928 km DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) DPS (08°44'53"S 115°10'02"E) 110° (E) 7843 km DPS (08°44'53"S 115°10'02"E) DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) 301° (NW) 7843 km DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 320° (NW) 4928 km AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) 83° (E) 10240 km KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) SYD (33°56'46"S 151°10'38"E) 133° (SE) 6579 km CNS (16°53'09"S 145°45'19"E) DRW (12°24'53"S 130°52'36"E) 285° (W) 1677 km ASP (23°48'24"S 133°54'08"E) MEL (37°40'24"S 144°50'36"E) 148° (SE) 1857 km MEL (37°40'24"S 144°50'36"E) KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) 305° (NW) 6306 km KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 323° (NW) 10240 km AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) 40° (NE) 1155 km ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 231° (SW) 1155 km NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) MAD (40°29'37"N 03°34'00"W) 215° (SW) 1443 km MAD (40°29'37"N 03°34'00"W) NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) 28° (NE) 1443 km NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) BCN (41°17'49"N 02°04'42"E) 197° (S) 1187 km BCN (41°17'49"N 02°04'42"E) NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) 14° (N) 1187 km AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) 258° (W) 371 km LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 74° (E) 371 km Total: 70752 km |
Spitsbergenquote:Op zondag 8 januari 2017 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh, toch weer 2 uur werk
[ afbeelding ]
Krim is ook Europaquote:Op zondag 8 januari 2017 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen in Europa gevlogen (nou ja, muv Simferopol dan...)
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:51 schreef miro86 het volgende:
Doen we alleen vakantie vluchten of ook voor werk? Bij mij komen er dan weinig nieuwe lijntjes maar wel honderden duizenden extra kilometers.
quote:Waar ben je ooit heen gevlogen?
Jazeker TRV / [REISVERSLAG] Spitsbergenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
Met welke website is die gemaakt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef DutchTrain het volgende:
Kaartje ook weer eens bijgewerkt tot en met vandaag.
[ link | afbeelding ]
Aha. Leuk dat je daar de uitstoot kan zien. Onhandig dat je je eerst moet registreren.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
flightdiary, wat nu van flightradar24 is.
my.flightradar24.comquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:57 schreef LordLynx het volgende:
Hoe krijgen jullie die kaart met die gegevens eronder? Ik zal er wel overheen kijken......
Dat is alleen mogelijk om vanaf nu bij te gaan houden of mis ik weer iets? Ik kan alleen departure dates en flight numbers ingeven, heb die info natuurlijk niet meer van oude vluchten....quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 2 segment path: 5100 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) DXB (25°15'10"N 55°21'52"E) 105° (E) 3215 mi DXB (25°15'10"N 55°21'52"E) MLE (04°11'30"N 73°31'45"E) 137° (SE) 1885 mi 2 segment path: 5100 mi MLE (04°11'30"N 73°31'45"E) DXB (25°15'10"N 55°21'52"E) 322° (NW) 1885 mi DXB (25°15'10"N 55°21'52"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 319° (NW) 3215 mi EIN (51°27'01"N 05°22'28"E) REU (41°08'51"N 01°10'02"E) 197° (S) 739 mi REU (41°08'51"N 01°10'02"E) EIN (51°27'01"N 05°22'28"E) 14° (N) 739 mi 2 segment path: 5812 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) FRA (50°02'00"N 08°34'14"E) 132° (SE) 228 mi FRA (50°02'00"N 08°34'14"E) LAS (36°04'48"N 115°09'08"W) 317° (NW) 5583 mi 2 segment path: 5583 mi LAX (33°56'33"N 118°24'28"W) KEF (63°59'06"N 22°36'20"W) 30° (NE) 4313 mi KEF (63°59'06"N 22°36'20"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 117° (SE) 1270 mi EIN (51°27'01"N 05°22'28"E) FAO (37°00'52"N 07°57'57"W) 218° (SW) 1193 mi FAO (37°00'52"N 07°57'57"W) EIN (51°27'01"N 05°22'28"E) 29° (NE) 1193 mi 2 segment path: 6147 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) ATL (33°38'12"N 84°25'40"W) 292° (W) 4401 mi ATL (33°38'12"N 84°25'40"W) LAS (36°04'48"N 115°09'08"W) 284° (W) 1747 mi 2 segment path: 5891 mi LAS (36°04'48"N 115°09'08"W) JFK (40°38'24"N 73°46'43"W) 69° (E) 2248 mi JFK (40°38'24"N 73°46'43"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 49° (NE) 3643 mi Total: 37497 mi |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) 109° (E) 3062 mi DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) DPS (08°44'53"S 115°10'02"E) 110° (E) 4873 mi DPS (08°44'53"S 115°10'02"E) DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) 301° (NW) 4873 mi DOH (25°16'23"N 51°36'29"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 320° (NW) 3062 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) 83° (E) 6363 mi KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) SYD (33°56'46"S 151°10'38"E) 133° (SE) 4088 mi CNS (16°53'09"S 145°45'19"E) DRW (12°24'53"S 130°52'36"E) 285° (W) 1042 mi ASP (23°48'24"S 133°54'08"E) MEL (37°40'24"S 144°50'36"E) 148° (SE) 1154 mi MEL (37°40'24"S 144°50'36"E) KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) 305° (NW) 3918 mi KUL (02°44'44"N 101°42'36"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 323° (NW) 6363 mi ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 231° (SW) 718 mi ARN (59°39'07"N 17°55'07"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 231° (SW) 718 mi NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) MAD (40°29'37"N 03°34'00"W) 215° (SW) 896 mi MAD (40°29'37"N 03°34'00"W) NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) 28° (NE) 896 mi NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) BCN (41°17'49"N 02°04'42"E) 197° (S) 737 mi BCN (41°17'49"N 02°04'42"E) NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) 14° (N) 737 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) 258° (W) 231 mi LHR (51°28'39"N 00°27'41"W) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 74° (E) 231 mi NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) TLL (59°24'48"N 24°49'58"E) 46° (NE) 906 mi TLL (59°24'48"N 24°49'58"E) NRN (51°36'09"N 06°08'32"E) 242° (SW) 906 mi AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) VIE (48°06'37"N 16°34'11"E) 114° (SE) 598 mi VIE (48°06'37"N 16°34'11"E) AMS (52°18'31"N 04°45'50"E) 303° (NW) 598 mi Total: 46971 mi |
Sure? Is best veel hoor, honderdenquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:43 schreef remlof het volgende:
In ieder geval honderden keren naar Milaan
1 | EHAM-LGMT, LGMT-EHAM, EHAM-JMK, JMK-EHAM, EHAM-KLX, KLX-EHAM, EHAM-AOK, AOK-EHAM, EHAM-AOK, AOK-EHAM, EHAM-AOK, AOK-EHAM, EHAM-DLM, DLM-HER, HER-EHAM, EHAM-AOK, AOK-EHAM, EHAM-CAI, AMM-FRA, FRA-EHAM, EHAM-PFO, PFO-EHAM, EHAM-TLS, TLS-EHAM, KRK-EHAM, EHAM-FCO, FCO-PMO, PMO-MXP, MXP-EHAM, EHAM-HER, HER-EHAM, EHAM-LTN, LGW-EHAM, EIN-REU, REU-EIN, EHAM-ORD, ORD-SFO, SFO-ORD, ORD-EHAM, EHAM-EDI, EDI-EHAM, EHAM-EDI, EDI-EHAM, EHAM-HKG, HKG-AKL, CHC-AKL, AKL-HKG, HKG-EHAM, EHAM-ORD, ORD-LAX, LAX-FRA, FRA-EHAM, GRQ-GDN, GDN-GRQ, EHAM-SVQ, SVQ-EHAM |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 | EHAM LGMT 123° (SE) 122° (SE) 1,388 mi LGMT EHAM 318° (NW) 314° (NW) 1,388 mi EHAM JMK 128° (SE) 127° (SE) 1,431 mi JMK EHAM 322° (NW) 318° (NW) 1,431 mi EHAM KLX 135° (SE) 134° (SE) 1,346 mi KLX EHAM 327° (NW) 323° (NW) 1,346 mi EHAM AOK 128° (SE) 127° (SE) 1,602 mi AOK EHAM 324° (NW) 319° (NW) 1,602 mi EHAM AOK 128° (SE) 127° (SE) 1,602 mi AOK EHAM 324° (NW) 319° (NW) 1,602 mi EHAM AOK 128° (SE) 127° (SE) 1,602 mi AOK EHAM 324° (NW) 319° (NW) 1,602 mi EHAM DLM 123° (SE) 122° (SE) 1,589 mi DLM HER 246° (SW) 241° (SW) 223 mi HER EHAM 326° (NW) 321° (NW) 1,543 mi EHAM AOK 128° (SE) 127° (SE) 1,602 mi AOK EHAM 324° (NW) 319° (NW) 1,602 mi EHAM CAI 128° (SE) 127° (SE) 2,044 mi AMM FRA 320° (NW) 315° (NW) 1,893 mi FRA EHAM 315° (NW) 313° (NW) 228 mi EHAM PFO 121° (SE) 120° (SE) 1,828 mi PFO EHAM 320° (NW) 315° (NW) 1,828 mi EHAM TLS 196° (S) 195° (S) 619 mi TLS EHAM 013° (N) 013° (N) 619 mi KRK EHAM 289° (W) 284° (W) 669 mi EHAM FCO 151° (SE) 150° (SE) 806 mi FCO PMO 170° (S) 167° (S) 254 mi PMO MXP 338° (N) 335° (NW) 561 mi MXP EHAM 340° (N) 338° (N) 495 mi EHAM HER 131° (SE) 130° (SE) 1,543 mi HER EHAM 326° (NW) 321° (NW) 1,543 mi EHAM LTN 264° (W) 263° (W) 221 mi LGW EHAM 067° (NE) 068° (E) 227 mi EIN REU 197° (S) 196° (S) 739 mi REU EIN 014° (N) 014° (N) 739 mi EHAM ORD 300° (NW) 299° (NW) 4,120 mi ORD SFO 272° (W) 276° (W) 1,846 mi SFO ORD 070° (E) 056° (NE) 1,846 mi ORD EHAM 045° (NE) 049° (NE) 4,120 mi EHAM EDI 311° (NW) 310° (NW) 415 mi EDI EHAM 124° (SE) 126° (SE) 415 mi EHAM EDI 311° (NW) 310° (NW) 415 mi EDI EHAM 124° (SE) 126° (SE) 415 mi EHAM HKG 062° (NE) 061° (NE) 5,773 mi HKG AKL 135° (SE) 138° (SE) 5,688 mi CHC AKL 016° (N) 352° (N) 463 mi AKL HKG 305° (NW) 285° (W) 5,688 mi HKG EHAM 324° (NW) 327° (NW) 5,773 mi EHAM ORD 300° (NW) 299° (NW) 4,120 mi ORD LAX 262° (W) 265° (W) 1,744 mi LAX FRA 031° (NE) 019° (N) 5,806 mi FRA EHAM 315° (NW) 313° (NW) 228 mi GRQ GDN 075° (E) 073° (E) 495 mi GDN GRQ 265° (W) 259° (W) 495 mi EHAM SVQ 211° (SW) 210° (SW) 1,151 mi SVQ EHAM 023° (NE) 025° (NE) 1,151 mi Total: 93,527 mi (150.517 kilometers) Average: 1,671 mi (2.689 kilometers) |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
30 vluchten, 73034 km.
Log:En allemaal in de laatste 3-4 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | Code Source Location EHEH DAFIF Eindhoven, NB, NL EHGR DAFIF Breda [Gilze-Rijen AB], NB, NL EHAM DAFIF Amsterdam [Schiphol], NH, NL EGKK AIP London [Gatwick Airport], Surrey, ENG, GB EFHF AIP Helsinki [Malmi], 18, FI EFRO AIP Rovaniemi, 10, FI OMDB DAFIF Dubai [Intl], DU, AE WSSS AIP Singapore [Changi Intl], SG NZAA AIP Auckland [Intl], AUK, NZ NZWR AIP Whangarei, NTL, NZ PHNL FAA Honolulu [Daniel K Inouye Intl], Oahu, HI, US KLAX FAA Los Angeles [Intl], CA, US EHLW DAFIF Leeuwarden [Leeuwarden AB], FR, NL EHGG DAFIF Groningen [Eelde], DR, NL LOWW DAFIF Wien (Vienna) [Vienna Intl (Schwechat)], 9, AT LCLK DAFIF Larnaca, CY CYYZ AIP Toronto [Lester B. Pearson Intl], ON, CA CYYC AIP Calgary [Intl], AB, CA EGPH AIP Edinburgh [Edinburgh Airport (RAF Turnhouse)], Midlothian, SCT, GB VTBS DAFIF Bangkok [Suvarnabhumi Bangkok Intl], 11, TH WIII DAFIF Jakarta (Tangerang) [Soekarno-Hatta Intl (Cengkareng Airport)], BT, ID KATL FAA Atlanta [Hartsfield - Jackson Atlanta Intl], GA, US KMGE FAA Marietta [Dobbins Air Reserve Base Airport], GA, US EHVK DAFIF Uden [Volkel AB], NB, NL EHWO DAFIF Bergen op Zoom [Woensdrecht AB], NB, NL TNCA DAFIF Aruba (Oranjestad) [Reina Beatrix Intl (Queen Beatrix Intl])], AW SMJP DAFIF Paramaribo (Zanderij, Zandery) [Johan Adolf Pengel Intl (Paramaribo-Zanderij Intl)], PR, SR ENGM DAFIF Oslo [Oslo Airport Gardermoen], 02, NO KJFK FAA New York [John F Kennedy Intl], NY, US LTCJ DAFIF Batman [Batman Military Air Base], 72, TR OAKN AIP Kandahar (Qandahar) [Intl], KAN, AF ORBI AIP Baghdad [Intl (Saddam Intl, Al Anbar Airport)], IQ LJLJ DAFIF Ljubljana [Ljubljana Joze Pucnik (Brnik)], SI ENVA DAFIF Trondheim (Stjørdal) [Vaernes], NO FNLU DAFIF Luanda [Aeroporto 4 de Fevereiro], LUA, AO GMMX DAFIF Marrakech [Menara], MA UUEE AIP Moscow [Sheremetyevo Intl], MOS, RU HECA DAFIF Cairo [Intl], C, EG LQSA DAFIF Sarajevo [Intl], BA OAKB AIP Kabul [Hamid Karzai Intl], KAB, AF LPAR DAFIF Alverca (Vila Franca de Xira) [Alverca AB], 11, PT KTBN FAA Fort Leonard Wood [Waynesville-St. Robert Regional Forney Field], MO, US |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2005:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2007:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2008:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2010:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2012:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2017:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat dit niemand wat boeit maar ik vind het gewoon leuk voor mezelf om op een rijtje te hebbenTop 7 luchthavens:
1. Amsterdam - 37 keer
2. Newark - 7 keer
3. London Heathrow - 4 keer
3. London Luton - 4 keer
5. Eindhoven - 3 keer
5. Miami - 3 keer
5. Seattle- 3 keer
Top 7 maatschappijen:
1. KLM - 11 vluchten
2. Transavia - 7 vluchten
3. British Airways - 6 vluchten
3. United/Continental - 6 vluchten
5. American Airlines - 5 vluchten
6. Delta - 4 vluchten
6. Easyjet - 4 vluchtenzondag 4 maart 2018 @ 11:04:07 #292#ANONIEM
quote:Op zaterdag 18 november 2017 02:43 schreef Jappie_Sea het volgende:
[ afbeelding ]
1999:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2005:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2007:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2008:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2010:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2012:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2017:Zat je tussen 2000 en 2005 in het gevang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat dit niemand wat boeit maar ik vind het gewoon leuk voor mezelf om op een rijtje te hebbenvrijdag 25 mei 2018 @ 19:54:18 #293ETA
European Travel AuthorWe zijn 16 maanden verder sinds mijn laatste post. Na 6 maanden geen enkele vlucht te hebben gemaakt, in de laatste 10 maanden 30 vluchten kunnen toevoegen dankzij een nieuwe baan En teller van aantal bezochte landen staat op 54-56, afhankelijk hoe je telt
Nieuw overzicht:
~390.000km, bijna 90.000km in 10 maanden, bijna net zoveel in de 4 jaar ervoor.
Top 7 vliegvelden (aantal keer opgestegen+geland):
- AMS (67x)
- DXB (14x)
- MAD (10x)
- BKK (9x)
- SIN (8x)
- CDG (8x)
- IST (8x)
Totaal 487 uur in de lucht gezeten, waarvan ~100 uur in laatste 10 maanden.
Edit: Huidige frequent flyer status: Nergens hoger dan begin status, ik ben niet zo loyaal blijkbaar Even alles uitgezocht, de 130 vluchten waren met 33 verschillende maatschappijen.
Luchtvaartmaatschappijen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud overzicht:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:11 schreef ETA het volgende:
[..]
Ter ere van mijn 100e vlucht, een kleine update. Totaal 186.634 mijl, oftewel 300.358 kilometers. Kleine 100k erbij in 4 jaar.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vorige kaart:
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door ETA op 26-05-2018 00:38:13 ]Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!Dr_Flash
CubeMeisterHey nog iemand die naar Spitsbergen geweest isSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenzaterdag 26 mei 2018 @ 18:37:48 #297ETA
European Travel AuthorUiteraard, alle coole mensen gaan naar Spitsbergenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey nog iemand die naar Spitsbergen geweest isKwaliteitsmanager bij een grote biermerk.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:21 schreef Tomodachi het volgende:
Wow! Wat voor droombanen hebben jullie om zo vaak te mogen vliegen?Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!Waarom gebruik jij niet Flightdiary?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:37 schreef ETA het volgende:
[..]
Uiteraard, alle coole mensen gaan naar Spitsbergen
[..]
Kwaliteitsmanager bij een grote biermerk.vrijdag 27 juli 2018 @ 14:40:55 #299indahnesia.com
Snotaap!2018 tot op heden 33 vluchten. En ja, ik woon in Indonesie.
Binnenkort een rondje Oost-Indonesie met een stuk of 10-12 vluchten en vluchtjes denk ik. Ff plannen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: