abonnement Unibet Coolblue
pi_49142464
Deel 4 in een reeks over één van de grootste rockers allertijden, met op de valreep in deel 3 nog een positief gestemd bericht:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef Fargo het volgende:
Update van een 'insider'...

A quick update along with some good news and bad news. The good news from the studio is that a number of new songs have been completed for the new CD/Album. All of the songs were initially recorded solo with different members from the ESB making studio appearances to lay down certain tracks. As a result, different versions of SOME of the songs have been completed. Some of the songs with members of the band are true rockers while others, to include the ones recorded solo or with Bruce playing different instruments, mirror some of the slower songs from The Rising. All-in-all the next month or so will focus on the selection of "the right" version of the songs to be included on the album. Although not all the members of the ESB will have participated in the recording of this album, as of this date, a number of songs on this upcoming CD/Album lend themselves to the inclusion of the full band. Like other recording sessions and with increasing frequency, Bruce is recording a number of these songs playing all of the instruments. Technology, confidence in playing a variety of instruments, and a home studio have had a significant on recording overall and this CD/Album in particular. With the business side of finalizing the album to take the next couple of months (photography, production, distribution schedule etc.) look for the release to happen not until September since July is usually the vacation month. At this time, the recording has been given a project name, but the title of the CD/Album has yet to be decided. Now the bad news, with the pace of the recording, the tour will take place. At this time the month of September is shaping up as the rehearsal month with October being the tentative start date. Also, there are lots of discussion about the tour opening in Europe, but that is tentative at this time. Bottom line is that a new album and tour, as of right now, will most likely be here before the leaves fall.

Beetje vreemd 'slecht nieuws', want dit is het beste nieuws wat ik sinds tijden heb gehoord
Linkje naar het vorige deel: Springsteen #3. Held!

Discografie
Greetings from Asbury Park N.J.

The wild, the innocent and the E-Street Shuffle

Born to run

Darkness on the edge of town

The river

Nebraska

Born in the U.S.A.

Live 1975-85

Tunnel of love

Human touch

Lucky town

(Un)plugged

Greatest hits

The ghost of Tom Joad

18 Tracks

Live in New York City

The rising

The essential

Devils & dust

Seeger sessions


Bruce online
www.brucespringsteen.net
www.betrue.nl
www.trampslikeus.nl (Het Springsteenforum)
www.backstreets.com
www.greasylake.org
En meneer heeft nog een eigen startpagina ook: http://brucespringsteen.startpagina.nl

Norrage kwam met een eigen linkje: http://www.last.fm/user/Norrage/journal/2006/11/28/278508/

[ Bericht 2% gewijzigd door DevilsAndDust op 08-05-2007 14:36:32 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49142550
Wat een gave OP!! En ik sta erin

Maar goed werk hoor, ben weer trots op je!
pi_49142706
Ben je dat niet altijd dan?

Wat is die hoes van Lucky Town verdomd lelijk ook eigenlijk hè...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49142793
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je dat niet altijd dan?

Wat is die hoes van Lucky Town verdomd lelijk ook eigenlijk hè...
Hij heeft eigenlijk maar weinig hoogstaande hoesjes. Wel een paar hele mooie...maar over het algemeen safe, slap en simpel!

Fargo - altijd trots op zijn Devil...
pi_49142870
Wooh @ the OP
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Fargo het volgende:

[..]

Waar woon je, vriend? En heb je al eens een keer ergens gelegen?
Delft, en om eerlijk te zijn, vol schaamte in mijn hart, heb ik nog nergens een keer gelegen...(vooral bij gebrek aan een vriendenkring die dezelfde muzieksmaak heeft als ik )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49142916
Er zijn ook maar twee waar ie niet zelf op staat... en Nebraska is nu juist één van de mooisten. Born to run en Devils and Dust (ik wil dit steeds aan elkaar typen ) volgen dan. Volgens mij tenminste. En die foto van Essential is wel euh, sexy. .

Devil - kusje doet aan Fargo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49142963
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef Norrage het volgende:
Wooh @ the OP
[..]

Delft, en om eerlijk te zijn, vol schaamte in mijn hart, heb ik nog nergens een keer gelegen...(vooral bij gebrek aan een vriendenkring die dezelfde muzieksmaak heeft als ik )
Ik heb ook nog nooit gelegen hoor, tot nu toe heeft mijn broer (veel grotere fan dan ik) altijd nog een kaartje voor mij kunnen bemachtigen. Maar het hoort erbij eigenlijk hè...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49142997
Born to Run staat ie inderdaad het mooist op maar ook live 1975 is een alleraardigste.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143052
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit gelegen hoor, tot nu toe heeft mijn broer (veel grotere fan dan ik) altijd nog een kaartje voor mij kunnen bemachtigen. Maar het hoort erbij eigenlijk hè...
iemand die een grotere fan is dan jij?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143094
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

iemand die een grotere fan is dan jij?
Ik weet niets van Bruce vergeleken met m'n broer en zwager.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49143133
Moet je daar niet wat aan doen dan? (sorry als dit begint te lijken op een chat)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143171
Ik doe m'n best! Concertervaring wil ik
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:26:21 #13
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49143255
En niet alleen die van Lucky Town is niet bepaald mooi te noemen.
Niet uit Galilea
pi_49143293
Hij is tenminste wel fotogenieker dan ik
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143349
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Judas.Iskariot het volgende:
En niet alleen die van Lucky Town is niet bepaald mooi te noemen.
Human Touch
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49143414
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Norrage het volgende:
Hij is tenminste wel fotogenieker dan ik
Soms kijkt ie wel echt stom, hehe. Maar als iemand als Anton Corbijn foto's van je maakt, kan dat toch ook bijna niet mis gaan... Zeker niet als toch niet lelijke man.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49143513
Misschien leuk om een linkje naar mijn last.fm journal(letje) neer te zetten. Krijg ik misschien ietsje meer reacties...
Ik kan natuurlijk hele artikelen schrijven over hoe geweldige Bruce is, maar dat is misschien wat overbodig voor de echte fan...Misschien vinden jullie het leuk http://www.last.fm/user/Norrage/journal/2006/11/28/278508/

Gaat eigenlijk vooral over mijn stelling dat Bruce op zich, songwise, niet zo'n ongelooflijke artiest is maar dat het juist de passie die hij erin legt hem zo ongelooflijk maakt...( een paar uitzonderingen daargelaten )

Komt ook uit naar voren waarom ik zo weinig vrienden heb die hem echt waarderen (op mijn moeder en mijn oom na)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143729
@ D&D
My Recently Listened Tracks:
Bruce Springsteen – Devils & Dust

Wat een heerlijk nummer is dat toch die harmonica
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49143754
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Human Touch
Mwah, qua cover is het niks. Op het album staan echter een aantal ondergewaardeerde nummers in mijn ogen. Om te beginnen de titelsong zelf al, evenals Real World (Acoustic Tales-uitvoering welteverstaan) en I Wish I Were Blind!
pi_49143806
Human Touch luister ik zelden. Lucky Town (ook ondergewaardeerd) daarentegen wel...Better Days en Lucky Town staan in mijn top 15 favoriete Bruce nummers. Het titelnummer van HT is ook goed, maar verder ken ik het album nauwelijks.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49144044
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mwah, qua cover is het niks. Op het album staan echter een aantal ondergewaardeerde nummers in mijn ogen. Om te beginnen de titelsong zelf al, evenals Real World (Acoustic Tales-uitvoering welteverstaan) en I Wish I Were Blind!
Ik bedoelde de cover inderdaad. Het album an sich is niet enorm slecht met zeker wel een paar goede nummers, maar vergeleken bij de rest... Het is voor mij geen Bruce-gevoel.

You can't shut off the risk and the pain
Without losin' the love that remains


Deze regels bieden mij af en toe een behoorlijk houvast.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49144108
Maar je woont dus in Delft? Op zich niet echt in de buurt helaas. Maar ik kan je verzekeren...ik heb eigenlijk altijd 'alleen' gelegen. Heb ook geen vrienden in de buurt die deze passie met me delen. Bijkomend voordeel: echt alleen lig je natuurlijk niet. Gegarandeerd een handvol sympathisanten bij elk verkooppunt rond middernacht, dus de nacht alleen doorbrengen is er echt niet bij!

Waar ik altijd lig ben ik vaak nummer één, maar dat is niet echt verwonderlijk als je vrijdagmiddag om 12.00 uur je tuinstoeltje uitklapt. Meestal volgt half in de middag een Belgische fan, die ik eigenlijk alleen maar bij het postkantoor zie, verder nooit, maar met wie ik de mooiste verhalen deel. Heel apart, maar wel heel erg leuk!

Komt echt goed, en dit topic zal, als er straks echt wat meer duidelijkheid is, vol staan met enthousiaste plannen van fans
pi_49144219
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik bedoelde de cover inderdaad. Het album an sich is niet enorm slecht met zeker wel een paar goede nummers, maar vergeleken bij de rest... Het is voor mij geen Bruce-gevoel.

You can't shut off the risk and the pain
Without losin' the love that remains


Deze regels bieden mij af en toe een behoorlijk houvast.
Mooie song, ijzersterke tekst! En een geweldige clip!

Real World heeft een draak van een studio-uitvoering, maar die uitvoering begin jaren '90... Staat op de Acoustic Tales-bootleg. Kent iemand die? Echt genieten!
pi_49144305
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mooie song, ijzersterke tekst! En een geweldige clip!

Real World heeft een draak van een studio-uitvoering, maar die uitvoering begin jaren '90... Staat op de Acoustic Tales-bootleg. Kent iemand die? Echt genieten!
Ik hoor daar op TLU van alles over inderdaad, maar kennen doe ik hem niet. Is er aan te komen, zonder nog verder de illegaliteit in te duiken na m'n V&A-topic waarin ik verkeersborden probeerde te slijten? .

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 08-05-2007 15:09:36 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49144379
Fargo, saampjes postkantoor, echt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49144719
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fargo, saampjes postkantoor, echt?
Ik heb altijd al een keer de nacht met je willen delen, dus wat mij betreft....die staat!
pi_49144753
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik hoor daar op TLU van alles over inderdaad, maar kennen doe ik hem niet. Is er aan te komen, zonder nog verder te illegaliteit in te duiken na m'n V&A-topic waarin ik verkeersborden probeerde te slijten? .
Je DVD's liggen nu bij mijn neefje, dus die worden deze week (als het goed is) gebrand. Ik zal Acoustic Tales er direct bij doen...GE-WEL-DIG!!
pi_49144866
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb altijd al een keer de nacht met je willen delen, dus wat mij betreft....die staat!
Your place or mine?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49144883
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je DVD's liggen nu bij mijn neefje, dus die worden deze week (als het goed is) gebrand. Ik zal Acoustic Tales er direct bij doen...GE-WEL-DIG!!
Oeh, oeh, ze komen nu dichterbij! Doe er niet al te veel bij hè... Je verwent me veel te veel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49144917
Hebben jullie nou een internetrelatie of kennen jullie elkaar ook echt?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49144983
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie nou een internetrelatie of kennen jullie elkaar ook echt?
Alleen een internetrelatie is zoooooo.... 1998.

We smsen ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49145008
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie nou een internetrelatie of kennen jullie elkaar ook echt?
Wij halen genoeg voldoening uit onze cyberrelatie. Lekker goedkoop ook
pi_49145018
En bellen? (of webcammen )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49145031
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Alleen een internetrelatie is zoooooo.... 1998.

We smsen ook.
Oh ja, SMS...hoe kan ik het vergeten?
pi_49145051
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef Norrage het volgende:
En bellen? (of webcammen )
Bellen durf ik niet. Webcammen doen we zeer sporadisch (waarbij ik kijk en zij camt...)
pi_49145120
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

Bellen durf ik niet. Webcammen doen we zeer sporadisch (waarbij ik kijk en zij camt...)
Waarom klinkt dit zo... apart? Zeer sporadisch inderdaad, maar ik had mooi wel succes met mijn door jou goedgekeurde outfit toen!

Durf je mij niet te bellen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49145203
goedgekeurde outfit of had je er geen aan?
Bel elkaar dan! Anders schrikken jullie je nog dood als jullie bij elkaar gaan liggen voor het postkantoor
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49145281
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Norrage het volgende:
goedgekeurde outfit of had je er geen aan?
Bel elkaar dan! Anders schrikken jullie je nog dood als jullie bij elkaar gaan liggen voor het postkantoor
We vinden elkaar heel lief, maar de kleren blijven aan hoor.

Doodschrikken van Fargo. Nooit van m'n leven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49145318
Wat schattig allemaal

Maar goed...Weer eens over Bruce...Ik heb zin in zijn nieuwe album
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49145543
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We vinden elkaar heel lief, maar de kleren blijven aan hoor.

Doodschrikken van Fargo. Nooit van m'n leven.
Ik ga nooit uit de kleren de eerste nacht met iemand voor het postkantoor.

Overigens, in een poging de boel weer on-topic te trekken, is het even afwachten hoe het één en ander gaat lopen met betrekking tot de voorverkoop. Ik werk (dit seizoen onverhoopt) elke vrijdag van 08.00 uur tot ongeveer 01.00 uur 's nachts en als we de play-offs niet goed doorkomen is dat ook volgend jaar het geval. Mocht dat zo zijn, dan kan ik alleen hopen dat we die betreffende vrijdag uit spelen, zodat ik in ieder geval nog kans maak om er een vrije dag doorheen te krijgen
pi_49145829
Dat probleem heb ik ook, werk op vrijdagavond en zaterdag. Hoop dat ze het enigszins tijdig aankondigen, dan kan ik vrij aanvragen...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49146037
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat probleem heb ik ook, werk op vrijdagavond en zaterdag. Hoop dat ze het enigszins tijdig aankondigen, dan kan ik vrij aanvragen...
Volgens mij was het de laatste keer niet zo heel lang vantevoren
pi_49146155
Nee volgens mij ook niet... Echt, ik MOET er bij zijn hoor. WIJ moeten er bij zijn!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49146276
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee volgens mij ook niet... Echt, ik MOET er bij zijn hoor. WIJ moeten er bij zijn!


Geen paniek, aan kaartjes komen we heus wel. Als we zelf niet in de gelegenheid zijn om er voor te gaan liggen, dan wordt dat wel door iemand anders opgeknapt. Hartstikke handig, zo'n clubje forummers...
pi_49146510
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef Fargo het volgende:

[..]



Geen paniek, aan kaartjes komen we heus wel. Als we zelf niet in de gelegenheid zijn om er voor te gaan liggen, dan wordt dat wel door iemand anders opgeknapt. Hartstikke handig, zo'n clubje forummers...
So, what you're basically saying is... bedenk maar vast wat je aantrekt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49146659
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

So, what you're basically saying is... bedenk maar vast wat je aantrekt?
Iets warms kan ik aanbevelen
pi_49146790
Naar het concert bedoelde ik
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49146855
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar het concert bedoelde ik
Oh...ja, dat kan je vast uitkiezen hoor!
Ik heb werkelijk nog nooit iemand gesproken die dolgraag naar het concert wilde gaan, maar gewoon geen kaartjes had. Komt echt allemaal goed, en waarschijnlijk kunnen we gewoon zelf voor dat postkantoor liggen. Nodigen we Norrage ook uit, heeft ook direct gezelschap
pi_49147022
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef Fargo het volgende:

[..]

Oh...ja, dat kan je vast uitkiezen hoor!
Ik heb werkelijk nog nooit iemand gesproken die dolgraag naar het concert wilde gaan, maar gewoon geen kaartjes had. Komt echt allemaal goed, en waarschijnlijk kunnen we gewoon zelf voor dat postkantoor liggen. Nodigen we Norrage ook uit, heeft ook direct gezelschap
Ik zit nu al in de spanning

Ja, gezellig! Waar gaan we liggen? Brabant, Groningen, Friesland, of Delft?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49147682
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zit nu al in de spanning

Ja, gezellig! Waar gaan we liggen? Brabant, Groningen, Friesland, of Delft?
Ik heb wel erg goede ervaringen met het postkantoor hier
Dan kom jij op vrijdagmiddag gewoon naar Roosendaal en dan ga je de andere morgen, als het allemaal achter de rug is, met je kaartjes op zak naar Breda ofzo. Kan allemaal in één ruk door, als je het een beetje handig aanpakt
pi_49147969
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb wel erg goede ervaringen met het postkantoor hier
Dan kom jij op vrijdagmiddag gewoon naar Roosendaal en dan ga je de andere morgen, als het allemaal achter de rug is, met je kaartjes op zak naar Breda ofzo. Kan allemaal in één ruk door, als je het een beetje handig aanpakt
Goed idee! Ik had ook al aan zoiets gedacht. Ervan uitgaande dat hij tegen die tijd nog niet genoeg van me heeft dan .

Tof tof tof.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:10:58 #52
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_49157460
Volgens mijn Last.fm heb ik het afgelopen jaar vaker naar Bruce geluisterd dan naar U2 - Nu durf ik mezelf wel echt fan te noemen, aangezien dat vrij uniek voor mij is

[zeikmodus]Live from Hammersmith '75 ontbreekt in de OP [/zeikmodus]

Zo'n mooie plaat, en dan staat ie er niet tussen
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_49157673
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zit nu al in de spanning

Ja, gezellig! Waar gaan we liggen? Brabant, Groningen, Friesland, of Delft?
Ik heb er niks tegen hoor, maar ik ga niet naar groningen of friesland voor een kaartje
Maar vind het wel goed idee. Ik moet een Bruce concert gaan meemaken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:21:40 #54
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49157911
De enige hoes die écht 't bekijken waard is, is Nebraska.
En zo groeit mijn voorliefde voor die plaat nog verder uit...
...dass wir fliegen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:25:12 #55
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49158052
Vreemd eigenlijk,
dat 'onze' perfectionist daar geen oog voor heeft.
...dass wir fliegen.
pi_49160995
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
De enige hoes die écht 't bekijken waard is, is Nebraska.
En zo groeit mijn voorliefde voor die plaat nog verder uit...
Ga je mee naar concert? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:40:30 #57
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49161334
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ga je mee naar concert? .
Wanneer?
...dass wir fliegen.
pi_49161362
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Wanneer?
Dat weten we nog niet.

Op msn in a minute.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:41:42 #59
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49161387
En wie is 'we'?

Ok.
...dass wir fliegen.
pi_49161494
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wie is 'we'?

Ok.
Niemand weet het nog.

Zeg, heb je het topic wel gelezen?

Zie het als een toekomstplan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:50:56 #61
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49161838
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ervan uitgaande dat hij tegen die tijd nog niet genoeg van me heeft dan .
Van jou? Nooit! !
...dass wir fliegen.
pi_49162007
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Van jou? Nooit! !
Dus je gaat mee?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:55:29 #63
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49162079
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dus je gaat mee?
Als het uitkomt, ga ik mee.
...dass wir fliegen.
pi_49162804
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Als het uitkomt, ga ik mee.
Good enough for now. Geen moeite met het woord toekomstplan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:30:12 #65
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49163819
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

Geen moeite met het woord toekomstplan?
Geen enkele.
Het klinkt als muziek in de oren, zelfs.
...dass wir fliegen.
pi_49164387
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Geen enkele.
Het klinkt als muziek in de oren, zelfs.
You've come to the right place, voor goede muziek.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49165269
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vreemd eigenlijk,
dat 'onze' perfectionist daar geen oog voor heeft.
Die van D&D was wel weer geweldig.... Maar het merendeel is zeer matig. Ach, zolang 'ie zijn ziel en zaligheid in de muziek stopt, hoor je mij niet klagen
pi_49165429
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Die van D&D was wel weer geweldig.... Maar het merendeel is zeer matig. Ach, zolang 'ie zijn ziel en zaligheid in de muziek stopt, hoor je mij niet klagen
Jaja, voor DaD had onze perfectionist wél oog.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49166002
Vind ook niet zoveel mis met de Seeger Sessions hoor Maar de meeste zijn vooral saai
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49166098
Ja nee, en nu even serieus hè. Die van Essential is gewoon geil.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49166183
omfg The Boss naar Nederland, moet ik zeker heen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:23:56 #72
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_49166386
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jaja, voor DaD had onze perfectionist wél oog.
!
...dass wir fliegen.
pi_49173481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, en nu even serieus hè. Die van Essential is gewoon geil.
Hmz, zo had ik hem eigenlijk nog niet bekeken...
pi_49173635
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hmz, zo had ik hem eigenlijk nog niet bekeken...
Daar ben ik een vrouw voor
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49173768
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar ben ik een vrouw voor
En wat voor één...;)
pi_49173812
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef Fargo het volgende:

[..]

En wat voor één...


Oh, bedoelde je het wel positief? En waarom durf je me niet te bellen lieverd?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49174215
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]



Oh, bedoelde je het wel positief? En waarom durf je me niet te bellen lieverd?
Oh, dat durf ik wel hoor. Dat was maar plagerij. Ik heb er alleen...euhh...nooit aanleiding toe gehad
pi_49174624
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef Fargo het volgende:

[..]

Oh, dat durf ik wel hoor. Dat was maar plagerij. Ik heb er alleen...euhh...nooit aanleiding toe gehad
Hè, gelukkig. Ik heb de hele nacht wakker gelegen, nadenkend over wat mij nu zo eng maakt.

Oh ja. Bruce. Euh. Lastige poll weer vandaag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49174761
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hè, gelukkig. Ik heb de hele nacht wakker gelegen, nadenkend over wat mij nu zo eng maakt.

Oh ja. Bruce. Euh. Lastige poll weer vandaag!
Ja, inderdaad! Heb hem niet toegelicht op TLU, maar uiteindelijk gekozen voor Brilliant Disguise.
Met She's The One heb ik niet zo heel veel. Skip hem zelden, maar het raakt me nog minder. The Promised Land komt bij mij op een keurige tweede plaats, vlak achter Brilliant Disguise. Tenth Avenue op de 3e plaats, te danken aan de uitvoering op de LINYC DVD, waar hij de band voorstelt. Van die versie kan ik echt genieten, de studioversie vind ik minder.

Brilliant Disguise doet het echter nog elke keer weer. Goed nummer, prima tekst, keurige clip!
pi_49174797
Poll/ Huh wat waar?

En jullie hebben me in de OP gezet Zo groot of fantastisch was mijn bijdrage nou ook weer niet, was meer even voor de leuk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49174927
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Norrage het volgende:
Poll/ Huh wat waar?

En jullie hebben me in de OP gezet Zo groot of fantastisch was mijn bijdrage nou ook weer niet, was meer even voor de leuk
http://www.trampslikeus.nl

Wel even registreren
pi_49175261
Op zich was je discussiepunt best leuk, Norrage. Wat was het ook alweer?

Ok, ik geef toe, ik had je linkje al zonder te kijken erin geplempt... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49175338
Ik heb trouwens op The Promised Land gestemd, maar meer omdat ik met de andere nummers niet zo veel heb... She's the One, zeker nee, en Tenth is wel leuk, en live wel geweldig, maar niet beter dan Promised. Vind ik dan.

Gister uiteraard voor Jungleland gegaan. Dat nummer is hard op weg om mijn all time favourite te worden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49175410
Nee, niet gister.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49175974
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens op The Promised Land gestemd, maar meer omdat ik met de andere nummers niet zo veel heb... She's the One, zeker nee, en Tenth is wel leuk, en live wel geweldig, maar niet beter dan Promised. Vind ik dan.

Gister uiteraard voor Jungleland gegaan. Dat nummer is hard op weg om mijn all time favourite te worden.
In die poll, weet eerlijk gezegd niet meer wie de andere 'kandidaten' waren, heb ik ook op Jungleland gestemd. Een onvervalste klassieker!
pi_49176235
Dat nummer heeft gewoon alles. De muziek, het verhaal, de passie, de levensles, pessimisme, snelheid, traagheid, geweldige solo's, een beeld, alles.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49178444
Ik heb niet zoveel met Jungleland...Maar dan heb ik sowieso niet zo heel veel met het hele Born to Run album...maar dat album groeit bij mij. Ik moet het volgens mij leren luisteren, want ondertussen staat het wel in mijn top 5 Bruce albums, een half jaar geleden nog zeker niet...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49181503
Born to run groeit, absoluut waar. Je moet een band krijgen met de nummers, ze moeten iets voor je gaan betekenen. Ze moeten in je leven zijn geweest op een moment dat er iets met je gebeurde, dat je groeide, of juist heel klein werd. Zo'n soort album is Born to run voor mij.

Dat had ik al met Thunder Road, en Jungleland is ook een steun geweest voor me. De teksten zijn daarbij heel belangrijk voor mij, al zijn het maar twee regels uit een heel verhaal.

The poets down here don't write nothing at all, they just stand back and let ik all be.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49181729
Ik ben sowieso iemand die pas naar de teksten gaat luisteren als ik het nummer vaak heb gehoord. De eerste keren dringt het nooit echt goed tot me door...Dus dat is denk ik nog iets waar ik bij Born to Run nog aan moet werken...Sowieso zijn nu Thunder Road en Backstreets favoriete nummers van mij, voornamelijk door de tekst maar ook door de rauwe stem in die nummers...
Het enige nummer wat ik volgens mij van dat album nooit zal gaan waarderen is het titelnummer...ik vind het gewoon kut...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49181846
Ik sta toch nog elke keer te springen, als ik Born to run hoor... Een nummer vol ambitie, eigenlijk En ook hier weer een paar van die misschien ondertussen zeer clichematige, maar toch betekenisvolle regels.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:17:01 #91
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49197924
Jersey Girl is toch ook wel een geweldig nummer eigenlijk <3
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_49197975
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef GooseFM het volgende:
Jersey Girl is toch ook wel een geweldig nummer eigenlijk <3
Zeker!

*opzet*
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49216007
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Norrage het volgende:
Ik ben sowieso iemand die pas naar de teksten gaat luisteren als ik het nummer vaak heb gehoord. De eerste keren dringt het nooit echt goed tot me door...Dus dat is denk ik nog iets waar ik bij Born to Run nog aan moet werken...Sowieso zijn nu Thunder Road en Backstreets favoriete nummers van mij, voornamelijk door de tekst maar ook door de rauwe stem in die nummers...
Het enige nummer wat ik volgens mij van dat album nooit zal gaan waarderen is het titelnummer...ik vind het gewoon kut...
Ik heb bruce ontdekt via USA for Africa, maar ik ben verliefd geworden dankzij Born To Run. Wat een fenomenaal nummer...en een evenzo magistrale clip!
pi_49216055
Tunnel Of Love LP op de kop getikt
pi_49216392
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb bruce ontdekt via USA for Africa, maar ik ben verliefd geworden dankzij Born To Run. Wat een fenomenaal nummer...en een evenzo magistrale clip!
Ik heb het sinds gister nu iets van 5 keer geluisterd, en het kan me niet raken Ik vind dat hij het een beetje geknepen zingt (met zijn neus dicht of zo ) en ik kan bij dit nummer juist niet de emotie voelen?
Instrumentaal is het top, tekstueel (hoewel wat rare tekst die ik nog niet helemaal kan plaatsen) ook maar het komt vervelend over op mijn gehoor

Waarom vinden jullie het dan precies zo goed?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:55:12 #96
159735 weebel
Le Petit Prince
pi_49229606
Mag ik even vragen wanneer het nieuwe album uikomt, en hoe jullie dat weten??? want ik kan het nergens vinden namelijk. En wanneer is die tour??? Of zijn jullie een paar jaar van te voren aan het plannen ofzo?
[youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
pi_49229939
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef weebel het volgende:
Mag ik even vragen wanneer het nieuwe album uikomt, en hoe jullie dat weten??? want ik kan het nergens vinden namelijk. En wanneer is die tour??? Of zijn jullie een paar jaar van te voren aan het plannen ofzo?
Geen idee wanneer het nieuwe album uitkomt, maar zodra het woord 'tour' klinkt grijpen wij onze slaapzakken en rennen naar het postkantoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:21:51 #98
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_49242771
Deel 4 alweer Mooie OP

en het gaat nog lekker hard ook
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:33:26 #99
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49275287
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geen idee wanneer het nieuwe album uitkomt, maar zodra het woord 'tour' klinkt grijpen wij onze slaapzakken en rennen naar het postkantoor.
En dit keer ga ik zeker, aangezien ik de vorige keer (2002) het een beetje onbewust had afgeslagen omdat ik zijn muziek niet kende.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  Redactie Frontpage vrijdag 11 mei 2007 @ 20:29:37 #100
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_49280708
Dem, ik ontdek deze topicreeks nu pas, ondanks dat ik al ruim twintig jaar fan ben van the Boss! Op mijn vijfde was ik al fan, mijn vader lichtte me 's avonds van mijn bed als hij weer es een interview gaf of een paar nummers live speelde. Met dit verhaal zelfs laatst op Radio Veronica geweest, ivm de Album Top 1000. 'Born in the USA' is mijn favoriete album en dus werd mijn verhaal eruit gepikt. Ik ga deze reeks nu zeker volgen en hoop dat hij weer gaat touren. Tijd om weer es cintact te zoeken met mijn ouwe kameraad waar ik de vorige twee keer ben meegeweest naar een concert van hem.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_49281636
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef Djeez het volgende:
Dem, ik ontdek deze topicreeks nu pas, ondanks dat ik al ruim twintig jaar fan ben van the Boss! Op mijn vijfde was ik al fan, mijn vader lichtte me 's avonds van mijn bed als hij weer es een interview gaf of een paar nummers live speelde. Met dit verhaal zelfs laatst op Radio Veronica geweest, ivm de Album Top 1000. 'Born in the USA' is mijn favoriete album en dus werd mijn verhaal eruit gepikt. Ik ga deze reeks nu zeker volgen en hoop dat hij weer gaat touren. Tijd om weer es cintact te zoeken met mijn ouwe kameraad waar ik de vorige twee keer ben meegeweest naar een concert van hem.
Welkom in het Bruce-hoekje van Fok!

Leuk verhaal! Vijf jaar? Oef, zo vroeg was ik er ook weer niet bij
pi_49281687
Overigens, de tourkriebels worden er vooralsnog niet minder door...

Little Steven's Underground Garage DJ Kid Leo tonight confirmed that the tour will start in September. He also mentioned a juicy bit of info: Bruce and the ESB might play the 2008 Super Bowl halftime.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 mei 2007 @ 21:12:45 #103
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_49282080
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Welkom in het Bruce-hoekje van Fok!

Leuk verhaal! Vijf jaar? Oef, zo vroeg was ik er ook weer niet bij
Dank je. Ik werd aangestoken met het rockvirus door mijn vader, die helemaal gek is van rocklegendes, waaronder dus Bruce. Zodoende leerde ik hem ook waarderen en ben dus al ruim twintig jaar fan. Ik sta nog als jongetje van zes op de foto, met een koptelefoon op mijn hoofd en een elpee van the Boss in mijn handjes. Twee keer naar een concert geweest, Gelredome '99 en de Kuip 2003. Ik hoop dat er nog velen zullen volgen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 13 mei 2007 @ 13:07:25 #104
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49327780
Iemand nog leuke interessante bootlegs?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_49330752
Ik heb m'n moeder toevallig vandaag nog een CD van Bruce gegeven voor Moederdag.
I'm an assassin and I had a job to do
  zondag 13 mei 2007 @ 16:33:46 #106
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49334970
Welke?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_49335556
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef GooseFM het volgende:
Welke?
The Essential.
I'm an assassin and I had a job to do
  zondag 13 mei 2007 @ 17:03:47 #108
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49335850
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:07 schreef GooseFM het volgende:
Iemand nog leuke interessante bootlegs?
Nee niemand. Op heel Fok! niet.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:24:56 #109
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49336476
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:53 schreef Tesss het volgende:

[..]

The Essential.
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef nipeng het volgende:

[..]

Nee niemand. Op heel Fok! niet.
hence the " "
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_49337198
Net was Bruce op VH1, top 50 Living Legends
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:44:48 #111
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_49547636


Dit boek is echt een aanrader
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_49598676
Hoge vrouwenstem, 'Nowhere to run to baby, nowhere to hide'. Welk nummer? Help!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49598890
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoge vrouwenstem, 'Nowhere to run to baby, nowhere to hide'. Welk nummer? Help!
Nowhere To Run by Martha Reeves en the Vandellas

Of bedoelde je die niet?
pi_49609033
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Nowhere To Run by Martha Reeves en the Vandellas

Of bedoelde je die niet?
Ik bedoelde iets van Bruce eigenlijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49609356
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik bedoelde iets van Bruce eigenlijk. .
Had ik als eerste op gezocht, maar kon daar eigenlijk niks van vinden. BITUSA komt dicht in de buurt, maar niet letterlijk...
pi_49609609
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef Fargo het volgende:

[..]

Had ik als eerste op gezocht, maar kon daar eigenlijk niks van vinden. BITUSA komt dicht in de buurt, maar niet letterlijk...
Mss zit ik ook wel helemaal verkeerd hoor... maar ik werd ermee wakker en ik kan me niet bedenken waar het van is! Zooooo irritant.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49613441
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoge vrouwenstem, 'Nowhere to run to baby, nowhere to hide'. Welk nummer? Help!
live versie van Cover Me
pi_49613605
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:16 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

live versie van Cover Me
Eeuwig dankbaar, dat ben ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:11:24 #119
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_49912308
Live from Dublin is uitgelekt, ben hem nu aan het downloaden. Uiteraard heb ik geen flauw idee waar ik hem vandaan heb. Ik vind het trouwens wel verrekte jammer dat John Henry ontbreekt op de cd.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:39:03 #120
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49915700
Geen downloadtalk.

Als jullie een top3 van Bruce Springsteen albums samenstellen wat komt er dan uit?
Wil een beetje bijluisteren
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:49:19 #121
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_49915895


Born to Run
The Rising
Darkness on the Edge of Town

Denk ik.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_49916931
Nebraska
Tunnel of Love
Born To Run
pi_49916979
Born to run en Darkness on the edge of town moet je sowieso luisteren voor de klassiekers.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49917015
Of je neemt The Essential, natuurlijk. Fijne driedubbelaar met eigenlijk wel zo'n beetje alles wat je moet weten als beginner. Vind je bepaalde nummers daarvan leuk, kun je altijd nog de bijbehorende albums gaan luisteren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49917581
oh een top3tje!! yay! (zo ultiem moeilijk, want het wisselt per week )

1. Born in The USA
2. The River
3. Live 1975/1985..(gewoon omdat het goed is en ik eigenlijk alleen de live albums luister (waar elk album op staat...)...anders zou hier Born To Run komen te staan of Ghost of Tom Joad...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49918524
Er is trouwens een poll geweest op het Springsteenforum, voor zijn beste nummer, gekozen door de fans. 242 nummers zijn gewikt en gewogen, en vandaag is de finale. Daarin staan, ik zou bijna zeggen, uiteraard:

* Born to run
* Thunder Road
* Jungleland

Ik kan geen keuze maken tussen Thunder Road en Jungleland. Het zijn allebei zulke geweldige nummers... wie helpt me? Argumenten voor, tegen, kom maar op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49918877
Wat een slechte biased Born To Run top 3 zeg

Zoals jullie weten vind ik Born To Run echt een boutnummer..Die andere twee zijn wel top,maar als er een verkiezing is van allerbeste nummer vind ik het echt onbegrijpelijk dat een the River ontbreekt...


Verder kan ik mij er op zich wel in vinden. Het enige album met echte klassiekers is toch wel Born To Run...De andere albums (op river na) hebben niet van die echte uitschieters, en als ik nu nadenk zijn mijn favoriete nummers waarschijnlijk nummers die anderen niet hebben
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49919016
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte biased Born To Run top 3 zeg

Zoals jullie weten vind ik Born To Run echt een boutnummer..Die andere twee zijn wel top,maar als er een verkiezing is van allerbeste nummer vind ik het echt onbegrijpelijk dat een the River ontbreekt...


Verder kan ik mij er op zich wel in vinden. Het enige album met echte klassiekers is toch wel Born To Run...De andere albums (op river na) hebben niet van die echte uitschieters, en als ik nu nadenk zijn mijn favoriete nummers waarschijnlijk nummers die anderen niet hebben
De nummers zijn op alfabet in polls van 4 nummers per dag gezet, en wat er overbleef weer opnieuw in een poll, etc., en deze nummers waren de winnaars.

Ik heb trouwens gekozen voor Jungleland, dat nummer heeft alles. Zie eerder in het topic voor mijn lofzang. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49919112
Ik begrijp het uiteraard ook wel. Vind het wel frappant dat het precies één heel album is waar de beste 3 uitkomen (zó goed vindt men dat album dus), terwijl dat album bij mij niet eens hoog komt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49919269
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp het uiteraard ook wel. Vind het wel frappant dat het precies één heel album is waar de beste 3 uitkomen, terwijl dat album bij mij niet eens hoog komt
Ik denk dat dat ook wel eens zou kunnen komen door de gemiddelde leeftijd van de stemmers op het forum. De meesten, zeg ik even heel generaliserend, ZIJN van die Born to run generatie, zaten in diezelfde tijd met dezelfde gevoelens die Bruce zo treffend (want dat moet je toegeven, de verhalen die worden verteld op dat album zijn prachtig) weergeeft. Verder denk ik dat iedereen, ook jongeren, zich kan identificeren met dat album. Hebben we niet allemaal al eens het gevoel gehad dat de wereld ons niet begreep? Dat we weg wilden uit waar we maar waren? Ik vind Born to run het album met het meest duidelijke 'thema'.

Maar dat is natuurlijk ook maar een vermoeden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49919310
Om dan maar meteen mijn top 10 of zo nummers te posten:

1. The River
2. Bobby Jean
3. Independence Day
4. Murder Incorporated
5. Thunder Road
6. Hungry Heart
7. Cadillac Ranch
8. Better Days
9. The Ghost of Tom Joad (of Youngstown, maar alleen de LiveinNYC versie)
10. Glory Days
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:11:32 #132
181366 spirito
free Richard Nixon!
pi_49924327
volstrekt in willekeurige volgorde:

My City of Ruins
Prove it All Night
Ramrod (live in Barcelona versie)
Atlantic City
The River
My Love Will Not Let You Down (live in New York versie)
Lonesome Day
The Promised Land
Land of Hope and Dreams
en... Dancing in the Dark ( )

alle nummers van de nieuwe Dublin live cd/dvd zijn hier trouwens te horen.
if dreams came true/ well, wouldn't that be nice
pi_49943310
het volgende lijstje dan maar
in willekeurige volgorde

born to run
i with i were blind
thunder road
jungleland
atlantic city
the river
for you
independence day
the promise
highway patrolman
one step up
incident on 57th street
new york city serenade
  Redactie Frontpage woensdag 30 mei 2007 @ 22:09:29 #134
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_49945196
Mijn lijstje dan ook maar, in willekeurige volgorde:

Working on the highway, dit is wel mijn nummer 1!
The River (live-versie)
Downbound Train
Mary's Place
Waiting on a sunny day
I'm on fire
Brilliant disguise
Tougher than the rest
Streets of Philadelphia
Better days
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_49949448
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is trouwens een poll geweest op het Springsteenforum, voor zijn beste nummer, gekozen door de fans. 242 nummers zijn gewikt en gewogen, en vandaag is de finale. Daarin staan, ik zou bijna zeggen, uiteraard:

* Born to run
* Thunder Road
* Jungleland

Ik kan geen keuze maken tussen Thunder Road en Jungleland. Het zijn allebei zulke geweldige nummers... wie helpt me? Argumenten voor, tegen, kom maar op.
Geweldig nummer, Jungleland. Maar om Thunder Road kan ik echt niet heen. BTR rockt natuurlijk beter, maar ik beleef Thunder Road keer op keer veel intenser dan die andere twee nummers. Moet nog stemmen, maar het gaat absoluut Thunder Road worden voor mij, ook omdat mijn andere favorieten er inmiddels 'uit' liggen

Desalniettemin, geweldig nummer, dat Jungleland!
pi_49949633
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel eens zou kunnen komen door de gemiddelde leeftijd van de stemmers op het forum. De meesten, zeg ik even heel generaliserend, ZIJN van die Born to run generatie, zaten in diezelfde tijd met dezelfde gevoelens die Bruce zo treffend (want dat moet je toegeven, de verhalen die worden verteld op dat album zijn prachtig) weergeeft. Verder denk ik dat iedereen, ook jongeren, zich kan identificeren met dat album. Hebben we niet allemaal al eens het gevoel gehad dat de wereld ons niet begreep? Dat we weg wilden uit waar we maar waren? Ik vind Born to run het album met het meest duidelijke 'thema'.

Maar dat is natuurlijk ook maar een vermoeden.
Er gaat geen dag voorbij dat ik daar niet aan denk.

Qua thematiek is BTR misschien wel het meest belangrijke album van Bruce. Toch laat ik dat album aan 'beginners' niet of nauwelijks horen. Als mensen mij vragen wat ze van Springsteen moeten luisteren kom ik eigenlijk heel standaard bij BITUSA uit. Prima album, paar herkenbare nummers voor de nieuwelingen en een paar leuke rockers. Mochten ze die fase overleefd hebben dan geef ik ze meestal The River mee. Als ze daarna echt interesse in Bruce tonen, dan kan het echte werk altijd nog beluisterd worden.
pi_49949795
Ik kan er maar moeilijk aan wennen, maar voor de Seeger-fans onder ons is hier de nieuwe CD te beluisteren:

http://clearchannelmusic.(...)brucespringsteen2SP/
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:02:35 #138
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_49978306
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:39 schreef nipeng het volgende:
Geen downloadtalk.

Als jullie een top3 van Bruce Springsteen albums samenstellen wat komt er dan uit?
Wil een beetje bijluisteren
Top 3 albums:

1. Born to Run
2. The River
3. Darkness on the Edge of Town

Als je deze al kent, dan raad ik je aan Tracks (4 CD box set) en Live 1975-1985 luisteren

Dan ook maar een top 10 nummer....pff eigenlijk onmogelijk

1. Racing in the Street
2. Thunder Road
3. The River
4. Backstreets
5. Badlands
6. Point Blank
7. Born to Run
8. This Hard Land
9. Rosalita (Come out tonight)
10. It's Hard To Be A Saint In The City
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_49981002
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

Er gaat geen dag voorbij dat ik daar niet aan denk.

Qua thematiek is BTR misschien wel het meest belangrijke album van Bruce. Toch laat ik dat album aan 'beginners' niet of nauwelijks horen. Als mensen mij vragen wat ze van Springsteen moeten luisteren kom ik eigenlijk heel standaard bij BITUSA uit. Prima album, paar herkenbare nummers voor de nieuwelingen en een paar leuke rockers. Mochten ze die fase overleefd hebben dan geef ik ze meestal The River mee. Als ze daarna echt interesse in Bruce tonen, dan kan het echte werk altijd nog beluisterd worden.
Het "echte" werk
Ik vind de albums die ik beter vind dan BTR ook leuk hoor
maar ik begrijp wat je bedoelt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:15:23 #140
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49981222
Thanks.
Binnenkort eens onderzoek plegen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:10:44 #141
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_49983450
Iemand naar de CD/DVD presentatie in het Paard geweest?
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_50091976
Hier de laatste geruchten:

Bruce Brings The Rock For New Album
The fact that Bruce Springsteen has been recording a new album at Southern Tracks Studios with members of The E Street Band is one of the worst kept secrets in rock. The man has been sighted all over town and, according to the Atlanta Journal Constitution, recently stopped by local record shop and a bookstore to pick up some music related items, including a CD by the Dropkick Murphys, a Jimi Hendrix DVD and a Joe Strummer biography. The article says he was buying them for his kids, but we think that after The Seeger Sessions and Devils and Dust he is trying to brush up on his rock & roll for his new album. There is nothing resembling an official word at this point, but all signs point to the album coming out around September with a worldwide E Street Band tour to follow. With Max Weinberg heading to 11:30 with Conan O Brian in 2009 and Clarence Clemons five years away from the big seven-oh this could very well be the final tour with the full band.
pi_50092023
En hier de (waarschijnlijke) agenda van Bruce tot aan april 2009

June07 - Live in Dublin with the Sessions Band drops next week. With over twice as many songs recorded for the new album(many of them in multiple versions) than for The Rising, the month is spent mixing the tracks and figuring out which ones make the final album. As has been the case for all Bruce band records except for The Rising, a unifying theme has to be found after the recording process is 100 percent complete.

July/August07 - Patti Scialfa releases a new album and goes out on a short tour(with Nils among others). Bruce is left doing the full-time daddy thing, holding down the fort and hauling the kids here and there. As he is doing that, he approves the final artwork for the album and other such details. In August(though possibly early September) a lead track is sent to radio and the internet.

September07 - Rehearsals begin for a new E Street tour...almost certainly the final one ever. Late in the month the new album is released.

Fall07-Winter08 - The tour begins, concentrating mostly(maybe fully) on North America.

Spring08 - The tour moves to Europe for entended dates.

Summer08 - As appears to the rule now, summer is spent mostly at home with the kids once school ends. They remain priority number one.

Fall08 - The tour resumes in the States, with possible two stopping points, the first just before Thanksgiving and the holidays. Three big factors to be considered(1) The demand level for tickets (2) the physical health of the aging band (3) the wants and needs of three teenaged(at least by then) children. If all three of those considerations are positive, then the tour would resume after the holidays. In November a remastered CD of Darkness on the Edge of Town drops, along with a DVD of a full concert, both modeled after the Born to Run project from three years before. Because the Darkness outtakes are considered much stronger than those for BTR, there may be either an expanded CD version or tracks added as a seperate bonus feature. The concert getting the DVD treatment: Phoenix 7-08-78.

January-April09 - If the final tour continues, it would have to end before May09, when Max Weinberg moves to Los Angelos and The Tonight Show full-time(and for all-time). Whenever it ends the finale will most likely be at the Meadowlands, Philly, or MSG.
pi_50124890
Lente 2008 hier, dat wordt een koud nachtje voor het postkantoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:08:54 #145
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_50134245
* GooseFM is excited
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:45:39 #146
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_50143181
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lente 2008 hier, dat wordt een koud nachtje voor het postkantoor.
Gewoon kaartjes kopen in Duitsland, gaat altijd via Internet op normale tijdstippen en is superrelaxed
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_50143865
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Gewoon kaartjes kopen in Duitsland, gaat altijd via Internet op normale tijdstippen en is superrelaxed
www.eventim.de

Begint altijd zomaar spontaan met de voorverkoop, zo ook de D&D-shows van een paar jaar terug. Resultaat: op de eerste rijen haast uitsluitend Nederlanders
pi_50143946
Maar, maar, Fargo... we gaan toch wel samen in de rij liggen doen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_50147607
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar, maar, Fargo... we gaan toch wel samen in de rij liggen doen?
Tuurlijk! Wie moet me anders warm houden?

Bovendien liggen wij niet IN de rij, maar VOORAAN de rij
pi_50147690
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef Fargo het volgende:

[..]

Tuurlijk! Wie moet me anders warm houden?

Bovendien liggen wij niet IN de rij, maar VOORAAN de rij
Vooraan is het warmer hè? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_50184157
we gaan vast sparen

Djeez Bruce-fan? En dan nooit mijn avatar herkent? Foei Djeez

ik hoop dat ik nog 1x kan gaan voor vooraan, maar momenteel buiten kompleet van rolstoel afhankelijk helaas. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat Bruce me weer laat lopen (denk aan frankfurt vorig jaar, auw voel de blren nog steeds)
  Redactie Frontpage donderdag 7 juni 2007 @ 19:56:03 #152
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50212436
Ik had je usericon al lang ontdekt Anitra, maar in OUD praat men over baby's billetjes, en niet over rockgoden
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_50233937
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Djeez het volgende:
Ik had je usericon al lang ontdekt Anitra, maar in OUD praat men over baby's billetjes, en niet over rockgoden
Ikke wel
pi_50659076
Bruce op de Luisterpaal.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_50927437
Waarschijnlijkt komt hij net ná de fallen leaves...

Albumrelease (met E Street band) staat gepland op 4 september...
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:05:50 #156
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_50934787
bron link url? :p
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_50936327
USA Today geloof ik...
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:16:17 #158
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_50937599
Op de website van USA Today vind ik het iig niet.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_50938576
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef GooseFM het volgende:
Op de website van USA Today vind ik het iig niet.
Een beetje meer vertrouwen in me, Goose
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:13:03 #160
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_50941351
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het volledige bericht

Is er eigenlijk al een titel bekend gemaakt? Vast niet he? :p
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_50946327
bij sony staat hij idd op 4-9 de agenda
pi_50986385
Ooooh...spannend
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51424758
Het laatste nieuws

About as certain as we can get at this point: The new album has been recorded with members of the ESB already having contributed. Additional tracks are being recorded with and without the ESB. As can best be described at this point is the album is a cross between TOL and The Rising with some "rock" songs and a number of songs pared down. Having trouble describing the sound, but a lot of production is being used wth the versions already recorded. Different versions of each song are being recorded (with and without members of the ESB) and the final versions of about half the album have not been settled on. It was agreed to go ahead with announcing a new recording since it is fully anticipated the final recording phases will go very quickly. The good news is a flurry of recording will be ongoing over the next few weeks with August to be the month of final production, etc. Although a given, the album will have a least 10 songs with a goal of about 13 being projected.

What is interesting is the most definitive and positive news relates to the tour, which will be the last for the entire ESB. Rehearsals for the tour are once again scheduled for AP around Labor Day. Look for the tour to kick off on or about 10/02/2007 in New York with a quick swing around the country until the end of November. All of the major cities, to include LA, DC, Philly, Boston, Chicago, etc. will be covered. The month of December will include a quick tour of Europe, about 10 shows or so. January and part of February look to be time off with a full world tour to begin in full effect during the Spring of 2008 (Feb/March) with outdoor arena shows scheduled for the summer of 2008. The U.S., Canada, Europe, and Australia, will all be on the schedule. Bottom line is that we are now entering the final stages in preparation for the final ESB world tour. Stay tuned.
pi_51425029
Potdimme.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:55:45 #165
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_51429008
Ik kan niet wachten tot het zover is.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:38:15 #166
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_51472159
Nice
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:43:12 #167
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_51474269
Ik ben maar meteen de live in NYC DVD gaan kijken.

Ik krijg er nu al zin in

Ik moet en zal kaartjes krijgen voor meerdere concenten

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_51585480
Greasy Lake:

Hi,I am a big Bruce fan and I grew up in Absecon. I used to read and
post here when I lived in NJ about 5 years ago(I forget what my name
was, I think it was just Annie).
Anyway I moved away and I now live in Los Angeles and I work publicity
for Sony records. A contact of mine in Sony knows I am a big
Springsteen fan told me he had some info on the new Springsteen CD.

He told me that most of it was recorded in Atlanta and at Bruce's
home. The band recorded it's parts when it could and had them shipped
to Bruce so he and the producer could put it together. There are
tentative release dates of Oct 2 or Oct 9.

Here is the BIG NEWS that I don't think has circulated as of yet.

The working title is :

Dead Ringers

and I would assume that was the title of one of the songs also.

Remember that is the working title, it doesn't guarantee that will be
the title.

He also said he saw the title of one other song and it was called
"Sabres, Steel, and Spades"
pi_51585502
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik ben maar meteen de live in NYC DVD gaan kijken.

Ik krijg er nu al zin in

Ik moet en zal kaartjes krijgen voor meerdere concenten

Nog altijd behorend tot het lijstje van mijn favoriete DVD's
pi_51618323
There's a local (Canadian) arts magazine that I read today, which had an in-depth interview with Brendan Obrien. According to Obrien, the new record will be released as "Bruce Springsteen And The E Street Band." No mention as to a specific title for the album.

The album apparently takes a cue from Jackson Browne's Running On Empty. The songs were recorded mostly in one take with Bruce AND the band. Forget all the talk of the different members only coming in to do their specific parts. Also, they recorded material for it everywhere- Obrien specifically mentions Bruce recording with Clarence and Steve backstage during the Devils tour. Apparently they recorded a lot of material at Bruce's house with Landau overseeing the sessions.

Musically, Obrien compared it to Blonde on Blonde. Three song titles were given when Obrien described some of the songs as resembling the Stones' Sticky Fingers and Exile on Main Street material, as well as resembling some early Faces records. The titles he named were "The Blind Spot," "Taxi Cab Alley," and "One Dead Ringer."

Nothing else was mentioned in regards to the new album. Obrien did talk about Bruce some more and their working relationship. Nothing interesting.
pi_51618768
Fargo, ik mis je. .

. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_51619104
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fargo, ik mis je. .

. .


Ik jou ook...ben er te weinig de laatste tijd, helaas. En op MSN eigenlijk ook nooit meer

Gelukkig brengt Bruce ons weer bij elkaar
pi_51619169
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:51 schreef Fargo het volgende:

[..]



Ik jou ook...ben er te weinig de laatste tijd, helaas. En op MSN eigenlijk ook nooit meer

Gelukkig brengt Bruce ons weer bij elkaar
Heb in je fobo geschreven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:18:56 #174
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_51698150
Van het backstreets forum:

Bruce Springsteen al lavoro per un nuovo album
Il nuovo album di Bruce Springsteen è in lavorazione, e le registrazioni procedono bene. Lo ha affermato la moglie del Boss, Patti Scialfa, che è a Roma per presentare il suo disco solista “Play it as it lays”, in uscita il 31 agosto 2007. Senza sbilanciarsi sulla data di uscita del nuovo album del marito, ancora top secret, Patti Scialfa ha detto: “Bruce sta finendo il nuovo album con la E Street Band e anch’io sto partecipando alle session, stanno andando molto bene”.
La scorsa settimana Fox News ha anticipato una possibile data di uscita dell’album per il “tardo autunno”. L’informatissimo sito Backstreets, la fonte più affidabile per quanto riguarda Bruce Springsteen, pur ricordando che non ci sono né date ufficiali né certezze, si sbilancia, invece, pronosticando il 2 ottobre come data più probabile per l’uscita dell’album.

Translated into English, it says:

The New album is coming out October 2, 2007, followed by a year long tour with the full E Street Band, lasting through Autumn 2008. The new album is mostly hard rocking, but some of the cuts are a mix between Tunnel of Love and The Rising in consistency. The entire band was involved with the recording process.
One of the tracks is called "Dead Ringers", but it is not the title track. That is yet to be decided.
pi_52017634
Op de release lijst van de Free Record Shop staat voor 1 oktober een nieuw Springsteen album!!!!! Maar niemand weet echt zeker wat het gaat worden...
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52205432
quote:
Expect a press release from “Shore Fire Media” announcing the new Springsteen album sometime within the next 24-48 hours. The release is expected to mention the album release date (Oct. 2nd) and the complete track listing. The document will also announce that a tour is planned; dates are not expected until later this month with tickets expected to go on-sale at month’s end.

This will be Bruce’s first studio album with the E Street Band since 2002’s “The Rising.” “Radio Nowhere” is expected to be the title of a single released sometime during this month.
Van het Backstreets forum.
pi_52251855
Bleek een fake persbericht te wezen volgens de berichten op GL en BTX, op de site van shore fire staat nog helemaal niks. Maar er komt wat aan, dat is inmiddels wel zeker..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52264240
Ben niet heel erg bekend met z'n werk, maar ik vind the Seeger Sessions echt fantastisch, ook meteen het daarna uitgebracht live album gehaald (volgens mij live @ Dublin?). Ik ga me verdiepen
pi_52270261
Verwacht niet dat de rest van z'n werk lijkt op het werk met de SSB, hoor. . Maar ik hou je absoluut niet tegen als je je wilt gaan verdiepen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52271431
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verwacht niet dat de rest van z'n werk lijkt op het werk met de SSB, hoor. . Maar ik hou je absoluut niet tegen als je je wilt gaan verdiepen. .
Nee ik weet wel een klein beetje wat ik kan verwachten Wat zou een goede eerste cd zijn om aan te schaffen?
pi_52272679
Ik zou kiezen voor The River, omdat die cd een redelijke tussenweg is tussen zijn vroegere en latere werk. Overigens vind ik het niet zijn beste album, dat is denk ik toch Nebraska.... of Darkness on the Edge of Town... of Born to Run. Ik weet het ook niet meer.
pi_52272713
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef Joostebrood het volgende:
Ik zou kiezen voor The River, omdat die cd een redelijke tussenweg is tussen zijn vroegere en latere werk. Overigens vind ik het niet zijn beste album, dat is denk ik toch Nebraska.... of Darkness on the Edge of Town... of Born to Run. Ik weet het ook niet meer.
Fuck it, ik ga de eerste de beste platenzaak in en haal degene die ik herken uit je post
pi_52281777
Born to Run is het veiligste, maar ze zijn allemaal goed hoor.. En uiteraard moet je hem/hun live meemaken, die live in Dublin CD/DVD is nog wat aan de tamme kant naar mijn idee, we hebben ahoy afgelopen oktober zeker 10 cm opgeschoven met z'n allen.. Maar pas op, voor je het weet ben je verslaafd!!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52288126
Van Joe ( Greasy Lake en zeer betrouwbaar )

Spoke with my Shore Fire contact late yesterday

She informed me a release announcing the album and acknowledgement of a tour will be released on Monday (though when pressed, she admitted it could be Tuesday, but they are totally preparing for Monday, Aug. 13th.) The announcement will list all song titles, musicians on the album, basic tour structure and some cities. NO TICKETS WILL GO ON SALE NEXT WEEK. I post this so no one here has to constantly refresh their Shore Fire Media homepage during the next 48 hours.

(To those wondering how I have a contact over there: I work in network sports tv and am constantly getting free CDs, invitations to record premiere parties and other goodies from record companies and publicists as I use commercially-issued music in my work. A few CDs or invites are nothing to a company if I elect to use their music on a Super Bowl or Final Four tease or throughout an entire network show, especially if it is new music. Being a Springsteen fan, I have had a contact over at Shore Fire for years and was even invited to the ultra-private show at the Bottom Line on May 6th, 1992 when Bruce premiered songs from both Human Touch and Lucky Town for the first time in front of a public audience -- mostly Columbia execs, staff and invited peeps.)


Het zal mij benieuwen, maar het klinkt wel betrouwbaar
pi_52321667
Op eventim.de kan je een email alert aanzetten voor wanneer er Springsteen kaarten in de voorverkoop gaan, dus zo te zien komt hij ook naar Europa.. Eventim is een betrouwbare site, daar heb ik ook de D&D kaarten voor Dusseldorf besteld 2 jaar geleden, en dat was keurig geregeld..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52322947
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:55 schreef uncle_sjohie het volgende:
Born to Run is het veiligste, maar ze zijn allemaal goed hoor.. En uiteraard moet je hem/hun live meemaken, die live in Dublin CD/DVD is nog wat aan de tamme kant naar mijn idee, we hebben ahoy afgelopen oktober zeker 10 cm opgeschoven met z'n allen.. Maar pas op, voor je het weet ben je verslaafd!!
Born to Run vind ik eigenlijk het minst veilig. IK zal eerder voor BIUSA of River gaan....Of gewoon live cds! Want dan krijg je van alles wat, en het beste, en nog live ook...en Bruce live is
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52351733
Volgens BeTrue staat er op de site van bercy in Parijs een melding van een concert op 17 december!!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52387209
Ik raad nieuwe fans altijd Greatest Hits of The Essential aan. Staat van alles wat op. Moest ik echt een album aanraden, dan werd het BITUSA en/of The River, de enige albums die ik nog wel eens in zijn geheel opzet.
pi_52391278
Bedankt voor alle tips Ben er nog niet aan toegekomen, maar ga zeker even zo'n greatest hits/essential halen, dat zal in ieder geval een goed orientatiepunt zijn Daarnaast waarschijnlijk 1 van z'n eerdere albums, ben altijd wel van de chronologie
pi_52391990
Ik zou voor de the essential (limited edition) 3 CD versie gaan, heb je gelijk wat meer "onbekendere" nummers, die ene greatest hits CD is dan toch wel duidelijk de mindere keuze naar mijn idee. En je zou voor de ervaring nog het live 75-85 album er bij kunnen doen..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52399866
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:24 schreef uncle_sjohie het volgende:
Volgens BeTrue staat er op de site van bercy in Parijs een melding van een concert op 17 december!!
De nieuwe tour schijnt te gaan beginnen op 29 november. Toeval dat dat op mijn verjaardag is? Dácht het niet! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:10:08 #192
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52399942
Springsteen.
...dass wir fliegen.
pi_52400094
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Springsteen.
Luister anders eens naar Greetings from Asbury Park. Vind je vast leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:14:57 #194
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52400109
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De nieuwe tour schijnt te gaan beginnen op 29 november. Toeval dat dat op mijn verjaardag is? Dácht het niet! .
En ik ben precies 23 dagen daarvoor jarig. Ha! Dat kan geen toeval meer zijn!
...dass wir fliegen.
pi_52409583
Nog steeds geen pressrelease terwijl die volgens sommigen op backstreets wel zou komen,
nu staat er een gerucht dat het morgen rond de middag wordt vrijgegeven (rond de middag in de US dus).
pi_52413799
En het is ook nog de LA Times, dus als we uitgaan van 12 uur exact zou het ergens rond 8 uur vanavond moeten zijn.. Maar het wordt wel wat dramatisch zo met al die (aanstaande) persberichten, en K2 is van Greasy Lake verdwenen, dus daar horen we ook maar niks van.. Dit is trouwens het bericht van de site van de LA times..

------------------
Springsteen album, tour details expected Thursday
By Randy Lewis, Los Angeles Times Staff Writer
August 16, 2007

Details of a new Bruce Springsteen album will be announced Thursday morning, and presumably there will be some information about a fall tour as well.

Word from the Springsteen world is that fans can expect an album that reunites him with the E Street Band following his most recent projects with the Sessions Band exploring vintage American folk and blues songs and his more introspective "Devils & Dust" solo album in 2005. If the participation of the E Streeters turns out to be true, it will be their first album together since 2002's "The Rising."

The Springsteen-centric website Backstreets.com also has been fielding reports of a fall tour for several weeks, and reliable reports suggest he may play at least a couple of shows in October at the Inglewood Forum, the site of some of his high watermark shows of the '70s and '80s. But it also would place fans of this champion of the blue-collar worker in the dilemma of whether to cross a picket line to see him. Workers from IATSE Local 33, the stage employees' union, have been involved in a labor dispute with the Forum's operators since mid-2006.
----------------
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52428782
New album: Magic
Due October 2

It's official. Springsteen's first album with the E Street Band since 2002's The Rising drops in less than seven weeks, and it's called Magic. In case that title makes you, like us, think of Doug Henning... click the Mark Seliger photo at right for a first peek at Bruce's 2007 look. No rainbows or unicorns to be found. (And that guitar... that's magic.)

According to manager Jon Landau, quoted in today's press release from Shore Fire Media, this one's a rocker: "Magic is a high energy rock CD. It's light on its feet, incredibly well played by Bruce and the members of the E Street Band, and, as always, has plenty to say. It's also immensely entertaining. Magic is the third collaboration between Bruce and Brendan O'Brien and is a culmination of their very productive creative relationship."

O'Brien produced and mixed the album at his home base in Atlanta, Southern Tracks Recording Studio.

Ready for 11 new Springsteen song titles?

1. Radio Nowhere
2. You'll Be Comin' Down
3. Livin' in the Future
4. Your Own Worst Enemy
5. Gypsy Biker
6. Girls in Their Summer Clothes
7. I'll Work for Your Love
8. Magic
9. Last to Die
10. Long Walk Home
11. Devil's Arcade

Of these, only "Long Walk Home" has been heard before; Springsteen debuted the song with the Sessions Band and played it live exactly once, in London on November 11, 2006 (reportedly the day after he wrote it).

Bet on "Radio Nowhere" as the first of these tracks we'll get to hear. When, exactly, remains to be seen -- stay tuned.
pi_52429284
pi_52433030
Yay, eindelijk official. . En wanneer mogen we zelf gaan rocken in een stadion (Kuuuiiiippppp) in Nederland? .

Op die foto kijkt ie een beetje bezopen, maar toch best seksie. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:05:34 #200
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52433857
Oeh, dat is goed nieuws! Maar meteen beginnen met sparen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:17:10 #201
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_52434159
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_52434347
Komt mooi uit dat ik 3 oktober jarig ben, heb ik meteen een kado om te vragen voor de verandering!!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52434484
Fargoooooooooooo! Liefste! Melden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52434877
Ik hoop zo op een rauwe productie a la Nebraska

Al is de kans klein dat het een low fi achtig iets wordt. Zeg maar nihil eigenlijk.
pi_52437134
Het heeft even geduurd, maar het is zover
En als we Jon Landau mogen geloven gaat het lekker rocken
pi_52442709
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fargoooooooooooo! Liefste! Melden!
Joehoeeeee! Hier ben ik

Zet De Kuip voorlopig nog maar even uit je hoofd, schat. We gaan eerst naar Ahoy of iets dergelijks
pi_52443117
Nou, als je nagaat dat er bij bercy al iets op de kalender staat, denk ik dat hij eerder locaties heeft gekozen met ruimte voor 15.000~20.000 bezoekers, dus dan kom je hier in Nederland al gauw bij iets als de Gelredome uit..

Laten we hopen dat hij idd de eerste keer voor iets kleiners gaat (Ahoy of desnoods HMH) en dan in het voorjaar minimaal 2x de kuip laat opstijgen.
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52444081
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:30 schreef uncle_sjohie het volgende:
Nou, als je nagaat dat er bij bercy al iets op de kalender staat, denk ik dat hij eerder locaties heeft gekozen met ruimte voor 15.000~20.000 bezoekers, dus dan kom je hier in Nederland al gauw bij iets als de Gelredome uit..

Laten we hopen dat hij idd de eerste keer voor iets kleiners gaat (Ahoy of desnoods HMH) en dan in het voorjaar minimaal 2x de kuip laat opstijgen.
De 'zaaltournee' van The Rising in 2002 bevatte ook eerst Bercy en een paar dagen later Ahoy. En wat is de exacte capaciteit van Ahoy voor een concert? Loopt dat ook niet richting de 15.000?

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het iets anders dan Ahoy wordt. Gelredome is te groot en HMH te klein. De stadiontour mag van mij best weer in De Kuip.
pi_52444511
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

De 'zaaltournee' van The Rising in 2002 bevatte ook eerst Bercy en een paar dagen later Ahoy. En wat is de exacte capaciteit van Ahoy voor een concert? Loopt dat ook niet richting de 15.000?

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het iets anders dan Ahoy wordt. Gelredome is te groot en HMH te klein. De stadiontour mag van mij best weer in De Kuip.
Die 15.000 is na de verbouwing volgend jaar als ik het goed heb? Volgens wikipedia passen er nu 10.500 mensen in, da's meer dan ik dacht eigenlijk. De stadiontour moet gewoon in de kuip, ik ben een paar keer in die arena geweest, en het blijft gewoon pet, vooral als je ongeveer ter hoogte v/d middellijn zit, dan hoor je alles letterlijk 2x, vooraan staan is dan nog wel iets beter, maar het is nog steeds geen kuip. En laten we eerlijk wezen, Bruce + ESB +de Kuip = toch wel heeel erg speciaal..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52446062
Tijdens de eerste leg van de SSB band speelde ze ook in Bercy, terwijl wij ons mochten vermaken in de HMH. Het zou me eerlijk gezegd niet helemaal verbazen als ze voor het gelredome zouden kiezen, maar verwacht toch Ahoy
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:08:38 #211
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_52451719
Was Devils and Dust ook met de E street band?
pi_52451773
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef MeneerTim het volgende:
Was Devils and Dust ook met de E street band?
Ah, een echte kenner..... Nee joh, dat was solo..
Heb je mijn minicity al bezocht?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:40:39 #213
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_52466505
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef uncle_sjohie het volgende:

[..]

Ah, een echte kenner..... Nee joh, dat was solo..
Keihard, .
pi_52520433
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Keihard, .
Naja, in mijn verdediging, het was wel vrijdagmiddag.. D&D is veel intiemer en ingetogen, en eigenlijk niet echt te vergelijken met bijvoorbeeld BITUSA of The Rising, alhoewel dat laatste album vanaf het begin ook al wel wat serieuzer is dan BITUSA. Zijn laatste album The Seeger Sessions was meer folk (soms bijna country) georienteerd, en daar moesten zelfs echte diehard fans wat aan wennen. Sterker nog, ik ken er een paar die vertikken om er naar te luisteren, en da's jammer, die missen een hoop lol..
Heb je mijn minicity al bezocht?
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:53:02 #215
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_52522452
Oeps, ik zit in het verkeerde topic

[ Bericht 53% gewijzigd door VaderJacob op 20-08-2007 14:01:22 ]
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_52552723
Nieuwe album cover???

pi_52552908
Wat een zuinig mondje. Als dat maar niets voorspelt voor de rest van het album.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:40:18 #218
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52553033
Als de achtergrond gewoon wit was geweest, en die letters waren alles behalve groot en rood,
dan had ie een hoes gehad die er nog wel mee door kan.
...dass wir fliegen.
pi_52553107
Vind je z'n armen niet ook veel te donker?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:44:31 #220
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52553137
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vind je z'n armen niet ook veel te donker?
Ik dacht eigenlijk dat ie onder het witte t-shirt een zwart t-shirt aan had. En da's ook niet best, natuurlijk.
...dass wir fliegen.
pi_52553141
Maar we moeten niet uit het oog verliezen dat het om de muziek gaat hè. Bijna al z'n hoezen zijn lelijk, maar dat doet aan de inhoud van de plaat niets af.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:48:32 #222
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52553224
Da's waar. Maar ik zou het zo leuk vinden als ie weer eens 'n keer een fatsoenlijke hoes zou hebben.
Nebraska steekt er, wat dat betreft, nog altijd met kop en schouders bovenuit, vind ik.
...dass wir fliegen.
pi_52553266
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's waar. Maar ik zou het zo leuk vinden als ie weer eens 'n keer een fatsoenlijke hoes zou hebben.
Nebraska steekt er, wat dat betreft, nog altijd met kop en schouders bovenuit, vind ik.
Terwijl die foto niet eens is gemaakt met het idee om als hoes te dienen.

En nu naar je werk jij. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:51:54 #224
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52553298
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Terwijl die foto niet eens is gemaakt met het idee om als hoes te dienen.
Ja, dat zouden ze vaker moeten doen, .
quote:


En nu naar je werk jij. .
Ja, lief, .
...dass wir fliegen.
pi_52583350
Van GL

I wanted to share a couple of thoughts about "Magic" while they are still top of mind.

When the "hey come over and listen to the new album" phone call comes, you go. That call came today. I'm glad I went.

I took some spotty notes, and when you can't read your own handwriting--it's sad.

So, Magic.

Seated between a pair of outstanding speakers and handed a book with the lyrics, the Magic began.

Quick observations: this album rocks...these songs will KILL in a live concert setting...lots, LOTS of rocking guitars...I still don't know why it's called Magic...nary a ballad...Clarence Clemons rocks...I can't wait to find out how the actual recording of this album played out...any crap that Brendan O'Brien took for The Rising (undeserved in my book) will be long forgotten...these songs will sound great on the radio...Bruce Springsteen "songwriter" is a national treasure.

The production is big, without getting in the way. While The Rising demanded a certain atmosphere and Devils & Dust surely came from its own place, this album is an exclamation point in the Springsteen/O'Brien studio pairing. This is a confident sounding record, made by artists who trust each other and their art.

Radio Nowhere
Coming soon to a radio near you. Great lead off song. This could easily be the guy in "Open All Night" 25 years burning down the road. This song rocks, but the whole time, the guy in the song asks "is anybody alive out there?" like his life depends on it. Classic E Street with a monster solo from C.
And as the guy drives along he sings...
I just want to hear some rhythm
I just want to hear some rhythm
I just want to feel some rhythm
I just want to feel your rhythm
Awesome and terrifying at the same time.

You'll Be Comin' Down
Another song where C shines...spotlight on the Big Man. This is one about someone getting their comeuppance--a whole "what goes around comes around" thing. Karma!

Livin' In The Future
The most "pop" song on the album. Classic E Street--Big C again and a song that would fit anywhere from Born To Run to Born In The U.S.A.

Your Own Worst Enemy
I liked this one a lot. Reminded me of the vibe of both Darkness and The River, also not unlike None But The Brave. Great harmony vocals.

Gypsy Biker
A song about a gypsy biker who is coming home. Starts with a beautiful harmonica and acoustic and ends up a flat out rocker. Very powerful lyrics. Loved it and can't wait to hear it live.

Girls In Their Summer Clothes
Hmmmm...girls in their summer clothes don't like the hero in this song. My notes for this one said "lyrics very specific, very precise." While this was not one of my favorites, the lyrics are so well written that you feel like you're on the street as "the girls in their summer clothes pass me by."

I'll Work For Your Love
CatholicSchool...CatholicSchool...CatholicSchool. Bruce has used a lot of Catholic imagery as of late, and this song certainly has that. Beautiful piano intro, and another one that I really liked.

Magic
Interesting that this is the title cut. This one could have easily been on Devils & Dust. The word "magic" does not appear in the song. I need to hear it again, I guess. : )

Last To Die
Great songwriting here. Driving drums.

Long Walk Home
Probably the best song on the album. We know how great the lyrics are, this is played with passion and tempo by Bruce and the band. Wow. Max and Garry flat out kill this song, and there is an amazing guitar solo. This song will destroy concert halls all over the world. Amazing.

Devil's Arcade
The lyrics that are posted on the web are wrong. You'll be happy, because this song is great--again with lyrics that are simply amazing. Big guitars, big strings--I really liked this one a lot.

It's easy to toss around superlatives when discussing Bruce's work (and yeah, I'm biased), but this is a great, great album. I keep coming back to the preciseness and the specific ness of the lyrics. These are streets that do have names. And the people who walk--drive--run those streets have purpose. And when the band plays...

Do you believe in Magic? I do.

See you Sunday.

No surrender-

Tom Cunningham
pi_52585508
Wie heeft er de nieuwe tourdata voor mij?
Op brucespringsteen.net staan ze tot november erop.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_52586639
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef diedlaughing het volgende:
Wie heeft er de nieuwe tourdata voor mij?
Op brucespringsteen.net staan ze tot november erop.
Dat zijn nog de tourdata van de Seeger Sessions tour van vorig jaar, voor de aankomende tour circuleren er al wel wat data op GL en op BeTrue, maar er is nog niks definitiefs...
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52586739
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef uncle_sjohie het volgende:

[..]

Dat zijn nog de tourdata van de Seeger Sessions tour van vorig jaar, voor de aankomende tour circuleren er al wel wat data op GL en op BeTrue, maar er is nog niks definitiefs...
die zijn inmiddels toch wel achterhaald. naar zeggen van anderen hebben ze de eerste 3 weken van het tourschema helemaal moeten omgooien door bepaalde redenen.
pi_52613413
Het eerste nummer circuleert al

Radio Nowhere

[ Bericht 33% gewijzigd door Fargo op 23-08-2007 09:44:02 ]
pi_52618130
Wat een geweldig nummer, veel gitaren en een mooie sax solo van The Big Man

En de lyrics van het nummer:
Radio Nowhere

I was trying to find my way home,
But all I heard was a drone.
Bouncin' off a satellite
Crushing the last long American night.

This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?

I was sitting around a dirt dial
Just another lost number in a file.
Been in some kinda dark cove
Just searching for a world with some soul.

This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
Is there anybody alive out there?

I just want to hear some rhythm.
I just want to hear some rhythm
I just want to hear some rhythm.
I just want to hear some rhythm.

I want a thousand guitars.
I want pounding drums.
I want a million different voices speaking in tongues.

This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
Is there anybody alive out there?

(Sax solo)

I was driving thru the misty rain
Yeah, searching for a mystery train.
Bopping thru the wild blue
Trying to make a connection with you.

This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
This is radio nowhere.
Is there anybody alive out there?
Is there anybody alive out there?

I just want to hear some rhythm (you swoon.)
I just want to hear some rhythm (you swoon.)
I just want to hear you swoon.
I just want to hear you swoon.
I just want to hear you swoon.
I just want to hear you swoon.
I just want to hear you swoon.
I just want to hear you swoon.
pi_52621465
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:24 schreef Fargo het volgende:
Het eerste nummer circuleert al

Radio Nowhere
Waar zouden we toch zijn zonder Fargo? .

Ga meteen even luisteren, ben benieuwd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52621655
Na de energie in dit nummer alleen al ligt waarschijnlijk de halve ESB uitgeput op het podium. . Maar best lekker, ben benieuwd naar de rest, en vooral naar wanneer we 't hier allemaal live mogen gaan meemaken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52622004
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waar zouden we toch zijn zonder Fargo? .

Ga meteen even luisteren, ben benieuwd!
Ach, ik haal het ook maar ergens anders vandaan, hoor
pi_52622075
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na de energie in dit nummer alleen al ligt waarschijnlijk de halve ESB uitgeput op het podium. . Maar best lekker, ben benieuwd naar de rest, en vooral naar wanneer we 't hier allemaal live mogen gaan meemaken!
Wat een gitaargeweld ineens! Prima openingsnummer voor de CD!

Moest er eerlijk gezegd even aan wennen, maar na drie keer luisteren ben ik verkocht...hij is goed!
Nummer blijft ook lekker hangen...

Live meemaken? De geruchten zijn zover gevorderd dat hij op vrijdag 14 december in Amsterdam staat...

4/12 Barcellona
7/12 Milan
9/12 Munich
12/12 Stockholm
14/12 Amsterdam
17/12 Paris
19/12 London
21/12 Dublin

Maar dat is allemaal wel onder een flink voorbehoud...
pi_52622473
Hmm, dus twee keer een weekend vrij vragen... Naja, heb ik er wel voor over. Of m'n baas er blij mee is is een tweede. . Gaat ons postkantoorplannetje anders nog door, lieverd?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52622661
Amsterdam? Gaan ze dan meteen de arena in dan? Ik dacht dat er eerst wat kleinere locaties aangedaan zouden worden, en dan later de grote stations?
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52623310
Amsterdam als opwarmertje in ja, weet ik veel, wat heb je daar, en dan later in Rotterdam in de Kuip. Denk ik. .

Amsterdam Arena. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52624063
HMH misschien maar zie op de site dat er dan al wat te doen is:
http://www.heinekenmusichall.nl/index.php?p=2-3-3&j=2007&m=12

Ik ga toch uit van de Ahoy'
pi_52624701
Ahoy was nog 'vrij' in ieder geval. Maar dat is dan weer geen Amsterdam. Carré wellicht? Lekker intiem

En nee, ik denk niet dat er in de eerste leg van de tour al stadions aan te pas komen.

Ons postkantoorplannetje valt of staat met de datum van het concert én de datum van de voorverkoop omdat ik op vrijdagavond hééééél moeilijk in mijn tijd zit...
pi_52624764
Misschien moeten we even bellen om te vragen of ie even rekening kan houden met het feit dat vrijdagavonden lastig zijn voor ons?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52625017
Voor het concert ben ik niet zo bang, eerlijk gezegd. Als Bruce per sé op vrijdagavond wil komen spelen in NL dan krijg ik daar wel vrij voor. Dat snappen ze hier nog wel. Maar ik krijg echt geen vrij om op vrijdagavond alvast voor het postkantoor te gaan liggen
pi_52625075
Ik werk dus juist alleen maar vrijdagavonden en zaterdag de hele dag, en nu heb ik in oktober al een weekend vrij gevraagd voor het concert van John Hiatt, en ik wilde met m'n verjaardag ook een zaterdag vrij, in november dus. Als ik er dan binnenkort nog 2 moet vragen blijven er van de 4 weekenden in een maand niet veel over... . En m'n baas snapt Bruce wrs dus écht niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52631069
vorige 2 concerten ben ik pas tegen 8.00 uur naar het postkantoor hier in de buurt gegaan en was ik respectievelijk 7e en 4e, en toen om 10.00 uur de kaartverkoop begon kwamen er nog mensen binnen voor kaarten die hebben ook allemaal 2 of meer kaarten gekregen.

Waar dat postkantoor staat vertel ik niet, maar in ieder geval niet in het westen des lands
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:45:11 #244
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52631450
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Amsterdam Arena. .
...dass wir fliegen.
pi_52631522
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]
De Kuip. . En dan met z'n allen zo staan springen dat je denkt dat elk moment de tribune kan instorten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2007 @ 21:06:56 #246
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52632057
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
vorige 2 concerten ben ik pas tegen 8.00 uur naar het postkantoor hier in de buurt gegaan en was ik respectievelijk 7e en 4e, en toen om 10.00 uur de kaartverkoop begon kwamen er nog mensen binnen voor kaarten die hebben ook allemaal 2 of meer kaarten gekregen.

Waar dat postkantoor staat vertel ik niet, maar in ieder geval niet in het westen des lands
Hier in Drenthe ook vaak mazzel gehad, zoewel bij Gelredome '99 als De Kuip '03 om half negen in de rij gaan staan. En beide keren met kaarten vertrokken.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52641005
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hier in Drenthe ook vaak mazzel gehad, zoewel bij Gelredome '99 als De Kuip '03 om half negen in de rij gaan staan. En beide keren met kaarten vertrokken.
Maar in dat geval zijn er flink wat kaarten beschikbaar. Met het laatste concert, in de HMH, had ik het er echt niet op gegokt om om half 9 aan te sluiten.

Als je een mooi plekje (lees: postkantoor) hebt, zou ik dat ook niet aan de grote klok gaan hangen. Gunstig is bijvoorbeeld een postkantoor/verkooppunt dat pas net is begonnen met de verkoop van concertkaartjes etc. Daar staat dan bijna nooit iemand...

Ik kan me (hier in Roosendaal) tenminste wel herinneren dat voor de D&D & Seeger-tour niet iedereen kaarten had op de plaats waar ik heb gelegen/gestaan/gezeten. De stadiontours is een heel ander verhaal.
pi_52643197
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De Kuip. . En dan met z'n allen zo staan springen dat je denkt dat elk moment de tribune kan instorten. .
Hmm, doet me denken aan 2003.. Was toch wel een erg leuk feestje, volgens het KNMI hebben we de kuip toen 3 mm opgeschoven met z'n allen! Alleen toen zat ik (eventjes maar, als bruce roept: "the dutch ass must rise!!" kan je geen kant meer op natuurlijk), mijn moeder durfde het niet aan, maar na een geslaagde "vooraan staan test" bij de SSB in ahoy staan we dit keer ook gewoon vooraan, waar het ook is!

En ook ik heb een redelijk rustig postkantoor, maar ik ga er gewoon vrijdagavond liggen, ik moet kaarten hebben, no matter what, en ik werk gewoon full time door de week, dus ik heb er ook plenty tijd voor..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52644905
Radio Nowhere nu op 3fm!
pi_52644992
Je bent me net voor!!!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_52645049
ha!

  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:47:40 #252
159735 weebel
Le Petit Prince
pi_52645297
Wow! Wát een geweldig nummer zeg
Echt een top ritme, kan niet wachten op het album
[youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
pi_52645515
Ik moet zeggen, het nummer werkt wel voor me, de op het eerste gezicht wat simpele tekst is uit eindelijk toch wel aardig subtiel, en het staat gewoon als een huis, alstie hiermee de show opent ontploft de kuip/ahoy volgens mij!
Heb je mijn minicity al bezocht?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:39:38 #254
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52648475
Net dat nieuwe nummer 1 keer geluisterd, klinkt goed... alleen niet wat ik had gehoopt/verwacht
Zodra ik thuis ben nog maar wat vaker luisteren en waarschijnlijk dat het dat wel betet wordt

Mar kan bijna niet wachten totdat ze weer in NL zijn!!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52649007
Doe je ogen maar dicht en stel het je nummer maar eens voor in een stampend Ahoy als je het weer eens luistert. Klinkt het vast beter
pi_52650581
Ik weet niet wat ik van het nummer moet vinden. Zeker een relaxed nummer maar ik vind het een beetje chaos....Om mij écht enthousiast (zo enthousiast als met zijn andere albums) te krijgen had het beter moeten zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52656434
Ik heb ondertussen maar the essential bruce in huis gehaald
pi_52657070
Ik ben zeer te spreken over de nieuwe plaat! Zie uit naar zijn komende show(s) in NL.
you have time
you're doing fine
pi_52662324
Oh jongens wat heb ik er een zin in. Slápeloze nachten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:50:33 #260
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_52665750
klinkt allemaal goed

Alleen, nog geen tourdata in het ruhrgebiet? Dan wordt eventim.de geen optie Tenzij ... iemand in voor een tripje München
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_52670112
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Pistol_Pete het volgende:
klinkt allemaal goed

Alleen, nog geen tourdata in het ruhrgebiet? Dan wordt eventim.de geen optie Tenzij ... iemand in voor een tripje München
die data kloppen waarschijnlijk niet. Amsterdam en Munchen zijn al bezet op die datums
pi_52671218
HMH is bezet, maar dat kan ook een 'spookreservering' zijn. Desondanks hoop ik stiekem zelf toch op Ahoy.

Overigens zul je mij niet zien in Munchen. Ik zal gaan voor NL en hoogstwaarschijnlijk Bercy. Mocht ik NL moeten overslaan vanwege werk, dan neem ik Londen in de plaats.
pi_52721298
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:01:34 #264
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52727395
Morgen gratis bij de krant hier.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_52727743
top! Ik wil meer!

Gister maar weer eens Live in NYC gekeken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:39:06 #266
9960 Hawkeye
Very dry...
pi_52746120
Voor wie het gemist heeft;

http://www.radionowheredownload.com/3fm/

Super!
pi_52747093
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef Hawkeye het volgende:
Voor wie het gemist heeft;

http://www.radionowheredownload.com/3fm/

Super!
Super plaat! Vraag me alleen af waarom ze hem gratis aanbieden, maar mij hoor je niet klagen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:33:32 #268
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52747192
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef LeroyBrown het volgende:
Morgen gratis bij de krant hier.
Welke krant is dat? .
...dass wir fliegen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:34:09 #269
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52747204
Psst, it is I, DevilsAndDust.
...dass wir fliegen.
pi_52748413
Hey babe!

By the way, kaartverkoop op www.eventim.de gestart voor Mannheim (2/12) en Keulen (13/12)

Maar die laat ik lekker aan me voorbij gaan!

[ Bericht 5% gewijzigd door Fargo op 28-08-2007 11:30:55 ]
pi_52748569
Enne, als ie dan komt in december, hoeveel geld zou ik dan ongeveer voor een kaartje apart moeten houden?
pi_52748819
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:23 schreef Fargo het volgende:
Hey babe!

By the way, kaartverkoop op www.eventim.de gestart voor Mannheim (2/12) en Keulen (13/12)

Maar die laat ik lekker aan me voorbij gaan!
Is dit een officeel verkooppunt? Zo ja, dan ga ik meteen kaarten bestellen. Ik heb hier zolang naar vooruit zitten kijken. Laatste 2 keer geen kans gehad om te gaan. Nu moeten het minimaal 3 shows worden die ik ga bijwonen.
pi_52749004
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef Razer het volgende:

[..]

Is dit een officeel verkooppunt? Zo ja, dan ga ik meteen kaarten bestellen. Ik heb hier zolang naar vooruit zitten kijken. Laatste 2 keer geen kans gehad om te gaan. Nu moeten het minimaal 3 shows worden die ik ga bijwonen.
Dit is bestellen en kaarten ontvangen (iets later). Bij D&D ging dit ook 'plotseling' in de verkoop bij Eventim. Wat resulteerde in het feit dat in Dusseldorf bijvoorbeeld de eerste rijen vol Nederlanders zaten

Wat je apart moet houden qua budget? Een hele hoop. Eerlijk gezegd ben ik wel geschrokken van de prijzen voor deze twee Duitse shows. Honderd euro voor een arenakaart, allemamaggies... Zal heus wel iets hoger liggen (voor-voorverkoop, incl. bezorging etc.), maar toch... In 2003 liepen we nog voor 50 euro het veld van De Kuip op.
pi_52749294
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dit is bestellen en kaarten ontvangen (iets later). Bij D&D ging dit ook 'plotseling' in de verkoop bij Eventim. Wat resulteerde in het feit dat in Dusseldorf bijvoorbeeld de eerste rijen vol Nederlanders zaten

Wat je apart moet houden qua budget? Een hele hoop. Eerlijk gezegd ben ik wel geschrokken van de prijzen voor deze twee Duitse shows. Honderd euro voor een arenakaart, allemamaggies... Zal heus wel iets hoger liggen (voor-voorverkoop, incl. bezorging etc.), maar toch... In 2003 liepen we nog voor 50 euro het veld van De Kuip op.
Dit is wel gewoon betrouwbaar? Niet dat de kaarten dadelijjk bij een ander verkooppunt 50euro goedkoper zijn. Heb echt zin in The Boss
pi_52749370
Ik denk dat deze kaarten ietsjes duurder zijn (maar dat is echt vanwege de goede service en bezorging). Kaartjes voor NL zullen dus straks wel iets lager liggen. Maar deze website is 100% betrouwbaar, trust me! Genoeg landgenoten die nu al verzekerd zijn van kaartjes. Als je naar Keulen wilt gaan, is dit de site om het te regelen.
pi_52751089
Is het allemaal gelukt, Razer?
pi_52751713
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:04 schreef Fargo het volgende:
Is het allemaal gelukt, Razer?
Uhm even paar mensen ingelicht en gevraagd. Als het goed is, ga ik straks als ik thuis kom van het werk de tickets bestellen. Verheug me er nu al op. Dit zou mijn eerste Springsteen concert worden, hou ouder je wordt hoe meer je echt goede muziek gaat waarderen TIjdens The Rising Tour had ik met me ouders kunnen meegaan, maar toen ben ik helaas niet gegaan (zo stom). Tijdens The Seeger Sessions tour kwam het helaas op dat moment niet uit, nu nog spijt van. Dus dat moet ik nu dubbel en dwars goed maken. De DVD's Live in Barcelona en Live in NYC worden hier elke dag helemaal gaar gedraaid Zo een geweldige performance en power dat moet ik gewoon eens meemaken.

Heel erg bedankt voor de linktip. Ik hoop dat in dit topic al het nieuw met betrekking tot de concerten en tickets komt te staan. Hoop natuurlijk nog wat shows mee te maken
pi_52751887
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Razer het volgende:

[..]

Uhm even paar mensen ingelicht en gevraagd. Als het goed is, ga ik straks als ik thuis kom van het werk de tickets bestellen. Verheug me er nu al op. Dit zou mijn eerste Springsteen concert worden, hou ouder je wordt hoe meer je echt goede muziek gaat waarderen TIjdens The Rising Tour had ik met me ouders kunnen meegaan, maar toen ben ik helaas niet gegaan (zo stom). Tijdens The Seeger Sessions tour kwam het helaas op dat moment niet uit, nu nog spijt van. Dus dat moet ik nu dubbel en dwars goed maken. De DVD's Live in Barcelona en Live in NYC worden hier elke dag helemaal gaar gedraaid Zo een geweldige performance en power dat moet ik gewoon eens meemaken.

Heel erg bedankt voor de linktip. Ik hoop dat in dit topic al het nieuw met betrekking tot de concerten en tickets komt te staan. Hoop natuurlijk nog wat shows mee te maken
Je bent nooit te oud om voor het eerst kennis te maken met Bruce!

Ja, dat zijn geweldige DVD's. Letterlijk stuk gedraaid hier. En geen probleem, in dit topic (en straks in het volgende deel) zullen we alles bij houden omtrent concerten en bijbehorende ticketstress

Gaat nu hard met de geruchten. Werd vanmorgen nog 30 november (Arnhem) genoemd, nu 6 december, waardoor HMH en Ahoy weer in the picture komen. We wachten af
pi_52752278
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:56 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud om voor het eerst kennis te maken met Bruce!

Ja, dat zijn geweldige DVD's. Letterlijk stuk gedraaid hier. En geen probleem, in dit topic (en straks in het volgende deel) zullen we alles bij houden omtrent concerten en bijbehorende ticketstress

Gaat nu hard met de geruchten. Werd vanmorgen nog 30 november (Arnhem) genoemd, nu 6 december, waardoor HMH en Ahoy weer in the picture komen. We wachten af
Haha inderdaad, wist niet eens dat dit topic bestond. Gister bij toeval tegen gekomen. Ben blij dat ik dit topic gevonden heb Kan me er nu al op verheugen dat ik waarschijnlijk naar concert ga. In februari ben ik toevallig twee weken in New York. Had gehoopt dat hij dan misschien daar nog ergens in de buurt zou spelen, of in Madison Square Garden. Maar volgens mij zit dat er helaas niet in Maar ja kunt niet alles hebben he
pi_52753549
Aug 24, 2007
Springsteen's rumored tour dates are here...

So a friend of a friend's uncle's best friend sent this to me yesterday. Take it for what it is, a rumor but the dates we've been hearing seem to jive with this (Oakland and St Paul for sure).

Here they are:

BRUCE SPRINGSTEEN & THE E ST BAND Tentative TOUR Dates:
(Rehearsals: Sept.8 - 21, & Sept. 23 - 30)
Oct 2 Hartford
Oct 5,6 Philadelphia
Oct 9,10 Meadowlands- E. Rutherford,NJ
Oct 14 Ottawa
Oct 15 Toronto
Oct 17 Nassau Coliseum- Uniondale,NY
Oct 18 MSG, NYC
Oct 21,22 Chicago
Oct 26 Oakland
Oct 28,29 LA
Nov 2 St Paul
Nov 4 Cleveland
Nov 5 Detroit
Nov 11,12 Wash DC
Nov 14 Pittsburgh
Nov 15 Albany
Nov 18,19 Boston
Nov 25 Madrid
Nov 26 Bilbao
Nov 28 Milan
Nov 30 Arnhem
Dec 2 Mannheim
Dec 4 Oslo
Dec 8 Copenhagen
Dec 10 Stockholm
Dec 12 Antwerp
Dec 13 Cologne
Dec 15 Belfast
Dec 17 Paris
Dec 19 London

Take them for what they are worth...
pi_52753794
Mm Arnhem in bovenstaande lijst, zou dus betekenen dat hij in het Gelrdedome gaat spelen. Denk dat ik naar Keulen ga en dan nog Antwerpen of Gelredome. Antwerpen lijkt me persoonlijk een betere keuze.

[ Bericht 38% gewijzigd door Razer op 28-08-2007 15:27:25 ]
pi_52753855
Hoe is de setting van Antwerpen? Sowieso een coole stad. Maar Arnhem ga ik in ieder geval proberen te regelen!

Maar hou ons Bruce liefhebbers op de hoogte! ik heb geen verstand van concertkaartjes regelen, dus ik wil het niet missen! Lekker bij het postkantoor liggen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52754576
Mijn wishlist is
- Keulen (al zeker)
- Arnhem
- Parijs
- Copenhagen

[ Bericht 7% gewijzigd door rockin_the_lowland op 28-08-2007 16:47:11 ]
pi_52755018
De-oneven-2 en ik waren gister in Antwerpen, en toen we langs het sportpaleis kwamen zei ik nog: "Zou leuk zijn, als ik daar nu ineens een Bruce-concert op aangekondigd zou zien!"

Antwerpen is nu, met een vriendje in Breda, ook wel een optie, denk ik. Arnhem de dag na m'n verjaardag zou een perfect verjaardagscadeautje zijn. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52758997
Net de tickets voor in Köln besteld, rib uit me lijf maar heb ik er zeker voor over!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:32:55 #286
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_52759179
Bruce Springsteen and the E Street Band fall tour itinerary

Oct 2 - Hartford, CT - Hartford Civic Center - On sale Sep 8
Oct 5 - Philadelphia, PA - Wachovia Center - On sale Sep 8
Oct 9-10 - E Rutherford, Continental Airlines Arena - On sale Sep 10
Oct 14 - Ottawa, ONT - Civic Centre - On sale Sep 17
Oct 15 - Toronto, ONT - Air Canada Centre - On sale Sep 17
Oct 17-18 - New York, NY - Madison Square Garden - On sale Sep 10
Oct 21 - Chicago, IL - United Center - On sale Sep 8
Oct 26 - Oakland, CA - Oracle Arena - On sale Sep 15
Oct 28 - Los Angeles, CA - Venue TBA - On sale TBA
Nov 2 - St. Paul, MN - Xcel Energy Center - On sale Sep 22
Nov 4 - Cleveland, OH - Quicken Loans Arena - On sale Sep 15
Nov 5 - Auburn Hills, MI - Palace Of Auburn Hills - On sale Sep 21
Nov 11 - Washington, D.C. - Verizon Arena - On sale Sep 21
Nov 14 - Pittsburgh, PA - Mellon Arena - On sale Sep 14
Nov 15 - Albany, NY - Times Union Center - On sale Sep 8
Nov 18 - Boston, MA TD - Banknorth Garden - On sale Sep 22
Nov 25 - Madrid, SPAIN - Palacio De Deportes - On sale Oct 2
Nov 26 - Bilbao, SPAIN - Bilbao Exhibition Centre - On sale Oct 9
Nov 28 - Milan, ITALY - Datchforum - On sale Sep 10
Nov 30 - Arnhem, NETHERLANDS - Geldredome - On sale Sep 8
Dec 2 - Mannheim, GERMANY - Sap Arena - On sale Aug 31
Dec 4 - Oslo, NORWAY - Oslo Spektrum - On sale Sep 3
Dec 8 - Copenhagen, DENMARK - Forum - On sale Sep 3
Dec 10 - Stockholm, SWEDEN - Globe Arena - On sale Sep 1
Dec 12 - Antwerp, BELGIUM - Sports Paleis - On sale Sep 8
Dec 13 - Cologne, GERMANY - Koln Arena - On sale Aug 31
Dec 15 - Belfast, IRELAND - Odyssey Arena - On sale Sep 6
Dec 17 - Paris, FRANCE - Palais Omnisports De Bercy - On sale Sep 7
Dec 19 - London, UK - O2 Arena - On sale Aug 30
No Soup For You!
pi_52759268
Dat wordt 8 september voor postkantoor zitten
pi_52759290
Ik wil zo graag
Als het me op één of andere manier niet lukt pleeg ik zelfmoord

Iemand een indicatie wanneer de kaartverkoop normaalgesproken zou beginnen?

edit...ok 8 sept dus...

Damn, dat is een wat onhandige datum. Is dat niet een zaterdag over 2 weken? Gelukkig ben ik dan wel uit de randstad, dan moet het vast makkelijker gaan...maar het probleem van uit de randstad zijn is dat ik dat ben omdat ik dingen moet regelen voor mijn moeder...hopelijk begrijpt ze het
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52759434
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:35 schreef Razer het volgende:
Dat wordt 8 september voor postkantoor zitten
7e lijkt me verstandiger als ik jou was (en een staanplaats prefereerd). al zou het met 34.000 kaarten toch wel moeten lukken.
pi_52759494
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

7e lijkt me verstandiger als ik jou was (en een staanplaats prefereerd). al zou het met 34.000 kaarten toch wel moeten lukken.
De nacht van 7 op 8
Verkopen eigenlijk alle postkantoren tickets? Of zijn dit alleen de grotere? Normaal me concerttickets nog altijd via internet kunnen regelen (Niet Springsteen).
pi_52759515
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

7e lijkt me verstandiger als ik jou was (en een staanplaats prefereerd). al zou het met 34.000 kaarten toch wel moeten lukken.
Ik neem aan dat je dan de avond/nacht ervoor bedoelt? Ik heb er geen enkele ervaring mee dus alle tips zijn welkom...
Hoe kom ik er uberhaupt achter waar ze de kaartjes verkopen, of voldoen de meeste postkantoren?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52759636
Is het trouwens normaal dat er meer dan een jaar van tevoren al verkoop is? Ik heb dan wel niet zo veel ervaring, maar meestal is het toch iets van 6 of 7 maanden of zo als ik zo andere concerten herinner.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52759910
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:50 schreef Norrage het volgende:
Is het trouwens normaal dat er meer dan een jaar van tevoren al verkoop is? Ik heb dan wel niet zo veel ervaring, maar meestal is het toch iets van 6 of 7 maanden of zo als ik zo andere concerten herinner.
Die kaarten zijn nog voor dit jaar.....
pi_52759961
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dan de avond/nacht ervoor bedoelt? Ik heb er geen enkele ervaring mee dus alle tips zijn welkom...
Hoe kom ik er uberhaupt achter waar ze de kaartjes verkopen, of voldoen de meeste postkantoren?
vrijdagmiddag waarschijnlijk

Kaartverkoop is via de grotere postkantoren, de 100 grote Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl, AUB Ticketshop, de bekende voorverkoopadressen en (soms) kassa van de zaal.
pi_52760096
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:04 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

vrijdagmiddag waarschijnlijk

Kaartverkoop is via de grotere postkantoren, de 100 grote Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl, AUB Ticketshop, de bekende voorverkoopadressen en (soms) kassa van de zaal.
Haha het ligt er natuurlijk aan hoe druk het bij je lokale verkooppunt is. Denk dat 03:00u bij mijn postkantoor wel optijd genoeg is
pi_52760503
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:09 schreef Razer het volgende:

[..]

Haha het ligt er natuurlijk aan hoe druk het bij je lokale verkooppunt is. Denk dat 03:00u bij mijn postkantoor wel optijd genoeg is
Het postkantoor waar ik altijd overnacht is altijd superdruk, behalve met de Seeger Sessions dan vorig jaar. De laatste keer met de E-Streetband in 2003 waren er op de zaterdag ochtend ruim 140 mensen die kaarten wilden. Daarom ga ik liever 's middags liggen zodat ik zeker weet een van de eerste te zijn.
pi_52760740
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Het postkantoor waar ik altijd overnacht is altijd superdruk, behalve met de Seeger Sessions dan vorig jaar. De laatste keer met de E-Streetband in 2003 waren er op de zaterdag ochtend ruim 140 mensen die kaarten wilden. Daarom ga ik liever 's middags liggen zodat ik zeker weet een van de eerste te zijn.
Is het dan niet makkelijker om naar ander verkooppunt te gaan waar het minder druk is? Of ga je voor de gezelligheid al zo vroeg? Haha geen echte concertganger hier zoals je merkt
pi_52761138
140 man? Haha, megadruk joh! Hier komen we nooit verder dan een man of 35-40 hooguit (The Rising). Bij D&D en de Seeger Shit was het ook stukken minder druk. Wel heel gezellig!

Maar poeh, de 30e moet ik 's avonds werken. Waarom komt die Springsteen toch op een vrijdagavond? Dat wordt lullen als Brugman later deze week...
pi_52761609
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:34 schreef Razer het volgende:

[..]

Is het dan niet makkelijker om naar ander verkooppunt te gaan waar het minder druk is? Of ga je voor de gezelligheid al zo vroeg? Haha geen echte concertganger hier zoals je merkt
als ik vantevoren weet dat ik er als een van de eerste ben maakt het me echt niet uit hoe druk het gaat worden. en de medewerkers van dit postkantoor weten echt wel hoe ze genoeg kaarten uit moeten draaien. Plus, het nummertjes systeem wordt hier altijd goed georganiseerd en gerespecteerd (hopelijk ben ik dit keer tweede, en hoef ik dit niet meer allemaal te regelen)
pi_52761696
Normaal vind ik het niet zo erg, maar als er 140 man om een nummertje komt kan ik me voorstellen dat je het liever aan een ander overlaat
pi_52761955
De middag van tevoren? Dat gaat wel heel ver...als ik 's nachts om 4.00 ga opstaan vind ik dat al knap genoeg van mezelf, al denk ik niet dat ik dat ga doen. Echt vroeg in de ochtend (5.00-6.00) moet toch ook wel voldoende zijn?

Sowieso zit ik nu waarschijnlijk bij een wat rustigere omgeving...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')