Hmmm, grmbl... ben ineens een ouwe lulquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:52 schreef kayzie het volgende:
Alveare is goedkoop en toch netjes. Ligt eraan waar je van houdt. Profuoma is meestal uitbundig en Gentiluomo blijft mijn favoriet. Arrow is voor oude lullen.
Van Barba wil ik ook nog eens graag een shirt laten maken, als 't ff kan op maat. Is Finamore in jouw ogen beter dan Barba?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Mastroianni het volgende:
Een van mijn favoriete merken overhemden is Barba di Napoli, heb een paar overhemden van Borrelli maar heb de laatste tijd ook een aantal dingen van Finamore gekocht. Finamore vind ik dan toch het prettigste.
Ik draag ook vaak Barba (maatwerk) shirts + indien nodig das van dit merkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Mastroianni het volgende:
Een van mijn favoriete merken overhemden is Barba di Napoli, heb een paar overhemden van Borrelli maar heb de laatste tijd ook een aantal dingen van Finamore gekocht. Finamore vind ik dan toch het prettigste.
De Beijenkorf heeft een grote collectie stopdassen en overhemden, daarnaast kan je naar de wat exclusievere winkels gaan op de PCH, of gewoon bij bijv. Piet zoomers Arnhem, Thijssen te Nijmegen o.i.dquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef DarkSamba het volgende:
Ik ben zelf al een tijdje opzoek naar goede en mooie overhemden cq stropdassen.
Ik heb hier al wat goede suggesties gelezen en ga die ook eens uitproberen.
Nu vraag ik mij alleen af waar deze overhemden en stropdassen zoal verkocht worden.
Thanks voor je reactie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef hydrah het volgende:
[..]
De Beijenkorf heeft een grote collectie stopdassen en overhemden, daarnaast kan je naar de wat exclusievere winkels gaan op de PCH, of gewoon bij bijv. Piet zoomers Arnhem, Thijssen te Nijmegen o.i.d
Als ik in Breda ben moet ik altijd even kijken bij Galucci, prima winkel met de wat exclusievere merken deze zit op de 'Halstraat'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie.
Zal eens bij de Beijenkorf gaan kijken. Ook de exclusievere zaken eens bezoeken.
Weet iemand nog adressen ni omgeving Breda / Tilburg?
Is het mischien gek om iets te kopen wat je mooi vind i.p.v. naar het merk te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef martin85 het volgende:
Welke merk overhemd + stropdas draag jij onder je pak?
Ik liep de bijenkorf in en ik kon geen keuze maken, er waren er zoveel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |