abonnement Unibet Coolblue
pi_49121148
Apeldoorn wordt wel eens het grootste dorp van Nederland genoemd. Het heeft namelijk nooit stadsrechten gekregen. Van een kleine buurtschap, die voor het eerst genoemd werd in een schenkingsakte uit 792/793 onder de naam \"villa ut marca Appoldro\", is Apeldoorn uitgegroeid tot één van de tien grootste gemeenten van Nederland met ruim 156.000 inwoners. Apeldoorn is een groene gemeente, want zij ligt midden tussen de prachtige bossen van de Veluwe.



De bekendste attracties van Apeldoorn liggen in de wijk Berg en Bos. In de crisisjaren dertig is hier natuurpark Berg en Bos aangelegd. Dit park is ook nu nog de moeite waard om te bezoeken. Er zijn wandelroutes uitgezet, maar u kunt ook de grote laan vanaf de ingang volgen. Dan ziet u rechts de grote vijver en links de hoogste uitkijktoren van de Veluwe. Aan het eind van de laan komt u vanzelf bij de speelweide. Verder vindt u in dit bosrijke park o.a. herten, wilde zwijnen en de vlindertuin. Het park is ruim 250 hectare groot. Als u het natuurpark bezoekt, kunt u kiezen of u dit doet met of zonder bezoek aan de Apenheul. In dit dierenpark vindt u allerlei soorten apen, van de reuzengorilla tot het allerkleinste aapje. De Apenheul is van april tot november geopend. Alleen bij heel koud of regenachtig weer zijn de apen in de binnenverblijven. De dieren bewonen hier hun eigen ruime bosgebieden. Sommige apen klimmen en klauteren zelfs helemaal vrij tussen de bezoekers. Apenheul beschikt over een aantal horecagelegenheden.



Als het mooi weer is bent u vanaf de parkeerplaats van natuurpark Berg en Bos en de Apenheul in tien minuten lopen bij het oudste openluchtzwembad van Nederland, het Kristalbad. Hier kunt u een frisse duik nemen in het 50-meterbad of lekker spelen met de kinderen in het grote kleuterbad. Voor peuters en baby\'s is er een apart bad met aangrenzend zandstrandje. Uiteraard ontbreken de nodige waterglijbanen niet. Het Kristalbad heeft ook nog een kanovijver. Deze ligt prachtig beschut in de bosrijke omgeving van het Kristalbad en slingert zich om een langgerekt eiland.

Als u meer van pretparken houdt, kunt u het familiepretpark Koningin Juliana Toren bezoeken. De gezellige sfeer en de leuke attracties zorgen ervoor dat de tijd voorbij vliegt. Echt spectaculaire attracties zult u hier niet aantreffen, daarom is dit pretpark vooral geschikt voor gezinnen met kinderen van twee tot twaalf jaar.



Houdt u meer van geschiedenis of van de koninklijke familie dan moet u zeker een bezoek brengen aan paleis Het Loo. De laatste bewoonster van dit paleis was koningin Wilhelmina. Tegenwoordig is het paleis ingericht als museum



De Parkenbuurt, ten noorden van het centrum, is de mooiste wijk van Apeldoorn. Er staan veel oude herenhuizen, soms rijk versierd met ornamenten. Ook is er in deze wijk zelfs voor Apeldoornse begrippen veel groen. In 2005 is de wijk rijksbeschermd stadsgezicht geworden.



Het centrum van Apeldoorn is een mix van oud en nieuw. Er staan vrij veel monumentale panden, maar de oude winkelpanden zijn vaak, in elk geval op de begane grond, ingrijpend gemoderniseerd, waardoor ze veel van hun karakter verloren hebben. \'De stad\', de gebruikelijke benaming voor het centrum, heeft vooral een modern, volgens de critici saai, uiterlijk. In het centrum zijn er veel winkelmogelijkheden, vooral geconcentreerd langs de Hoofdstraat, de langste winkelstraat van Nederland en het overdekt winkelcentrum De Oranjerie. Nadeel is dat verreweg de meeste winkels filialen zijn van de landelijke grote ketens en dat er maar weinig speciaalzaken zijn die het centrum iets eigens kunnen geven.

Het stationsplein wordt momenteel drastisch vernieuwd.



Met als centraal kunstwerk 'De Kus', namens de bewoners van Apeldoorn geschonken aan prins Willem-Alexander en prinses Maxima ter ere van hun huwelijk in 2002.





Ontdek Apeldoorn op DVD met \'Apeldoorn de vele geichten\'

Interessante links:
Apeldoorner Community Site voor en door Apeldoornse jongeren
Kaart van Apeldoorn
De Digitale Stad Apeldoorn
VVV Apeldoorn
Startpagina Apeldoorn


Hooray for boobies!
pi_49121410
crap, titel fout, meneer of mevrouw mod mag er een haakje voor lekkere ?
Hooray for boobies!
pi_49121592
boh deel 4. Bij deze mijn bijdrage op de jacht naar nr 5.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:44:05 #4
97934 ASroma
Flamboyant
  maandag 7 mei 2007 @ 22:56:50 #5
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49123086
Was er nog op 5 mei iets te doen in Apeldoorn met betrekking tot bevrijdingsdag?
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49123325
yep, veel muziek e.d. was weer erg vermakelijk
Hooray for boobies!
pi_49125198
Op het Raadhuisplein staat een grote tent met veel muziek!
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_49125265
Ik ben benieuwd hoe het omnisportcentrum er straks uit gaat zien! Je ziet nu echt vorderingen!
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:46:30 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49129572
SPOKKIEWOKKIE!!!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_49130599
Ik las op de website van de stentor ( ) dat er in augustus een aantal DJ's bij het stadhuis gaan spelen? Iemand een bron?
pi_49130777
eeuhm, de bron is de stentor dan volgens mij..
Hooray for boobies!
pi_49131053
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:42 schreef Frrreek het volgende:
Ik las op de website van de stentor ( ) dat er in augustus een aantal DJ's bij het stadhuis gaan spelen? Iemand een bron?
Geef eens een linkje, ik heb nog niets gelezen
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_49133810
mogguh, heb er wel wat over gehoord maar ben zelf niet zo'n betrouwbare bron m.b.t onthouden van informatie....
pi_49133871
ow en ik was ons kwijt.... GRRR
pi_49135989
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 08:13 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Geef eens een linkje, ik heb nog niets gelezen
Ik vroeg zelf om een bron. Ben 'em kwijt
pi_49143283
We hebben een appartement gevonden,midden in de hoofdstraat,mercatorplein
Nog een paar weken en dan hoor ik ook tot de Apeldoornaren
01-08-2008
pi_49145475
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Pure-Poison het volgende:
We hebben een appartement gevonden,midden in de hoofdstraat,mercatorplein
Nog een paar weken en dan hoor ik ook tot de Apeldoornaren
gefeliciteerd! maar wat bedoel je met midden in de hoofdstraat mercatorplein???
je hebt een caterplein da's het centrum maar mercatorplein is buiten het centrum, is in kerschoten......
pi_49149287
Oeps, haal het telkens door elkaar caterplein bedoel ik Ik heb ook zoveel straten/woningen gezien de laatste tijd,weet soms niet meer wat nou waar is!
01-08-2008
pi_49149636
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Oeps, haal het telkens door elkaar caterplein bedoel ik Ik heb ook zoveel straten/woningen gezien de laatste tijd,weet soms niet meer wat nou waar is!
Oh relaxed. Hoe dicht bij de bars en "club" (1 ) Daar is het op zaterdagavonden behoorlijk druk
pi_49153935
Feli Pure-Poison , hoop dat je niet al te veel (over) last hebt....
Life is a bitch , so fuck it
pi_49155616
ik zeg ff bij de gamma wat isolatiespul kopen...
Hooray for boobies!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:38:26 #22
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49156071
Ik bied alvast mijn excuses aan voor het geschreeuw
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49158256
HaHa,heb ook midden in het centrum van Breda gewoond dus ben wel wat gewend en anders doen oordoppen wonderen

Heeft iemand nog tips voor bedrijven waar ik kan solliciteren voor part-time callcenter werk ofzo
01-08-2008
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:47:44 #24
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49161698
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Pure-Poison het volgende:
HaHa,heb ook midden in het centrum van Breda gewoond dus ben wel wat gewend en anders doen oordoppen wonderen

Heeft iemand nog tips voor bedrijven waar ik kan solliciteren voor part-time callcenter werk ofzo
Centraal Beheer Achmea zoekt nog mensen.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:01:43 #25
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49162379
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef dramslag het volgende:

[..]

Centraal Beheer Achmea zoekt nog mensen.
yup daar kun je altijd wel aan de slag, 3 weken cursus, en dan de hele dag schademeldingen enzo, niet echt super interresant werk maar voor even is het best aardig, en redelijk verdienen voor een jong iemand en de sfeer schijnt er ook goed te zijn ( me zus heb er een tijdje gewerkt)
pi_49162486
Anders werken uitzendbureau's ook goed.

In Apeldoorn zitten de meeste in de nieuwstraat (paralel aan de hoofdstraat) met uitzondering Vedior (voor banen bij de belastingdienst) die zit aan de hoofdstraat (richting station), en Randstad (ook Belastingdienst en volgens mij ook Centraal Beheer) die zit naast centraal beheer, volgens mij is dat al Prins Willem Alexanderlaan.

Als je bij de gemeente wil werken is Tempo Team een goede. De derde voor de belastingdienst is Start, trouwens.

succes!
And the druids turn to stone...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:11:29 #27
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49162847
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Oeps, haal het telkens door elkaar caterplein bedoel ik Ik heb ook zoveel straten/woningen gezien de laatste tijd,weet soms niet meer wat nou waar is!
en oppassen dat je niet in mekaar wordt geslagen
pi_49171485
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Panthera1984 het volgende:
Anders werken uitzendbureau's ook goed.

In Apeldoorn zitten de meeste in de nieuwstraat (paralel aan de hoofdstraat) met uitzondering Vedior (voor banen bij de belastingdienst) die zit aan de hoofdstraat (richting station), en Randstad (ook Belastingdienst en volgens mij ook Centraal Beheer) die zit naast centraal beheer, volgens mij is dat al Prins Willem Alexanderlaan.

Als je bij de gemeente wil werken is Tempo Team een goede. De derde voor de belastingdienst is Start, trouwens.

succes!
De gemeente zit tegenwoordig bij Start
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_49175854
Thanks ik wil gewoon z.s.m aan de slag,kan dan op mijn gemak verder zoeken naar iets wat ik echt leuk vind.Uitzendbureau's heb ik niet zo'n zin in al werkt dat waarschijnlijk wel het snelst.Ga nu 1st bij Centraal Beheer Achmea proberen.
01-08-2008
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:17:56 #30
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49239346
Volgens mij werkt Centraal Beheer alleen maar via uitzendbureau's.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49240012
Volgens mij is het zo dat iedereen bij de overheidsfuncties eerst een jaarcontract via de uitzendbureau's krijgt die dan later omgezet kan worden na een vast contract.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:14:51 #32
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49246162
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef dramslag het volgende:
Volgens mij werkt Centraal Beheer alleen maar via uitzendbureau's.
idd via randstad
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:36:30 #33
149157 SR505
ik doe niet aan ondertitels...
pi_49253424
Apeldoorn is hier ook vertegenwoordigd zie ik, leuk! Nog een Apeldoorner hier dus, Apeldoorner.COM is in de topicstart meegenomen. Te gek!
pi_49261975
en alweer een dag vol regen....
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:11:12 #35
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49262480
Ik ga even de Eglantier in regenachtig weer bekijken.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49264843
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef dramslag het volgende:
Ik ga even de Eglantier in regenachtig weer bekijken.
zal wel veel regenjassen en paraplu's zijn.....
pi_49298341
Gisteren ondanks de regen lekker geshopt in het centrum
En ook nog lekker poffertjes gegeten
01-08-2008
pi_49306323
vandaag noten gekocht bij ten voorde... noten die ik overigens 1 minuut al weer kwijt was dankzij een lantaarnpaal die plotsklap op mijn weg kwam..
Hooray for boobies!
pi_49306594
stomme lantaarnpaal!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:47:02 #40
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49306738
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag noten gekocht bij ten voorde... noten die ik overigens 1 minuut al weer kwijt was dankzij een lantaarnpaal die plotsklap op mijn weg kwam..


Ik zie het zo voor me
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49312823
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag noten gekocht bij ten voorde... noten die ik overigens 1 minuut al weer kwijt was dankzij een lantaarnpaal die plotsklap op mijn weg kwam..
HaHa zie het al gebeuren! Maar dan loop je toch even terug voor een nieuw zakje
01-08-2008
pi_49318040
En wie is er vandaag (nu dus) nog uitgegaan? Ik neem aan dat de Apeldoornse Fok!kers niet zo burgerlijk zijn als dit topic doet voorkomen

Is de gemiddelde leeftijd in de babbel nog altijd 34?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:58:14 #43
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49318234
Op de zaterdag avond valt de gemiddelde leeftijd nog wel mee. Ik schat een jaar of 25.

Vanavond heerlijk thuis blijven. Over een paar uurtjes op vakantie, dus vandaar dat ik er nu niet ben.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49320016
Zou uitgaan, maar geen zin, Donderdag en Vrijdag nog geweest.

Kom nooit in de babbel, dus zou het niet weten, meer Röntgen en/of de Zaak.
pi_49323720
pfff tis al tijden geleden dat ik in de stad ben geweest. Ja met koninginnedag maar die telt niet....
pi_49335820
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef Frrreek het volgende:
En wie is er vandaag (nu dus) nog uitgegaan? Ik neem aan dat de Apeldoornse Fok!kers niet zo burgerlijk zijn als dit topic doet voorkomen

Is de gemiddelde leeftijd in de babbel nog altijd 34?
Gisteren in Gigant café gezeten.
Vanavond wellicht van Kinsbergen.
And the druids turn to stone...
pi_49342817
Is Apeldoorn net zo saai als hoe het er vanuit de trein uitziet?

Over uitgaan hoor ik vaak (van de Apeldoorners zelf) positieve verhalen, de criminaliteit is er volgens mij niet zo hoog als in de naburige stad Deventer en er schijnen veel parken te zijn. maar is het qua uiterlijk en sfeer nog echt een dorp of..? Hoe is het voor mensen die van oorsprong niet uit Apeldoorn komen om in Apeldoorn te wonen? Ik ben erg benieuwd!
pi_49344680
ik wil er niks meer over horen!
Hooray for boobies!
pi_49344716
wat is jouw definitie van saai? das namelijk voor iedereen anders..
Hooray for boobies!
pi_49348212
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef ghizzer het volgende:
Is Apeldoorn net zo saai als hoe het er vanuit de trein uitziet?

Over uitgaan hoor ik vaak (van de Apeldoorners zelf) positieve verhalen, de criminaliteit is er volgens mij niet zo hoog als in de naburige stad Deventer en er schijnen veel parken te zijn. maar is het qua uiterlijk en sfeer nog echt een dorp of..? Hoe is het voor mensen die van oorsprong niet uit Apeldoorn komen om in Apeldoorn te wonen? Ik ben erg benieuwd!
pssst jij wil toch naar tilburg....
pi_49353344
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:23 schreef draculettetje het volgende:

[..]

pssst jij wil toch naar tilburg....
jawel, maar ik ben nog jong en ik wil wat van Nederland gezien hebben in mn leven!
pi_49353838
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef ghizzer het volgende:
Is Apeldoorn net zo saai als hoe het er vanuit de trein uitziet?

Over uitgaan hoor ik vaak (van de Apeldoorners zelf) positieve verhalen, de criminaliteit is er volgens mij niet zo hoog als in de naburige stad Deventer en er schijnen veel parken te zijn. maar is het qua uiterlijk en sfeer nog echt een dorp of..? Hoe is het voor mensen die van oorsprong niet uit Apeldoorn komen om in Apeldoorn te wonen? Ik ben erg benieuwd!
Apeldoorn is betrekkelijk saai. Geen universiteit of hogeschool, alsmede geen studentenleven. De meeste mensen vertrekken voor hun studie dus naar grotere steden. Uitgaansleven is best oke, maar niets vergeleken met grotere steden. Er zijn nagenoeg geen leuke feestjes, dus barretjes en feestcafés ( ) voeren de boventoon. De Babbel (die ik eerder al noemde) is al kut voor ik er legaal in mag (21+), en Plaza di Christo wil je je boven de 18 volgens mij ook niet vertonen. Verschillende cafes zijn overigens wel goed.

In principe heb je er alle soorten winkels en diensten, maar is het niet speciaal. Leuk voor jonge gezinnetjes, oudere mensen; nogal karig voor studenten.
pi_49354014
hogeschool en universiteit zijn er al hoor, detail..
Hooray for boobies!
pi_49354139
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
hogeschool en universiteit zijn er al hoor, detail..
Noemenswaardig ook: De theologische universiteit, en een dwergenafdeling van het Saxxion.

Ik heb het natuurlijk over fatsoenlijke instellingen met een keus aan studies, iets wat - in combinatie met een studentenleven - ontbreekt in Apeldoorn.
pi_49354292
quote:
De Theologische Universiteit Apeldoorn (TUA) is de theologische opleiding die uitgaat van de Christelijke Gereformeerde Kerken. Aan deze universiteit zijn zes hoogleraren actief. Het vakkenpakket bestaat uit vakken als ethiek, apologetiek, Oude en Nieuwe Testament, dogmatiek, kerkgeschiedenis, kerkrecht en ambtelijke vakken. Aan de TUA studeren ruim 100 studenten.
quote:
Mogelijkheden Saxion in Apeldoorn:

Bovenbouw, ik hou van jou! cursus apeldoorn
Hoger Hotelonderwijs deeltijd bachelor opleiding apeldoorn
Hoger Hotelonderwijs voltijd/duaal bachelor opleiding apeldoorn
Integrale handhaving fysieke leefomgeving cursus apeldoorn
Niet te zuinig
pi_49354351
Bovenbouw, ik hou van jou!
pi_49357490
Ik zoek nog een(liefs vrouwlijke) huisarts en tandarts,liefs in het centrum.Iemand tips bij wie ik me kan aanmelden,en bij welke tandarts/huiarts ik zeker niet moet zijn?!
01-08-2008
  maandag 14 mei 2007 @ 18:56:44 #58
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49373816
bij het oranjepark schijnt wel een goeie vrouwelijke huisarts te zitten, weet zo niet welke logisch
pi_49378260
tandarts de boer aan de arnhemseweg is een afrader...
Hooray for boobies!
pi_49390368
Er zijn eigenlijk geen tandartsen zonder wachtlijst, maar dan moet je gewoon eens een tandarts bellen en vragen of ze nog een (vrouwelijke) tandarts met een redelijk korte wachttijd weten. Die van mij had ongeveer een jaar terug een weekje, maar dat is een man. (geen klachten overigens)

Mijn huisarts(en) is een huisartsenstel, en je kan dus altijd kiezen of je de dame, of de heer wilt. ze zijn beide wat ouder, en ze zitten op het randje van orden. 'van de Bos' heetten ze.

succes verder
And the druids turn to stone...
pi_49501992
hoi
pi_49535205
vandaag een tweede poging ondernemen om met pinda's en noten de gehele hoofdstraat af te lopen zonder een lantaarnpaal tegen het lijf te lopen..
Hooray for boobies!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:05:32 #63
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49544479
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag een tweede poging ondernemen om met pinda's en noten de gehele hoofdstraat af te lopen zonder een lantaarnpaal tegen het lijf te lopen..
pi_49548410
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:05 schreef ASroma het volgende:

[..]

pi_49555204
We zijn volop met met verhuizen bezig,we hebben trouwens een ander appartement gevonden(mooier,beter,minder aan te doen) konden gelukkig nog onder die andere uit.Gisteren de sleutel gehad.
Waar kun je als 30 ( )-jarige leuk uitgaan?
01-08-2008
pi_49561858
Hangt ervan af wat je leuk vind. Je kan in van Kinsbergen goed zitten en babbelen. en er komt weinig 'grut' (like me :p)
Als je van dansen maar niet van disco enzo houdt, is Bluescafé wellicht iets. Daar komt volgens mij vanalles van 30> gemiddelde zal wel 45 zijn
Als je gewoon van het gemiddelde houd dacht ik dat de Babbel wel gezellig was voor 'iedereen' Maar ik ben er zelf alleen nog met het werk geweest.
And the druids turn to stone...
pi_49577163
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag een tweede poging ondernemen om met pinda's en noten de gehele hoofdstraat af te lopen zonder een lantaarnpaal tegen het lijf te lopen..
Rest de vraag : is het gelukt ??
Life is a bitch , so fuck it
  zondag 20 mei 2007 @ 19:03:36 #68
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_49579967
dancetour
Evenement Muziek (overig)
Dance-evenement waarbij diverse DJ's het publiek entertainen.
5 en 6 augustus

Locatie van het evenement
Locatie: Marktplein


http://www.vvvapeldoorn.nl/index.php?mod=show_detail&titel_text=Dancetour&nawid=79483
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_49590486
de pinda's hebben zelfs de fietsrit per stugge mountainbike naar de maten gehaald! aldaar aangekomen hebben ze 2 minuten op de tafel gelegen. rond de 3e minuut zaten de meeste pinda's in de hond van mijn beagle die weer eens een duitse oorlogstaktiek toepaste, stiekem doen alsof je slaapt.
Hooray for boobies!
pi_49632909
Poging 3 dus......
en ze dit keer ook zelf opeten ?
Life is a bitch , so fuck it
pi_49635015
twijfel nog, ga denk ik voor de pinda's bij de deka..
Hooray for boobies!
pi_49636416
mmar 3 maal is scheepsrecht toch?
pi_49636553
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef zomaareennaam het volgende:
dancetour
Evenement Muziek (overig)
Dance-evenement waarbij diverse DJ's het publiek entertainen.
5 en 6 augustus

Locatie van het evenement
Locatie: Marktplein


http://www.vvvapeldoorn.nl/index.php?mod=show_detail&titel_text=Dancetour&nawid=79483
Goed nieuws
Ik zag dat bij andere edities Ferry Corsten en Marco V in de line-up stonden
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_49677723
Gebeurt er nog iets in Apeldoorn of ist weer niks
pi_49678245
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef PAA-053 het volgende:
Gebeurt er nog iets in Apeldoorn of ist weer niks
Zie de pagina. Op dat feestje na is het net zo dood als deze topicreeks
pi_49678297
en jippie en de jee daar is het mooie weer weer
pi_49688379
donderdagavond barretocht!! na 15 jaar terug in apeldoorn en vrijdag jazz in de woods
Hooray for boobies!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:38:47 #78
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49688701
Owja, overmorgen Jazz in the woods!
Daar ga ik nog wel even heen.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49699375
KUT. Ik vind het nou echt jammer dat ik daar niet bij kan zijn.....swingen met een pilsje, echt tof
pi_49700689
Net 3 dagen in ons nieuwe appartementje geslapen (op matras op de grond) en is ons erg goed bevallen,we hadden niet eens zin om terugte gaan naar brabant...,maandag gaan we echt helemaal over.
Ik eet me wel helemaal te pletter aan de nootjes,vooral de macadamianoten en notenkoekjes....te erg!
01-08-2008
pi_49700982
en dan ben je vrijdagavond niet in apeldoorn?? wellicht de gezelligste nacht van het jaar!! wanneer nemen jullie de toko definitef over?
Hooray for boobies!
pi_49712597
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
donderdagavond barretocht!! na 15 jaar terug in apeldoorn en vrijdag jazz in de woods
Hopen dat 't vrijdagavond nog een beetje weer is.....
Life is a bitch , so fuck it
pi_49716326
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
en dan ben je vrijdagavond niet in apeldoorn?? wellicht de gezelligste nacht van het jaar!! wanneer nemen jullie de toko definitef over?
Nee vrijdagavond helaas niet,was wel leuk geweest maar we hebben het nu zo druk gaat echt niet lukken. 1Juni
01-08-2008
pi_49731483
1 juni gaan wij ook verhuizen. oftenminste, we krijgen 31ste de sleutel, en ik moet de zondag 3 juni hier eruit zijn, lekker nog even schilderen eerst enzo.

zal ook wel niet veel worden gestapt van deze kant, aan de andere kant, 's avonds doe je toch niet meer zoveel. Maar het word iig niet laat!
And the druids turn to stone...
pi_49751250
da's een knap rappe verhuizing!
was de kroegentocht nog wat gister?
pi_49771282
Wie gaan er vanavond??
pi_49785269
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
da's een knap rappe verhuizing!
was de kroegentocht nog wat gister?
Wat ik zo hoorde van mijn collega's was er één bandje, en weinig publiek.

Gister ben ik niet geweest, Wat vond 'men' ervan?

Wanneer is nou precies die Harley dag? ik hoop niet vandaag (kijkt naar buiten en ziet regen).
And the druids turn to stone...
pi_49785323
zijn je collega's toevallig, blind doof en terminaal? stentor heeft het over een geweldige avond waar je over de hoofden kon lopen
Hooray for boobies!
pi_49787292
Ging dat over gister, of over kroegentocht, eergister?
And the druids turn to stone...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:31:48 #90
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_49787296
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Pure-Poison het volgende:
We hebben een appartement gevonden,midden in de hoofdstraat,mercatorplein
Nog een paar weken en dan hoor ik ook tot de Apeldoornaren
(verkapt mijn-eerste-reply-in-een-Apeldoorn-topic)
Gefeliciteerd en welkom!
Gebeurt er hier nog wat in de topique? Ziet er vrij saai uit.
APELDOORN FTW! (ofzo)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_49787619
owh wacht, barretocht had je het over en niet jazz in the woods. mijn nederige excuses..
Hooray for boobies!
pi_49788059
geen probleem
Van mijn vrienden hoorde ik idd dat Jazz in the Woods een heel gezellig en geslaagd iets was
Er is ook geen onweer geweest hè?
And the druids turn to stone...
pi_49793095
Jazz in the Woods was idd erg gezellig!

Ik heb een rondje gemaakt door de stad en ben uiteindelijk blijven hangen bij the Rocky's.

Edit: Ik heb geen onweer gehoord!
pi_49794064
hoop volgend jaar er ook weer heen te kunnen!
pi_49814216
Ik kon helaas dit jaar niet naar Jazz in the Woods, maar goed volgend jaar beter. Volgende keer trouwens een TT zonder pinda's of noten heb er een chronische hekel aan gekregen door die stank vanuit de notenbar

[edit] D'oh![/edit]
  zondag 27 mei 2007 @ 14:07:07 #96
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49817658
Gisteravond met uitgaan was het dan weer redelijk rustig.
Zal wel te maken hebben gehad met Jazz in the Woods.

Gaan er nog mensen 9 juni naar de finale van de Grolsch beugelcup?
AGOVV tegen WSV.
De beste amateurteams van Apeldoorn tegen elkaar
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49819466
mwooooah, waar is die wedstrijd?
Hooray for boobies!
pi_49820097
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:11 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Wat ik zo hoorde van mijn collega's was er één bandje, en weinig publiek.

Gister ben ik niet geweest, Wat vond 'men' ervan?

Wanneer is nou precies die Harley dag? ik hoop niet vandaag (kijkt naar buiten en ziet regen).
Vanaf donderdagmiddag is er een motorevenement op Bussloo. Kamperen, bands etc en motorritten. Verklaart ook het grote aantal Harley Davidsons en Hells Angels in de stad dit weekend .
Dat evenement duurt tot morgenmiddag 12 uur en dan gaan ze vanuit daar naar het centrum. Ik geloof dat op het marktplein en raadhuisplein al die gasten gaan parkeren en mensen de motoren kunnen bekijken.

Ik ga er iig wel ff langs, een aantal collega's van mij zijn er ook met hun Harley's en hebben ook op Bussloo overnacht, ben benieuwd hoe dat was .
pi_49833383
motors kijken is weer eens wat anders dan brommers kieken
pi_49835539
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:07 schreef dramslag het volgende:
Gaan er nog mensen 9 juni naar de finale van de Grolsch beugelcup?
AGOVV tegen WSV.
De beste amateurteams van Apeldoorn tegen elkaar
Ik kom 11 juni pas terug uit de VS, dus ik kan er helaas niet bij zijn. Maar normaal zou ik er wel bij zijn.

* leejow is WSV'er in hart en nieren
  zondag 27 mei 2007 @ 23:07:40 #101
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49836056
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:54 schreef leejow het volgende:

[..]

Ik kom 11 juni pas terug uit de VS, dus ik kan er helaas niet bij zijn. Maar normaal zou ik er wel bij zijn.

* leejow is WSV'er in hart en nieren
Ik kan helaas ook niet. Ons teamuitje staat gepland voor die avond.
De finale is bij CSV.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49843861
en wat doen we in apeldoorn zoal met de pinkster dagen?
pi_49844361
op marktplein vandaag 15.000 harleys bekijken? zo ff naar apenheul om een abbonement te scoren a 22,50 en daarna weer lekker thuis niksen..
Hooray for boobies!
pi_49844382
quote:
Op maandag 28 mei 2007 09:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
op marktplein vandaag 15.000 harleys bekijken? zo ff naar apenheul om een abbonement te scoren a 22,50 en daarna weer lekker thuis niksen..
ik heb ook seizoenskaart van apenheul, wou dan ook rondje berg en bos doen maar weer zit nie mee
pi_49848723
He das best een goed idee van de Apenheul! Moet ik ook eens doen, ik hou van aapies!

Ik zit lekker pinkpop te kijken op de bank, verder ga ik niks doen vandaag!
pi_49861644
We zijn over verhuisd vandaag! Alles staat binnen,nu nog opruimen en alles op zijn plaats zetten,pffffffff!!!!!!!!
01-08-2008
  maandag 28 mei 2007 @ 22:32:30 #107
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_49869025
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef Pure-Poison het volgende:
We zijn over verhuisd vandaag! Alles staat binnen,nu nog opruimen en alles op zijn plaats zetten,pffffffff!!!!!!!!
En dan kan je genieten van de rust in Apeldoorn!
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_49877329
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef Pure-Poison het volgende:
We zijn over verhuisd vandaag! Alles staat binnen,nu nog opruimen en alles op zijn plaats zetten,pffffffff!!!!!!!!
yeah! en een officieel welkom in apeldoorn hahaha
pi_49881863
Thanks
Geen animalplanet
01-08-2008
pi_49902454
Wel als je schotel hebt
And the druids turn to stone...
pi_49918839
en daar is de zon weer! ga zo maar eens lekker in de tuin zitten? of zal dat nog te koud zijn?
pi_49918937
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef draculettetje het volgende:
en daar is de zon weer! ga zo maar eens lekker in de tuin zitten? of zal dat nog te koud zijn?
Het was niet echt warm vanmorgen toen in wegging
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_49919072
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Het was niet echt warm vanmorgen toen in wegging
hoe laat was dat?
pi_49922185
moet zo richting werk maar heb net op blote voeten door de tuin lopen banjeren, tis warm zat voor mij..
Hooray for boobies!
pi_49923831
ja dat dacht ik ook alleen mn plekje waar ik altijd ga zitten is overvallen door de schaduw van een boom grrr
pi_49959131
Gisteravond uit eten geweest bij Don Quichotte,was erg lekker en gezellig
01-08-2008
pi_49959254
Leuk! Ik ga vanavond bij de Babbel eten. Ervaringen?
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:08:02 #118
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_49960338
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:39 schreef Lollifant het volgende:
Leuk! Ik ga vanavond bij de Babbel eten. Ervaringen?
Ja, "vroeger" (jaar terug) stond de Babbel bekend om zijn hamburgers. Echt MEGA-grote dingen. En lekker!! Tegenwoordig staat er volgens mij een nieuwe kok, want het vlees is een stuk kleiner en een stuk minder lekker! En de bediening... sorry dat ik het zeg, die is RUK. Twee weken terug met een collega tot 3x toe gevraagd of onze bestelling kon worden opgenomen om wat te eten. (en nee, het was totaal niet druk, dus zelfs dat was geen excuus) Uiteindelijk zijn we na 1 biertje weggegaan.

De Babbel is echt vele punten in mijn achting gedaald. En da's jammer, want het was eerst echt heel oke!

Dan zou ik eerder bij zo'n tentje aan het Raadhuisplein gaan eten. Ik ben nog steeds wel gecharmeerd van Spicebrush bijvoorbeeld.

Maar desalnietteplus: eetsmakelijk!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_49974571
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Gisteravond uit eten geweest bij Don Quichotte,was erg lekker en gezellig
Heb ik ook pas gegeten. Vond het het niet echt bijzonder. Zout vooral. Wel goede bediening.

Wat vinden jullie verder goede restaurants in Apeldoorn?
pi_49975857
Bedankt JeOma! Ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten!! Ik had superlekkere paprika's gevuld met ui, prei en championnen en brie en mozzarella! Maar het was zo veel, ik sta bijna op knappen!


Verder vind ik Sardegna erg lekkere pizza's hebben, en Athene lekker grieks! Potjandorie is ook erg leuk. Dat zit niet in het centrum, en is erg klein, maar wel gezellig en lekker.

*Edit: Ik lees net dat Potjandorie overgenomen is door iemand anders, en helemaal gerestyled gaat worden. Jammer.
pi_49975989
De spare ribs van El Torro (voorheen La Paz) .
pi_49976097
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
De spare ribs van El Torro (voorheen La Paz) .
Onbeperkt spareribs eten.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49976208
Mja El Torro... Ze hebben wel een lekkere feta salade, die is echt heerlijk! Maar voor vegetariërs is er weinig te krijgen. Ik had 3 miezerige wraps, was echt zo weinig!
Mijn vriend kon zich inderdaad wel helemaal volvreten aan spareribs.
pi_49976272
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Onbeperkt spareribs eten.
Idd, relaxed is dat. Elke doordeweekse dag voor, ik geloof, 17,50.
pi_49976308
Vegetariërs die uit eten gaan en daarna klagen, horen massaal op de brandstapel gegooid te worden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49976542
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Vegetariërs die uit eten gaan en daarna klagen, horen massaal op de brandstapel gegooid te worden.
pi_49977106
Is Athene die Griek aan de Brinklaan? Daar heb ik ook wel eens lekker gegeten.
En Spicebrush, ook al eerder genoemd vond ik ook goed maar daar schijnt sinds kort een andere kok de scepter te zwaaien...
pi_49977455
Vanavond even door het centrum gewandeld,was druk.Heb een hele leuke winkel ondekt URSULA heb echt superleuke kleding gekocht
01-08-2008
pi_49977540
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Vanavond even door het centrum gewandeld,was druk.Heb een hele leuke winkel ondekt URSULA heb echt superleuke kleding gekocht
Oh noes, een alto

pi_49977614
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Vegetariërs die uit eten gaan en daarna klagen, horen massaal op de brandstapel gegooid te worden.
Zielig.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef Frrreek het volgende:

[..]
Nog zieliger.
pi_49977755
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Zielig.
[..]

Nog zieliger.
Allerzieligst:

-edit-

[ Bericht 10% gewijzigd door WeirdMicky op 31-05-2007 21:07:08 (jammer, de link ging dood :p) ]
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49977814
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Zielig.
[..]

Nog zieliger.


Ik heb trouwens ook een dikke kat.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:12:38 #133
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_49978692
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef Smirnov het volgende:
Is Athene die Griek aan de Brinklaan? Daar heb ik ook wel eens lekker gegeten.
En Spicebrush, ook al eerder genoemd vond ik ook goed maar daar schijnt sinds kort een andere kok de scepter te zwaaien...
ach zolang hij het bij de scepter houdt en verder gewoon met een vork in de pannen roert....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_49988281
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik zoek nog een(liefs vrouwlijke) huisarts en tandarts,liefs in het centrum.Iemand tips bij wie ik me kan aanmelden,en bij welke tandarts/huiarts ik zeker niet moet zijn?!
Wermenbol, Beekpark. Aardige vent en een geweldige tandarts.
ADHD-C
pi_49992727
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Oh noes, een alto

Nee hoor,ik heb gewoon een vanalles en nog wat stijl
01-08-2008
pi_49993006
zooo houden we het gezellig hier....
pi_49994422
Ik ben zowat de halve ochtend aan het bellen geweest maar we kunnen terecht bij huisarts B.Jansen in de Loolaan.Iemand evaring met haar? Maandag hebben we een kennismakingsgesprek.
01-08-2008
pi_49994891
Ik ken haar niet!

Yess ik mag eindelijk naar een andere tandarts!! Die van mij is zo'n lul dat ik al 2 jaar niet geweest ben, maar nu mag ik naar die van mijn vriend. Wel eng though...
pi_50015911
ow ja ken dat, had daarna ook geen fijne tandarts nu eindelijk wel
heeft me wel 3 wortelkanaalbehandelingen gegeven. maar goed die ander wou er al een brug van maken nu heb ik eigen vermogende kies nog
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:51:42 #140
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_50016033
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Frrreek het volgende:
Ik heb trouwens ook een dikke kat.
je woont toch niet in de Maten hoop ik dan?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_50016311
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

je woont toch niet in de Maten hoop ik dan?
Jawel. De Gaarden om precies te zijn.

Je hebt floris toch geen pijn gedaan?

  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:00:43 #142
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_50016462
nee: ben vandaag nog niet buiten geweest. En in de Gaarden kom ik eigenlijk nooit. Dus als hij niet in de Hoeves komt gaat het best wel goed.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_50026829
hihi hier in de dreven lopen ook aardig wat katten rond, als het s'nachts zo warm is slaap ik graag met (balkon)deur open schrik wel eens wakker dan van zo'n beessie
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:28:35 #144
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_50033666
vindt het nogal onfris een vreemde poes in mijn slaapkamer. .....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_50036397
mjah helemaal vreemd zijn ze niet en eigenlijk komen ze nooit binnen en ook meestal laten we de deur op de knippen maar deze keer vergeten om dat te regelen. Dan is deur open open als we naar bed gaan (en dan zie ik de beessies voorbij komen)
nou ja lang verhaal als je begrijpt wat ik bedoel
pi_50036509
met de beagle hier in de tuin en/of huis zijn we verlost van alle vervelende poesen en katten, heerlijk...
Hooray for boobies!
pi_50036619
beagle?
pi_50038024
beagle=hond, om precies te zijn deze

Hooray for boobies!
pi_50053368
ik had het natuurlijk nog wel kunnen weten, want je hebt het erover gehad toen met het leesten....
pi_50053389
juist..
Hooray for boobies!
pi_50053435
hoe groot wordt zo'n beagle?
pi_50117724
hellow gebeurd er nog wat hier????
pi_50121562
cm of 40 a 50 hoog? gok ik, zijn niet de grootste honden, passen net op een schoot..
Hooray for boobies!
pi_50123376
Beagle´s zijn wel heel leuk! Ik wilde er zelf altijd eentje maar aangezien het best een drukke hond kan zijn die veel energie heeft en aandacht nodig heeft is het toch een andere geworden.

Vanacht werden we wakker door een hoop geschreew,4 mannen die aan het vechten waren,blijkbaar had iemand de politie al gebeld want die waren er al snel.Die 4 mannen rennen naar een auto,stappen met zijn 4e in en ze gaan er vandoor Politie er achter aan,en wij konden weer lekker verder pitten
01-08-2008
pi_50134748
Beste Fokkers,

Een vragje aan iedereen die steden Arnhem of Apeldoorn kent, je hoeft er dus niet te wonen. Mijn vriend en ik willen een huis gaan kopen...maar twijfelen nu tussen deze twee steden. We zijn vrij huiselijk ingesteld, dus het uitgaansleven is niet zo belangrijk voor ons. Het gaat ons om de kwaliteit van de omgeving, de huizen (rond 250000), het groen, winkelen, veiligheid en dat soort dingen.
Arnhem vind ik persoonlijk meer sfeer hebben, maar aan de andere kant heb je er ook veel meer slechte wijken en meer criminaliteit. Mensen die er wonen vind ik persoonlijk open en vriendelijk (in het algemeen). Over de bewoners van A'doorn weet ik niets. Hoe zijn de mensen daar? Wat kan je er overdag doen in de stad en de omgeving? Waar kan je lekker wandelen met je hond?
Alle reacties zijn welkom. Probeer wel een beetje objectief te blijven en niet met een antwoord komen van 'A'doorn is mooier, omdat ik er woon'

P.S. Heb hierover al een topic geopend, maar kreeg advies om ook hier mijn vraag te stellen.
pi_50135308
In Apeldoorn is aardig veel groen, in de stad en in de omgeving. Op bijvoorbeeld het Leesten kan je mooi wandelen met je hond. In de stad zijn ook aardig wat parken, het Matenpark is een van de grotere, ook met veel hondenuitlaatvelden.
De bewoners, tjah geen idee eigenlijk, iedereen is sowieso aardig op zichzelf gericht, maar dat is in heel Nederland eigenlijk wel. Ik heb wel zomaar gesprekken met mensen die ik niet ken, maar dat heb ik in andere steden ook wel, dus ik kan er niet echt over oordelen. Het hangt er ook vanaf waar je komt natuurlijk, in een coffeeshop praten mensen veel sneller met je dan als je op zaterdag in de massa door de Hoofdstraat loopt.
Maar als je gaat voor burgerlijkheid en rust, dan zou ik in Apeldoorn gaan kijken. Het is een goede stad voor mensen die waarde hechten aan de huizen en de omgeving en een nachtleven oid minder belangrijk vinden..
pi_50135776
Kanaalpark en Kuipersveld...hoe is het om daar te wonen? Weet iemand meer? Lijkt me wel groen daar.
pi_50136085
Het kanaalpark is niet echt een park met grote grasvelden enzo, bestaat eigenlijk vooral uit heuvels met daarop bomen en fietspaden. Wel minder misschien om met een hond te wandelen, omdat het fijner is als hij op grasvelden vrij rond kan rennen. De heuvels zijn er omdat het een vuilstortplaats was, waar ze later een park van hebben gemaakt. Het is trouwens niet schadelijk voor je gezondheid om daar te lopen ofzo, zo erg is het niet . Verder is er een vijver met wat bankjes.
Kuipersveld komt me niet echt bekend voor, heb het even opgezocht en het schijnt de naam te zijn voor een deel van het industrieterrein. Ga je daar ook wonen, of in de straten daar vlakbij, Holtrichtersveld, Boswachtersveld enz?
pi_50136356
In de buurt van Holtrichtersveld is er een leuk huis. Wat denk je?
pi_50136800
Holtrichtersveld is wel okay, het ligt in een wijk wijk met rijtjeshuizen en burgerlijke mensen enzo . Het is idd in de buurt van het Kanaalpark en achter er zijn ook wat vijvers met paden ongeveer in de straat. Het ligt ook dichtbij een supermarkt en snackbar, minder dan 5 minuten lopen als je binnendoor gaat. En iets verderop is een aardig groot winkelcentrum, de Eglantier.
Ik weet niet precies of er echt veel groen in de buurt zelf is, maar er zijn wel een aantal grasveldjes en bomen verspreidt door de wijk. Ik heb verder niet echt ervaring met de hoeveelheid tuig in de straat, omdat ik geen mensen ken die er wonen, maar ik ken ook geen tuig dat er woont, dus dat is ook wel weer goed . De wijk is eigenlijk in z'n geheel erg rustig en normaal, maar er kan af en toe een slecht huis tussen zitten.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:25:41 #161
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50136950
apeldoorn lijkt me mooier, maar dat is niet omdat ik er woon

apeldoorn is burgelijk
arnhem is meer een stad

zowel in apeldoorn en arnhem kan je in de bossen mooi met je hond lopen
pi_50139374
Klinkt wel goed die Holtrichtersveld. We zullen er gaan kijken. Bedankt voor je info. Het noorden van A'doorn is wel mooi, maar ons budget is beperkt. Daar kunnen we alleen maar hele kleine huizen kopen die dan weer niet zijn wat we willen. Ik zit liever in het zuiden in een betere huis, dan in het noorden in een klein oud hok.
Welke stukjes in het zuiden van A'doorn zijn nog meer ok? De wijk naast het Zuiderpark is...? Wat vind je daarvan?
ASroma als je zegt burgerlijk wat bedoel je daarmee precies? Waar uit die burgerlijkheid zich dan in? Een voorbeeldje mss?
pi_50139984
Gewoon van die doorsnee gezinnetjes met een stationwagon en 3 kleine kinderen, dat soort dingen .

Zuid vind ik zelf wat minder, het is voornamelijk een volksbuurt. Arbeiderswoningen of portiekflats en het percentage tokkies en hangjongeren is aardig hoog. Er zitten wel aardige straten tussen, ik weet in ieder geval dat je rond de Waalstraat, Rijnstraat enzo aardig rustig kan wonen. Alleen daar staan ook wat duurdere woningen (rijtjeshuizen).
pi_50140143
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef Ramona1 het volgende:
ASroma als je zegt burgerlijk wat bedoel je daarmee precies? Waar uit die burgerlijkheid zich dan in? Een voorbeeldje mss?
De rustigere mens, misschien meer ouderen en jonge gezinnetjes. Vergelijkbaar met dit topic: geen sensationele plek voor jongeren, meer een toevluchtsoord voor de kalmere personen onder ons.
pi_50140477
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Frrreek het volgende:

[..]

De rustigere mens, misschien meer ouderen en jonge gezinnetjes. Vergelijkbaar met dit topic: geen sensationele plek voor jongeren, meer een toevluchtsoord voor de kalmere personen onder ons.
Klinkt ideaal . Alleen hebben we geen kinderen of een stationwagon. Wel een katje en een hond, we missen alleen maar nog een boompje en geen lekkage

[ Bericht 1% gewijzigd door Ramona1 op 05-06-2007 21:08:01 ]
pi_50141701
ik woon aan het boswachtersveld, dat is er op een steenworp vandaan... winkelcentra vlak in de buurt, OV op de hoek met elk kwartier een bus en de A1 op 5 minuten rijden. Zowiezo kan ik je alles vertellen over de Maten (wijk waar de straat in lig) woon er nu 28 jaar..

[ Bericht 3% gewijzigd door Spockjuh_ op 05-06-2007 22:22:15 (ahum) ]
Hooray for boobies!
pi_50141949
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik woon aan het boswachtersveld, dat is er op een steenworp vandaan... winkelcentra vlak in de buurt, OV op de hoek met elk kwartier een bus en de A1 op 5 minuten rijden. Zowiezo kan ik je alles vertellen over de Maten (wijk waar de straat in licht) woon er nu 28 jaar..
Super zeg! Welke stukjes van de wijk zou je me nog kunnen aanbevelen? Zo groen mogelijk dan. En weet je wat over de wijk bij het Zuiderpark?
pi_50142487
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik woon aan het boswachtersveld, dat is er op een steenworp vandaan... winkelcentra vlak in de buurt, OV op de hoek met elk kwartier een bus en de A1 op 5 minuten rijden. Zowiezo kan ik je alles vertellen over de Maten (wijk waar de straat in licht) woon er nu 28 jaar..
Ja dat is lastig. Die straten eindigen praktisch allemaal op de wijknaam
pi_50144764
zuiderpark is eigenlijk nog teveel een volksbuurt. veel op straat leven en gezellig rumoerig. In de maten is het eigenlijk overal wel groen. ikzelf woon aan een vijver die als je die volgt bij het kanaalpark uitkomt. verder heb je op 5 minuten fietsen van de veldenbuurt al de weilanden van het platteland dus groen zat..
Hooray for boobies!
pi_50145906
Ik zag ook een een andere huis in Brink en Orden bij een sportpark, dicht bij Laan van Spitsbergen. Kun je me daar wat over vertellen aub ?
pi_50148449
Over Orden heb ik al enige info gevonden op de website van Radar. Niet echt positief.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=42418
Het wordt verder zoeken denk ik zo.
pi_50152289
orden is niks mis mee, rustige wijk in een bosrijke omgeving, vlak in de buurt bij agovv, apenheul en het kristalbad. natuurlijk zijn niet alle straten goed om te wonen maar het overgrote gedeelte wel
Hooray for boobies!
pi_50154969
Ik ben pas in Apeldoorn komen wonenvanuit omgeving Breda.Van Arnhem weet ik niet veel (alleen dat je er leuk kan winkelen) maar Apeldoorn vind ik nu al super om te wonen.Ik woon in het centrum dat is niet wat je wil lijkt me maar woon 2 minuten van het oranje park vandaan waar je lekker met de hond kan wandelen en als je de asselsestraat helemaal uit loopt/rijdt ben je ook zo in het bos.

Wat de mensen betrefd,ze vertelde mij dat mensen hier veel terughoudender/stugger zijn dan in Breda,is ook wel zo maar het ligt ook veel aan jezelf.Het valt me alles mee,maak best snel een praatje en over het algemeen hele vriendelijk mensen.Nu zijn wij zelf (vooral mijn vriend) erg open en kletsen graag dus dat scheelt mischien.

Wat ik wel merk is dat ik tot nu toe op elk solicitatie-gesprek de mededling heb gekregen geen zichtbare tattoo's en piercings te mogen,dat is me in Breda dus echt nog nooit gebeurd,ik was me er niet eens van bewust dat ik nog een piercing had.Die heb ik dan ook moeten verwijderen.(het was echt maar een heel klein knopje in m'n onderlip vandaar dat ik zo verbaasd was)

En natuurlijk ook niet te vergeten in Apeldoorn hebben ze een heerlijke notenwinkel
01-08-2008
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:00:37 #174
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50156205
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef Sapstengel het volgende:

Zuid vind ik zelf wat minder, het is voornamelijk een volksbuurt. Arbeiderswoningen of portiekflats en het percentage tokkies en hangjongeren is aardig hoog. Er zitten wel aardige straten tussen, ik weet in ieder geval dat je rond de Waalstraat, Rijnstraat enzo aardig rustig kan wonen. Alleen daar staan ook wat duurdere woningen (rijtjeshuizen).
Ligt eraan waar in zuid. In vogelbuurt zitten aardig wat tokkies, maar in het componistenkwartier is het vrij netjes in de straten:
- Mozartlaan
- mendelsohnlaan (het stuk tussen schubertlaan en arnhemseweg)
- Chopinlaan
- Strausslaan
- Straten die Chopinlaan met Strausslaan verbinden.

Ook wordt er gezegd dat de strausslaan 1 van de mooiste laantjes van Apeldoorn is. Rustig, "bos" aan de overkant met 2 beekjes. Daarachter zwembad, voetbalclub, fitnesscentrum, tennisclub en kinderboerderij.
Drugs are good mkay?
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:22:13 #175
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_50163254
Wat is het voordeel van Arnhem t.o.v. Apeldoorn?
Uitgaan en meer evenementen?
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_50164721
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef dramslag het volgende:
Wat is het voordeel van Arnhem t.o.v. Apeldoorn?
Uitgaan en meer evenementen?
Inderdaad. Tenminste als ik de reacties bekijk op de topic Arnhem of Apeldoorn.
Arnhem of Apeldoorn
Wat evenemeneten betreft vraag ik me af of dat zo is?
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:31:35 #177
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50179355
Arnhem zal wel iets spannendere evenementen hebben. Op het leienplein in Apeldoorn is wel heel vaak een klein evenementje. Bezoek 't nooit ,maar heb 't wel eens gelezen
Drugs are good mkay?
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:03:11 #178
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50180894
burgelijk in de zin van relatief veel grijze koppen, maar Apeldoorn is ook gewoon meer een stad om in te wonen. Met evenveel inwoners als Arnhem, toch zal het op een doordeweekse avond rond 8 uur al weer rustig zijn in de stad (afgezien van donderdag, dan kan je nog leuk stappen in de babbel).

De bebouwing is in de meeste gebieden ook erg nieuw nog, dus idd veel gezinnen etc.
pi_50183729
apeldoorn heeft veel meer inwoners, 160.000 tegenover 142000 in arnhem. Apeldoorn is gewoon rustiger om te wonen, VEEL minder criminaliteit, leuk centrum etc.
Hooray for boobies!
pi_50184272
Kan iemand me meer vertellen over de buurt links van de Matenpark, waar alle straten op dreef eindigen? Zijn er dingen die ik zou moeten weten?
Lijkt me wel leuk als ik dit stukje via Google maps bekijk. Dicht bij de stad en genoeg groen zo te zien.
pi_50186273
hangt even van de straat af waar je woont. de dreven hebben naast vele voordelen wel een paar nadelen. als eerste heb je via de matenpoort en kayersdijk->imkersplaats heel veel fietsverkeer. normaal niks mis mee maar vanaf donderdagavond tot zondagavond komt daar ook heel veel jeugd langs die dronken uit de kroegen komen. de bus komt de wijk zelf niet in, je moet echt naar de rondweg lopen.
Voordelen zijn de relatief autoluwe straten en winkelcentrum imkersplaats die centraal ligt. Natuurlijk is het ook vrij simpel om de binnenstad te bereiken. Persoonlijk zou ik dan zeker de fiets nemen, je bent dan sneller en gratis (bewaakte fietsenstallingen zijn overal gratis!).
Hooray for boobies!
pi_50186445
Ok, bedankt. Precies de info die ik wilde hebben .
pi_50186733
schuift het?
Hooray for boobies!
pi_50190866
ik woon in de dreven vlakbij de imkersplaats, heb weinig last van, ja tuurlijk hoor je wel eens wat maar da's overal.
Het meest vervelende vind ik het doolhof systeem maar da;s dan ook weer in de hele maten.
ik woon er prima en heb het er zeker naar mijn zin!
pi_50192839
hoezo doolhof? kwestie van goed opletten en geen vrouw zijn ...
Hooray for boobies!
pi_50193516
ha ha ja die discussie hebben we al eens gehad geloof ik...
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:30:09 #187
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50194909
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
hoezo doolhof? kwestie van goed opletten en geen vrouw zijn ...
Ze heeft wel gelijk hoor. De maten is de wijk van apeldoorn die het meeste op een doolhof lijkt. Als je er zelf woont is het niet zo lastig, maar voor iemand die de wijk niet kent is het lastig.
Drugs are good mkay?
pi_50197569
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
hoezo doolhof? kwestie van goed opletten en geen vrouw zijn ...
Spockjuh je verdient .
pi_50197655
Ik ben wel een vrouw . En eerlijk gezegd slecht qua orientatie. Ik zal het er niet makkelijk hebben hehe.
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:39:47 #190
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50199241
de maten wonen alleen maar sjappies eerlijk gezegd hoor, je woont zo dicht op elkaar en dat uit zich dan in frustraties enzo. Alleen dat villawijkje wat ze er hebben is nog wel leuk

pi_50199893
Dat de meeste wijken in A'doorn zo'n open ligging hebben is juist de reden dat ik de stad niet zo aantrekkelijk vind. De huizen die een beetje beschut liggen ervaar ik zelf als knusjes en gezellig. Zo te horen is Maten DE plek waar ik het zoeken moet .
pi_50199911
uh uh, ik heb een tuin van 18 meter en om bij de overburen naar binenn te kijken heb ik toch echt een verrekijker nodig. niet de hele wijk over 1 kam scheren..
Hooray for boobies!
pi_50200299
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
niet de hele wijk over 1 kam scheren..
Hetzelfde geldt voor vrouwen .
pi_50206631
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef ASroma het volgende:
de maten wonen alleen maar sjappies eerlijk gezegd hoor, je woont zo dicht op elkaar en dat uit zich dan in frustraties enzo. Alleen dat villawijkje wat ze er hebben is nog wel leuk

Ik ben geen sjappie. Eerlijk.
Din jävla kuk!
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:50:14 #195
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50210309
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:48 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik ben geen sjappie. Eerlijk.
uitzondering op de regel. Eerlijk.
pi_50210629
De Andere kant van het Zuiderpark (Rivierenbuurt) , is ook wel relaxed wonen. Bus stopt praktisch voor de deur bij mij. (Gebruik 'm wel niet veel , pak liever de fiets). Winkels vlakbij. Ideaal.
Life is a bitch , so fuck it
pi_50211812
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

uitzondering op de regel. Eerlijk.
98% Van wat bij mij in de omgeving woont is inderdaad wél sjappie.
Din jävla kuk!
pi_50226990
dus nu ben ik sjappie
pi_50236382
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:41 schreef draculettetje het volgende:
dus nu ben ik sjappie
Wellicht.
Din jävla kuk!
pi_50238061
we dwalen af
Hooray for boobies!
pi_50238258
Oh ja, we waren vrouwen aan het bashen.
Din jävla kuk!
pi_50240774
neehee het moet over apeldoorn enzo blijven gaan hihi
pi_50241147
Ik hoorde dat er een stad voor alleen oude mensen gaat komen. Dat zou een aderlating voor ons dorp zijn. Zonde, hoor.
Din jävla kuk!
pi_50255475
Welke wijk is nu eigenlijk de groenste van de stad? Ik bedoel dan dat je echt om je huis heen veel groen hebt. Of in plaats van wijk noem liever een buurt, want Maten bijv. is echt groot en dan weet ik nog steeds niet veel.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:11:54 #205
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50256271
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef Ramona1 het volgende:
Welke wijk is nu eigenlijk de groenste van de stad? Ik bedoel dan dat je echt om je huis heen veel groen hebt. Of in plaats van wijk noem liever een buurt, want Maten bijv. is echt groot en dan weet ik nog steeds niet veel.
de parken, ordebos of berg en bos ofzo

moet je eerst wel even chirurg, maffioos, directeur of succesvol zakenman worden
pi_50256342
Ik woon in de Parken.
ADHD-C
pi_50257271
is het nog wat dat smartlappen gedoe?
pi_50257813
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef ASroma het volgende:

[..]

de parken, ordebos of berg en bos ofzo

moet je eerst wel even chirurg, maffioos, directeur of succesvol zakenman worden
Toen ik die vraag schreef dacht ik er nog aan om erbij te zetten ' betaalbaar'. Dus bij deze dan: welke wijk die betaalbaar is voor de meeste mensen onder ons is het meest groen ?
pi_50261842
mogguh
pi_50264361
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef Ramona1 het volgende:

[..]

Toen ik die vraag schreef dacht ik er nog aan om erbij te zetten ' betaalbaar'. Dus bij deze dan: welke wijk die betaalbaar is voor de meeste mensen onder ons is het meest groen ?
De Parken is prachtig maar echt, ik word soms een beetje moe van iedereen die zegt dat de Parken voor de 'jetset' is. Ook hier zijn er rijtjeshuizen hoor De Parken is absoluut betaalbaar, zeker vergeleken met Berg&Bos. Er wonen hele normale mensen, met hele normale inkomens. Inderdaad, onder modaal zul je hier niet vaak zien maar het is overdreven om te zeggen dat je steenrijk moet zijn.
pi_50265403
Wat een weer he! Gaan er nog mensen naar Bussloo morgen??
pi_50265569
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:31 schreef Lollifant het volgende:
Wat een weer he! Gaan er nog mensen naar Bussloo morgen??
nope heb een verjaardag wel lekker buiten
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:22:58 #213
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50266838
costa del bussloooooo

zomers lang daar vertoeft, iets rechts van de steiger boys of summer
pi_50269272
Waar kan ik lekker met mijn hond(je) gaan wandelen en mag ie ook los lopen?
01-08-2008
pi_50270836
Bussloo. Sporadisch nog, dat ik daar heen ga. Teveel van die pubertjes die heel hard kutmuziek gaan draaien, en er komen om te zuipen.
Din jävla kuk!
pi_50271509
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:22 schreef ASroma het volgende:
costa del bussloooooo

zomers lang daar vertoeft, iets rechts van de steiger boys of summer
Wij zitten altijd aan de overkant, bij dat restaurant. Lekker rustig daar en je zit op gras ipv zand .
pi_50271941
Daar zitten wij ook altijd Sapstengel! Is veel fijner he, beetje boompjes in de buurt enzo!

Maar op dit moment gaat het net regenen, dus ik weet niet of het nog wat wordt.
pi_50290581
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Waar kan ik lekker met mijn hond(je) gaan wandelen en mag ie ook los lopen?
Buiten het seizoen kan je ook met je hond los lopen bij bussloo maar da's pas weer vanaf 16 september
ik weet niet hoe het is bij het leesten nu?
En langs het kanaal richting brummen is er nu ook een grote plas maar weet ook niet of het leuk wandelen daar is.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:26:34 #219
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50292374
He nog 's wat. Ik kreeg vorige week post van een of andere wijkraad (De Maten) dat ze ("ze"? van plan zijn een bedrijventerrein ten zuiden van de A1 aan te leggen. (werkgelegenheid van 10.000 FTE) Nu vraag ik mij af: ze schrijven in de brief dat je hierdoor meer belastinging van milieu en zaken als verkeersveiligheid als probleem gaat krijgen. Daar kan ik wel inkomen (files enzo ook). Maar heeft zoiets ook POSITIEVE effecten? Bijvoorbeeld je huis wordt meer waard omdat er meer werkgelegenheid in de buurt is?

Of is zoiets nooit prettig? Wie weet sowieso meer van deze plannen?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50297778
Gisteren heb ik samen met mijn vriend urenlang door A'doorn gecruised. Orden vind ik drie keer niks, zal wel aan mij liggen. Maten is ok, erg groen maar een beetje dicht op elkaar inderdaad. Ik zou er hoe dan ook niets op tegen hebben daar te wonen.
Spockjuh_ ik heb je straat nog gezien :-) We gingen met de makelaar een huis aan de Holtrichtersveld bekijken. Vonden we niets voor ons, veel te klein. Op Funda wordt er door de makelaars gewoon keihard gelogen over de oppervlaktes van de huizen.
Om een lang verhaal kort te maken: we zouden het liefst in de Componistenbuurt willen wonen. Daar voelden we ons beiden gelijk thuis. Rustige omgeving, dicht bij de stad. Kan iemand me vertellen wat voor gebouw dat is wat je vanaf Arnhemseweg ziet? Het lijkt op een soort kasteel of zo. Zijn er nog meer noemenswaardigheden over de Componistenbuurt?
En wat voor buurt is die recht van Arnhemseweg (als je vanuit stad rijdt)? De straten heten daar Goudstraat, Kobaltstraat etc. Dan is er nog een stuk aan de andere kant van de Zuiderpark, richting Maten. Hoe is het daar?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:35:23 #221
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50306119
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef Ramona1 het volgende:
Gisteren heb ik samen met mijn vriend urenlang door A'doorn gecruised. Orden vind ik drie keer niks, zal wel aan mij liggen. Maten is ok, erg groen maar een beetje dicht op elkaar inderdaad. Ik zou er hoe dan ook niets op tegen hebben daar te wonen.
Spockjuh_ ik heb je straat nog gezien :-) We gingen met de makelaar een huis aan de Holtrichtersveld bekijken. Vonden we niets voor ons, veel te klein. Op Funda wordt er door de makelaars gewoon keihard gelogen over de oppervlaktes van de huizen.
Om een lang verhaal kort te maken: we zouden het liefst in de Componistenbuurt willen wonen. Daar voelden we ons beiden gelijk thuis. Rustige omgeving, dicht bij de stad. Kan iemand me vertellen wat voor gebouw dat is wat je vanaf Arnhemseweg ziet? Het lijkt op een soort kasteel of zo. Zijn er nog meer noemenswaardigheden over de Componistenbuurt?
En wat voor buurt is die recht van Arnhemseweg (als je vanuit stad rijdt)? De straten heten daar Goudstraat, Kobaltstraat etc. Dan is er nog een stuk aan de andere kant van de Zuiderpark, richting Maten. Hoe is het daar?
Wauw. Urenlang door A'doorn cruisen! Respect! Ik heb het na een kwartier wel gezien. Maar goed, woon er al 30 jaar. Ik heb 25 jaar aan de Kobaltstraat gewoond, dus roep maar: wat wil je weten? Over het algemeen is het wat ouder qua leeftijd, in de flats aan het einde (bij de Marchantstraat, dus niet de kant van de Arnhemseweg) is het ietsje jonger heb ik het idee (ook een tikkeltje aso bij vlagen, maar nooit zo als in Zevenhuizen) . Goudstraat, Platinastraat, etc... ik heb het idee (maar ik kan me vergissen) dat de gemiddelde leeftijd van de bewoners wel boven de 35 ligt. Maar goed, dat hoeft geen probleem te zijn. Het is er wel relatief rustig.

Dat kasteel wat je noemt. Eh... welk stuk van de Arnhemseweg? Bedoel je dat witte luxe pand tegenover Kinderboerderij Malkenschoten? Of (more likely) wat dichter bij de stad, vlak na de Goudstraat? Dat is namelijk de politieacademie. (tegenwoordig volgens mij nog steeds politiemuseum, beetje suf museum, als ik me 10 jaar geleden herinner)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50311339
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef JeOma het volgende:

[..]

Wauw. Urenlang door A'doorn cruisen! Respect! Ik heb het na een kwartier wel gezien. Maar goed, woon er al 30 jaar. Ik heb 25 jaar aan de Kobaltstraat gewoond, dus roep maar: wat wil je weten? Over het algemeen is het wat ouder qua leeftijd, in de flats aan het einde (bij de Marchantstraat, dus niet de kant van de Arnhemseweg) is het ietsje jonger heb ik het idee (ook een tikkeltje aso bij vlagen, maar nooit zo als in Zevenhuizen) . Goudstraat, Platinastraat, etc... ik heb het idee (maar ik kan me vergissen) dat de gemiddelde leeftijd van de bewoners wel boven de 35 ligt. Maar goed, dat hoeft geen probleem te zijn. Het is er wel relatief rustig.

Dat kasteel wat je noemt. Eh... welk stuk van de Arnhemseweg? Bedoel je dat witte luxe pand tegenover Kinderboerderij Malkenschoten? Of (more likely) wat dichter bij de stad, vlak na de Goudstraat? Dat is namelijk de politieacademie. (tegenwoordig volgens mij nog steeds politiemuseum, beetje suf museum, als ik me 10 jaar geleden herinner)
Heb zelf ook gegoogled over dat kasteel, het zal wel het Politiemuseum zijn. Weet niet waar die kinderboerderij zit Maar goed, is ook niet belangrijk. We kennen A'doorn niet, dus hadden we echt uren nodig om een beetje een beeld van de buurten te krijgen. In elk buurt bleven we eventjes om rond te kijken en van de sfeer te proeven. Sfeer in Orden vond ik...hm...er is geen sfeer! De mensen die ik daar op straat zag spraken mij ook niet zo aan. Echt van die nieuwsgierige gezichten van 'wie ben jij nou'. Niet echt uitnodigend. Dat zijn natuurlijk maar oppervlakkige indrukken, maar ik heb ondertussen wel geleerd mijn befaamde vrouwelijke intuitie te vertrouwen . Die blijkt in de meeste gevallen te kloppen.
Wat wil ik weten over de buurt? Hm, je hebt me al aardig wat verteld. Als je zegt relatief rustig vraag ik me af hoe relatief relatief is? Dat er oudere mensen wonen vind ik totaal geen probleem, integendeel. Met zulke buren zul je niet snel last krijgen van harde muziek en dat soort dingen. Hoe heet die buurt trouwens? Zijn er winkels in de buurt voor dagelijkse boodschappen? Staan er veel flats in die buurt? We hebben alleen de Componistenbuurt gezien, en die bevalt ons. Kun je deze twee buurten vergelijken?
  zondag 10 juni 2007 @ 22:09:46 #223
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50312612
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:41 schreef Ramona1 het volgende:

[..]

Heb zelf ook gegoogled over dat kasteel, het zal wel het Politiemuseum zijn. Weet niet waar die kinderboerderij zit Maar goed, is ook niet belangrijk. We kennen A'doorn niet, dus hadden we echt uren nodig om een beetje een beeld van de buurten te krijgen. In elk buurt bleven we eventjes om rond te kijken en van de sfeer te proeven. Sfeer in Orden vond ik...hm...er is geen sfeer! De mensen die ik daar op straat zag spraken mij ook niet zo aan. Echt van die nieuwsgierige gezichten van 'wie ben jij nou'. Niet echt uitnodigend. Dat zijn natuurlijk maar oppervlakkige indrukken, maar ik heb ondertussen wel geleerd mijn befaamde vrouwelijke intuitie te vertrouwen . Die blijkt in de meeste gevallen te kloppen.
Wat wil ik weten over de buurt? Hm, je hebt me al aardig wat verteld. Als je zegt relatief rustig vraag ik me af hoe relatief relatief is? Dat er oudere mensen wonen vind ik totaal geen probleem, integendeel. Met zulke buren zul je niet snel last krijgen van harde muziek en dat soort dingen. Hoe heet die buurt trouwens? Zijn er winkels in de buurt voor dagelijkse boodschappen? Staan er veel flats in die buurt? We hebben alleen de Componistenbuurt gezien, en die bevalt ons. Kun je deze twee buurten vergelijken?
De buurt van de Kobaltstraat, Goudstraat etc. heet -hoe verrassend- de edelmetaalbuurt. Niet te verwarren met de metaalbuurt (die laatste is nu zo goed als af, totaal gerenoveerd, wordt mooi buurtje! dat is aan de andere kant van de Aluminiumweg als je de edelmetaalbuurt bekijkt). Volgens mij heet het officieel trouwens Winkewijert ipv edelmetaalbuurt.

Er staat wel wat flats (niet heel hoog, ik gok max. 5 hoog ofzo), maar dat is dus vooral wat verder bij de Arnhemseweg vandaan, einde vd. Kobaltstraat bijvoorbeeld. Het begin van de Kobaltstraat, de Bariumstraat, Kaliumstraat, Osmiumstraat, etc, dat is allemaal vrij rustig. Bijna ingekakt zou ik zeggen. Gedonder met Sjonnies in getunede Volkswagens komen niet veel voor (was eerst nog wel 's bij de Willem van Oranje school, maar dat is volgens mij minder, al kom ik er niet vaak meer).

Je kunt het (de edelmetaalbuurt) denk ik wel aardig vergelijken met de componistenbuurt, al heb ik het idee dat daar iets meer gajes (no offense brothers) zit, iets meer richting volksbuurtjes enzo. Het is nu grotendeels platgegooid, maar bij die rijtjeshuizen aan de Ravenweg zag/zie je in de zomer regelmatig zo'n typisch gezin van een drinkende moeder met een opgeschoten zoon met Gameboy in de voortuin zitten, je kent het wel. Als je niet oppast word je uitgescholden.

Winkels in de buurt: Schubertplein (in de componistenbuurt), ook als je vanuit de edelmetaalbuurt gaat winkelen. En anders het Adelaarsplein (bij Talingweg zit dat, dus iets meer richting centrum).

Tot zover Apeldoorn Voor Beginners Les 2.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50317499
Heel erg bedankt voor je lessen . Daar heb ik zeker behoefte aan. Als ik je goed begrepen heb vind je Componistenbuurt minder dan Edelmetaalbuurt? Zoals ik al eerder schreef vond ik Maten ook wel ok. Waar zou je zelf eerder voor kiezen: een leuke buurt in de Maten (is zo groot dus weet niet welke er allemaal te vinden zijn) of Componistenbuurt? Of mss een totaal andere buurt (betaalbaar wel te verstaan).
Ons voorkeur gaat uit naar wat jongere huizen, dus geen jaren 30 woningen. Niet dat ik die niet mooi vind, heel erg zelfs, maar ik ben van mening dat je bij zulke huizen geld moet hebben om die behoorlijk op te knappen en dat je dan tenminste een huis van 200m² woonoppervlakte moet hebben (i.p.v. een kleine hok die we kunnen betalen voor een jaren 30 huis).
Ik weet echt niet meer waar we het zoeken moeten . Ons gaat het vooral om de ruimte die je krijgt en dat het huis in een normale buurt ligt.
pi_50321804
Hi Ramona, zijn jullie in Orden ook aan de 'andere kant' van de Laan van Spitsbergen wezen kijken? Dit is een hele ander deel van Orden en ligt rondom de Willem III Kazerne (Govert Flinckstraat, Pieter de Hoochlaan, Ordermolenweg en wegen hierachter, Tooropstraat, Mondriaanstraat).
Deze straten liggen echt op steenworp afstand van het bos en niet te ver van het centrum en het is een rustige wijk.
S6 met jullie zoektocht
Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds
pi_50325533
hey spockjuh
wel foto's sturen maar hier niks melden!

BRAND
[upd]Grote brand in ziekenhuis Apeldoorn
  maandag 11 juni 2007 @ 12:02:55 #227
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50326252
@Ramona1: Wij zijn 4 jaar geleden in Apeldoorn komen wonen en hebben toen ook zo'n 50km in Apeldoorn zelf gereden om indrukken te krijgen van wijken en straten. Destijds kregen wij van de makelaar het advies om boven het spoor, ten westen van het kanaal te gaan zitten, omdat daar in ieder geval geen Tokkies zitten en het bovendien mooi, ruim en rustig is. Geen idee hoeveel tijd je hebt, maar ook in Zuidbroek komen een aantal mooie nieuwbouwwoningen. Misschien dat dat iets voor je is?

Verder is Apeldoorn vooral een mooi groot dorp, met een fantastische omgeving als je van fietsen en wandelen houdt, met bovendien een strategische ligging tov de snelwegen.

Veel succes!
  maandag 11 juni 2007 @ 16:42:03 #228
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50336696
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Ramona1 het volgende:
Heel erg bedankt voor je lessen . Daar heb ik zeker behoefte aan. Als ik je goed begrepen heb vind je Componistenbuurt minder dan Edelmetaalbuurt? Zoals ik al eerder schreef vond ik Maten ook wel ok. Waar zou je zelf eerder voor kiezen: een leuke buurt in de Maten (is zo groot dus weet niet welke er allemaal te vinden zijn) of Componistenbuurt? Of mss een totaal andere buurt (betaalbaar wel te verstaan).
Ons voorkeur gaat uit naar wat jongere huizen, dus geen jaren 30 woningen. Niet dat ik die niet mooi vind, heel erg zelfs, maar ik ben van mening dat je bij zulke huizen geld moet hebben om die behoorlijk op te knappen en dat je dan tenminste een huis van 200m² woonoppervlakte moet hebben (i.p.v. een kleine hok die we kunnen betalen voor een jaren 30 huis).
Ik weet echt niet meer waar we het zoeken moeten . Ons gaat het vooral om de ruimte die je krijgt en dat het huis in een normale buurt ligt.
Tja, het is een kwestie van smaak. En van portemonnee. Ik vind zelf de componistenbuurt iets minder aantrekkelijk dan de edelmetaalbuurt, maar da's maar net wat je wilt. Als je het fijn vindt om dicht bij de stad te zitten, dan moet je daar ook rekening mee houden. Ik heb een paar jaar geleden gekozen voor De Maten en ben helemaal tevreden. Maar goed, ik ben niet zo moeilijk. ;-) Sowieso zit je qua leeftijd van de woningen in De Maten natuurlijk wel goed. In de componistenbuurt staan toch wel iets oudere huizen/appartementen over het algemeen. En De Maten heeft ook hele leuke straatjes. Enige wat verrot blijft: verdwalen! :-) (de Maten staat er wel om bekend met al die vage kronkelwegen, maar goed, dat heeft ook weer zo z'n charmes)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50344792
sorry, was weekendje aan het survivalen in de ardennen en heb inderdaad vanmorgen er niet aan gedacht om hier het lukas bericht te posten..

Ramona, heb je nog openstaande vragen?? (geen zin om alle lange stukken tekst door te lezen, vandaar de vraag)
Hooray for boobies!
pi_50348043
Dat Lukas was dus net verbouwd, of nog steeds. Is er grote schade?
pi_50351754
nog steeds, vooral rookschade en wat leidingen weggesmolten.
Hooray for boobies!
pi_50361591
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
sorry, was weekendje aan het survivalen in de ardennen en heb inderdaad vanmorgen er niet aan gedacht om hier het lukas bericht te posten..

Ramona, heb je nog openstaande vragen?? (geen zin om alle lange stukken tekst door te lezen, vandaar de vraag)
heb je dan wel een leuk weekend gehad?
pi_50387608
Hey Ramona,

Ik ben zelf net verhuisd, en heb een tijdje niet gekeken, maar ik woon ook in Apeldoorn, en zelf zou ik je ook aanraden om even rond te kijken in de buurtjes om de asselstraat heen, niet zoveel groen, maar wel oude sfeer ademend en geen aso's. De asselsestraat wil 's avonds nog wel eens bevolkt zijn met wat aso's maar die zijn harmless. de asselestraat zelf zitten allemaal winkels aan waarvan de meeste -geen- ketens zijn, wat ter afwisseling van de hoofdstraat wel leuk kan zijn.

Verder zou ik ook even kijken in Ugchelen, Ugchelen is een aangegroeid dorp bij Apeldoorn en heeft dus ook de sfeer. Als je de europaweg oversteekt heb je een bos om te wandelen met de hond.
Het dorp heeft een eigen dorpskern, en het is maar 20 minuten fietsen naar de stad. Er zijn huizen voor (bijna) miljonairs, maar ook voor het gewone volk zijn er huizen. zover ik weet zijn er geen echte asowijken in Ugchelen.

succes met zoeken!
And the druids turn to stone...
pi_50395669
dat bos bij de europaweg gaat binennkort weg, daar komt het nieuwe stadion van AGOVV..
Hooray for boobies!
pi_50417856
hé ik had vandaag motorrijles, en toen ik op de jachtlaan reed (ter hoogte van de kruising met de soerenseweg) kwam er opeen een paar motoragenten die de hele boel afzetten, en daarna kwam er een heel zwaailicht voerend escorte van motoragenten die een beige kleurige sedan met opzet zwaalicht begeleidde.

iemand die weet waarvoor dit was?
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:24:21 #236
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50421100
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef immortalsean het volgende:
hé ik had vandaag motorrijles, en toen ik op de jachtlaan reed (ter hoogte van de kruising met de soerenseweg) kwam er opeen een paar motoragenten die de hele boel afzetten, en daarna kwam er een heel zwaailicht voerend escorte van motoragenten die een beige kleurige sedan met opzet zwaalicht begeleidde.

iemand die weet waarvoor dit was?
Ja! Die heb ik ook gezien! Ik zag 'm op de Asselsestraat rijden als ik mij niet vergis. Was beetje laffe auto, die sedan. Dus ik verwacht niet heel veel speciaals, maar toch, het zag er spannend uit!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50421981
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ja! Die heb ik ook gezien! Ik zag 'm op de Asselsestraat rijden als ik mij niet vergis. Was beetje laffe auto, die sedan. Dus ik verwacht niet heel veel speciaals, maar toch, het zag er spannend uit!
ze waren op weg naar het loo, bedenk ik me net ... zal dus wel koninklijk bezoek zijn.
pi_50424290
Zo zie je maar weer. In Apeldoorn is altijd wat te doen!
pi_50438742
ja zijn we goed in,
iemand nog leuke plannen vandaag?
pi_50442678
Ik ga vandaag naar Enschede, soort van schoolreisje naar de Grolsch fabriek

En jullie?
pi_50443913
veels te druk programma, net gesprek gehad met reintegratie meneer
wordt om half 1 opgehaald en dan ben ik tot 17 uur bij kastanjehof
pi_50445457
werk werk werk..
Hooray for boobies!
pi_50448945
Een beetje gapen. Voornamelijk.
Din jävla kuk!
pi_50458975
Ze waren aan het flitsen op de Arnhemseweg
pi_50460476
Is het weer raak in het Lukas?

18:29:22 14-06-07 BRAN PRIO 1 Alarm Rookdetectie Lukas Ziekenhuis Hoofdgebouw OMS 273 ALBERT SCHWEITZERLAAN 31 APELDOORN ( APEL )

18:15:52 14-06-07 BRAN PRIO 1 Alarm Rookdetectie Lukas Ziekenhuis Hoofdgebouw OMS 273 ALBERT SCHWEITZERLAAN 31 APELDOORN ( APEL ) 38803
pi_50460598
Zal al wel uitgeregend zijn . Het ging echt hard hier. De vijver voor m'n huis is helemaal overstroomd, er kwam zo'n heel fontein uit de duiker.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:34:16 #247
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50461212
ramona is trouwens wel een tokkie naam

ramona
pi_50461854
Hier is de hele straat overstroomt, het water kwam onder de voordeur door naar binnen.
pi_50462275
Wtf .
pi_50466242
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Lollifant het volgende:
Hier is de hele straat overstroomt, het water kwam onder de voordeur door naar binnen.
Deze?

19:23:42 14-06-07 BRAN PRIO 2 Wateroverlast BIEZEMATEN APELDOORN ( APEL ) 38843
pi_50468700
Nee stukje 1e wormenseweg. Het viel uiteindelijk wel mee gelukkig.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:53:20 #252
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_50468987
Bij de rotonde met de 3 maagden was ook nog iets gebeurt vanochtend.
Hoorde dat er een motorrijder onder een bus was gekomen.
Maar weet niet wat er precies van klopt.

(toen het gebeurde lag ik nog in bed)
pi_50475823
ik heb niks gehoord of gezien....
kwam bij jullie het water van de regen gister ook door de afvoerputjes naar boven?
pi_50476770
Noodweer in Apeldoorn?
pi_50477011
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:54 schreef draculettetje het volgende:
ik heb niks gehoord of gezien....
kwam bij jullie het water van de regen gister ook door de afvoerputjes naar boven?
Ja, rook lekker he!

Hoop dat het vandaag droog blijft, moet nog even naar de stad.
pi_50480056
ik wou nog wel in bad maar heb dat maar gelaten
met de douche ging vanmorgen prima
pi_50480435
Ja nu is al het water gelukkig wel weggezakt. Het zonnetje schijnt!
pi_50484088
Het komt weer met bakken uit de lucht,wilde gisteravond gaan shoppen,was ik zeiknat....denk ga morgen nog wel ben toch vrij,maar dit ziet er ook niet prettig uit
01-08-2008
pi_50484201
Ik ben weer thuis uit de stad, doorweekt!

En ik ben ook nog eens voor niks geweest, want de postbank was dicht en de aanbiedingen bij de etos waren op.

Stiekem vind ik in de regen fietsen wel leuk!
pi_50484295
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben weer thuis uit de stad, doorweekt!

En ik ben ook nog eens voor niks geweest, want de postbank was dicht en de aanbiedingen bij de etos waren op.

Stiekem vind ik in de regen fietsen wel leuk!
Haha ging net ook wel ff heel hard ja, ik wou net pauze gaan houden
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_50542665
quote:
Bij een schietpartij bij het uitgaansgebied van Apeldoorn is afgelopen nacht een man ernstig gewond geraakt. Het slachtoffer ligt op de intensive care van een ziekenhuis.

De schietpartij had tegen 4.00 uur plaats in de Korte Nieuwstraat. Er is niemand aangehouden. De politie kamt het gebied uit op zoek naar sporen, meldde een woordvoerder.
Wat de fok?
  zondag 17 juni 2007 @ 14:17:49 #262
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_50544753
Kwam er vannacht nog langs rond kwart over 4.
Alles afgezet met linten ed.

Maar zulk soort dingen horen niet in Apeldoorn thuis.
pi_50544790
Ik was deze week niet uitgeweest, dus ik heb er niks van gemerkt. Maar ik zal zo eens vragen, veel vrienden van me waren gisteravond wel in de stad. Ben benieuwd .
pi_50551768
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef snowwie2 het volgende:
Maar zulk soort dingen horen niet in Apeldoorn thuis.
Dus ze horen érgens wel thuis?
Din jävla kuk!
pi_50553424
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef ehqo het volgende:

[..]

Dus ze horen érgens wel thuis?
jah, de randstad
pi_50560307
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef snowwie2 het volgende:
Kwam er vannacht nog langs rond kwart over 4.
Alles afgezet met linten ed.

Maar zulk soort dingen horen niet in Apeldoorn thuis.
Zo bij Hart van Nederland.Wij waren niet thuis (wonen in het centrum) dus niks gezien.
01-08-2008
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:47:25 #267
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_50696565
De schutter van vandaag is een groter talent dan die van zaterdag.
Vader doodgeschoten bij Apeldoornse school

Iemand nog iets van gehoord? Het schijnt iets met een coffeeshop te maken te hebben.
pi_50697166
Die man schijnt eigenaar te zijn van een pand waarin een coffeeshop zit. Hij wil die shop eruit hebben, maar die coffeeshop wilde dat blijkbaar niet .

Ben benieuwd welke shop het is en of die wel in Apeldoorn zit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:45:49 #269
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50703946
ghetto apeldoorn tjah dat hoort nu eenmaal bij een wereldorp
pi_50707681
man was ook eigenaar van de muziek winkel aan de asselsestraat
pi_50708940
Het gaat om de coffeshop De Palm die ook aan de asselsestraat zit. Volgens Nova had Nijkamp een geschil met de Turkse eigenaar van De Palm omdat hij de huur had opgezegd. Hij wilde van de coffeshop een speelhal maken.
pi_50718009
Waar ben ik in vredesnaam terecht gekomen....
01-08-2008
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:49:24 #273
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50719174
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Waar ben ik in vredesnaam terecht gekomen....
Ligt het aan mij of is de criminaliteit fors toegenomen sinds jij hier bent komen wonen?

Causality anone?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:50:38 #274
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_50721028
Misschien komt Peter R. de Vries nog in Apeldoorn.
Gaat hij ruzie zoeken met de eigenaar van De Palm
pi_50721856
waar is ramona trouwens? al tijdje niks meer van gehoord..
Hooray for boobies!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:47:18 #276
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_50729576
Flink wat brandweersirene's in de Maten. Heeft iemand een scanner bij de hand?
pi_50731666
niks gehoord, p2000 geeft ook niks aan
Hooray for boobies!
pi_50732860
Kwamen hier langsrijden in het centrum ja, p2000 geeft nog niets aan...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_50745525
Ik zie hier (bijna) elke dag wel brandweer/politie/ziekenwagen voorbij komen,ik kijk vanuit het centrum de paslaan in.Is dat vlakbij de brandweer/politie/ziekenhuis ofzo?
01-08-2008
pi_50748222
De Paslaan is vlakbij de brandweerkazerne en het politiebureau. Verder ligt natuurlijk het Juliana ziekenhuis ook niet ver van de stad af. Dus dat je vaak de hulpdiensten ziet is dan geen wonder.
pi_50753508
eeuhm, volgens mij liggen politie en brandweer aan de vosselmansstraat, das toch echt de andere kant van het centrum. Om precies te zijn achter parkeergarage museum centrum.
Hooray for boobies!
pi_50754623
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
eeuhm, volgens mij liggen politie en brandweer aan de vosselmansstraat, das toch echt de andere kant van het centrum. Om precies te zijn achter parkeergarage museum centrum.
Maar dan kan het nog wel kloppen dat zij vaak hulpdiensten ziet. Het is namelijk wel in het centrum.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:30:43 #283
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50760120
de tijd dat de meeste moorden in twello werden gepleegd is dus ook definitief voorbij....
pi_50774689
Waarom altijd die politie te paard door het centrum,mijn hondje wordt iedere keer helemaal gek!!!
01-08-2008
pi_50784803
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
waar is ramona trouwens? al tijdje niks meer van gehoord..
Terug van weggeweest:-) Beetje dode boel hier zonder mij, vind je niet ?
Nu ik in A'doorn wil komen wonen vinden er allerlei schietpartijen plaats .
Gisteren weer in A'doorn en Ugchelen geweest. Ben helemaal verliefd geworden op Ugchelen! Wat een mooi dorp zeg. Dat is de plek waar ik wil wonen. Nu alleen nog een huis vinden. Ik hou je op de hoogte.
pi_51009467
Iemand wel eens weeste eten bij Mediterrance in de Marktstraat? Was het wat?
01-08-2008
pi_51011611
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Iemand wel eens weeste eten bij Mediterrance in de Marktstraat? Was het wat?
Ik wel. Was best goed te doen. Als het goed weer is zou ik voor het dakterras gaan, goed vertoeven daar.
Din jävla kuk!
pi_51012726
Oke,ik heb bonnen gehad namelijk.Dat is toch voor 20 euro onbeperkt eten en drrinken?
Dat lees ik iig op hun site.
01-08-2008
pi_51043343
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:49 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,ik heb bonnen gehad namelijk.Dat is toch voor 20 euro onbeperkt eten en drrinken?
Dat lees ik iig op hun site.
Ze hebben ook iets van een buffet inderdaad. Alleen moet je dan geloof ik op de tweede verdieping zitten ofzo. Of het is helemaal iets anders. Dat kan ook. Máár ik zou het zonde vinden om die bonnen ongebruikt te laten, want het eten is best degelijk.
Din jävla kuk!
  zondag 1 juli 2007 @ 23:19:19 #290
62998 Weekender
Het is ik!
pi_51043633
Vaak wezen eten in m'n pauze op Donderdag avond. Het is zeker goed te doen daar idd.
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_51044026
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:29 schreef Ramona1 het volgende:

[..]

Terug van weggeweest:-) Beetje dode boel hier zonder mij, vind je niet ?
Nu ik in A'doorn wil komen wonen vinden er allerlei schietpartijen plaats .
Gisteren weer in A'doorn en Ugchelen geweest. Ben helemaal verliefd geworden op Ugchelen! Wat een mooi dorp zeg. Dat is de plek waar ik wil wonen. Nu alleen nog een huis vinden. Ik hou je op de hoogte.
sterkte, Ugchelen is vrij duur om te gaan wonen...
Hooray for boobies!
pi_51049127
gebeurd er nog wat in apeldoorn?
iemand toevallig al naar de zandsculpturen geweest?
het weer mag wel weer eens wat beter worden
pi_51050522
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ze hebben ook iets van een buffet inderdaad. Alleen moet je dan geloof ik op de tweede verdieping zitten ofzo. Of het is helemaal iets anders. Dat kan ook. Máár ik zou het zonde vinden om die bonnen ongebruikt te laten, want het eten is best degelijk.
Gisteren geweest,lekker gegeten hoor
01-08-2008
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:51:27 #294
97934 ASroma
Flamboyant
pi_51104911
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:13 schreef draculettetje het volgende:
gebeurd er nog wat in apeldoorn?
iemand toevallig al naar de zandsculpturen geweest?
het weer mag wel weer eens wat beter worden
missschien weer eens een keer een schietpartij voor de verandering
  woensdag 4 juli 2007 @ 02:16:28 #295
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51117592
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Iemand wel eens weeste eten bij Mediterrance in de Marktstraat? Was het wat?
Vond het best tegenvallen. Duurde erg lang voordat je eten kreeg (terwijl het niet druk was). Kwa smaak was het niet heel erg bijzonder. Op nagerecht moesten we ook vrij lang wachten met als gevolg dat ijs al redelijk gesmolten was.

Ze zien mij daar niet meer terug, zat andere vééél betere restaurants in Apeldoorn.
Drugs are good mkay?
pi_51126816
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef ASroma het volgende:

[..]

missschien weer eens een keer een schietpartij voor de verandering
komt vanavond in opsporing gezocht....
pi_51138243
Wordt nou iedereen die bij TNT werkt en daar een jasje van heeft onderzocht door CSI Apeldoorn
pi_51145678
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef draculettetje het volgende:

[..]

komt vanavond in opsporing gezocht....
Vanavond? Kan het niet vinden in de gids.
01-08-2008
pi_51162529
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef Party_P het volgende:

[..]

Vond het best tegenvallen. Duurde erg lang voordat je eten kreeg (terwijl het niet druk was). Kwa smaak was het niet heel erg bijzonder. Op nagerecht moesten we ook vrij lang wachten met als gevolg dat ijs al redelijk gesmolten was.

Ze zien mij daar niet meer terug, zat andere vééél betere restaurants in Apeldoorn.
Maar. Dakterras. En pils. En oh, laat dat laatste maar. Maar dakterras!
Din jävla kuk!
pi_51166465
Oke, wie is het?

Apeldoorner steelt slipjes in werktijd


ARNHEM - Een 20-jarige werknemer van een bedrijf in Apeldoorn is betrapt op het stelen van damesslipjes. Hij deed dat als hij bij klanten van het bedrijf thuis aan het werk was.
Toen de Apeldoorner woensdag door de mand viel, had hij volgens de politie tientallen slips in zijn auto liggen.
De zaak kwam aan het licht toen een inwoonster van Arnhem wat ondergoed uit haar kledingkast miste, nadat de Apeldoorner in haar huis aan het werk was geweest. Ze belde het bedrijf, dat actie ondernam. Woensdagmorgen meldde de werkgever zich met de ondergoeddief bij de politie in Arnhem.
Sinds wanneer de man damesslips meenam, is niet bekend. Gezien de hoeveelheid ondergoed in zijn auto moet hij in elk geval op diverse adressen zijn slag hebben geslagen. De Apeldoorner zit nog vast aldus een politiewoordvoerder.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:01:21 #301
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51292069
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef ehqo het volgende:

[..]

Maar. Dakterras. En pils. En oh, laat dat laatste maar. Maar dakterras!
Ok Dakterras is het enige voordeel van dat Restaurant, maar dat weegt niet op tegen de nadelen.
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')