abonnement Unibet Coolblue
pi_49114173
De militaire spanning neemt toe tussen Marokko en Algerije,

Mei..2007, 12:31 GMT
quote:
Rabat - de Militaire spanning is tussen Marokko en Algerije toegenomen, Rabat dat ongeveer 100 militairen heeft gestuurd en verscheidene tanks naar de Algerijnse grens, Marokkaanse dagelijkse Al Massae meldde op Maandag. dat ' betrouwbare bronnen, ' zeggen data Marokko reageerde op de zware militaire aanwezigheid aan de Algerijnse kant van de grens. Algerije zou de strijd tegen het terrorisme als een ' voorwendsel ' ' gebruiken om Marokko binnen te dringen. De relaties tussen Marokko en Algerije zijn jarenlang gespannen geweest. De onderwerpen van geschil omvatten het Westelijke conflict van de Sahara, met Algerije dat onafhankelijk steunt . Marokko heeft ook Algerije beschuldigd van het toestaan van terroristen en niet gedocumenteerde immigranten om de grens te overschrijden .
http://news.monstersandcr(...)d_Algeria_daily_says

Algerije die zijn land niet eens kan besturen
Algerije een land vol met bloed en burgeroorlog.

ze lokken een oorlog uit. Marokkko is alert
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_49114280
Voor een objectief en geinformeerd oordeel kunnen we gelukkig altijd rekenen op Meki.
pi_49114357
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:19:09 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49114931
100 militairen en wat tanks lijkt me nou niet echt afdoende voor het afwenden van een reele oorlogsdreiging. Ik denk eerder dat ze de grenzen hermetisch gaan afsluiten.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:22:39 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49115073
100 militairen.

Hup Marokko, de trouwe bondgenoten van de VS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_49119163
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Meki het volgende:
De militaire spanning neemt toe tussen Marokko en Algerije,

Mei..2007, 12:31 GMT
[..]

http://news.monstersandcr(...)d_Algeria_daily_says

Algerije die zijn land niet eens kan besturen
Algerije een land vol met bloed en burgeroorlog.

ze lokken een oorlog uit. Marokkko is alert
Jij bent zeker Marokkaan, lekker objectief.
  FOK!fotograaf maandag 7 mei 2007 @ 21:47:16 #8
145146 Andyy
pi_49119365
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Jij bent zeker Marokkaan, lekker objectief.
nieuw hier ?
pi_49119494
Boehoe, de Algerijnen hebben al eerder klapjes gekregen. Ik verwacht eigenlijk dat er heel weinig gaat gebeuren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49121274
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Meki het volgende:
Algerije die zijn land niet eens kan besturen
Algerije een land vol met bloed en burgeroorlog.

ze lokken een oorlog uit. Marokkko is alert
Dat de dappere Marokkaanse helden de Algerijnse honden daarheen verwijzen waar zij behoren. Met honderd zullen zij hen verslaan en de ware kracht van het nationale front van het vredelievende Marokko tonen. Moeite noch kracht zal bespaard worden om het criminele Algerijne te stoppen. Nimmer zal toegelaten worden dat het Marokkaanse volk aan de Algerijnse terreur wordt onderworpen. Leve de vrije monarchie! Leve Mohammed de zesde, de grote leider van alle vredelievende mensen waar dan ook ter wereld! En als de Algerijnen zijn verslagen, dan mag de wereld weten; dit was geen eindpunt, dit is het begin van wat ons te wachten staat. Niemand kan en zal voorkomen dat de honderd Marokkaanse stijders een broederlijke eenheid van vooruitstrevende mensen zullen vormen die hun krachten zullen bundelen voor het behoud en de uitbreiding van de vrede. Steun aan het vaderland, zal steun aan het nationale front zijn. Het is aan ons om alles binnen onze macht te doen om het Marokkaanse koninkrijk te sterken en de weg naar de eeuwige vrede vrij te maken.
pi_49121694
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

Dat de dappere Marokkaanse helden de Algerijnse honden daarheen verwijzen waar zij behoren. Met honderd zullen zij hen verslaan en de ware kracht van het nationale front van het vredelievende Marokko tonen. Moeite noch kracht zal bespaard worden om het criminele Algerijne te stoppen. Nimmer zal toegelaten worden dat het Marokkaanse volk aan de Algerijnse terreur wordt onderworpen. Leve de vrije monarchie! Leve Mohammed de zesde, de grote leider van alle vredelievende mensen waar dan ook ter wereld! En als de Algerijnen zijn verslagen, dan mag de wereld weten; dit was geen eindpunt, dit is het begin van wat ons te wachten staat. Niemand kan en zal voorkomen dat de honderd Marokkaanse stijders een broederlijke eenheid van vooruitstrevende mensen zullen vormen die hun krachten zullen bundelen voor het behoud en de uitbreiding van de vrede. Steun aan het vaderland, zal steun aan het nationale front zijn. Het is aan ons om alles binnen onze macht te doen om het Marokkaanse koninkrijk te sterken en de weg naar de eeuwige vrede vrij te maken.
Serieus.....lay off the crack.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49121833
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Boehoe, de Algerijnen hebben al eerder klapjes gekregen. Ik verwacht eigenlijk dat er heel weinig gaat gebeuren.
Marokko heeft algerije al in de jaren 60 een poepie laten ruiken,dus en marokkaanse leger bestaat heus niet uit 100 millitairen hoor mensen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49121940
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

Dat de dappere Marokkaanse helden de Algerijnse honden daarheen verwijzen waar zij behoren. Met honderd zullen zij hen verslaan en de ware kracht van het nationale front van het vredelievende Marokko tonen. Moeite noch kracht zal bespaard worden om het criminele Algerijne te stoppen. Nimmer zal toegelaten worden dat het Marokkaanse volk aan de Algerijnse terreur wordt onderworpen. Leve de vrije monarchie! Leve Mohammed de zesde, de grote leider van alle vredelievende mensen waar dan ook ter wereld! En als de Algerijnen zijn verslagen, dan mag de wereld weten; dit was geen eindpunt, dit is het begin van wat ons te wachten staat. Niemand kan en zal voorkomen dat de honderd Marokkaanse stijders een broederlijke eenheid van vooruitstrevende mensen zullen vormen die hun krachten zullen bundelen voor het behoud en de uitbreiding van de vrede. Steun aan het vaderland, zal steun aan het nationale front zijn. Het is aan ons om alles binnen onze macht te doen om het Marokkaanse koninkrijk te sterken en de weg naar de eeuwige vrede vrij te maken.
wtf
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49122143
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Marokko heeft algerije al in de jaren 60 een poepie laten ruiken,dus en marokkaanse leger bestaat heus niet uit 100 millitairen hoor mensen
Het is ook zo'n nieuwsbericht dat uber sensationeel word gebracht. Er is helemaal geen reet aan de hand, waarschijnlijk gewoon extra militairen langs de grens om tuig tegen te houden, niet meer niet minder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49122315
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook zo'n nieuwsbericht dat uber sensationeel word gebracht. Er is helemaal geen reet aan de hand, waarschijnlijk gewoon extra militairen langs de grens om tuig tegen te houden, niet meer niet minder.
precies en sids wanneer zijn er geen millitairen tussen marokko en algerije? altijd geweest
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 7 mei 2007 @ 23:59:42 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_49126539
Gaan ze elkaar met zand en modder bekogelen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_49127118
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef Hathor het volgende:
Gaan ze elkaar met zand en modder bekogelen?
alsof marokko en algerije alleen maar uit zand bestaan
en hun beide legers zijn relatief best sterk.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:15:54 #18
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_49127247
Algerijnen zijn inderdaad crimineel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_49127296
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Algerijnen zijn inderdaad crimineel.
ook in frankrijk gewoont ?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49165349
Het schijnt dat Algerije tien nieuwe kanonnen heeft gekocht bij de US of A. En Marokko heeft een nieuw soort gif uit de binnenlanden van Afrika op de kop weten te tikken voor hun pijlen. Beide landen zijn dus tot de tanden bewapend...
Present.
  woensdag 9 mei 2007 @ 02:57:11 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49170881
Naja ik hoop dat het de Marokkanen dan nu beter afgaat dan toen ze in juli 2002 vol bombarie plots het Isla Perejil (al eeuwen Spaans grondgebied) bezetten.

Dat was een vrij domme en bizarre daad, de eerste aanval op Europees grondgebied sinds WWII (dit Guardian artikel gaat erover).
pi_49172939
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:57 schreef Perico het volgende:
Naja ik hoop dat het de Marokkanen dan nu beter afgaat dan toen ze in juli 2002 vol bombarie plots het Isla Perejil (al eeuwen Spaans grondgebied) bezetten.

Dat was een vrij domme en bizarre daad, de eerste aanval op Europees grondgebied sinds WWII (dit Guardian artikel gaat erover).
Europees grondgebied daar is anders nogsteeds onenigheid over. Bovendien was dat helemaal geen aanval, denk je werkelijk dat Marokko bij een aanval maarliefst 1 helikoptertje met ongewapende mariniers gaat gebruiken (net zoals dat bij Perejil het geval was)?

Het was een reactie op een provocatie van de Spanjaarden die met hun oorlogsschepen slechts 600 meter voor de Marokkaanse kust gingen varen. Dit valt trouwens ook te lezen in je artikel:
quote:
This month Moroccan officials summoned the Spanish ambassador in Rabat to explain the unexpected deployment of five warships near some Spanish rocks just 600 metres off the Mediterranean port of Al Hoceima. Spain said they were "on exercises".
De Spanjaarden hebben zich mooi belachelijk gemaakt met hun agressieve reactie destijds.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mutant01 op 09-05-2007 09:29:43 ]
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:22:20 #23
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_49173002
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

Dat de dappere Marokkaanse helden de Algerijnse honden daarheen verwijzen waar zij behoren. Met honderd zullen zij hen verslaan en de ware kracht van het nationale front van het vredelievende Marokko tonen. Moeite noch kracht zal bespaard worden om het criminele Algerijne te stoppen. Nimmer zal toegelaten worden dat het Marokkaanse volk aan de Algerijnse terreur wordt onderworpen. Leve de vrije monarchie! Leve Mohammed de zesde, de grote leider van alle vredelievende mensen waar dan ook ter wereld! En als de Algerijnen zijn verslagen, dan mag de wereld weten; dit was geen eindpunt, dit is het begin van wat ons te wachten staat. Niemand kan en zal voorkomen dat de honderd Marokkaanse stijders een broederlijke eenheid van vooruitstrevende mensen zullen vormen die hun krachten zullen bundelen voor het behoud en de uitbreiding van de vrede. Steun aan het vaderland, zal steun aan het nationale front zijn. Het is aan ons om alles binnen onze macht te doen om het Marokkaanse koninkrijk te sterken en de weg naar de eeuwige vrede vrij te maken.
je moet schrijver worden.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_49173139
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De Spanjaarden hebben zich mooi belachelijk gemaakt met hun agressieve reactie destijds.
Jij weet ook echt de feiten feilloos compleet om te draaien he?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49173177
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij weet ook echt de feiten feilloos compleet om te draaien he?
Wat zijn de feiten dan X-Ray?

Ik was op dat moment op vakantie en volgde elke stap nauwlettend. Ik heb zelf de oorlogsschepen zien liggen, jij niet. Maar vertel mij, jij zal het vast allemaal beter weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49173329
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zijn de feiten dan X-Ray?
Dat Marokko Spaans gebied aanviel.
quote:
Ik was op dat moment op vakantie en volgde elke stap nauwlettend. Ik heb zelf de oorlogsschepen zien liggen, jij niet. Maar vertel mij, jij zal het vast allemaal beter weten.
Dus? Dus omdat jij op vakantie was daar was het eiland opeens niet officieel Spaans en waren er geen Marokkanen die het opeens gingen bezetten?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49173427
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat Marokko Spaans gebied aanviel.
[..]

Dus? Dus omdat jij op vakantie was daar was het eiland opeens niet officieel Spaans en waren er geen Marokkanen die het opeens gingen bezetten?
Het is "disputed territory". Waarom denk je dat o.a. de NAVO tegen Spanje zei dat het iets tussen Marokko en Spanje zelf was, en haar handen ervanaf trok. Wat IK zeg, is dat het ALLES behalve een aanval was, zelfs de officiele Marokkaanse instanties hebben het nooit over een aanval, noch bezetting gehad. Het is ook nogal onlogisch om dat met een handjevol soldaten te doen. Het doel was volgens het Marokkaanse leger om een post op te zetten tegen illegale immigratie/ drugshandel. Nu is dat iets wat ik niet geloof, volgens mij was het gewoon een tegenreactie op het feit dat de Spaanse Marineschepen te dicht bij de Marokkaanse kust kwamen.De Spanjaarden (althans, Premier Aznar destijds ) zagen het als een "bezetting".
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:27:28 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_49174805
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Overvecht ligt tegenwoordig in Marokko of Algerije ? Kan die discussie niet ergens anders gevoerd worden
Ik dacht dat het ging over steden waar grote concentraties noord Afrikanen wonen, en volgens mij was dat ook de intentie van diegene die hier over begonnen is. Wat er in Marokko en Algerije zelf woont interesseert me niet, daar heb ik niks mee te maken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:30:19 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49174886
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht dat het ging over steden waar grote concentraties noord Afrikanen wonen, en volgens mij was dat ook de intentie van diegene die hier over begonnen is. Wat er in Marokko en Algerije zelf woont interesseert me niet, daar heb ik niks mee te maken.
Offtopic eruit gekiept.

Is wel de strekking van de TT + OP. We kunnen ook elke oorlogsverklaring van de US mappen naast de situatie in Manhatten of the Bronx of de Spaanse wijken in LA. Maar of de discussie daar beter van wordt is een groot vraagteken.
pi_49175000
Goh oorlog daar zitten we nou net op te wachten
pi_49175097
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Europees grondgebied daar is anders nogsteeds onenigheid over. Bovendien was dat helemaal geen aanval, denk je werkelijk dat Marokko bij een aanval maarliefst 1 helikoptertje met ongewapende mariniers gaat gebruiken (net zoals dat bij Perejil het geval was)?

Het was een reactie op een provocatie van de Spanjaarden die met hun oorlogsschepen slechts 600 meter voor de Marokkaanse kust gingen varen. Dit valt trouwens ook te lezen in je artikel:
[..]

De Spanjaarden hebben zich mooi belachelijk gemaakt met hun agressieve reactie destijds.
Ongeacht het topic, objectiviteit en verstand, Marokko moet en zal te allen tijde verdedigd worden! In de retoriek en op het slagveld.

*Marokko sloeg destijds een modderfiguur door de hele Westerse Wereld tegen zich in het harnas te jagen, en ja daar gaan de miljoenen "ontwikkelingscentjes''*
Present.
pi_49175207
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Konlewicz het volgende:
Het schijnt dat Algerije tien nieuwe kanonnen heeft gekocht bij de US of A. En Marokko heeft een nieuw soort gif uit de binnenlanden van Afrika op de kop weten te tikken voor hun pijlen. Beide landen zijn dus tot de tanden bewapend...


Waarom zou Algerije Marokko binnen willen dringen? Niet om Polisario te steunen lijkt me.
pi_49175242
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Konlewicz het volgende:

[..]

Ongeacht het topic, objectiviteit en verstand, Marokko moet en zal te allen tijde verdedigd worden! In de retoriek en op het slagveld.

*Marokko sloeg destijds een modderfiguur door de hele Westerse Wereld tegen zich in het harnas te jagen, en ja daar gaan de miljoenen "ontwikkelingscentjes''*
Nou en of, alleen liepen ze niets mis. Wel grappig uiteindelijk nietwaar? Weet je hoe dat kwam. Omdat de VS en de EU de actie van de Spanjaarden afkeurden. Uiteindelijk bleef zo alles mooi in balans en werd de status quo binnen 2 weken herstelt. Iedereen blij, geen oorlog, ja een war of words.

Alleen de situatie met Algerije is wel een "tikkeltje" anders zeg maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49175318
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ook in frankrijk gewoont ?
Nee, in Algerije.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_49175355
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Commensaal het volgende:

[..]



Waarom zou Algerije Marokko binnen willen dringen? Niet om Polisario te steunen lijkt me.
Denk ook niet dat de US of A dat zomaar toelaat. Dat weet Algerije maar al te goed.
pi_49175373
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Denk ook niet dat de US of A dat zomaar toelaat. Dat weet Algerije maar al te goed.
Al die militaire installaties van de USA staan in Marokko
Allah Al Watan Al Malik
pi_49175451
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al die militaire installaties van de USA staan in Marokko
Dat niet zo maar een politiek stabiel land dat aan de kant van de USA staat en dat in gevaar brengen zal in Washington niet zomaar gepikt worden hoor.
pi_49175508
Ach, Algerije wist Marokko in de jaren 60 (eerder andersom) ook al niet te verslaan, noch enige vorm van bedreiging te zijn. Zie niet in waarom dat nu wel zo zou zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49175837
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, Algerije wist Marokko in de jaren 60 (eerder andersom) ook al niet te verslaan, noch enige vorm van bedreiging te zijn. Zie niet in waarom dat nu wel zo zou zijn.
Zeges in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Bij een eventuele oorlog met Algerije zal het gevaar opeens van 2 kanten komen. Militantenleger Polisario vanaf het zuiden, regulier leger van Algerije vanuit het Oosten.(Hoewel de Polisario infiltreert vanuit het Oosten, omdat er in het Zuiden een aantal muurtjes staan met wat mijntjes ervoor etc, --> waar doen die me nou toch aan denken)
Present.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:29:39 #40
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49181974
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Netwerken het volgende:

[..]

toch wel fijn he om de steun van de amerikanen te hebben.
Je avatar zegt al genoeg.
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:12:16 #41
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49183775
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:

Het is "disputed territory".
Ja maar Marokko claimt ook de Canarische Eilanden, en tig landen claimen eilanden die toch rotsvast in vooral Britse, Franse en Amerikaanse handen blijven.

In dit licht zou, als je maar een claim ergens op neerlegt, je dat een vrijbrief geven om een aanval uit te voeren.

En Spanje moest wel ferm optreden, omdat Marokko al in 1975 de Westelijke Sahara had geannexeerd (die toen nog formeel Spaans grondgebied was), de reden dat Algerije Marokko zo vijandig gezind is.

Hadden ze de Marokkanen niet van Isla Perejil verjaagd, dan waren ze eerdaags begonnen met het bezetten van andere eilandjes.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:49:11 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49190652
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Netwerken het volgende:

[..]
In meningen van zowel Meki's als dit soort types ben ik totaal niet geinteresseerd. Zo vermoeiend zulke mensen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:39:43 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49192312
Nee, Limburgers hou ik ook niet van.
pi_49198485
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef popolon het volgende:
100 militairen.

Hup Marokko, de trouwe bondgenoten van de VS.
De rest zit vast....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:34:01 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49198703
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Meki het volgende:
De militaire spanning neemt toe tussen Marokko en Algerije,

Mei..2007, 12:31 GMT
[..]

http://news.monstersandcr(...)d_Algeria_daily_says

Algerije die zijn land niet eens kan besturen
Algerije een land vol met bloed en burgeroorlog.

ze lokken een oorlog uit. Marokkko is alert
Of zou Marokko het kunstje wat ze in de Westelijke Sahara geflikt hebben nog een keer willen uithalen?

Als dat het geval is dan moet de international gemeenschap haard ingrijpen richting Marokko
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:57:51 #46
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49199888
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Meki het volgende:
ze lokken een oorlog uit. Marokkko is alert
Precies. Iedere brave burgerman weet je dat je niet moet fucken met marokkanen

[ Bericht 1% gewijzigd door gronk op 09-05-2007 21:03:04 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49202269
Geef ze een clubhuis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49213131
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is "disputed territory". Waarom denk je dat o.a. de NAVO tegen Spanje zei dat het iets tussen Marokko en Spanje zelf was, en haar handen ervanaf trok. Wat IK zeg, is dat het ALLES behalve een aanval was, zelfs de officiele Marokkaanse instanties hebben het nooit over een aanval, noch bezetting gehad. Het is ook nogal onlogisch om dat met een handjevol soldaten te doen. Het doel was volgens het Marokkaanse leger om een post op te zetten tegen illegale immigratie/ drugshandel. Nu is dat iets wat ik niet geloof, volgens mij was het gewoon een tegenreactie op het feit dat de Spaanse Marineschepen te dicht bij de Marokkaanse kust kwamen.De Spanjaarden (althans, Premier Aznar destijds ) zagen het als een "bezetting".
spanje moet sowieso mellilia en sevta afstaan,ze hebben daar geen kut moer te zoeken,amazigh gebied
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49213148
Het wordt tijd dat die Algerijnen Marokko gaan bezetten , die halve bak koning afzetten en eens echt de Islam streng gaan doorvoeren daar.
*****Kraak........
pi_49213153
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 03:36 schreef kraakvandaal het volgende:

Het wordt tijd dat die Algerijnen Marokko gaan bezetten , die halve bak koning afzetten en eens echt de Islam streng gaan doorvoeren daar.
De islam doorvoeren,fuck jou
Die halve bakse koning moet inderdaad afgezet worden maar niet door die halvezool boeteflika
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')