Ja en de volgende post :quote:
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Napster het volgende:
Wie?
Nee, ze mag me altijd komen pijpen. Ik wil haar ook best meer dan één keer palen. Maar dan moet ze alleen haar muil open doen om m'n snikkel te verwennen en om te zeggen dat ik goed in bed ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij zou klagen als ze met haar glanzende botoxlippen aan je steigerende pik zoog
Omdat je trauma's hebt van exen die zeiden dat je slecht was of wat ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ze mag me altijd komen pijpen. Ik wil haar ook best meer dan één keer palen. Maar dan moet ze alleen haar muil open doen om m'n snikkel te verwennen en om te zeggen dat ik goed in bed ben.
Wat iddquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je trauma's hebt van exen die zeiden dat je slecht was of wat ?
Jij hebt een kutcomputer.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef osho het volgende:
ik zie alleen een rood kruisje. da's idd niet veel soeps
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij zou klagen als ze met haar glanzende botoxlippen aan je steigerende pik zoog
Je mag de mijne wel even lenen!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.
Deed ik tegen jou aanpraten enzo bemoeial ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.
Niet zo onaardig, misschien kan je je pik zo in d'r schuiven als je aardig doet!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Deed ik tegen jou aanpraten enzo bemoeial ?
Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Triptamine het volgende:quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Deed ik tegen jou aanpraten enzo bemoeial ?
Honds is ook leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr kats overheen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |