abonnement Unibet Coolblue
pi_49060911
ik heb zelden een concert mee gemaakt die echt op tijd begon....
  zondag 6 mei 2007 @ 14:02:49 #27
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49060926
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:01 schreef fripper het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet "Roger Water begint stipt om 19:30 uur" op de kaartjes zetten
roger water sdie stipt op tijd begint, ik denk dat eerder in de oude bezetting bijelkaar komt dan dat die man op tijd begint
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 6 mei 2007 @ 14:04:22 #28
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49060966
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:02 schreef Soli het volgende:
Ooh het was echt zooooo vet man, echt kippenvel alom!

Moet wel zeggen dat Roger zichzelf wel weer erg geweldig vond met zijn 'hitchiking' verhaal en zijn 'fuck Bush'... Beetje de muziek van PF gebruiken om een slechte politiek boodschap te verkondigen

Verder was het echt geweldig, goede band en ook een mooie show met die videowall etc.
ja hoe durft de beste man zijn eigen muziek te gebruiken om zijn politieke boodschap te verkondigen

_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 14:05:07 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49060990
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Dat het goed is mag niet over getwijfeld worden inderdaad

Naja hij is zelf ook niet zo'n fan van het beginwerk (atom heart enzo) dus daar zal het ook wel aan liggen.
Het ligt denk ik ook aan het filmmateriaal wat er achter draait. Dat moet óók bedacht en gemaakt worden als er een nieuw nummer wordt gespeeld.
Bij Sheep is dat niet zo moeilijk, dan pak je gewoon het materiaal van Dogs.
De film bij het "nieuwe" nummer Leaving Beirut is een superleuke cartoon.

Wat betreft de catering: ik vind niet dat je niks over de accomodatie en logistiek mag zeggen "omdat het concert goed was." Beetje flauw om dat als 'gezeik' te bestempelen. Sterker nog: het is juist handig om te weten voor een volgende keer. Ga niet rondom of in het Gelredome proberen je honger te stillen, maar doe dat van tevoren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 6 mei 2007 @ 14:06:54 #30
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49061041
Zeg, ik hoor net van iemand dat ik gezeik zou kunnen krijgen als ik filmpjes post. Is dat zo? Want dan kan ik ze er beter afhalen...
  zondag 6 mei 2007 @ 14:09:41 #31
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49061127
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg, ik hoor net van iemand dat ik gezeik zou kunnen krijgen als ik filmpjes post. Is dat zo? Want dan kan ik ze er beter afhalen...
nee joh filmpjes gemaakt met gsm gaan z eniet over zeuren
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_49061197
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

roger water sdie stipt op tijd begint, ik denk dat eerder in de oude bezetting bijelkaar komt dan dat die man op tijd begint
het was al een paar dagen eerder bekend dat het om 8 uur zou beginnen
pi_49061223
Beetje de zaak eenzijdig belichten kan iedereen wel natuurlijk. Als je het alleen aan 20(?) duizend mensen presenteert als zijnde de waarheid vind ik het toch wat simpel. Kon er langsheen luisteren gelukkig.
  zondag 6 mei 2007 @ 14:15:09 #34
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49061279
Als je op de filmpjes klikt staat er dat de files niet langer bestaan, maar als je in de URL kijkt, zie je dat er 'view & curren;t' staat. Hoe dit komt weet ik niet, maar als je de ';' even weghaalt, werken ze weer.
pi_49061424
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik heb dus letterlijk staan huilen... ..die emoties in zijn stem.... ...en kippenvel het hele concert lang...
Homo Ik had wel kippenvel ja.
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:02 schreef Soli het volgende:
Ooh het was echt zooooo vet man, echt kippenvel alom!

Moet wel zeggen dat Roger zichzelf wel weer erg geweldig vond met zijn 'hitchiking' verhaal en zijn 'fuck Bush'... Beetje de muziek van PF gebruiken om een slechte politiek boodschap te verkondigen

Verder was het echt geweldig, goede band en ook een mooie show met die videowall etc.
Solo werk.
Death solves all problems: no man, no problem.
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 14:20:03 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49061425
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als je op de filmpjes klikt staat er dat de files niet langer bestaan, maar als je in de URL kijkt, zie je dat er 'view & curren;t' staat. Hoe dit komt weet ik niet, maar als je de ';' even weghaalt, werken ze weer.
Moet je view and curren:t weghalen? Dan werkt het nog steeds niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 6 mei 2007 @ 14:24:20 #37
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_49061517
Foto´s zien er goed uit.
pi_49061535
Wat is er trouwens zo erg aan Another Brick In The Wall? Die plaat klinkt wel aardig, en er zitten puike gitaarsolo's in. Persoonlijk vind ik Money veel irritanter.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zondag 6 mei 2007 @ 14:25:26 #39
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49061551
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Moet je view and curren:t weghalen? Dan werkt het nog steeds niet.
Nee, alleen het leesteken tussen de n en de t van 'current'.
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 14:29:27 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49061677
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Nee, alleen het leesteken tussen de n en de t van 'current'.


Zo mooi ook, Perfect Sence.. had je niet ff door kunnen filmen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 6 mei 2007 @ 14:30:09 #41
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49061692
Zojuist het laatste filmpje toegevoegd, en toen zag ik dat er met het kopieren van de links iets niet helemaal goed is gegaan. Als het goed is doen nu alle filmpjes het weer gewoon.
pi_49061943
Het filmpje van Time van TheSilentEnigma is echt zooooo geweldig
pi_49062507
Op de terugweg zat ik in de trein met 3 bezopen bouwvakkers

[ Bericht 4% gewijzigd door Ranja_Ranja op 06-05-2007 16:01:45 ]
pi_49063919
Vond het publiek sowieso geweldig Allemaal van die 40/50'ers(incl. zoon) die weer helemaal los kwamen. Allemaal in de Pink Floyd shirtjes van 30 jaar geleden.. super..

We gingen van te voren nog wat eten, echt álles zat vol bij de korenmarkt. Uiteindelijk een griek gevonden waar nog tafeltje was, die hadden er niet op gerekend dus die gingen als een malloot extra personeel bellen.. Was wel komisch
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_49065253
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Vond het publiek sowieso geweldig Allemaal van die 40/50'ers(incl. zoon) die weer helemaal los kwamen. Allemaal in de Pink Floyd shirtjes van 30 jaar geleden.. super..

We gingen van te voren nog wat eten, echt álles zat vol bij de korenmarkt. Uiteindelijk een griek gevonden waar nog tafeltje was, die hadden er niet op gerekend dus die gingen als een malloot extra personeel bellen.. Was wel komisch
niet allemaal he... ..ik ben 34 en mijn dochter is 16... ...ik vond alleen het publiek waar wij zaten zo saai zitten... ...alsof ze er niks aan vonden...
  zondag 6 mei 2007 @ 17:25:28 #46
17095 Vandaahl
You live in MY World
pi_49067354
ik vond de hoge tonen een beetje te hard staan
(ik stond tussen het podium en de mixertafel in)

en Snowy White had zijn dag schijnbaar niet want al zijn gitaarsolos in de laatste paar nummers gingen helemaal fout

verder was het helemaal super
VEEL beter dan in Ahoy vorig jaar
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_49067451
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:20 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Homo Ik had wel kippenvel ja.
[..]

Solo werk.
ben een vrouwtje..
pi_49067633
En ik zag het veel en veel te laat

Ik had er echt ontzettend graag bij willen zijn, de laatste keer dat ik hem life gezien heb was ergens in 84 met zijn Pross and cons of hitchiking tour. Was echt adembenemend destijds. Wel ontzettend jammer dat het nooit op video gezet is.
Ik hoop iig wel dat deze concert serie getaped is en op dvd uit gaat komen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_49068119
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:24 schreef highway101 het volgende:
Wat is er trouwens zo erg aan Another Brick In The Wall? Die plaat klinkt wel aardig, en er zitten puike gitaarsolo's in. Persoonlijk vind ik Money veel irritanter.
Het past niet bij de Pink Floyd, of de rest van Waters' nummers. Toen dat nummer begon, ging iedereen opeens swingen etc. Bij een normaal Pink Floyd nummer hoort dat niet, dat hoort diepzinnig te zijn. Niet voor niets dat Waters het nummer eerst de prullenbak inflikkerde.
Burning bridges gives you so much more
  zondag 6 mei 2007 @ 19:25:32 #50
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49072000
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Het past niet bij de Pink Floyd, of de rest van Waters' nummers. Toen dat nummer begon, ging iedereen opeens swingen etc. Bij een normaal Pink Floyd nummer hoort dat niet, dat hoort diepzinnig te zijn. Niet voor niets dat Waters het nummer eerst de prullenbak inflikkerde.
ik ben het met je afkeer voor kaas eens maar n iet met je mening over abitw, ik blijf het een lekker nrtje vinden, met 2 heerlijke solo's
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')