abonnement Unibet Coolblue
pi_48998788
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Darkwolf het volgende:
Vrouwen voelen zich snel onzeker als mannen zichzelf bevredigen.
Dat is een algemeen feit.
Ze hebben dan het idee dat je tekort komt of zij jou tekort doen.
Mijn vriendin heeft dit zelfs beaamt maar weet dat ze mij verder niet kan tegenhouden noch dat ze hoeft te denken dat ze mij niet bevredigd, overigens.
Algemeen feit?? Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat mijn vriend zichzelf bevredigd. Heeft niets met sex te maken, meer ontspanning. En ik weet 100% zeker dat hij niets te kort komt, sex met jezelf is toch heeeeel wat anders dan sex met je partner.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:26:33 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_48999637
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Jane het volgende:
Doe eens even niet zo generaliserend? Er zijn genoeg vrouwen die het de normaalste zaak van de wereld vinden, hoor.
Je hebt gelijk.
Ik zie ook dat het er niet zo staat als dat ik bedoelde.
DE MEESTE had het moeten zijn.
Niet alle vrouwen.
Ik tik nogal snel en had blijkbaar te snel gelezen met de final markup check voordat ik de knop "Invoeren" had ingeramd!
pi_49009167
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Darkwolf het volgende:
Vrouwen voelen zich snel onzeker als mannen zichzelf bevredigen.
Dat is een algemeen feit.
ROFL.

Sorry hoor .

In de eerste plaats is zelfbevrediging absoluut niet hetzelfde als seks. Al zou ik elke dag 3x neuken, dan nog zou ik mezelf bevredigen.
In de tweede plaats is het een volstrekte illusie dat je je partner 100% kan genoegdoen. Soms wil ik wel om woensdagmiddag 14:12 en hij niet, dan moet ik toch kunnen masturberen als ik dat wil
pi_49010523
Precies, wat wil je liever? dat je partner vreemdgaat?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:18:33 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49010560
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef johnny84 het volgende:
Precies, wat wil je liever? dat je partner vreemdgaat?
Moet jij per se rukken of vreemdgaan? Ook een beetje een rare gedachtenkronkel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49010720
Sufrukken-4-life. .

.
pi_49011865
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef saaw het volgende:
...

ik leef in de illusie dat mijn vriend niet rukt, maar het kan me niet echt boeien mocht het wel zo zijn
Maar als je die illusie hebt, moet je dat echt even uitzoeken hoor.
Want dan moet ie direct naar de huisarts.

rukt niet ... ... get real...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49011918
Het kan trouwens wel, niet rukken in een relatie.
Maar niet dagelijks.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:11:30 #59
144784 PietjePrecies
past precies!!
pi_49012241
Rukken in een relatie moet kunnen, 'k doe 't zelf niet, kom zaad tekort.....
pi_49012518
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:18 schreef soylent het volgende:
[..]

Moet jij per se rukken of vreemdgaan? Ook een beetje een rare gedachtenkronkel
Het geeft aan dat je elkaar niet begrijpt. Ik kan mijn vriendin er echt wel van overtuigen dat rukken normaal is. Ik bedoelde het vergelijkend. Wat is erger, vreemdgaan of rukken? In de zin van 'waar maak je je druk om'.
pi_49028210
Rukken in een relatie is niets mis mee, rukken in een pot jam daarentegen... dat vond mijn vriendin niet zo'n goed plan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49046287
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Paracelsus het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Het is de normaalste zaak van de wereld! En laat je niets anders wijs maken
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49054878
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef heiden6 het volgende:
Rukken in een relatie is niets mis mee, rukken in een pot jam daarentegen... dat vond mijn vriendin niet zo'n goed plan.
Dat zal een smerig broodje zijn geweest,........alhoewel
"I am an AVATAR from the planet ACTURUS" "Bill Hicks"
pi_49059531
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Darkwolf het volgende:
De meeste vrouwen voelen zich snel onzeker als mannen zichzelf bevredigen.
Dat is een algemeen feit.
Ze hebben dan het idee dat je tekort komt of zij jou tekort doen.
Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven... Wil niet zeggen dat ik hem het genot niet gun.. absoluut niet maar meer omdat idd denk dat ik hem tekort doe en te weinig geef.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 6 mei 2007 @ 13:57:06 #65
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_49060767
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven... Wil niet zeggen dat ik hem het genot niet gun.. absoluut niet maar meer omdat idd denk dat ik hem tekort doe en te weinig geef.
Stop je dan omgekeerd ook met snoep en chocola eten?

Jij weet wel dat chocola eten niets met een tekortkoming van je vriendje te maken heeft, en hij gunt je dat genot natuurlijk best, maar je vriendje vraagt zich toch af of hij niet lekker genoeg is dat je naar iets anders lekkers grijpt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49063100
Ik zou me eerder zorgen maken als hij het niet meer deed. Maarja, we wonen ook op 2,5 uur reizen van elkaar af en zien elkaar niet zo vaak..
  zondag 6 mei 2007 @ 20:52:44 #67
153812 Frautie
Frautilicious
pi_49076276
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:55 schreef saaw het volgende:
lijkt me geen probleem, zo lang ons sexleven er niet onder lijdt, maar dat lijkt me ook wel erg extreem
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_49076594
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven... Wil niet zeggen dat ik hem het genot niet gun.. absoluut niet maar meer omdat idd denk dat ik hem tekort doe en te weinig geef.
Betekend dit ook dat jij nooit met jezelf speelt?

Mastrubatie heeft vaak helemaal niets met seks te maken, het is gewoon lekker om even te ontspannen. Met jezelf spelen kan juist heeeel goed zijn voor je sexleven, je kent je eigen lichaam. En voor een man is het (volgens mij, maar ik kan het mis hebben) vaak ook gewoon een manier van stoom afblazen, na bijvoorbeeld een drukke dag ofzo.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_49079488
Als jouw libido hoger is als dat van je partner, is het ook een mooie manier om niet gefrustreerd rond te lopen.

Daarbij zal je partner het niet leuk vinden als je haar (of hem) neukt zoals je masturbeert. In mijn geval zou dat dan op 10min klaar zijn, zonder vorm van intimiteit, voorspel, kussen of wat dan ook.
Seks met 2 is echt iets heel anders me dunkt.
  maandag 7 mei 2007 @ 00:10:00 #70
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_49085634
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven...
En toen? Heeft hij beloofd dat hij het niet meer zal doen? Of moet 'ie het nu stiekem doen? En wat dan als je er achter komt dat hij het toch gedaan heeft?
Ik snap echt het probleem niet en ook niet hoe je er onzeker door kunt worden. Ik vind het eigenlijk verontrustender als iemand zegt dat 'ie het nooit doet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_49089888
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven... Wil niet zeggen dat ik hem het genot niet gun.. absoluut niet maar meer omdat idd denk dat ik hem tekort doe en te weinig geef.
Onzekere Muts.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_49090071
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik meng me er ook even in.. Ik ben het hiermee eens.. ik zou het dus ook erg vinden. En ja daar hebben we veel over gepraat en ik denk er precies over zoals DW heeft geschreven... Wil niet zeggen dat ik hem het genot niet gun.. absoluut niet maar meer omdat idd denk dat ik hem tekort doe en te weinig geef.
Je hebt gewoon een steekje los als je hier onzeker van wordt, en het is echt triest om dat op hem af te schuiven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49090153
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een steekje los als je hier onzeker van wordt, en het is echt triest om dat op hem af te schuiven.
Inderdaad. Onzekere muts.
Ik gok dat haar vriend gewoon heeft ingestemt om haar gerust te stellen.
Maar ondertussen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 7 mei 2007 @ 10:18:27 #74
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_49091945
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Inderdaad. Onzekere muts.
Ik gok dat haar vriend gewoon heeft ingestemt om haar gerust te stellen.
Maar ondertussen
Die kans is inderdaad wel vrij groot denk ik. Door haar onzekere gedrag kan jij zich niet meer vrij uiten en niet meer vrij doen en laten wat hij wil.
Daar maak je heel snel sexualiteit een moeilijk onderwerp van...dit is echt zo jammer!
Om voor mezelf te spreken; als mijn vriendin er moeite mee zou hebben dat ik dat ook doe in een relatie zou ik in eerste isntantie hetzelfde doen als het.is.mij al omschreef.
Ik zou haar geen 'pijn' willen doen, dus vertel je het niet...maar aan de andere kant is het absoluut onzinnig om het niet te doen en kan je het op dat moment toch niet laten.

Zoiets moet alleen toch wel echt veranderen en op een gegeven moment heeft je vriendin zoiets toch te accepteren denk ik. Met praten zou je hier eigenlijk wel uit moeten kunnen komen.
pi_49093009
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:18 schreef richie29 het volgende:

[..]

Die kans is inderdaad wel vrij groot denk ik. Door haar onzekere gedrag kan jij zich niet meer vrij uiten en niet meer vrij doen en laten wat hij wil.
Daar maak je heel snel sexualiteit een moeilijk onderwerp van...dit is echt zo jammer!
Inderdaad,.. Alles zou gewoon bespreekbaar moeten zijn!
quote:
Om voor mezelf te spreken; als mijn vriendin er moeite mee zou hebben dat ik dat ook doe in een relatie zou ik in eerste isntantie hetzelfde doen als het.is.mij al omschreef.
Ik zou haar geen 'pijn' willen doen, dus vertel je het niet...maar aan de andere kant is het absoluut onzinnig om het niet te doen en kan je het op dat moment toch niet laten.
Op het moment dat ze er achter komt dat je het toch doet zijn de poppen aan het dansen. Dus wanneer wordt zoiets acceptabel voor je vriendin?
Niet, want je praat er niet over.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')