abonnement Unibet Coolblue
pi_48952001
Hij probeert, maar lukt niet.


(straks verder)


Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 43] To clone or not to clone... Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8
  donderdag 3 mei 2007 @ 03:21:27 #2
152937 Xbox360
Bezint eer ge begint.
pi_48952050
Ik kan ook niet slapen
  FOK!Babe donderdag 3 mei 2007 @ 03:42:23 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48952183
Is dit niet een beetje heul vroeg?
pi_48952214
Vroeg wat is vroeg.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 3 mei 2007 @ 03:47:57 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48952218
Je moeder is vroeg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48952223
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 03:31 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik denk dat dit het moment is dat een dom kind moet uitgroeien tot een volwassen vrouw.
Haar situatie is er naar: geen sex meer (juffie-ik-heb-nog-nooit-langer-dan-2-dagen-geen-vriendje-gehad), geen flirten meer, maar nu helemaal op zichzelf terug geworpen.
Op zich heeft ze kracht genoeg om battles aan te gaan, veerkracht genoeg om dingen weg te lachen. Ook heeft ze vaak genoeg laten zien dat ze goed kan zwijgen, wat nodig is voor spel strategien.
voor en 19 jarige vrouw is ze best volwassen en kan lekker terug bijten
ze komt alleen nog heel wat trots, eigenwaarde en wijsheid te kort.
hoop dat dat nog goed komt met haar want verder is het een hele lieve meid.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48952303
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 03:49 schreef miesy het volgende:

[..]

voor en 19 jarige vrouw is ze best volwassen en kan lekker terug bijten
ze komt alleen nog heel wat trots, eigenwaarde en wijsheid te kort.
hoop dat dat nog goed komt met haar want verder is het een hele lieve meid.
Wat is er zo lief aan haar
Het steeds weer op hangende pootjes terug willen gaan naar iemand die haar vernederd en denigreert, is dat lief?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze een keer een hele dag Eric voor flikker heeft uit lopen kafferen...
Er zit echt niet veel bij, ze heeft alleen maar interesse in jongens en alles wat met uiterlijk te maken heeft...erg oppervlakkig
pi_48952355
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 04:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Wat is er zo lief aan haar
Het steeds weer op hangende pootjes terug willen gaan naar iemand die haar vernederd en denigreert, is dat lief?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze een keer een hele dag Eric voor flikker heeft uit lopen kafferen...
Er zit echt niet veel bij, ze heeft alleen maar interesse in jongens en alles wat met uiterlijk te maken heeft...erg oppervlakkig
dat van brian is dom en heeft helemaal niets met lief zijn te maken.

en wat erik betreft was ze een echte bitch, ik kon haar die avond echt net uitstaan,
maar mensen die kwaad zijn zijn meestal niet zo lief, dat betrap ik mezelf ook vaak op.

[ Bericht 0% gewijzigd door miesy op 03-05-2007 04:26:00 ]
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48952383
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 04:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Wat is er zo lief aan haar
Het steeds weer op hangende pootjes terug willen gaan naar iemand die haar vernederd en denigreert, is dat lief?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze een keer een hele dag Eric voor flikker heeft uit lopen kafferen...
Er zit echt niet veel bij, ze heeft alleen maar interesse in jongens en alles wat met uiterlijk te maken heeft...erg oppervlakkig
weinig diepgang, zeker.
Maar ze heeft wel het beste voor met iedereen. Als ze boos is is ze heel boos, maar als haar boze bui over is, blijft ze ook niet mokken of haatdragend, en dan wenst ze voor iedereen weer het beste..
Juist bijvoorbeeld Eric, die je aanhaalt. In mijn herinnering is ze 2 dagen akelig tegen hem geweest, maar toen het over was, was het ook echt over. Althans, ik heb haar nooit meer iets vervelends over Eric horen zeggen, of gemeen naar hem zien kijken. Dat is een eigenschap die je als "lief" kunt kwalificeren. Ik weet niet zo gauw iemand die evenzo negatieve kanten van mensen accepteert en toch niet nadraagt.
pi_48952389
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48952628
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 04:25 schreef avonne het volgende:

[..]

weinig diepgang, zeker.
Maar ze heeft wel het beste voor met iedereen. Als ze boos is is ze heel boos, maar als haar boze bui over is, blijft ze ook niet mokken of haatdragend, en dan wenst ze voor iedereen weer het beste..
Juist bijvoorbeeld Eric, die je aanhaalt. In mijn herinnering is ze 2 dagen akelig tegen hem geweest, maar toen het over was, was het ook echt over. Althans, ik heb haar nooit meer iets vervelends over Eric horen zeggen, of gemeen naar hem zien kijken. Dat is een eigenschap die je als "lief" kunt kwalificeren. Ik weet niet zo gauw iemand die evenzo negatieve kanten van mensen accepteert en toch niet nadraagt.
Het is een mooie eigenschap van Amanda waar veel mensen van zouden kunnen leren..inclusief moi.. maar ik doe mijn best..

Goedemorgen..mijn favo vroege vogel is nog niet wakker...maar ik heb wel al gezien dat Lieke naast Huub slaapt..dat is goed..ik vind Lieke niet zo leuk maar zolang Huub blij met haar is trek ik het wel..hij hoeft in ieder geval nu niet meer zo irritant achter haar kont aan te lopen..

Jaap heeft zich vannacht schuldig gemaakt aan seksuele intimidatie, daar mag best een OW of een sanctie op komen...lezen jullie mee redaktie? Amanda is haar bed uit gejaagd..dat is toch belachelijk...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:30:43 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48952699
mogge
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48952706
goedenmorgen!!!!!!!

zien we daar wat bewegen bij Huub in bed?????
pi_48952715
huub en lieke fluisteren hun plannen door!!
pi_48952718
Huub en Lieke zijn wakker en fluisteren al een tijdje met elkaar...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_48952720
Huub en Lieke praten: Huub wist het tijdens het pokeren al, dat ze zou blijven....

Ze fluisteren bijna onhoorbaar.... Huub heeft het over de socca boys...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_48952742
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Lieke praten: Huub wist het tijdens het pokeren al, dat ze zou blijven....

Ze fluisteren bijna onhoorbaar.... Huub heeft het over de socca boys...
En nu over het feit dat Sylvia getoneelhaakt is

morgen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48952748
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:38 schreef pullup het volgende:

[..]

En nu over het feit dat Sylvia getoneelhaakt is

morgen
Dus toch......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_48952749
Goedmorgen
Laatste streamdagje

Lieke en huub liggen te fluisteren.
Goedemorgen :W
pi_48952751
Hoe laat komt Palma????? kan me daar al helemaal op verheugen, lol !!!!!
pi_48952752
Ik kan ze slecht verstaan maar hoor nu wel dat Huub zegt dat hij het goed met John kan vinden en slecht met Deborah en dat Silvia is getoneelhaakt..Lieke wil niet getoneelhaakt worden en Huub zegt dat dat niet zo snel gebeurd..dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:41:30 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48952758
Gaat de redactie er nog wat van zeggen of niet, dat gefluister is niet te verstaan
pi_48952763
"hier zuipen of buiten zuipen is anders....." Hier binnen is het moeilijk met alcohol om te gaan....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:44:10 #24
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_48952773
huub ligt naast zn ondergang
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:45:23 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48952775
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan ze slecht verstaan maar hoor nu wel dat Huub zegt dat hij het goed met John kan vinden en slecht met Deborah en dat Silvia is getoneelhaakt..Lieke wil niet getoneelhaakt worden en Huub zegt dat dat niet zo snel gebeurt..dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn....
Nee dan moet je wel heeeeel saai zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')