pi_60899515
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ga straks
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:16:09 #202
50442 DaMook
Mac en Tosh
pi_60901740
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:36 schreef Siegfried het volgende:
Daarom [ afbeelding ]

Maar moet nog even kijken.. Liefst zou ik er ook fotograferen, maar om dat te regelen ben ik schromelijk laat
Het is op de openbare weg en gratis ed dus je zou gewoon foto's kunnen maken lijkt me , weet niet of ze er dan iets van zeggen. Proberen kun je het iig , als het dan niet mag leg je je camera weg en ga je lekker meefeesten .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold POI)
pi_60909182
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:16 schreef DaMook het volgende:

[..]

Het is op de openbare weg en gratis ed dus je zou gewoon foto's kunnen maken lijkt me , weet niet of ze er dan iets van zeggen. Proberen kun je het iig , als het dan niet mag leg je je camera weg en ga je lekker meefeesten .
Je mag gewoon fotograferen

ik zit nu lekker thuis ...en ik kan rowwen heze goed volgen
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_60934824
Ik ben maar tot Eindhoven gekomen.. Daar 2x de bus gemist ( ), waardoor ik Pater Moeskroen toch al gemist had.. En Rowwen Heze had ik sowieso niet helemaal af kunnen kijken, gezien ik nog terug moest naar Rotterdam.

Ik ben dus maar in Eindhoven gebleven, en heb daar bier gedronken.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:37:50 #205
50442 DaMook
Mac en Tosh
pi_60938963
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:14 schreef Siegfried het volgende:
Ik ben maar tot Eindhoven gekomen.. Daar 2x de bus gemist ( ), waardoor ik Pater Moeskroen toch al gemist had.. En Rowwen Heze had ik sowieso niet helemaal af kunnen kijken, gezien ik nog terug moest naar Rotterdam.

Ik ben dus maar in Eindhoven gebleven, en heb daar bier gedronken.
Damn da's jammer want het was echt wel gezellig . In eindhoven was ook een feestje op het lichtplein oid, daar wel nog geweest dan ? Volgend jaar beter .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_60943066
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:37 schreef DaMook het volgende:

[..]

Damn da's jammer want het was echt wel gezellig . In eindhoven was ook een feestje op het lichtplein oid, daar wel nog geweest dan ? Volgend jaar beter .
Neuh, we hebben in de altstadt gezeten
pi_60993470
Spamkick

Mochten er Valkenswaarders zijn die geïnteresseerd zijn in militaire historie
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_61059060
iemand die dit weekend meedoet aan BBB?

georganiseerd door de rooie sok in valkenswaard....
pi_61074602
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Spamkick

[ afbeelding ]

Mochten er Valkenswaarders zijn die geïnteresseerd zijn in militaire historie
Is dat dat gebeuren richting de belgische grens?
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk.
pi_61102654
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is dat dat gebeuren richting de belgische grens?
Ligt tussen VW en borkel en schaft idd
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_61168224
Ik ben vanmiddag op de terugweg vanaf m'n militaire terrein ( ) door de Malpie gefietst daar bij jullie, maar het moet me even van het hart dat ik het adembenemend mooi vond
I have serious issues
pi_61680568
DaMook, blij met de prijs?? Het zag er goed uit!!!!!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:59:34 #213
50442 DaMook
Mac en Tosh
pi_61689936
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:12 schreef Tezz het volgende:
DaMook, blij met de prijs?? Het zag er goed uit!!!!!
Ik had ons eigenlijk 2 plaatsen hoger ingeschat, maar met de 7e plek zijn we ook tevreden. Het was weer een leuk jaar en ik was zeer tevreden over onze wagen. Ik liep er dit jaar trouwens voor het eerste langs als begeleider .

En nog een foto van onze wagen voor de mensen die hem niet gezien hebben .

pi_61689954
wie heeft er eigenlijk gewonnen???
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:01:43 #215
50442 DaMook
Mac en Tosh
pi_61690016
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef prupke het volgende:
wie heeft er eigenlijk gewonnen???
Hazestraat: Flying pirates on music, 462 punten Pleinprijs + paradeprijs + ED publieksprijs

Oud Dommelen: Doorgezaagd, 392 punten

Stadsebergen: La ruota della morte, 391 punten fotogeniekprijs

Kerkakkers: The magniificent four, 378 punten

Dommeldal: Amazing monkeys, 376 punten Grootste steiger + kinderjury prijs

Graafschap: Wan ke ling, 354 punten

Oruva: Clownerie in symphonica, 348 punten

Reisvenne Oranje: The balloonhorses, 335 punten

Leenderweg: Co with the vlo, 326 punten

Borkel en Schaft: The eye of the tiger, 324 punten

Crescendo: The incredible pigs flight, 323 punten

Wilhelmina: Hoediniedè, 318 punten

Kompas: fare giochi di destrezza, 271 punten

Dommelkant: Salto mortale, 223 punten

pi_61690023
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vanmiddag op de terugweg vanaf m'n militaire terrein ( ) door de Malpie gefietst daar bij jullie, maar het moet me even van het hart dat ik het adembenemend mooi vond
De malpie is ook heel mooi
STraks als het herfst word vind ik het nog mooier... door al die mooie kleuren
pi_61690162
pi_61694286
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik had ons eigenlijk 2 plaatsen hoger ingeschat, maar met de 7e plek zijn we ook tevreden. Het was weer een leuk jaar en ik was zeer tevreden over onze wagen. Ik liep er dit jaar trouwens voor het eerste langs als begeleider .

En nog een foto van onze wagen voor de mensen die hem niet gezien hebben .

[ knip ]
Dat muziekje, werd je niet helemaal gek??

Dommelkant had ook een redelijk relaxed jaar (voor onze maatstaven dan). Het was wel weer super frustrerend dat er op zaterdagmiddag maar een man of 10 aan het prikken was. Maar goed, we hadden de wagen op tijd af, en ook het prikweekend verliep (ondanks de lage opkomst) redelijk! Om vier uur ging de laatste bloem er op, dus dat is een prima resultaat!
En ik was erg trots op onze figuranten, de meiden hebben het supergedaan!

Volgend jaar de boel nog iets beter coordineren binnen ons buurtschap en we komen terug !
pi_61694321
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
oh ik lees ff iets .... :
http://www.politie.nl/bra(...)nvanverkrachting.asp

hmmzzz
Oe, da''s minder. Dat zijn van die berichten waarbij je denkt: 'dat gebeurt hier toch nooit'. Ja duh.....naief dus. Ik loop trouwens heel vaak door dat park. Ben er maandagavond ook nog doorgefietst (rond een uur of negen).
pi_61698873
quote:
Op woensdag 17 september 2008 07:48 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat muziekje, werd je niet helemaal gek??

Dommelkant had ook een redelijk relaxed jaar (voor onze maatstaven dan). Het was wel weer super frustrerend dat er op zaterdagmiddag maar een man of 10 aan het prikken was. Maar goed, we hadden de wagen op tijd af, en ook het prikweekend verliep (ondanks de lage opkomst) redelijk! Om vier uur ging de laatste bloem er op, dus dat is een prima resultaat!
En ik was erg trots op onze figuranten, de meiden hebben het supergedaan!

Volgend jaar de boel nog iets beter coordineren binnen ons buurtschap en we komen terug !
Viel eigenlijk wel mee, had zelf ook verwacht helemaal gek te worden .

Bij ons ging de laatste bloem er om half 2 op de markt nog op. Echt slecht dat we deze wagen niet op tijd klaar hadden.

pi_61722077
Tezz, ben jij familie van noel ? Zag je (tenminste ik denk jou) bij zijn krabbels staan. (Je moet het zijn aangezien je corso bouwt en fok op je hyves hebt staan en de foto's overeenkomen ), heb je toegevoegd op mijn hyves als je het goed vind .

donderdag 18 september 2008 @ 01:24:28 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61722127
ik ga binnenkort ook weer naar valkenswaard. dit keer niet om strakke limburgse meisjes tijdens carnaval te bevredigen met randstedelijk groot vlees, maar om met de metaaldetector romeinse artifacts te vinden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61723021
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:21 schreef DaMook het volgende:
Tezz, ben jij familie van noel ? Zag je (tenminste ik denk jou) bij zijn krabbels staan. (Je moet het zijn aangezien je corso bouwt en fok op je hyves hebt staan en de foto's overeenkomen ), heb je toegevoegd op mijn hyves als je het goed vind .
Jep, is mijn neefje.
En ik heb je geaccepteerd als hyves vriendje. Kan ik een beetje in de gaten houden wat je doet, haha....
pi_61723027
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga binnenkort ook weer naar valkenswaard. dit keer niet om strakke limburgse meisjes tijdens carnaval te bevredigen met randstedelijk groot vlees, maar om met de metaaldetector romeinse artifacts te vinden.
Voor strakke limburgse meisjes moet je in Limburg zijn en voor romeinse artifacs kan ik je de Malpie van harte aanbevelen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 02:26:53 #225
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_62067828
Toch maar weer een *kick*
Onderste plaats in Stad&streek is wel heel erg zielig..

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')