abonnement Unibet Coolblue
pi_194635
Volgens welingelikte kringen staat Sabine in Tilburg bekend als de AUPING van Tilburg...

Weet Bart hiervan???

Hoeveel liefjes zal ze vóór Big Brother versleten hebben? We willen graag een scorelijst aanleggen van alle exen van Sabine...

Namen en cijfers willen we weten!! HALLO EX, WAT VOOR CIJFER GEEF JE SABINE VOOR DE SEX???

pi_194636
Ok ik ben begonnen met wat mensen in Tilburg navraag te laten doen naar haar....binnenkort wellicht meer info hierover, maar het lijkt me dan echt sterk dat ze 100 dagen zonder kan.
ZO te horen heeft Bart () dus de goede uitgekozen. Nu maar hopen dat iemand dat taped en V het niet censureerd.
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:13:00 #3
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194637
Zou hier toch iets van waar zijn?

Sabine bedrijft partnerruil
03/10/1999

Als de bewoners het weer eens over relaties hebben, gaat het er heftig aan toe. Ruud windt zich op over mensen die met de partner van hun beste vriend naar bed gaan. Loyale Ruud is daar heel stellig in: “Als je met de vriendin van je beste vriend gaat, ben je een l.. ehhh klootzak. Vriendschap moet belangrijker zijn.” Ruud kan zeker geen begrip hebben voor mensen die hier lichtjes over denken. Sabine heeft wel het fatsoen om schuldbewust te kijken. Het weerhoudt haar er echter niet van om lachend te verkondigen: “Als ik een vriendje zat was, ruilde ik gewoon met mijn vriendin. Zij ging dan met mijn vriendje en ik met dat van haar.” Om er dan snel achteraan te zeggen: “Ja, maar ik was toen veertien.”

Wie weet als het 1x gebeurt?

Of is dit ook zo'n flauwe grap net als dat van Ruud met z'n hechtingen?
Het is immers je EERSTE en tot nu toe LAATSTE posting in het forum!

pi_194638
Het zal allemaal wel mee vallen. Ben je een matrasje als je een ex-en hebt?

I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_194639
ik vraag me af of ik dit wel wil weten
"Pullin' the strings..."
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:49:00 #6
155 isis
2de jaars
pi_194640
Zijn de jongen nederlanse heren nog zo onder de indruk van Sabine? Mijn vriend vindt haar niets aan, en ik vindt haar ook weinig voorstellen. Merkt iemand dat ze heel weinig over zichzelf vertelt, maar alleen meeknikt bij andermans verhalen? Volgens mij is ze een koude kikker en niet bijzonder slim.
Dikke Snikkel
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:04:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_194641
Als het over Sabine gaat moet ik me vreselijk inhouden om geen flauwe grapjes te maken over domme blondjes!

Of Sabine het 100 dagen gaat volhouden weet ik niet, ik in ider geval niet.....

Weet je waarom een dom blondje..................

pi_194642
Sabine hoeft toch helemaal niet echt slim te zijn?
Ik bedoel, niet iedereen kan slim zijn, toch? en ach, het is wel een leuk mens volgens mij. maar niet mijn type iniedergeval. so go your gang Bart.

Lukas

*************************
http://surf.to/BigBro
*************************

  zondag 3 oktober 1999 @ 22:18:00 #9
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194643
Alles is Beter dan MONA of TARA en BIANCA. Tja dan blijft er weinig keus over toch??
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:23:00 #10
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_194644
Je vergeet Karin .. maar dat is ws ook haar bedoeling.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 4 oktober 1999 @ 09:32:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_194645
Boys en girls,
Ik komzelf uit Tilburg en ken Sabine ook (maar niet goed hoor), wel weet ik dat ze vroeger veel in cafe Welles ( inmiddels ter ziele) kwam/ en werkte. Ze werd daar Sabine SOEPTERRINE genoemd omdat ze daar altijd de soep serveerde, na afloop van een heftig zuipavondje. Was altijd beter dan shoarma.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 4 oktober 1999 @ 10:26:00 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194646
quote:
Zijn de Nederlanse heren nog zo onder de indruk van Sabine? Mijn vriend vindt haar niets aan, en ik vindt haar ook weinig voorstellen

Sabine bezorgt mij inmiddels werkelijk bosbrand in mijn liezen. 'Aaaaaaaahhhhhh wat LIEIEIEIEIEF'
Ik ben gisteren ook tot de conclusie gekomen dat het mij werkelijk geen reet interesseert hoe het afloopt met Sabine en Bart. Zooooo plichtmatig en geforceerd. Bleeurggh...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 oktober 1999 @ 10:56:00 #13
483 sdb
Pluk de dag
pi_194647
Voor domme blondjes moppen zijn er al een heleboel websites, maar misschien kan iemand een toepasselijke voor het BB-huis bedenken (ik ga hard nadenken vandaag).
Life is a moment in space


pi_194648
Ja ja zoals eerder gezegd in dit forum zou ik bij het brabants thuisfront informeren naar Sabine.....nou voor degene die het interessant vinden....deze info kreeg ik binnen op mijn e-mail en wil ik jullie natuurlijk niet:

"
-knip-
Ik kijk inderdaad naar Big Brother.....
Sabine wendel.
Sabine is opgegroeid in Berkel-Enschot en Oisterwijk (Ouders zijn van
Berkel-Enschot naar Oisterwijk verhuist).
Op zestien jarige leeftijd is ze op kamers gaan wonen in Tilburg.

Daar heeft ze inderdaad een reputatie opgebouwd.

Ze stond bekend als het meisje dat tijdens een hockey-feest op de tafel/bar
stond te dansen in een kort rokje zonder een ....... je raadt het al ...
onderbroekje aan. Verder gaat inderdaad het gerucht dat ze "easy to get" is
en de eerste avond al " free entrance" verleend.

-knip-"

Nu rest me nog maar een ding: Go Bart, Go Bart!!!!

Erik

pi_194649
quote:
op 10-08-1999 om 09:32 AM schreef =Erik= het volgende:
Verder gaat inderdaad het gerucht dat ze "easy to get" is
en de eerste avond al " free entrance" verleend.

Toch is het wel een beetje oneerlijk dat er zo over Sabine wordt gesproken. Als Bart bij het eerste afspraakje al met een meisje in bed zou duiken, zou de meesten hem een hele stoere jongen vinden, terwijl Sabine nu als slet wordt behandeld. (En dan moet je nog afwachten of al die verhalen al waar zijn.)
Dit is trouwens niet bedoeld om jou 'af te zeiken', Erik. Er worden ontzettend veel van dit soort opmerkingen geplaatst, en waarschijnlijk ook niet allemaal serieus bedoeld, maar ik vind het soms wel een beetje ver gaan.

pi_194650
Sabine gaat er juist trots op dat ze een "naam" heeft! (Blond )

De verhalen en geruchten zijn waarheid als een koe. (Kom ook uit Tilburg en ze kruist diverse malen mijn levenspad ).

En je kunt het echt niet overdrijven! verder wil ik hier graag even een berichtje van MAURISICO aanhalen:

"In Tilburg heeft men de uitdrukking "Wat een del".... In Tilburgs dialect zeg je: "Wen del"."
Ze heeft d'r naam dus wel mee.

Ps: MAURISICO: Thanx, die zat!

pi_194651
pi_194652
Hebben jullie die vriendinnen van Ohhh waaaa liieeffff gisteravond wel gezien bij Rolfie en dafnie?? Nou, waar je mee omgaat wordt je mee besmet zullen we wel zeggen. De zeekoeien familie van Mona is er niks bij!!!
TrusMe.
TrustMe and everything will be right!


pi_194653
wat ik me ineens afvraag is of de "bewoners" zoals die duffe lul van Veronica ze iedere keer noemt..(was Robert Jensen hier niet voor te strikken), maar ik vraag me dus af of ze ook een aids test hebben moeten ondergaan..ik bedoel je ken dan wel een incestpak condooms meenemen, maar dat schiet ook nie altijd op.
..en als we nou echt leuk willen doen dan stemmen we Bart weg, dan komen pas de echte roots bij Sabine naar voren..
too much is not enough....
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')