abonnement Unibet Coolblue
pi_3016928
Ja hoor, Luinge had weer eens zin om een wedstrijd te verzieken. Deze keer was het een wedstrijd van mijn cluppie NEC tegen Sparta.

Opnieuw liet onze vriend Roelof weer blijken dat ie niks op het voetbalveld te zoeken heeft.
Met zijn ongelofelijk tegenstrijdige en warrige fluiten stelde hij zichzelf weer eens ter discussie.

Volgens mij is hij gewoon psygisch niet helemaal in orde. Hij is ziekenlijk geoberseerd van het feit dat hij de macht heeft om een wedstrijd als scheidsrechter volledig te laten ontsporen.

Op studio sport was er helaas niks van te zien.
Maar iedereen die vanavond in de Goffert is geweest, weet wat ik bedoel.
In hetzelfde programma van Studio sport verklaarde Dennis de Nooijer dat hij zijn gele kaart ontvangen had na het maken van een opmerking tegen Luinge. "Ja, je fluit net zo slecht als bij Utrecht-Heerenveen" (bekerwedstrijd van aflopen donderdag), een wedstrijd waarbij Luinge ook al een hoofdrol opeiste. Uiteraard was deze gele kaart terecht. Maar Roelof vond het ook nog nodig om de hele wedstrijd als een klein kind Dennis de Nooijer te treiteren door alles tegen hem te fluiten. (dit is slechts 1 voorbeeld van de gekke capriolen van de heer Luinge)

Ik op luinge. En jullie?


(sorry, ik moest dit even kwijt)

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_3017204
Helemaal mee eens, op Studio Sport zag je er helemaal niks van. Ik was ook in de Goffert en het was niet om aan te zien wat Luinge deed. Vond trouwens jammer dat NEC niet kreeg wat het verdiende...
Ik speel het liefst op het strand, in het zand
pi_3017216
Heb de samenvatting gezien maar bestaan er eigenlijk wel goede scheidsrechters,zag woensdag Jol fluiten bij PSV leek nergens op en over die van Egmond nog maar te zwijgen.
Maarja iemand moet het doen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_3017236
Ik quote Foppe de Haan maar even, die het tegen Luinge heeft:

'Lul.'


ben ik het helemaal mee eens

pi_3017339
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:07 schreef Kleihe het volgende:
Helemaal mee eens, op Studio Sport zag je er helemaal niks van. Ik was ook in de Goffert en het was niet om aan te zien wat Luinge deed. Vond trouwens jammer dat NEC niet kreeg wat het verdiende...
(offtopic)
Ja inderdaad, heel jammer.
Het puntenverlies was ook te wijten aan het gebrek aan geluk. Die twee grote kansen voor de goal. Als die bal net ff anders valt, zit ie er gewoon in. Maar ja, helaas.


Er is eigenlijk maar 1 scheidsrechter in Nederland die ik goed vind. Dat is Jaap Uilenberg. Hij maakt ook wel eens fouten, maar hij is in staat een (top)wedstrijd heel goed te leiden. Dat komt vooral doordat hij heel zeker overkomt in zijn beslissingen.
Ik kan me die wedstrijd Feyenoord-Ajax nog wel herrineren van een tijd geleden (toen speelde Kluivert nog bij Ajax)
Toen gaf hij ijskoud 3 penalties als ik mij niet vergis.
By the way, fluit Uilenberg nog wel, of is hij gekapt?


Over Luinge weer even:
Ik vond het zo stom wat ie deed.
Dennis de Nooijer maakt (onopzettelijk) hands,
Luinge fluit.
Een verdediger van Sparta maakt (onopzettelijk)hands,
Luige fluit niet. (ik hoorde de bal op de tribune nota bene tegen de hand 'kletsen' SERIEUS)

Spelers van Sparta rekken voordurend tijd, Luinge zegt er helemaal niks van.
Luuk Maes (NEC) houdt 1 keer (professioneel) de bal even vast zodat de verdediging van NEC zichzelf kan opstellen,
Luinge geeft Maes DIRECT een gele kaart!!:(

Heel slecht voor mijn bloeddruk en mijn keel

[Dit bericht is gewijzigd door Swordfish op 02-02-2002 00:23]

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 februari 2002 @ 00:21:58 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_3017409
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:08 schreef chelloboy het volgende:
Heb de samenvatting gezien maar bestaan er eigenlijk wel goede scheidsrechters,zag woensdag Jol fluiten bij PSV leek nergens op en over die van Egmond nog maar te zwijgen.
Maarja iemand moet het doen.
inderdaad jol was ook flink de weg kwijt. maarja bossen die vind k echt slecht. en ja Luinge is algemeen bekend als nix!!!!!!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 februari 2002 @ 00:23:52 #7
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3017440
Mensen het is toch al tien jaar bekend dat Luinge er regelmatig een zooitje van maakt,kep toen al gezegd dat ze zijn fluit direct moesten afpakken maar luisteren in Zeist doen ze nooit naar mij.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:17 schreef Swordfish het volgende:

(offtopic)
Er is eigenlijk maar 1 scheidsrechter in Nederland die ik goed vind. Dat is Jaap Uilenberg. Hij maakt ook wel eens fouten, maar hij is in staat een (top)wedstrijd heel goed te leiden. Dat komt vooral doordat hij heel zeker overkomt in zijn beslissingen.


Die fouten maakt Jaap nu als manager bij Twente
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 2 februari 2002 @ 00:26:25 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3017474
Ga toch naar echte wedstrijden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_3017567
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:08 schreef chelloboy het volgende:
Heb de samenvatting gezien maar bestaan er eigenlijk wel goede scheidsrechters,zag woensdag Jol fluiten bij PSV leek nergens op en over die van Egmond nog maar te zwijgen.
Maarja iemand moet het doen.
Jol was woensdag niet best maar is normaal gesproken de beste scheids van het land. Braamhaar vind ik ook redelijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_3017614
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:23 schreef CAZZO het volgende:
Mensen het is toch al tien jaar bekend dat Luinge er regelmatig een zooitje van maakt,kep toen al gezegd dat ze zijn fluit direct moesten afpakken maar luisteren in Zeist doen ze nooit naar mij.
[..]

Die fouten maakt Jaap nu als manager bij Twente


Is ie manager bij FC Twente?
Oh, dat wist ik niet eens

Maar jullie komen er wel bovenop.
Morgen, of eigenlijk vandaag tegen De Graafschap.
Jacky gaat weer scoren, denk ik. Zingen jullie trouwens ook vaak "Jacky-goal"?

Om even weer in de sfeer van het topic te blijven, Bij FC Twente-De Graafschap is de hierboven al genoemde V. Egmond de scheidrechter. Ook niet bepaald een topper, maar ja, alles is beter dan Luinge.

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2004 @ 20:15:16 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19344329
Kickje
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 23 mei 2004 @ 20:18:34 #12
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19344429
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:15 schreef Doc het volgende:
Kickje
Reacties uitlokken over zijn slechte optreden weer vandaag?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19344438
* Instemt met de topictitel.
Hoi.
pi_19344444
Luinge heeft goed gefloten - de spelers moeten bij zichzelf te rade gaan waar ze mee bezig zijn.

En Foeke Booy had naar de tribune gemoeten
  zondag 23 mei 2004 @ 20:20:25 #15
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19344483
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
Luinge heeft goed gefloten - de spelers moeten bij zichzelf te rade gaan waar ze mee bezig zijn.

En Foeke Booy had naar de tribune gemoeten
Die gele kaarten in het begin sloegen nergens op. Verders was het wel duidelijk dat de meeste voetballers dom volk is.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19344534
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
Luinge heeft goed gefloten - de spelers moeten bij zichzelf te rade gaan waar ze mee bezig zijn.

En Foeke Booy had naar de tribune gemoeten
Luinge heeft niet goed gefloten. De eerste gele kaart voor De Jong was niet terecht denk ik. Daarna maakte De Jong een overtreding, waar die normaal gesproken geel voor had moeten krijgen. Wees dan een vent, en geef hem dan gelijk zijn tweede.

Verder floot inconsequent en had hij het veel en veel korter moeten houden. Dan was de frustratie niet zo hoog opgelopen. Slechte pot van Luinge.
  zondag 23 mei 2004 @ 20:23:41 #17
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_19344571
Luinge was een pak vla, ik weet wel waar hij zn geld op heeft gezet...
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_19344581
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:20 schreef Baklap het volgende:

[..]

Die gele kaarten in het begin sloegen nergens op. Verders was het wel duidelijk dat de meeste voetballers dom volk is.
Vreemd dat de scheids zo vaak de schuld krijgt van het wangedrag van de spelers, die sukkels moeten zich maar beheersen. Had hij dan 15 x geel moeten geven vandaag en 3 x rood, had best gekund, was hij dan een goede scheids?

Natuurlijk had hij harder op kunnen treden maar dat het Utrecht publiek na 15 minuten alweer over de moeder van de scheids zingt, dat is pas triest, laten we daar een topic over openen
pi_19344821
Nou was dit ook wel een wedstrijd waar de scheids wel een hoofdrol in zou moeten spelen. Je kunt de schuld meer bij de KNVB leggen, dat zo'n man de bekerfinale mag fluiten. Vorig jaar met Ruud Bossen was hetzelfde verhaal. Daar komt nog bij dat het algehele niveau van de scheidsrechters in Nederland dramatisch is, maar daar hoor je niemand over. Kijk maar is hoeveel scheidsen er zijn geselecteerd voor het komende EK.
Christian Gyan Ole Ole
  zondag 23 mei 2004 @ 20:31:47 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19344875
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:24 schreef SCH het volgende:
Vreemd dat de scheids zo vaak de schuld krijgt van het wangedrag van de spelers, die sukkels moeten zich maar beheersen. Had hij dan 15 x geel moeten geven vandaag en 3 x rood, had best gekund, was hij dan een goede scheids?
Het gaat er vooral om dat hij consequent fluit; dat deed hij niet.
De actie van Heubach was bij lange na niet de ergste van de wedstrijd. Wellicht wel van die acties die Luinge zag, maar alles zien is dus een kwaliteit aan welke het bij Luinge ontbreekt.
Keller kreeg geel voor de bal laten liggen, Chaiat niet (z'n tweede) voor een bal ver weg knallen. Het is vaak schipperen met Luinge, je weet nooit wat hij gaat beslissen, dan loopt een wedstrijd veel gauwer uit de hand.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 23 mei 2004 @ 20:33:20 #22
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19344876
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Vreemd dat de scheids zo vaak de schuld krijgt van het wangedrag van de spelers, die sukkels moeten zich maar beheersen. Had hij dan 15 x geel moeten geven vandaag en 3 x rood, had best gekund, was hij dan een goede scheids?

Natuurlijk had hij harder op kunnen treden maar dat het Utrecht publiek na 15 minuten alweer over de moeder van de scheids zingt, dat is pas triest, laten we daar een topic over openen
60% van de Nederlanders hebben Mavo of lager gedaan. Ik ben niet meer verbaasd over de samenstelling van zo'n voetbalpubliek.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19344912
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:33 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat hij consequent fluit; dat deed hij niet.
De actie van Heubach was bij lange na niet de ergste van de wedstrijd. Wellicht wel van die acties die Luinge zag, maar alles zien is dus een kwaliteit aan welke het bij Luinge ontbreekt.
Keller kreeg geel voor de bal laten liggen, Chaiat niet (z'n tweede) voor een bal ver weg knallen. Het is vaak schipperen met Luinge, je weet nooit wat hij gaat beslissen, dan loopt een wedstrijd veel gauwer uit de hand.
Als spelers zich gewoon gedragen en niet vanaf de eerste minuut gaan schoppen en slaan, is er niks aan de hand.
pi_19344918
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:31 schreef chrisgyan het volgende:
Kijk maar is hoeveel scheidsen er zijn geselecteerd voor het komende EK.
Maximaal 1 per land.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19344961
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:34 schreef SCH het volgende:
Als spelers zich gewoon gedragen en niet vanaf de eerste minuut gaan schoppen en slaan, is er niks aan de hand.
Ja, en als spelers nooit overtredingen zouden maken heb je helemaal geen scheidsrechter nodig.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')