abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:36:16 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_48910815
De (door Brian achterovergedrukte) brief van Brian's moeder Netty aan Amanda, is onder hevige druk van vooral Eric tevoorschijn gekomen.

Amanda leest de brief voor:
quote:
Amanda,

Even een kort briefje aan jou gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was een leuk gesprek gehad. Ik maaktte kennis met jou, vervolgens gezellig gebabbeld. Nu krijg ik beelden te zien in bed wat je samen met Brian deelt. Jullie hebben geen relatie met elkaar, maar wel sex. Gevoelens zijn er zeker. En wat zag ik onder het dekbed met Huub tussen je benen. Nou niet te geloven, dat had ik nooit van jou verwacht.

Je had het zelfs over het feestje toen je ook met iedereen zoende en we hadden dit uitgepraat van OK, dit kan wel een gebeuren. Je zei zelf dat je het vreselijk vond. Ook je familie vond het niet zo leuk om te zien.

En nu dit. En de alcohol maar de schuld geven. Je was niet meer bij dus was je handen in onschuld. Amanda, je lag ook al met Huub te rollebolen in het gras een paar dagen geleden, die dat met Huub. Toen loog je ook tegen Brian van er is niets gebeurd. Nee, alleen Brian neukt met de soca in de douche.

Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik ben klaar met jou. Ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is
weer aanpappen met Brian. Op zijn gevoel spelen. Weet je, je hebt een ravage aangericht die nacht. Niet alleen dat je onder het dekbed lag met Huub. Daarna toen Huub klappen uitdeelde aan Brian. Ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en Huub weer achter Brian aan.

Je beseft niet dat er een dode had kunnen vallen. En ik bedoel dat Huub gehoopt had dat Brian hem zo op z'n smoel zou slaan, of nog erger dat hij de kooi moest verlaten. Zou goed uitkomen. Weet je wat voor beelden ik heb gezien als moeder. En wat dacht je van Kenneth, de broer van Brian.

Ja, jij hield Brian ook tegen. Maar die spuugde in je gezicht, ja dat is niet mooi, en ook een klap. Nou, ik keur dit helemaal niet goed van Brian maar voor mij deed het mij goed. Ik was mijn zoon bijna kwijt. Zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daarom reageer ik zo. Dus laat Brian met rust.

Iedereen heeft wat jaloezie in zich. Brian wordt zo slecht afgeschilderd door die klotenkabouter waar je mee zat te vrijen, zoenen en nog meer smerige rotzooi.

Nog nooit heef Brian wijn gegooid op een vrouw of in haar gezicht gespuugd. Dit is de eerste keer dat mijn zoon zoiets laags doet bij een vrouw. Als moeder is het verschrikkelijk om zulke afschuwelijke beelden te zien.

Dit is de ergste dag van mij leven. Dat jij Amanda het beste met Brian voor had. Goed. Ik zag al de laatste beelden met Huub dat je aan het zoenen was met hem. En maar drinken en drinken, heerlijk. En zijn vieze kop tussen je tieten.

Goed. Weet je ik stop er mee. Ren zo gauw mogelijk naar Huub om hem dit te laten lezen. Je maakt me echt niet bang. Maar dan weet ik genoeg over jou. Ook de andere miljonairs.

Wil je me zwart maken? It's fine, ik heb echt scheit aan. Niemand kan me pijn doen. Jij wel. En waarom?
We hadden zo'n leuk gesprek over alles. Ik weet nu dat je van flirten houdt. En houdt svp op met je excuus van alcohol dat je niks meer weet. Ik weet het wel en nog veel andere meisjes van 19 jaar die zich niet zo gedragen. Vergeet niet wat je allemaal op de streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hier van vindt. Je kunt me haten of wat je wilt. Ik spreek de waarheid en krijg ook van andere mensen te horen die van jou zien met Huub en Brian voor de gek houden want je vertelt ook niet alles.

Dit is dus van de laatste paar dagen. In het begin was je echt tof en eerlijk maar dat is anders. In ieder geval het ga je goed. En veel geluk in de klotenkooi.

Groet,

Moeder van Brian
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 42] Het Schnitzelparadijs Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?

[ Bericht 50% gewijzigd door IkWeetNiets op 02-05-2007 00:13:40 ]
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:32 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48910878
MIJN POST VOLGT
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48910884
Snel .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:48 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48910889
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Achter per telefoon aan Nicolaas: Brian, die brief moet terug.
Ik zei toch, ze moet eerst ff tv maken.
pi_48910890
Brief wordt voorgelezen
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:52 #6
137949 Disana
pi_48910891
Amanda gaat de brief aan iedereen voorlezen.
pi_48910893
Wow........ dat hoofd van Brian.......
pi_48910894
Amanda gaat de brief voorlezen.
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:58 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48910900
Typt er even een steno-lijertje mee met het voorlezen van de brief?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:59 #11
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_48910902
Mooi moment om weer op te letten.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:38:00 #12
130755 Kinga
versier hier
pi_48910903
Neemt iemand dit op?!
pi_48910907
YEHJ, flesje wijn er bij!
pi_48910910
zal k meetypen?
pi_48910914
wie tiept mee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:38:21 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48910916
Amanda gaat hem nu voorlezen .

It's paratime, hoop ik!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:38:22 #17
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48910917
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Charmian het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk ook het gehuil van Amanda er bij moetne horen. Hijhad haar echt pijn gedaan, dat is niet bij alleen maar een duw.
En dat mag gewoon ...
Misschien dat DGK over een aantal uur tot een andere conclusie komt.

De brief moest ook na een aantal uur terug.
Wie weet
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48910918
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef Spartel het volgende:
zal k meetypen?
Doe eens!
pi_48910921
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef MissSomebody het volgende:

[..]

Ik had het mis...(gelukkig!!!! )
Soms is het heerlijk om geen gelijk te krijgen
Syl moet winnen!
pi_48910923
Dat heeft de productie aardig lang gekost.
My intention has only been to entertain, nothing more.
pi_48910924
nu rat pakken, nu zit de adrenaline hem zeker dwars (zo vlak na de teruggave van die brief)
pi_48910926
Nog even...was nog niet klaar NLijk/;
pi_48910927
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef Spartel het volgende:
zal k meetypen?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:38:40 #24
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48910929
en Brian ging even nek knakken..

zien jullie de angst ook?
pi_48910930
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')