abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:06:45 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48909139
TT: Amanda probeert Brian gek te maken door hem een schoudermassage te geven, Brian trekt een raar gezicht en zegt dat ie wil dat ze van hem afblijft. Brian loopt naar de slaapkamer en Amanda volgt hem. . .
Brian verlaat de slaapkamer weer en Amanda volgt hem. . . Inmiddels zitten ze in de game room.


Vorige TT: Jaap heeft m nu. Amanda heeft zelfs met achter gebeld en is ook achter geweest maar blijkbaar moet ze het zelf maar uitzoeken. Brian heeft trouwens wel aangeboden haar te laten zien waar hij de brief heeft gedumpt maar daar wil Amanda het niet voor doen, ze wil dat Brian de brief gewoon aan haar terug geeft. Als hij zelfmoord pleegt dan is het jouw schuld! Aldus Netty in haar brief tegen Amanda. Amanda bespreekt het gesprek dat ze had met Brian en de brieven vanNetty met Eric. En niet alleen met Eric, ook Huub en Natasja doen hun zegje. Amanda heeft haar brief van Netty teruggeeist maar ze krijgt m niet van Brian. Brian en Amanda hebben post van Netty. . .dit komt hard aan bij Amanda. Netty schrijft dat ze begrijpt dat Brian haar in het gezicht heef gespuugd. Amanda wil met Brian over deze brieven praten. Brian heeft een brief van zijn moeder van 11 kantjes, een brief van een echte moeder. Amanda begeeft zich op gevaarlijk gebied: je moeder behandelt je als een kleuter!!
Ook heeft Amanda gezegd dat Brian haar in het gezicht heeft geslagen, Brian zegt:'ik duwde je weg', neee zegt Amanda, ik wilde het niet zo in je gezicht zeggen maar je hebt me in mijn gezicht geslagen.

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 42] Het Schnitzelparadijs Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:07:13 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48909161


Nog even proforma boos zijn en dan straks weer lekker krikken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48909164
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian: "Een rondje van de zaak."
nu even correct:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian:"Hou je van de zaak, of zoiets."
Amanda: "Hij zei, een rondje van de zaak."
pi_48909170
Je hoort die blubber japio gewoon ademen ....heel zwaar en goorrr
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:07:23 #5
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48909171
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef kybe het volgende:

[..]

Omdat ze steeds ongeloofwaardiger worden.Ik ben eigenlijk blij toe, ik begin het goed zat te worden dat
die idoot alles maar mag.Tot een vrouw spugen en slaan aan toe echt walgelijk.
Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.
En dan verwachten ze ook nog dat we voor de streams gaan betalen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:07:47 #6
130755 Kinga
versier hier
pi_48909187
Netjes hoor Netty!
Gepost op: 01/05, 22:45:14 Gepost door: Jaap
Check hoe cool de moeder van Brian is......

Beste Netty, (alias moeder van Brian)

Wat een mooie en zeker rechtvaardige brieven heb je aan Amanda en Brian geschreven. Ik heb ze allebei gelezen en ik moet zeggen dat ik helemaal dubbel lig om je uitspraken over Huub & Amanda.

Als jij Mister Bean niks vindt vergeleken met mij, dan vind ik Huub een kutkabouter en Amanda een stoephoer.

Huh? Die vergelijking slaat toch nergens op? Klopt, dat slaat ook nergens op. Of nee...nee ik zit te zwetsen. Ik zwets net zoveel als de onzin die Amanda uitkraamt. Ik ben net zo nep als de tieten van Amanda, pardon....de neptieten van Amanda. Jeetje zeg ik het weeeeer fout! Ik bedoel de enigeechteneptieten van Amanda de snollebol.

Ik kan heel goed je frustraties begrijpen die ik hier niet kan herhalen wat je vast wel kan begrijpen. Ik heb het allemaal met eigen ogen gezien en distantieer me net als jij van de dingen je verteld aan Brian. Don't worry sister! Ik ben er ook nog in deze Houten Kooi.

Genoeg gezegd over die nare rotnacht vol verraad en leugenachtige verhalen.....laat ik je eens een leuk verhaal vertellen net zoals je Brian leuke verhalen vertelt over de frastsen die ik hier uithaal.

Ik noem het verhaaltje: "Amanda kan tellen."

Nadat ik als een zeer nette jongen mijn haartjes aan het kammen was, terwijl Amanda naast me aan het douchen was...by the way....die neptieten zijn echt, dus echte neppe tieten....ik kan het weten....want ik stond ernaast, gluurde ernaar en zag duidelijk de snee van de borstvergroting nadrukkelijk naar me knipogen. Zo van ''Jaapje, Jaapje, ze zijn nep, bah bah, plastic, bah bah."

Amanda dreigt me te gaan slaan en om af te koelen begint ze tot 10 te tellen. 1, 2, 3, 4, 5.....zegt onze grotetietimitatrice. Ik antwoord daarop "goh Amanda kan tellen, terwijl ze geeneens basisschool heeft".

Amanda vervolgt haar telpoging....1, 2, 3, 4, 5, 6, 7....

Ik breek in en roep luidkeels; zeven?? WAAR IS BEREND BOTJE GEBLEVEN? HIj IS NIET HIER, HIJ IS NIET DAAR, HIJ IS NAAR AMERIKA!!!!

Amanda's neptieten kijken heel boos naar me. Amanda waagt nog een poging om tot 10 te tellen.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.....

Ik breek in en roep luidkeels: zeven?? WAAR ZIJN AMANDA'S ECHTE TIETEN GEBLEVEN? ZE ZIJN NIET HIER, ZE ZIJN NIET DAAR. NEE, HET ZIJN SILICONEN UIT AMERIKAAAAAAAAA!!!!!!!!

Netty, nog mijn excuses voor de boze uitspraken die ik naar je deed in de kooi. Vergeet niet dat er strategische belangen op het spel staan. Brian & ik hebben er allebei bij gewonnen. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitspreken, want dan verpest ik een "snood" plan.

Doe iedereen de groeten van me, Kenneth, Tamara etc.....

Schrijf mij ook eens een briefje dan.

Adios sister!

Jaapieoooooooo!!!!!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 23:08:12 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_48909204
Wonderwoman Marrije
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:08:16 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48909209
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.
En dan verwachten ze ook nog dat we voor de streams gaan betalen.
Voor deze verbale pwnage van Amanda richting Brian had ik wel een eurootje neergelegd hoor
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48909213
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]

Nog even proforma boos zijn en dan straks weer lekker krikken
Nee dan wordt Nettie boos op hem
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:09:05 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48909246
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Lipsch het volgende:
nu even correct:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian:"Hou je van de zaak, of zoiets."
Amanda: "Hij zei, een rondje van de zaak."
Oh. Ik verstond het net zoals Amanda. Maar dat kan ook invulling zijn .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48909247
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Ashrak het volgende:
Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.
En dan verwachten ze ook nog dat we voor de streams gaan betalen.
Och, er zijn genoeg idioten die gaan betalen. Met kleine ruzietjes zoals nu tussen Brainless en Amanda maken ze je effe lekker maar morgen is alles weer vergeten, zo gaat dat al bijna 7 maanden...
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 23:09:47 #12
137949 Disana
pi_48909277
Het gesprek is serieus geworden en gaat over het slaan.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:09:49 #13
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48909279
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef soylent het volgende:

[..]

Voor deze verbale pwnage van Amanda richting Brian had ik wel een eurootje neergelegd hoor
Dat op zich wel, maar ik wil DGK niet steunen als zij zich zo verlagen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:09:58 #14
130755 Kinga
versier hier
pi_48909288
Die logjes van Jaap blijven amusant.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:18 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48909305
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Wonderwoman Marrije
Zometeen bedtijd voor mij
pi_48909316
Laten ze in Godsnaam die Brian donderdag eruit gooien
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:29 #17
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_48909320
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
Bwhahahahaha
Jaap

"Ga maar make up sex hebben
Huub maakt Amanda eerst effe warm
Dan trekt Eric Huub alvast klaar
en dan beginnen jullie"
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:31 #18
137949 Disana
pi_48909321
Amanda: Wil je zeggen dat je moeder liegt? (over het slaan)
pi_48909324
Amandaaaaaaaaaaaaa kappen met die gast ga er niet op in blijf bij die brief....grrrr
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_48909328


Komt van vol
pi_48909332
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Netjes hoor Netty!
Gepost op: 01/05, 22:45:14 Gepost door: Jaap
Check hoe cool de moeder van Brian is......

Beste Netty, (alias moeder van Brian)

Wat een mooie en zeker rechtvaardige brieven heb je aan Amanda en Brian geschreven. Ik heb ze allebei gelezen en ik moet zeggen dat ik helemaal dubbel lig om je uitspraken over Huub & Amanda.

Als jij Mister Bean niks vindt vergeleken met mij, dan vind ik Huub een kutkabouter en Amanda een stoephoer.

Huh? Die vergelijking slaat toch nergens op? Klopt, dat slaat ook nergens op. Of nee...nee ik zit te zwetsen. Ik zwets net zoveel als de onzin die Amanda uitkraamt. Ik ben net zo nep als de tieten van Amanda, pardon....de neptieten van Amanda. Jeetje zeg ik het weeeeer fout! Ik bedoel de enigeechteneptieten van Amanda de snollebol.

Ik kan heel goed je frustraties begrijpen die ik hier niet kan herhalen wat je vast wel kan begrijpen. Ik heb het allemaal met eigen ogen gezien en distantieer me net als jij van de dingen je verteld aan Brian. Don't worry sister! Ik ben er ook nog in deze Houten Kooi.

Genoeg gezegd over die nare rotnacht vol verraad en leugenachtige verhalen.....laat ik je eens een leuk verhaal vertellen net zoals je Brian leuke verhalen vertelt over de frastsen die ik hier uithaal.

Ik noem het verhaaltje: "Amanda kan tellen."

Nadat ik als een zeer nette jongen mijn haartjes aan het kammen was, terwijl Amanda naast me aan het douchen was...by the way....die neptieten zijn echt, dus echte neppe tieten....ik kan het weten....want ik stond ernaast, gluurde ernaar en zag duidelijk de snee van de borstvergroting nadrukkelijk naar me knipogen. Zo van ''Jaapje, Jaapje, ze zijn nep, bah bah, plastic, bah bah."

Amanda dreigt me te gaan slaan en om af te koelen begint ze tot 10 te tellen. 1, 2, 3, 4, 5.....zegt onze grotetietimitatrice. Ik antwoord daarop "goh Amanda kan tellen, terwijl ze geeneens basisschool heeft".

Amanda vervolgt haar telpoging....1, 2, 3, 4, 5, 6, 7....

Ik breek in en roep luidkeels; zeven?? WAAR IS BEREND BOTJE GEBLEVEN? HIj IS NIET HIER, HIJ IS NIET DAAR, HIJ IS NAAR AMERIKA!!!!

Amanda's neptieten kijken heel boos naar me. Amanda waagt nog een poging om tot 10 te tellen.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.....

Ik breek in en roep luidkeels: zeven?? WAAR ZIJN AMANDA'S ECHTE TIETEN GEBLEVEN? ZE ZIJN NIET HIER, ZE ZIJN NIET DAAR. NEE, HET ZIJN SILICONEN UIT AMERIKAAAAAAAAA!!!!!!!!

Netty, nog mijn excuses voor de boze uitspraken die ik naar je deed in de kooi. Vergeet niet dat er strategische belangen op het spel staan. Brian & ik hebben er allebei bij gewonnen. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitspreken, want dan verpest ik een "snood" plan.

Doe iedereen de groeten van me, Kenneth, Tamara etc.....

Schrijf mij ook eens een briefje dan.

Adios sister!

Jaapieoooooooo!!!!!!!!
Misschien ligt het aan mij maar geloof nooit dat ze dit geschreven heeft!?!?
pi_48909333
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Ashrak het volgende:
Dat op zich wel, maar ik wil DGK niet steunen als zij zich zo verlagen.
De 'hoogtepunten' zoals ruzies verschijnen toch wel op YouTube of vergelijkbare sites, dus daar hoef je geen streams voor te kopen
pi_48909336
Wat zou er nou moeten gebeuren zodat de redactie WEL gaat reageren? Dit is toch niet normaal?
pi_48909345
op de vraag van: "waarom liegt je moeder?" heeft ie geen antwoord
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:54 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48909347


Waaarrrom is het nu opeens slaan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')